• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
از کجا زیروکلاینت بخریم؟

از کجا زیروکلاینت بخریم ؟ یکی از پرسش های اساسی مردم امروز برای استفاده از فناوری ها و تکنولوژی های به روز و پیشرفته، در خصوص انتخاب زیرو کلاینت و نحوه خرید آن است. زیروکلاینت ها دستگاه های کم مصرف و کوچکی هستند که قدرت پردازشی قابل توجهی داشته و با عملکردی مطلوب به جای رایانه های قدیمی مورد استفاده قرار می گیرند.

برای استفاده از انواع زیرو کلاینت ها به یک سرویس دهنده مرکزی نیاز خواهید داشت. این ویژگی وجه تمایز میان تین کلاینت ها و زیرو کلاینت ها محسوب می شود. منابع سخت افزاری به کار رفته در سیستم زیرو کلاینت ها از مهمترین نقاط قوت این محصولات به شمار می روند. استفاده از سیستم عامل های لینوکسی در زیروکلاینت ها نیز از مزایای این دستگاه های پیشرفته به شمار می رود. در ادامه با همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد اینکه از کجا زیروکلاینت بخریم، بدست آورید.

قابلیت های زیرو کلاینت

در ساختار هر یک از این دستگاه ها قابلیت های متعددی وجود دارد که به این سیستم های پیشرفته در بازارهای مربوطه برتری می بخشد. در ساختار آن ها قابلیت هایی برای نصب به دسکتاپ اصلی وجود دارد که با استفاده از سیستم عامل های ویندوز و لینوکسی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای ساختار هر یک از آن ها یک بورد الکترونیکی تعبیه می شود؛ ابعاد این بورد نسبت به رایانه های قدیمی بسیار کوچکتر بوده و فضای بسیار کمی را اشغال می کند. به همین خاطر نیز استفاده از این سیستم ها در مکان هایی که با محدودیت فضا رو به رو هستند، بسیار متداول است.

فضای ذخیره سازی داخلی زیروکلاینت ها نیز از مهمترین مزایای استفاده از آن ها به شمار می رود. فضای ذخیره سازی داخلی در این سیستم ها تعبیه نشده و تمامی کارها بر روی سرور اصلی ذخیره سازی خواهد شد. قابلیت های پشتیبانی و گرافیکی این سیستم ها از پروتکل های ارتباطی نیز بر قابلیت های استفاده از این محصولات می افزاید.

مطلب پیشنهادی: تفاوت تین کلاینت و مینی پی سی ها چیست؟

کاربری انواع زیرو کلاینت

آشنایی با روش های خرید این سیستم شما را به پاسخ سوال از کجا زیروکلاینت بخریم می رساند! بی شک برای خرید این محصولات باید به چند نکته اساسی دقت داشته باشید. توجه به کاربری هر یک از این محصولات شما را با ویژگی های آن ها آشنا می سازد. برخی از آن ها را در زیر مشاهده می کنید:

  1. زیروکلاینت های اداری: یکی از انواع پر فروش زیرو کلاینت ها در بازارهای مربوطه، مدل های اداری این محصولات هستند که برای کاربردهای ساده ای مورد استفاده قرار می گیرند. انواع آن ها برای وب گردی و استفاده از برنامه آفیس به کار می روند و در اداره هایی با تعداد کاربران بالا نصب می شوند.
  2. زیروکلاینت های آموزشی: این دسته از زیروکلاینت ها بیشتر برای مراکز آموزشی مانند دانشگاه ها و مدارس مورد استفاده قرار می گیرند. این سیستم ها از توان اجرایی قوی تری برخوردار هستند و امکان اجرای برنامه هایی مانند فتوشاپ و اتوکد در آن ها فراهم می باشد. نرم افزارهای دو بعدی نیز در این سیستم ها به سهولت اجرا خواهند شد.
  3.  زیروکلاینت های حرفه ای: از دیگر دسته بندی های این محصولات، می توان به مدل های پیشرفته و حرفه ای آن ها اشاره کرد که از قدرت پردازش گرافیکی فوق العاده ای برخوردار می باشند. این سیستم ها هر نرم افزاری را اجرا کرده و قدرت عملیاتی قابل قبولی دارند.
    برای خرید بهتر این محصولات توجه به کاربری آن ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. با در نظر گرفتن این فاکتور مهم برای خرید این دستگاه ها با مشکلات فنی و اقتصادی رو به رو نمی شوید.
از کجا زیروکلاینت بخریم

مهمترین ویژگی های خرید زیروکلاینت

برای پاسخ به سوال از کجا زیروکلاینت بخریم؟ باید مهمترین فاکتورهای خرید این محصولات را بدانید؛ بی شک فروشگاهی که این فاکتورهای مهم را رعایت کرده باشد، بهترین مرکز خرید این محصولات به شمار می رود. برخی از مهمترین ویژگی های این محصولات را در ادامه بررسی می کنیم.

پروتکل ارتباطی زیروکلاینت

انواع زیروکلاینت های مورد استفاده در سازمان های اداری با استفاده از سرور مرکزی ddp کار می کنند. این استاندارد در ساختار زیروکلاینت ها برای اختصاص یک مجموعه کاربر به یک سیستم عامل مور استفاده قرار می گیرد. در این زمینه از کمترین منابع سخت افزاری استفاده می شود. همچنین مصرف کمترین میزان پهنای باند نیز در شبکه مورد نظر از فاکتورهای خرید این محصولات به شمار می رود.

مشخصات فنی زیروکلاینت

  1. وجود چهار پورت USB در ساختار این زیروکلاینت ها یکی از مهمترین نیازهای کاربران به شمار می رود.
  2.  پورت های وی جی ان نیز در ساختار این محصولات کاربردهای بی شماری دارند.
  3. پورت میکروفون و بلندگو نیز در هر یک از این سیستم ها به کار رفته است
  4. نصب زیروکلاینت در پشت مانیتور نیز اغلب مورد توجه قرار می گیرد.
  5. هر یک از آن ها برای 100 کاربر قابل استفاده خواهند بود.
  6.  امکان پخش ویدیوی فول اچ دی در سیستم زیروکلاینت نیز از نیازهای برخی کاربران به شمار می رود.

همچنین بخوانید:
تین کلاینت برای دفاتر آنلاین
زیروکلاینت برای کتابخانه

مهمترین امکانات محل خرید زیروکلاینت

در نظر گرفتن گارانتی های فروش در حین خرید زیروکلاینت و در جواب به پرسش از کجا زیروکلاینت بخریم بسیار مهم تلقی می شود. این دستگاه ها برای استفاده طولانی مدت و با قیمت بالایی خریداری می شوند. از این رو توجه به گارانتی های فروش آن ها بسیار مهم است. تست دستگاه های مورد نظر پیش از خرید از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

در صورتی که این محصولات برای مراکز گسترده و سازمان های وسیع خریداری شوند، اغلب تعداد بالایی از آن ها تهیه شده و هزینه بالایی برای مشتریان دارند. از این رو باید تست آن ها نیز با دقت کافی انجام شود. توجه به ضمانت بازگشت کالا در حین خرید این محصولات نیز از مهمترین فاکتورهای خرید محسوب می شود. برای خرید این محصولات به دنبال برندهای معتبر بگردید و قابلیت های دستگاه را بر اساس نکات و ویژگی های یاد شده بررسی کنید.

محدودیت های استفاده از زیرو کلاینت

هر دستگاهی در کنار مزایا، کاربران خود را با معایبی نیز رو به رو می کند. برخی از مهمترین معایب استفاده از این سیستم را در زیر مشاهده می کنید:

  1. برخی از برندهای نامعتبر تین کلاینت کیفیت نامطلوبی از این تجهیزات را ارائه می دهند.
  2.  سرعت پایین برخی از مدل های آن ها نیز مشکلاتی در این زمینه به وجود می آورد.
  3. سیستم برخی از این دستگاه ها امنیت لازم را ندارد.
  4.  ارائه تصاویر در این سیستم ها روان نیست.
  5.  پشتیبانی زیروکلاینت از درگاه های مختلف محدود می باشد.
  6.  پشتیبانی این محصولات از همه پروتکل های ارتباطی نیز محدود است.
از کجا زیرو کلاینت بخریم

مزایای استفاده از زیروکلاینت

این تجهیزات مزایای قابل توجهی برای کاربران دارند. از جمله آن ها می توان به کاهش نیروی فنی برای تعمیرات و بازدید دوره ای از این تجهیزات اشاره کرد که هزینه های سازمان ها و مراکز مختلف را به حداقل می رساند. این دستگاه ها با خرابی و ایرادات کمتری مواجه می شوند و به همین خاطر نیز هزینه های کمتری برای تعمیرات آن ها صرف می شود.

مطلب پیشنهادی: آموزش نصب و راه اندازی زیرو کلاینت و تین کلاینت چیست ؟

جمع بندی نهایی

در این گزارش متوجه شدیم که از کجا زیروکلاینت بخریم ؟ و این محصولات را با در نظر گرفتن چه فاکتورهایی خریداری کنیم. انواع تین کلاینت در کشور ما از برندهای مختلفی ارائه می شوند و هر یک از آن ها ویژگی های کمی و کیفی به خصوصی دارند. شما می توانید، با جست و جو در میان آن ها یک مدل مقرون به صرفه و کاربردی را بیابید.

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net