• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
تعمیر تین کلاینت * تعمیرات تخصصی تین کلاینت

از آنجایی که مشاغل و کاربران خانگی هر روز بیشتر به رایانه ها متکی هستند، اهمیت داشتن یک تیم تعمیرات تین کلاینت امروزه بیشتر آشکار می شود. حتی یک خرابی کوچک کامپیوتر می تواند زندگی ما را مختل کند و فعالیت های تجاری را تهدید کند. از آنجایی که تین کلاینت ها نقش پررنگ و مهم تری در سازمان ها و شرکت های بزرگ ایفا می کنند، اهمیت تعمیر تین کلاینت دو چندان می شود. در اینجا باید با یک تکنسین کامپیوتر مجرب مشورت کنیم. توسعه مداوم فناوری تین کلاینت با مسائل فنی نرم افزاری و سخت افزاری همراه است. برای حل این مشکلات به نیرویی مجرب و با تجربه، سریع و کارآمد نیاز دارید.

انواع خدمات تعمیر تین کلاینت چیست؟

تین کلاینت کامپیوتر کوچکی است که برای شبکه های کامپیوتری طراحی شده است که در عین استفاده از کمترین منابع، بالاترین عملکرد و امنیت را برای شبکه های کامپیوتری فراهم می کند. یک تین کلاینت ممکن است سیستم عامل نداشته باشد. این بدان معنی است که می تواند یک سیستم عامل محلی داشته باشد یا برای باز کردن آن کاملاً به سرور وابسته باشد. انواع سیستم عامل های مایکروسافت ویندوز، توزیع های لینوکس و یونیکس را می توان بر روی تین کلاینت های hp نصب و اجرا کرد.

تین کلاینت ها قطعات مکانیکی مانند هارد دیسک و فن ندارند. بنابراین نگهداری آن ها آسان بوده و به زمان و هزینه کمتری نیاز دارد. این دستگاه ها گرمای کمتری نسبت به رایانه های شخصی تولید می کنند. بنابراین بیشتر برای محیط های صنعتی یا آب و هوای گرم مناسب هستند. همچنین به دلیل کوچک بودن فضای کمتری را اشغال می کند.

تعمیرات تخصصی تین کلاینت به طرق مختلفی انجام می شود و تعمیراتی که ما در شرکت ایمن شبکه هوشمند انجام می دهیم شامل موارد زیر است:

تعمیرات تخصصی تین کلاینت از آسیب فیزیکی

گاهی اوقات نوسانات شدید برق باعث آسیب فیزیکی به دستگاه می شود. همچنین اگر محیطی که تین کلاینت در آن قرار دارد بسیار گرم باشد، ممکن است به دلیل نبود فن تین کلاینت و استرس ناشی از گرما، دستگاه آسیب ببیند. گاهی اوقات حتی می تواند CPU را بسوزاند. اگر این گرما به CPU آسیب نرساند، تین کلاینت حداقل در یک ضربه با مشکل مواجه می شود. ما هنگام تعمیر تین کلاینت به مشکلات ناشی از آسیب فیزیکی رسیدگی می کنیم.

تعمیر تین کلاینت

تعمیر تخصصی رم تین کلاینت

اگر دستگاهی که قبلاً خریداری کرده اید از انواع مختلفی از رم استفاده می کند، ممکن است با مشکلات ناشی از آسیب رم به دلیل رم متفاوت مواجه شوید. رم های لپ تاپ کم ولتاژ اغلب در تین کلاینت ها استفاده می شود که در صورت عدم کیفیت رم سریع آسیب می بیند.

همچنین بخوانید: خرید بهترین برند تین کلاینت

نصب و راه اندازی کارت شبکه وای فای

اگر نمی توانید از پورت شبکه خود برای دسترسی به اینترنت استفاده کنید، یا به دلایلی می خواهید از وای فای استفاده کنید، دو راه حل دارید. ابتدا از دانگل USB استفاده کنید. روش دیگر نصب کارت شبکه وای فای داخلی است. البته برای اجرای روش دوم باید از یک متخصص تعمیرات تین کلاینت کمک بگیرید.

اضافه کردن فضای ذخیره سازی دستگاه

احتمالا در بسیاری از موارد با مشکل کمبود فضای ذخیره سازی مواجه شده اید و در بسیاری از موارد این پدیده به یک مشکل جدی تبدیل خواهد شد. برای افزایش فضای ذخیره سازی و افزودن هارد دوم به دستگاه خود می توانید با شرکت ایمن نت تماس بگیرید و تعمیر تین کلاینت را به کارشناسان مجموعه ما بسپارید.

تعمیر و ارتقای پردازنده تین کلاینت

در مواردی که پردازنده تین کلاینت نیاز به تعمیر یا ارتقا دارد، باید خود دستگاه را تعویض کنید. پس حتما با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید یا تعمیرات تین کلاینت خود را به نمایندگی بسپارید. در تین کلاینت ها پردازنده به صورت آنبرد تعبیه شده است یعنی این قطعه روی خود مادربرد سوار می شود و تعویض آن مانند تعویض خود دستگاه خواهد بود.

قفل سخت افزاری یا دانگل

گاهی اوقات مردم نگران سرقت دستگاه های تین کلاینت هستند. زیرا این دستگاه ها بسیار کوچک و قابل حمل هستند. برای این کار راه حلی به نام قفل سخت افزاری وجود دارد که این نگرانی را به راحتی برطرف می کند.

منبع تغذیه یا پاور

منبع تغذیه این دستگاه آداپتور است و این دستگاه نیازی به پاور ندارد. از آنجایی که برق شهر از آداپتور عبور می کند، ممکن است قطعات داخل مادربرد به دلیل مشکلات الکتریکی آسیب ببینند. بنابراین ما مشکلات مربوط به تعمیرات تخصصی تین کلاینت و تامین برق را حل خواهیم کرد.

تعمیر تخصصی تین کلاینت

عوامل موثر بر خرابی و آسیب تین کلاینت و زیرو کلاینت

با توجه به افزایش نیاز افراد و پیشرفت تکنولوژی، خرابی های بسیار، اشغال کردن فضا و سر و صدای زیاد، زیرو کلاینت ها و تین کلاینت ها جایگزین بسیار خوبی برای کامپیوترهای شخصی هستند. اما در طول زمان این دستگاه ها می توانند آسیب ببینند. و این موضوع به این دلیل اتفاق می افتد که ما در هنگام استفاده از این دستگاه ها نکاتی را رعایت نمی کنیم. واحد تعمیر تین کلاینت و زیرو کلاینت ایمن شبکه هوشمند با کادری مجرب و متخصص و با دانش روز، گامی دیگر در خدمت رسانی به شما عزیزان برداشته اند.

به طور کلی عوامل بسیاری بر خرابی تین کلاینت تاثیر گذار است که شامل موارد زیر می شود:

1. قرار دادن تین کلاینت در مکان های گرم

وجود گرما بیش از حد استاندارد و کنترل نشده باعث آسیب به تراشه و کاهش طول عمر تین کلاینت و مدار ولتاژ و پردازنده دستگاه می شود. پردازنده در حین کار گرما تولید می کند، اما اگر این مقدار گرما از حد تحمل معمولی پردازنده بیشتر شود، پردازنده می سوزد و غیرقابل استفاده می شود.

قدرت فن خنک کننده و استفاده زیاد آن در سیستم را دست کم نگیرید. پس از مشاهده گرمای بیش از حد، دستگاه را در یک مکان خنک قرار دهید تا خنک شود و نیازی به خدمات تعمیر تین کلاینت نداشته باشید.

بیشتر بخوانید: 6 نکته درباره امنیت تین کلاینت ها

2. گرد و غبار زیاد و ریختن مایعات روی تین کلاینت

وجود گرد و غبار و عدم تمیز نگه داشتن دستگاه منجر به آلودگی دستگاه می شود و گرد و غبار وارد دستگاه شده و بر تراشه ها و قطعات کوچک تاثیر می گذارد. گرد و غبار می تواند مسیر ارتباط بین آی سی و هوا را قطع کند و باعث داغ شدن و سوختن آی سی شود. در این صورت به خدمات تعمیرات تین کلاینت Thin client repair نیاز خواهید داشت.

گرد و غبار کامپیوتر می تواند بین هیت سینک ته نشین شود و انتقال حرارت به درستی انجام نشود. همچنین می تواند پایه های آی سی ها را ببندد و باعث اتصال کوتاه شود و همچنین می تواند رطوبت را به میزان بیشتری جذب کند.

هنگام استفاده از تین کلاینت غذا یا مایعات مصرف نکنید. این توصیه به این دلیل است که وقتی هر غذایی را می خورید، تکه های آن می تواند وارد دستگاه شود. که به طور جدی عملکرد دستگاه را مختل می کند.

نتیجه گیری پایانی

خدمات تعمیر تین کلاینت شامل کلیه موارد نصب تجهیزات جدید، تعمیر یا ارتقاء تجهیزات می باشد. اکنون انواع تعمیرات تین کلاینت را می شناسید و به راحتی می توانید سرویس مورد نیاز خود را انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

اگر می دانید چه چیزی نیاز دارید اما نمی توانید آن را در تین کلاینت های موجود پیدا کنید، می توانید از مجموعه ایمن شبکه هوشمند بخواهید تا یک دستگاه سفارشی با ویژگی ها و نیازهای خاص برای شما بسازد.

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net