• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
خرید تین کلاینت و زیرو کلاینت برای بانک ها و نهادهای مالی

در این مقاله قصد داریم شما را با کاربرد تین کلاینت و زیروکلاینت در بانک ها و نهادهای مالی آشنا سازیم. پس با ما همراه باشید. همانطور که میدانید زیرو کلاینت و تین کلاینت دو محصول از پر استفاده ترین سخت افزارهای موجود هستند که کاربرد و قابلیت های فراوانی را در بسیاری از اماکن خصوصی یا غیرخصوصی دارند. در این مقاله میخواهیم شما را با کاربرد این دو سخت افزار در بانک ها و نهاد های مالی آشنا سازیم. پس با ما همراه باشید:

کاربردی که تین کلاینت برای بانک ها دارد به این صورت است که میتوان از آن‌ها برای:

  • دسترسی شکایت مراجعه کنندگان از برخورد پرسنل بانک
  • نظر سنجی مراجعه کنندگان در مورد ارائه ی خدماتی که از بانک دریافت میکنند.
  • امکان اخذ دسته چک های جدید
  • امکان بازگشایی حساب بانکی
  • امکان اخذ انواع وام های بانکی با تین کلاینت
  • امکان پیگیری مراحل مربوط به اخذ وام بانکی توسط تین کلاینت
  • مشاهده ی کلیه بخش نامه هایی که از جانب بانکی که از سیستم سخت افزار تین کلاینت استفاده میکند برای مشتریان
  • بطور کلی بسیاری از اطلاع رسانی ها و پیگیری ها را میتوان از طریق سخت افزار تین کلاینت در بانک ها در دسترس مشتریان قرار دهیم.

خرید تین کلاینت و زیروکلایت برای بانک ها :

تین کلاینت بدلیل اینکه یک سخت افزار کامل است و میتوان آن را یک شبکه کامپیوتری ابتدایی بدانیم و چون قطعه های مکانیکی ندارد راحت تر میتوان تین کلاینت ها را مدیریت کرد. و بصورت کلی تین کلاینت ها برای استفاده در بانک و نهاد های مالی بسیار مقرون به صرفه تر هستند.

و اما در مورد کاربرد زیرو کلاینت در بانک ها و نهادهای مالی، با توجه به کاربردهایی که که میتوان از آنها برای زیروکلاینت یاد کرد:

  • صرفه جویی بسیار زیادی که در مصرف برق از طریق زیروکلاینت استفاده میشود.
  • زیرو کلاینت قابلیت ذخیره ی اطلاعات را در خود ندارد، بنابراین از لحاظ امنیتی اهمیت چندانی ندارد.
  • از لحاظ قیمت نسبت به تین کلاینت بسیار کمتر است.
  • زیرو کلاینت هیچ گونه آلودگی صوتی را ایجاد نمیکند.

کاربردی که زیروکلاینت در بانک ها و نهادهای مالی دارد بیشتر برای برنامه های کاربردی مراجعه کنندگان استفاده میشود. و بدلیل اینکه هیچ حافظه ای را زیرو کلاینت به خود اختصاص نداده است در نتیجه هیچ گونه ویروسی نمیتواند به آن دسترسی داشته باشد. پس از نظر امنیت بخش سرور تاثیر به سزایی را دارد.

زیروکلاینت HP t520

در واقع زیروکلاینت HP t520 یکی از بهترین زیروکلاینت هاست که میخواهیم قدری راجع به قابلیت های آن در اختیار شما قرار دهیم:

زیروکلاینت HP t520 بدون صدا و فن است، حجم کوچکی کمی را اشغال میکند، بصورت همزمان میتواند دو مانیتور را ساپورت کند. کیفیت تصویر آن نیز مانند تین کلاینت اچ پی فوق العاده میباشد.

برای بانک ها و نهادهای مالی تین کلاینت بهتر است یا زیروکلاینت:

همانطور که در مقاله بالا نیز خدمتتان گفته شده، هر دو محصول سخت افزار دارای قابلیت، مزایا و معایب بسیاری هستند که بهتر است قبل از نصب و استفاده از این دو نرم افزار بخوبی راجع به قابلیت تین کلاینت و زیرو کلاینت اطلاعات جمع اوری کنید.

در ادامه میخواهیم یک سری از مزایا و معایب تین کلاینت و زیرو کلاینت را برایتان عنوان کنیم تا بتوانیم راهنمای خوبی برای انتخاب شما باشیم.

  • تین کلاینت مستقیما نیاز به اتصال شبکه ندارند اما زیرو کلاینت ها میبایست حتما در مسیر سرور یا شبکه مورد نظر شما قرار داده شوند.
  • اجرای برخی از سیستم عامل ها یا برنامه در زیرو کلاینت ها برعکس تین کلاینت ها قابل اجرا نمیباشد.
  • تین کلاینت دارای حافظه است و ممکن است ویروسی به آن نفوذ کند، درصورتی که زیرو کلاینت به این صورت نیست.
  • کاربرد بسیار مهم زیرو کلاینت این است که نیاز به ارتقای کلیه ی شبکه ی و برنامه های خود ندارید تنها کافی است سرور را بروز یا ارتقا دهید.

در میان زیرو کلاینت ها، زیروکلاینت HP t520 یکی از برترین و حرفه ای ترین زیروکلاینت در بانک ها و نهاد های دولتی است. بصورت کلی بانک ها و نهاد های مالی، مراجعه کنندگانی با سطح اطلاعات کم، متوسط و بالا دارند و میبایست خدماتی که ارائه میدهند بصورت کامل پاسخگوی نیاز کلیه ی مراجعه کنندگان باشد.

استفاده از تین کلاینت در بانک و نهاد های مالی این اجازه را میدهد که مسئول بخش آن را بروی میز کار خود مدیریت و برای خود و کاربر ایمنی و راحتی دسترسی را برای استفاده از برنامه های بانکی و مراحل ثبت نام و یا پیگیری بدهد.

اما زیرو کلاینت با توجه به اینکه باید به سرور و شبکه وصل باشد و از طریق کنترل از راه دور کارایی دارد پس بسیاری از رمزگشایی ها و اختصاصی سازی ها تنها میبایست از جانب مسئول انجام شود. و زیرو کلاینت بصورت استفاده از راه دور است. پس در نتیجه سرعت عمل و صرفه جویی در زمان را میتوان از طریق استفاده از زیرو کلاینت در بانک ها و نهادهای مالی کاهش داد.

تین کلاینت در بانک ها و نهادهای مالی :

دستگاه سخت افزار تین کلاینت یک تجربه یکپارچه از دسکتاپ با سرویس گیرندگان ایمیل، مرورگرها، نمایندگان دفتر یا PDF و اتصال به برنامه های قدیمی سرویس دهنده سرویس گیرنده را فراهم می کند.

زیرو کلاینت در بانک ها و نهادهای مالی :

می تواند به برنامه هایی که در سرور مرکز داده یافت می شوند دسترسی پیدا کند. این دستگاه قادر به مدیریت بیشترین برنامه های گرافیکی و پشتیبانی از چند رسانه ای سطح بالا است. شرکت‌ها می توانند به آسانی از هر یک از این نقاط پایانی برای تأمین حجم کار با استفاده از مانیتورهای چهارگانه، بدون قربانی دقت استفاده کنند. زیرو کلاینت امن ترین شبکه را به شما اختصاص میدهد. زیروکلاینت چون از راه دور کنترل میشود، بنابراین بسیاری از کارها و عملکردها را در این روزهای کرونایی میتوانید از طریق دور کاری به کارفرمای خود ارائه دهید.

آیا به اطمینان برای انتخاب بین تین کلاینت و زیرو کلاینت رسیده اید؟

اگر پاسخ خیر است!

برخی از سایت ها وجود دارند که در یک بازه ی زمانی میتوانید از نسخه ی رایگان تین کلاینت و زیرو کلاینت در بانک ها و نهاد های مالی استفاده نمایید؛ تا بتوانید برخی از مزایا و معایبی که طی تجربه ی ارزشمند شما بدست میاید تصمیم نهایی خود را برای داشتن این دو نرم افزار بگیرید.

امروزه بسیاری از افراد تین کلاینت و زیرو کلاینت را بعنوان کامپیوترهای کوچک و جمع و جور یاد میکنند. که براساس کارایی های که دارند توانسته است در بسیاری از نهادهای مالی جایگزین سیستم های شبکه ای عظیم باشند. که لازم به ذکر است این دیدگاه، بیشتر برای تین کلاینت صحیح است چرا که اگر برای زیرو کلاینت شبکه ای سرور را قطع کنید، زیروکلاینت تنها یک جسم بی استفاده خواهد شد.

در بسیاری از بانک ها و نهاد های مالی که از تین کلاینت استفاده میکنند، از آن‌ها بعنوان کامپیوترهای کوچک یاد میکنند. پس اگر بانک یا نهاد دولتی شما از چند پروتکل استفاده میکند بهتر است از قابلیت های تین کلاینت بهره مند شوید.

اما زیرو کلاینت دارای بروزرسانی های کمتر ولی با سرعت بسیار بالاست. اما حتما میبایست در یک بستر شبکه ای باشد و تنها به یک مانیتور متصل است.

چرا تین کلاینت و زیرو کلاینت جایگزین کامپیوتر در بانک و نهادهای مالی شده اند؟

در بانک و نهادهای دولتی، هر سیستم، لپ تاپ یا کامپیوتر قابلیت های بیشماری دارند که درصد بالایی از قابلیت های کامپیوترها به هیچ عنوان قابل استفاده در میان پرسنل و اعضای ارگان دولتی و یا خصوصی نیستند.

پس در اینجا بهترین انتخاب، کامپیوتر یا سخت افزار کوچکی است که بخوبی بتوانید تنها نیازهای پرسنل را برطرف کند به همین دلیل انتخاب و اولویت بسیاری از نهادهای مالی و بانک ها تین کلاینت و زیروکلاینت است؛ تا علاوه بر قیمت پایین تر، در مصرف برق، نیروی کمتر برای بروز رسانی و پشتیبانی تین کلاینت ها، حفظ اطلاعات از نفوذ ویروس ها و... بهره مند شوند.

نتیجه گیری کلی کاربرد تین کلاینت و زیرو کلاینت برای بانک ها و نهاد های مالی :

تین کلاینت در بانک و نهادهای مالی :

  • تین کلاینت محدودیتی برای سیستم عامل ها دارد.
  • سرعت کارایی تا حدودی به نسبت زیرو کلاینت کند است.
  • عملکرد گرافیکی ضعیفی را در بر دارد.
  • امنیت اطلاعات کم و امکان جاسوسی اطلاعات را دارد.

زیرو کلاینت در بانک ها و نهاد های مالی :

  • زیرو کلاینت محدودیتی برای سیستم عامل ها ندارد.
  • سرعت کارایی تا حدودی بسیار بالا است.
  • عمکرد گرافیکی بسیار عالی دارد.
  • امنیت اطلاعات بالا و امکان جاسوسی اطلاعات را ندارد.

با توجه به اینکه مقاله ارائه شده در مورد کاربرد تین کلاینت و زیرو کلاینت در بانک ها و نهادهای مالی است، این نکات را باید توجه داشت برای حفظ اطلاعات و جلوگیری از فاش شدن آنها و غیرقابل ورود بودن ویروس ها، زیرو کلاینت بهترین کارایی را دارد.

همچنین بخوانید: تین کلاینت برای امور اداری

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net