• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
لایسنس Kaspersky دیوار دفاعی وب در برابر باج افزارها

Anti virus آنتی ویروس هایی مانند لایسنس کسپرسکی به مانند سدی در برابر ورود این باج افزار ها مقاومت می کند تا مانع از دخالت افراد دیگر در یک پایگاه داده یا یک تجارت اقتصادی گردد. Anti virus همان نقش بادیگارد یا نیروی امنیتی در جامعه را دارد که از فعالیت های تخریب گرایانه جلوگیری می کند.

لایسنس Kaspersky دیوار دفاعی وب دربرابر باج افزار

با گسترش تکنولوژی و توسعه عرصه فناوری در جهان بسیاری از فعالیت های روزمره بشر توسط گوشی های همراه و یا سیستم‌ های رایانه شخصی انجام می ‌گیرد. فعالیت‌ هایی که شاید در چند سال گذشته برای همه ما عجیب به نظر می ‌رسید. با این همه چنین فعالیت هایی باعث گسترش استفاده از لوازم الکترونیکی و برقی در فعالیت ها شده است. لوازمی که حتی بشر خرید های روزمره خود را نیز با آن انجام می دهد. چرا که سرعت عمل کار را بیشتر کرده و در سریعترین زمان ممکن و بدون استفاده از واسطه ها یا دلال ها انجام می گیرد.

امنیت، گام اول توسعه تجارت های مبتنی بر وب

با استناد به همین مثال به صراحت می ‌توان گفت که اکنون بسیاری از تجارت ها و فعالیت‌ های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی تحت شبکه های وب است. شبکه هایی که زندگی های روزمره بشر را نیز با خود درگیر کرده است. از این رو دقت و اهمیت به این مسئله بسیار مهم است چرا که علی رغم گسترش و توسعه فناوری های الکترونیکی و رایانه ای باج افزارها و ویروس ها و گاهی افرادی که می ‌خواهند به یک تجارت یا اقتصاد ضربه بزنند نیز توسعه بسیاری یافته است که همین عامل بشر را بر آن داشت تا با تولید و ایجاد انتی ویروس ها، در برابر این باج افزارها و یا ویروس ها ایستادگی کرده و مانع از نفوذ آن به سیستم و تخریب آن بشوند.

لایسنس کسپرسکی

باج افزار چیست؟

باج افزار ها کد های مبتنی بر شبکه وب هستند که در تلاش هستند با ورود به سیستم های یک پایگاه داده و یا یک تجارت الکترونیکی آن را تخریب کرده و یا سرقت نماید. از این رو anti virus به مانند سدی در برابر ورود این باج افزار ها مقاومت می کند. تا مانع از دخالت افراد دیگر در یک پایگاه داده یا یک تجارت اقتصادی گردد. anti virus همان نقش بادیگارد یا نیروی امنیتی در جامعه را دارد که از فعالیت های تخریب گرایانه جلوگیری می کند. anti virus برنامه ای است که اکنون توسط شرکت های مختلفی ارائه شده و بر فعالیت های وب نظارت می کند.

رقابت شرکت های تولید کننده anti virus در مؤلفه های مختلف

بسیاری از این شرکت های تولید کننده anti virus مانند لایسنس کسپرسکی در مولفه‌ های مختلف با یکدیگر رقابت می کنند. رقابتی که شاید عقب ماندن یک ثانیه از یک شرکت رقیب هم باعث حذف آن ها شود. چرا که در عصر کنونی فناوری اطلاعات، مردم و شرکت های تجاری و اقتصادی و یا پایگاه‌های داده به دنبال anti virus هایی هستند که بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن، بیشترین خدمات را با قیمت مناسب در اختیار آنها بگذارد. و بتوانند در اسرع وقت سیستم های خود را برای جلوگیری از ورود باج افزار ها و بد افزار های جدید، به روز رسانی کنند.

همان طور که گفته شد به روز رسانی، یکی از این مولفه ها است که اهمیت ویژه ای برای مخاطب دارد. چرا که این به ‌روز رسانی، نقش اصلی anti virus را در برابر باج افزار های جدید ایفا می کند. به صراحت می توان گفت به روز رسانی به موقع و شاید روزانه و حتی شاید لحظه ای باعث می ‌شود که شبکه های گسترده علمی تحقیقاتی و یا تجارتی و یا پایگاه‌های داده که به شدت مورد حمله باج افزارها و یا بد افزار های قرار می گیرند، و در صدد تخریب آن سیستم هستند مورد دفاع قرار گیرند. از طرفی سرعت فعالیت anti virus نیز بسیار برای مخاطب حائز اهمیت است. چرا که anti virus باید بتواند در سریعترین زمان ممکن و در حجم کوچکی از فضای شبکه نسبت به پیدا کردن و مقابله با باج افزارها یا بدافزارها را انجام دهد.

لایسنس کسپرسکای

لایسنس کسپراسکی امنیت پایگاه های شما را به بهترین وجه تضمین می کند

kaspersky یکی از شرکت هایی است که در حوزه anti virus و در دو نسخه خانگی و تحت وب فعالیت می کند. لایسنس کسپراسکای با دایره گسترده ای که توسط نمایندگی های خود در سراسر جهان ایجاد کرده است، توانسته است اولین حرف را در این حوزه داشته باشد. به همین دلیل کسپرسکی طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است.

متخصصان kaspersky با در نظر گرفتن شرایط روز و به روز رسانی به موقع و لحظه ای نرم افزار anti virus خود توانسته اند، بهترین خدمات را به مخاطبان خود ارائه دهند. از طرفی با توجه به پشتیبانی گسترده kaspersky از نرم افزار anti virus خود، مردم توانستند ارتباط مستقیم با نمایندگی های رسمی kaspersky داشته باشند. و نیاز های خود را به صورت سریع و مبتنی بر استاندارد های جهانی دریافت کنند. به همین دلیل است که می توان لایسنس کسپرسکی را موفق ترین شرکت در حوزه تولید anti virus برای مقابله با باج افزار ها دانست.

نرم افزار anti virus شرکت لایسنس کسپرسکی پر طرفدارترین نرم افزار امنیت در وب

نرم افزار anti virus مبتنی بر وب کسپرسکی طرفداران بسیار زیادی دارد. چرا که این نرم افزار توانسته است به بهترین نحو کسب و کارهای اینترنتی و تجارت های گسترده مبتنی بر شبکه وب را تحت پوشش قرار داده. و از آنها در برابر باج افزار ها و بد افزار ها حمایت کند. از این رو بسیاری از خریداران نرم افزار آنتی ویروس kaspersky درصدد هستند تا با تهیه این نرم افزار بتوانند از تجارت خود و یا پایگاه‌ های داده شان دفاع کنند. تا کسانی که از شبکه وب به ‌عنوان میدان خصومت و دشمنی استفاده می کنند، نتوانند به این تجارت و یا پایگاه داده ضربه بزنند. البته لازم به ذکر است که تیم متخصصان کسپرسکای شبانه روزی در تلاش هستند تا همواره نرم افزار anti virus خود را به روز رسانی کنند. تا بتوانند مانع ورود باج افزارها به شبکه وب شوند.

در ادامه بخوانید : لایسنس Kaspersky : سد دفاعی تجارت با آنتی ویروس

طرفداران آنتی ویروس و لایسنس کسپرسکای مهر تأییدی بر موفقیت anti virus این شرکت در جهان هستند

با نیم نگاهی به آمار طرفداران anti virus در جهان به راحتی می‌ توان به این نتیجه رسید که لایسنس کسپرسکی توانسته است، بهترین نقش را در حوزه امنیت وب ایفا کند. البته باید منتظر ماند و دید که در آینده kaspersky چه نقش مهمی را در حوزه امنیت وب بر عهده خواهد گرفت؟

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net