• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
از کجا تین کلاینت بخریم ؟

از کجا تین کلاینت بخریم؟ این سوال اغلب از سوی مشتریان این محصولات مطرح می شود. بسیاری از افراد در رابطه با این تجهیزات ابهاماتی دارند که در این مطلب به رفع همه این موارد می پردازیم! ای دستگاه های زیبا و جمع و جور کاربردهای بسیاری داشته و به جای کیس یا لب تاب شما نیز مورد استفاده قرار می گیرند. با در نظر گرفتن کاربردهای متعدد این محصولات، لازم است در خصوص ویژگی ها و مشخصات آن ها نیز اطلاعات بیشتری به دست آورید.

آشنایی با مزایای استفاده از تین کلاینت

پیش از بررسی نحوه خرید این دستگاه ها بهتر است در رابطه با مزایای مهم آن ها اطلاعاتی به دست آورید:

  1. فضایی که این تجهیزات اشغال می کنند، بسیار محدود است و به همین خاطر نصب آن ها در محیط های کوچک نیز میسر خواهد بود.
  2. ظاهر زیبا و تنوع در طراحی آن ها نیز اغلب مشتریان را برای خرید این محصولات و جایگزین کردن آن ها با دستگاه کیس ترغیب می کند.
  3. این دستگاه ها اغلب با قیمت به صرفه تری نسبت به کیس های معمولی ارائه می شوند. و از نظر هزینه نیز صرفه جویی قابل توجهی برای مصرف کنندگان خواهند داشت.
  4. حافظه های SSD موجود در این محصولات نیز سبب گسترش مصارف آن ها شده و سرعت پردازش این محصولات را ارتقا می دهد.
  5. مصرف برق این تجهیزات بسیار کمتر است و در طول مدت استفاده نیز هزینه های کمی برای مصرف کنندگان ایجاد می کنند.
  6. نگهداری و پشتیبانی از تین کلاینت ها بسیار ساده تر از کیس های معمولی است.
  7. دوام این دستگاه نیز همواره میزان استفاده از آن ها را افزایش می دهد. شما می توانید از این دستگاه ها به صورت 24 ساعته در طول هفته استفاده کنید.

مهمترین نکات خرید تین کلاینت

برای انتخاب و خرید هر یک از این دستگاه ها باید به برخی از ویژگی های آن ها در حین خرید دقت داشته باشید. در ادامه مهمترین نکات خرید این محصولات را بررسی می کنیم. و با بررسی این موارد به سوال پر تکرار مشتریان، از کجا تین کلاینت بخریم ،پاسخ خواهیم داد.

"از

از کجا تین کلاینت بخریم

توجه به گارانتی محصولات

بسیاری از این دستگاه ها در سر تا سر کشور ما با گارانتی های معتبر ارائه می شوند که نشان از مرغوبیت این کالاهای تجاری دارند. برندهای مطرح این محصولات در سر تا سر کشور ما خرید و فروش شده و اغلب گارانتی های یک ساله یا چند ساله دارند. به این ترتیب مشتریان با اطمینان بیشتری خرید آن ها را انجام می دهند.

تست دستگاه

برای خرید این محصولات باید از دستگاه های تست نیز استفاده شود تا کلاینت انتخابی کیفیت خود را به کارفرمایان شرکت ها و سازمان های بزرگ نشان دهد. این مراکز اغلب تعداد انبوهی از این دستگاه ها را خریداری کرده و سرمایه بالایی برای خرید آن ها صرف می کنند. از این رو باید حتما آن ها را در حین خرید تست کرده و از کیفیت آن ها اطمینان داشته باشند. در صورتی که پس از تست کالا خرابی یا مشکلی در این سیستم ها مشاهده شود، کمپانی مربوطه باید کلاینت انتخابی را پس گرفته و مبلغ آن را مرجوع کند.

مشاوره و پشتیبانی

پشتیبانی از تین کلاینت خریداری شده و رفع مشکلات و سوالات مشتریان در خصوص این محصولات نیز از وظایف یک مرکز معتبر برای ارائه و فروش این محصولات به شمار می رود. در این زمینه باید به اطلاعات کارشناسان مربوطه دقت کرده و با در نظر گرفتن نظریات آن ها از یک مدل مناسب از این محصولات بر اساس کاربردهای خود استفاده کنید.

خدمات پس از فروش تین کلاینت

برای اینکه بفهمیم از کجا تین کلاینت بخریم و برای خرید دستگاه تین کلاینت باید به خدمات پس از فروش آن نیز توجه کرده و با در نظر گرفتن این فاکتور خرید آن ها را انجام دهید. به این ترتیب یک مرکز قابل اطمینان برای خرید این محصول پیدا خواهید کرد. شرکت ایمن شبکه هوشمند یکی از معتبر ترین شرکت های خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه، دسکتاپ مجازی، تین کلاینت و زیرو کلاینت، دوربین مدار بسته می باشد.

"از

برترین برندهای تین کلاینت

این محصولات در برندهای متعددی روانه بازارهای فروش می شوند. و هر یک از آن ها ویژگی های به خصوصی دارند که آن ها را در جایگاه ویژه ای قرار می دهد. برخی از محبوب ترین برندهای سازنده این دستگاه ها را در زیر مشاهده می کنید:

  1. اینتل: این برند یکی از پر سابقه ترین کمپانی های ارائه دهنده کلاینت به شمار می رود که خدمات بسیاری به مشتریان ارائه می دهد. کلاینت های آن ها در ابعاد مینی ارائه شده و نیاز بسیاری از سازمان ها و اداره های بزرگ را مرتفع می سازند. این محصولات اغلب قیمت مناسبی داشته و مشتریان را راضی نگاه می دارند.
  2. برند ایسوس: این برند با ورود به عرصه ساخت کلاینت تحولی عظیم در این زمینه به وجود آورده و انواع تین کلاینت را با ساختاری منحصر به فرد روانه بازارهای فروش می کند. بدنه هر یک از تین کلاینت های این برند با متریالی مرغوب ساخته شده است.
  3. برند اچ پی: تنوع قیمت در میان محصولات این برند یکی از مهمترین مزایای خرید تین کلاینت اچ پی است. به همین خاطر نیز مشتریان بسیاری از این برند برای انتخاب این دستگاه ها استفاده می کنند. سرعت قابل توجه و دوام و ماندگاری این محصولات نیز بر مزایای استفاده از محصولات برند اچ پی می افزاید. بنابراین در جواب این پرسش که از کجا تین کلاینت بخریم می توان برند اچ پی را پیشنهاد داد.
  4. نت کامپیوتر: این برند خلاقیت گسترده ای در زمینه ساخت و تولید کلاینت ها داشته. و به همین خاطر نیز در میان برندهای مشهور ارائه دهنده این سیستم ها دسته بندی می شود.
  5. برند دل نیز با میزان مصرف انرژی پایین شناخته شده و مرغوبیت قابل توجهی دارد.

در ادامه بخوانید : از کجا زیرو کلاینت بخریم ؟

جمع بندی نهایی

در این مقاله به پاسخ این سوال پرداختیم که از کجا تین کلاینت بخریم؟ تین کلاینت ها در دنیای امروز جایگاه خاصی داشته و از محبوبیت بالایی در میان مشتریان برخوردار می باشند. مصرف کنندگان این دستگاه ها در سازمان ها و شرکت های بزرگ، از این تجهیزات رضایت داشته و بهترین استفاده ها را از این لوازم به عمل می آورند. دوام و ماندگاری قابل توجهی این محصولات و هزینه های ناچیز نگهداری و تعمیرات تین کلاینت نیز دلیل مهمی برای محبوبیت این محصولات به شمار می رود. امیدواریم با ارائه این اطلاعات قدم مفیدی برای انتخاب بهتر تجهیزات کامپیوتری شما برداشته باشیم.

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net