• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
بهترین آنتی ویروس برای شرکت تجاری و محافظ کسب و کار کدامند؟

موردی که به تازگی به گوش ما اکثر ما رسیده این است که آنتی ویروس ها محافظ اطلاعات شرکت ها هستند اما چگونه ؟؟! با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل درباره چند ابر آنتی ویروس یا همان بهترین انتی ویروس برای شرکت های تجاری را برای شما معرفی کنیم. تا به حال آنتی ویروس همه چیز تمام شناخته نشده و مدام آنتی ویروس های جدید و پیشرفته تر به بازار معرفی میشوند. چرا که مدام بدافزارها، هکر ها و ... از فوت و فن هایی برای دستیابی به اطلاعات محرمانه در تلاش هستند. پس بهترین آنتی ویروس ها برای شرکت های ما، آنتی ویروس هایی هستند که بتوانیم اطلاعات محرمانه شرکت را از دست بدافزار ها و هکرهای اطلاعاتی نجات بدهیم و در واقع یک شیلد محافظ برای جلوگیری از ورود آنها داشته باشیم.

بهترین آنتی ویروس برای شرکت های تجاری

قبل از معرفی این نکته را گوشه ی ذهن خود داشته باشید که هنگام جست وجو برای اینکه بهترین آنتی ویروس برای شرکت خود را بیابید با نرم افزارهای ضد ویروس هایی که بصورت رایگان عرضه میشوند روبرو میشوید که این آنتی ویروس ها نیاز به هیچ هزینه ای ندارند پس برای شخص شما، به عنوان مدیر شرکت بسیار مقرون به صرفه بوده که از آنتی ویروس رایگان بجای آنتی ویروس های گران قیمت و یا استخدام شخصی برای جلوگیری از هک شدن، ویروسی نشدن و حفظ اطلاعات شرکت استفاده کنید اما این را بدانید که آنتی ویروس های رایگان بهترین آنتی ویروس برای شرکت شما نیست چرا که آنتی ویروس رایگان خیلی سریع تر دچار اختلال و راحت تر میتوان دسترسی آن را غیرفعال کرد، و در واقع بدافزار های پیشرفته به راحتی میتوانند آنها را شناسایی کنند.

همچنین انتی ویروس های رایگان تا زمانی از اطلاعات شما تا حدودی محافظت میکنند که شما در فضای وب بصورت آنلاین فعال باشید. و به محض افلاین شدن شما، آنتی ویروس رایگان نیز غیر فعال میشود و بهترین فرصت برای هکر ها، بدافزار ها یا فرصت طلبان سایبری است.

پس مراقب باشید...

نکاتی که باید برای انتخاب بهترین آنتی ویروس برای شرکت در نظر گرفت

  • موردی به تازگی همه گیر شده است، حملات باج افزاری میباشد که حتما از کلیه اطلاعات خود در دنیای وب یک نسخه پشتیبان داشته باشید.
  • از باز کردن لینک ها و فایل های مشکوک خودداری کنید.
  • آنتی ویروس معتبر و باکیفیت از قبیل لایسنس کسپرسکی خریداری کنید.
  • آپدیت مرتب، مخصوصا سیستم عامل و مرورگر های اینترنتی
  • پسورد های ساخته شده از طریق مدیریت پسورد به راحتی در اختیار هکر خوشبخت قرار داده میشود.

معرفی بهترین نسخه های آنتی ویروس برای شرکت

اکنون به معرفی چند نسخه از بهترین آنتی ویروس برای شرکت های بپردازیم:

  1. رونمایی از نسخه ی 14 محصولات خانگی ESET: که برای ارتقای امنیت سیستم بانکی و حفاظت از پرداخت های الکترونیکی استفاده میشود. برای بهبود مدیریت رمزها یا بهبود قدرت تشخصی و شناسایی بسیاری از بدافزار ها.
  2. نرم افزار کسپرسکی، نسخه تکامل یافته این نرم افزار، محصول کسپرسکی اسمال آفیس سکیوریتی میباشد که خودکار امنیت شبکه شما را برای اتصال به وای فای محافظت و بررسی میکند. جلوی برنامه ی غیر امنیتی و محافظت نشده را میگیرد. اگر برنامه ی جدیدی بروی سیستم خود نصب کنید و شرکت های تبلیغاتی مزاحم شما شوند با هشدارهای این محصول میتوانید آنها را کنترل کنید. در کل جلوی فاش شدن اطلاعات بانکی و محرمانه شما را میگیرد. در مورد وب کم ،میتوانید به این آنتی ویروس اعتماد کنید چرا که از طریق قدرتی که دارد میتواند از دنیای اطراف شما محافظت کند.

آنتی ویروس ها علاوه بر این که در امنیت اطلاعات شرکت ها تاثیر گذار هستند. در برخی از نقاط جهان که بنا به هر دلیلی دسترسی استفاده از قابلیتی از دنیای وب را نداشته باشیم، آنتی ویروس ها به کمک ما میایند پس بهتر است قدر این آنتی ویروس های کار را بنداز را بدانیم. این مقاله ایمن نت از طریق بررسی صدها انتی ویروس ها در اختیار شما قرار داده شده. تا بتوانیم راهنمایی های بسیار تاثیر گذار و مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

بهترین آنتی ویروس شرکتی ویندوز 2022

چند نمونه از بهترین انتی ویروس در شرکت ها را برای سال 2022 به شما معرفی میکنیم:

  • Bitdefender: آنتی ویروس 5 ستاره و نیم و قوی میباشد.
  • Kaspersky : آنتی ویروس چهارستاره میباشد.
  • Webroot: این آنتی ویروس نیز چهار ستاره امتیاز دارد.
  • Norton: انتی ویروس با 4 ستاره که برای برخی کاربران وب، آنتی ویروس خوبی نبوده و مشکلاتی را در سیستم کاربران ایجاد کرده. پس با این وجود جای تحقیقاتی پیرامون این آنتی ویروس وجود دارد.

تا به اینجا چند نمونه از بهترین آنتی ویروس ها برای شرکت را برای شما به اشتراک گذاشته ایم.

یک آنتی ویروسی که از قدیم با بسیاری از شرکت ها و تیم ها همراه بوده آنتی ویروس avast میباشد. آنتی ویروس بسیار هوشمند و فعال که به شکل کاملا حرفه ای از اطلاعات کسب و کاری تجاری شما محافظت میکند. پس این آنتی ویروس را میتوان به عنوان بهترین آنتی ویروس ها برای شرکت نام برد.

آنتی ویروسی که رتبه اول در جهان را به خود اختصاص داده و یکی از بهترین آنتی ویروس های کسب و کارتان معرفی میشود GravityZone میباشد. که به شدت در مقابل حملات شبکه، وب و هکرها از شما حمایت میکند. این آنتی ویروس یک پروسه ی 30 روزه ی رایگان در اختیار شما میگذارد تا بتوانید معایب و مزیت های آن را به خوبی بسنجید.

ضمن تشکر از اینکه تا به اینجا همراه ایمن نت بوده اید و امیدواریم که تا به این لحظه اطلاعات مفیدی را در اختیار شما همراهان همیشگی دنیای وب گذاشته باشیم. در ادامه به بحث قابلیت های انتی ویروس برای شرکت شما میپردازیم.

قابلیت های آنتی ویروس شرکتی ویندوز

فوایدی که برای بهترین آنتی ویروس شرکتی قابل توجه است مانند در زمانی کوتاه میتوانند بدافزار مورد حمله در سیستم شما را شناسایی و آنرا غیرفعال کنند.

شاید هنگام جست و جو در دنیای وب شاهد یک سری بنرهای تبلیغاتی با عنوان کلیک کنید باشید. که این مورد اصولا توسط آنتی ویروس ها خطرناک تلقی میشود؛ و یا حتی برای سایت های مخرب، ایمیل های ناشناس، رمز گذاری های نا مطمئن و...

انتی ویروس ها دوستان خوبی هستند.

برای شروع، حفاظت رایگان که از یک شرکت معتبر با نام تجاری معتبر کار می کند بهتر از هیچ راه حل نرم افزاری ضد ویروس است. لذا قبل از اینکه برای انتی ویروس خود تصمیم نهایی بگیرید میتوانید ابتدا به صورت چند روز ابتدایی از نسخه های رایگان انتی ویروس ها استفاده و چنانچه اطمینان خاطر پیدا کردید برای خرید آنها اقدام نمایید.

در ادامه بخوانید: آنچه در رابطه با آنتی ویروس ها باید بدانید

کلام آخر

برای حفظ و امنیت اطلاعات کسب و کار خود، بهترین کار شناسایی مقرون به صرفه ترین و بهترین آنتی ویروس برای شرکت است. چرا که با این انتخاب دو فاکتور مهم را انجام داده اید، امید داریم که در این مقاله برای این دو فاکتور بشما راهنمایی های لازم را کرده باشیم و بتوانید به راحتی برای انتخاب و خرید آنتی ویروس شرکت خود اقدام نمایید.

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net