• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
تعمیر شبکه کامپیوتر در محل * تعمیرات شبکه های کامپیوتری

تعمیر شبکه کامپیوتر در محل، نصب سریع شبکه کامپیوتری بدون در نظر گرفتن نیازهای درست نیست، در این صورت قطعا ضرر زیادی از نظر تعداد قطعات و هزینه راه اندازی شبکه خواهیم داشت. خرید کارت شبکه، روتر، هاب و کابل شبکه در هر شرایطی مناسب نیست، گاهی ایجاد شبکه بی سیم مناسب ترین گزینه است و یا حتی یک محیط پیچیده کوچک با قابلیت بی سیم پاسخگوی نیازهای ما خواهد بود. در واقع قبل از نصب تجهیزات و راه اندازی شبکه، تحقیق در مورد پیکربندی شبکه گام مهمی است. که باید نیازهای شبکه خود را به درستی ارزیابی کنیم. با یافتن پاسخ مناسب برای نیازهای خود در تعمیرات شبکه های کامپیوتری، با تجهیزات و الزامات موجود در شبکه بیشتر آشنا خواهیم شد.

پس از یافتن پاسخ های مناسب، متخصص و پشتیبان شبکه یک طرح کلی از الزامات و میزان انتقال اطلاعاتی که در شبکه ایجاد می شود را پیدا می کند. سپس در مرحله بعد نوع شبکه باید این الزامات را داشته باشد و ببیند که آیا شبکه بی سیم مناسب تر است یا خیر.

انتخاب قطعات لازم و یک کامپیوتر سرور مناسب قطعا هزینه راه اندازی و تعمیر شبکه های کامپیوتری را کاهش می دهد. به عنوان مثال می توانید برای خرید یک سرور قدرتمند هزینه های میلیونی کنید، اما برای میزان و حجم فعالیت شبکه شما مناسب نیست.

خدمات عیب یابی و تعمیرات شبکه های کامپیوتری چیست؟

در معنای واقعی، شبکه به یک لایه اشاره دارد و زمانی که از بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که شبکه کامپیوتری چیست، باید بگوییم که به معنای مجموعه ای از کامپیوترها، سرورها، دستگاه های شبکه، سوئیچ ها، روترها و غیره است که یک شبکه مجازی را تشکیل می دهند که می تواند توسط سیم یا به صورت بی سیم به هم متصل شود.

این امر در سازمان ها و ادارات مختلف بسیار متداول است، که وقتی می خواهند کامپیوتر جدیدی را به شبکه وصل کنند یا بین رایانه های دیگر اتصال اینترانت دارند، با مشکل اندازه شبکه مواجه می شوند. یا برخی از دستگاه ها به درستی در سرویس پیکربندی نشده اند. در چنین مواقعی اولین چیزی که به ذهن متبادر می شود یافتن نزدیکترین مرکزی است که بتواند خدمات نصب شبکه در تهران یا تعمیر شبکه در محل را ارائه دهد.

تعمیر شبکه های کامپیوتری در محل

شرکت ایمن شبکه هوشمند با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات شبکه های کامپیوتری Network repair و حل مشکلات کامپیوتری و سخت افزاری یکی از بزرگترین مجموعه های فعال در زمینه ساخت شبکه های کامپیوتری می باشد. با ما همراه باشید تا با خدمات تعمیر شبکه های کامپیوتری در محل، پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری بیشتر آشنا شوید.

نگهداری و تعمیر تجهیزات شبکه در محل

امروزه اکثر کارها و مراکز مختلف ما با اینترنت آمیخته شده اند. بنابراین کمتر اداره و محل کاری را خواهید دید که از شبکه برای اتوماسیون استفاده نکرده باشد. اما همانطور که می دانید هر دستگاهی برای اتصال به شبکه نیاز به یک سری تنظیمات دارد. و اگر تنظیمات اینترنت و شبکه به درستی اعمال نشود، دستگاه ها نمی توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. در این مرحله بهتر است با فردی که با فرآیند عیب یابی و تعمیرات شبکه های کامپیوتری آشنا است تماس بگیرید و از او راهنمایی بخواهید.

این منطقه شرکت ایمن نت است که یکی از بزرگترین مراکز تعمیر شبکه کامپیوتر است. و متخصصین تعمیرات شبکه های کامپیوتری و شبکه موبایل را برای حل مشکلات کاربران به کار گرفته است. بنابراین کاربران تنها می توانند برای مشاوره شبکه به مرکز ایمن نت مراجعه کرده و مشکلات خود را با کارشناسان بخش عیب یابی و تعمیر شبکه در محل در میان بگذارند.

مطلب پیشنهادی: Kaspersky بزرگترین حامی رایانه شما در وب

چرا باید برای تعمیرات شبکه کامپیوتری از کارشناسان ایمن نت کمک بگیریم؟

این سوال منطقی است که چرا باید وظیفه نگهداری و تعمیر شبکه های کامپیوتری خود را به یک تیم پشتیبانی شبکه بسپاریم؟ و در این قسمت به آن پاسخ خواهیم داد.
تیم ایمن نت با بیش از 13 سال ارائه خدمات مختلف در حوزه شبکه یکی از اولین شرکت های پشتیبانی شبکه های کامپیوتری می باشد. این شرکت خدماتی تا کنون توانسته به میلیون ها کاربر ایرانی در داخل و خارج از کشور مشاوره تلفنی ارائه دهد. همچنین ایمن شبکه هوشمند در طول سالیان فعالیت خود با بسیاری از شرکت ها و سازمان ها در زمینه پشتیبانی و تعمیر شبکه در محل همکاری داشته. و توانسته رضایت آن ها را در کارنامه خود ثبت کند.

مزیت اصلی این کمپانی که آن را به یکی از بهترین مراکز تعمیرات شبکه در تهران تبدیل می کند، پشتیبانی 24 ساعته و فوری تیمی از کارشناسان است. که کاربران می توانند در هر ساعت از شبانه روز با آن ها تماس بگیرند. در صورتی که شما نیز با مشکل شبکه مواجه هستند و نیاز به تعمیر شبکه کامپیوتر دارید، می توانید تنها با یک تلفن با تکنسین های شبکه ما، مشکلات شبکه کامپیوتری خود را حل کنید.

از طرفی کارشناسان عیب یابی شبکه ما با استفاده از جدیدترین فناوری ها و بهترین روش ها در رفع عیوب و خرابی های شبکه مسلط بوده. و به سرعت فرآیند عیب یابی و تعمیرات شبکه های کامپیوتری را برای سیستم های شما انجام خواهند داد. کار را به ما بسپارید و نتیجه را به بهترین شکل ممکن دریافت کنید.

تعمیرات شبکه کامپیوتر در محل

خدمات تعمیر شبکه کامپیوتر در محل شامل چه مواردی می شود؟

به طور کلی خدمات شبکه های کامپیوتری شامل کلیه بخش های مرتبط با پشتیبانی، نصب و نگهداری شبکه در سازمان و ساختمان های مسکونی می باشد. که در این قسمت به اختصار در مورد مهمترین آن ها صحبت می کنیم. شما می توانید بهترین خدمات را از شرکت ایمن نت دریافت کنید.

  • مشاوره رایگان و سریع در مورد بهینه سازی و پیکربندی شبکه
  • سادگی و سهولت در راه اندازی و عیب یابی مشکلات شبکه
  • انجام فرآیند ویژه حفاظت، پیکربندی، مدیریت و نصب آنتی ویروس در شبکه
  • اجرای فرآیند ویژه راه اندازی و نصب LAN و WAN در شبکه های محلی
  • تجهیزات غیر فعال شبکه و تجهیزات فعال را نصب کنید
  • اجرای پروسه پیاده سازی و مشاوره با طراحی DHCP
  • این شرکت همچنین فرآیند تعمیرات شبکه در محل و از راه دور را انجام می دهد.
  • 0 تا 100 نصب و راه اندازی شبکه در سازمان ها و ادارات مختلف
  • امکان پشتیبانی، نصب و استقرار انواع سرور ها در شبکه و سرویس های ویندوز
  • پیکربندی، نصب و کانفیگ انواع روترهای میکروتیک، سیسکو و ...
  • نصب و راه اندازی و طراحی شبکه های کامپیوتری در منزل و محل کار
  • ارائه خدمات تعمیر شبکه های کامپیوتری، پشتیبانی و نگهداری حضوری و از راه دور

رفع مشکلات و تعمیر شبکه های کامپیوتری

گاهی اوقات ممکن است کامپیوتر شما به درستی به اینترنت متصل نشود، یا نتواند به شبکه داخلی متصل شود. در چنین مواقعی لازم است دستگاه بررسی شود و سپس رابط داخلی شبکه بررسی شود.

متخصصان کامپیوتر با دانش کافی در مورد پیکربندی، عیب یابی و تعمیرات شبکه های کامپیوتری در محل می توانند به یافتن علت مشکلات و تعمیر شبکه کامپیوتر کمک کنند. تکنسین های کامپیوتری شبکه، عیوب شبکه شما را از راه دور پیدا و تعمیر می کنند.

نتیجه گیری نهایی

تعمیر شبکه کامپیوتری در محل یکی از خدماتی است که باید توسط متخصصین مسلط به شبکه های کامپیوتری و دستگاه های مختلف انجام شود. بنابراین بهتر است برای نصب کامپیوتر و لپ تاپ، تعمیرات شبکه، عیب یابی اجزای شبکه و ... با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید. برای مشاوره با کارشناسان ایمن شبکه هوشمند می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net