• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
تین کلاینت در فروشگاه های زنجیره ای

فناوری اطلاعات و استفاده از تین کلاینت در فروشگاه های زنجیره ای علاوه بر تسهیل سازی در امنیت اطلاعات میبایست بر عملکرد سیستم های بازاریابی، مدیریت کالاها و تدارکات عرضه نظارت داشته باشند که همگی این عوامل در موفقیت یک فروشگاه زنجیره ای کاربرد دارند و عدم رعایت هر کدام از این موارد میتواند موفقیت یک فروشگاه را زیر سوال ببرد.

امروزه همه صنایع همچون فروشگاه های زنجیره ای نیازمند ساده تر شدن و حرفه ای تر شدن عملیات خود هستند. با پیشرفت علم و فناوری بررسی و پیاده سازی راه حل های ساده و صحیح در فناوری اطلاعات جزو اولین قدم های لازم برای پیشرفت در هر تجارتی میباشد. این امر برای همه واضح است چه شما یک فروشگاه های زنجیره ای داشته باشید چه خرده فروشی نیاز است که برای مدیریت انبار و گرداندن چرخه از فناوری ها با امنیت بالا و مقرون به صرفه در راستای ساده کردن فرایندهای خود همراه با انعطاف پذیری بالا استفاده کنید.

قطعا در درجه اول به ذهن همه مردم استفاده از رایانه های معمولی خطور میکند. ولیکن رایانه ها و کامپیوترهای معمولی و قدیمی دارای هزینه های بالا در خرید و هزینه های جانبی برای نگهداری هستند و حتی ممکن است مورد حمله بدافزارها قرار بگیرند که این مساله اطلاعات و داده ها را مورد خطر قرار میدهد. پیشنهاد ایمن نت به شما استفاده از تین کلاینت های ارزان قیمت در راستای حفظ اطلاعات و کاهش هزینه های فروشگاه به می باشد. استفاده از تین کلاینت و زیروکلاینت های ارزان قیمت باعث یکسان سازی و یکپارچگی سیستم ها رایانه ای شده که این امر بسیار در مدیریت فروشگاه به شما کمک خواهد کرد.

قطعا در یک فروشگاه زنجیره ای اتصال فروشگاه ها به انبار و فروشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. امنیت دسکتاپ های مجازی و سرعت بالای ان ها در هر فروشگاه میتواند به راحتی حفظ شود و موجودی اجناس و وضعیت انبار را میتوانید به راحتی برسی کنید.

بر اساس عواملی تین کلاینت را برای فروشگاه های زنجیره ای مهم میدانید؟

آیتم مهمی که یک فروشگاه زنجیره ای را موظف میداند سسیتم فناوری مجموعه را حفظ کند امنیت اطلاعات میباشد، تصور کنید اطلاعات مجموعه شما بسیار دارای اهمیت است. و این اطلاعات در معرض خطر قرار گرفته است و این امر در زمان خرید فصل جدید و با تقاضای مشتریان، سفارشات جدید و انتقادات و پیشنهادات نیز جدی تر میشود. یا بیایید تصور کنیم سیستم کامپیوتری شما ناگهان خراب میشود.

در این شرایط قطعا هاردیسک شما در معرض خطر قرار گرفته است و نگرانی شما بابت این مساله که هر لحظه ممکن است تمامی داده ها و پرونده های شما از بین برود بیشتر میشود. این تعجب آور نیست که در این موقعیت یا سیستم شما نیاز به تعمیر دارد و یا نیاز به تعویض خواهد داشت. در اینجا تین کلاینت های حرفه ای به کمک ما می آیند و ما در راستای استفاده از تین کلاینت های ارزان قیمت خاطر جمع میکنند.

زیرو کلاینت و تین کلاینت ها در کدام بخش های فروشگاه زنجیره ای کاربرد دارند؟

به طور کلی در هر بخشی از یک فروشگاه زنجیره ای که نیازمند سیستم های کامپیوتری باشد، زیروکلاینت های ارزان قیمت کاربرد دارند.

در بخش انبارداری یک فروشگاه زنجیره ای و در بخش مدیریت کالاها و همچنین در بخش صندوق فروشگاه میتوانید از زیروکلاینت های حرفه ای استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر از نحوه کار و خرید تین کلاینت مناسب برای فروشگاه زنجیره ای با کارشناسان ایمن نت در تماس باشید. کارشناسان ایمن نت آنلاین هستند تا مشاوره های لازم را برای خرید سیستم فناوری اطلاعات فروشگاه زنجیره ای شما در اختیارتان قراردهند.

با راه اندازی دسکتاپ مجازی و ایجاد شبکه ای سریع از تین کلایت ارزان قیمت در فروشگاه زنجیره ای تمامی فروشگاه های زیرمجموعه میتوانند همزمان به اطلاعات فروشگاه و انبارداری نیز دسترسی پیدا کنند.

  • بخش انبار
  • بخش صندوق فروشگاه
  • بخش مدیریت

استفاده از این گونه سیستم ها به عنوان رایانه های رومیزی یکپارچه باعث میشود مدیریت داده ها و انبار در فروشگاه های زنجیره ای و خرده فروشی ها رعایت شود و هر فروشگاه براحتی به داده ها و اطلاعات فروشگاه خود و فروشگاه مرکزی و انبار دسترسی لازم را داشته باشد.

ارتقا سخت افزار سیستم های فروشگاه های زنجیره ای با تین کلاینت

ارتقا سخت افزار تمامی سیستم های فروشگاه های زنجیره ای با تین کلاینت Hp t520 به یکباره قابل انجام است!

فرض کنید سیستم های کامپیوتری قدیمی استفاده می کنید و به دلیل بروزرسانی و آپدیت نرم افزارهای جدید نیازمند ارتقا سخت افزار سیستم های کامپیوتری هستید. اگر بخواهید سیستم های فروشگاه زنجیره ای را ارتقا ببخشید، قطعا در دنیای امروز این امر هم نیاز به زمان و هم هزینه بالایی دارد. همین هزینه های بالا و سرسام آور استفاده از تین کلاینت ها را برای ما حتمی میکند.همچنین ارتقا سخت افزاری تمامی سیستم های فروشگاه های زنجیره ای بر پایه زیروکلاینت های ارزان قیمت خواهد بود. نکته دیگر اینکه ارتقا دسکتاپ های مجازی چون تین کلاینت ها سریعتر و مقرون بصرفه تر انجام خواهد شد.

تین کلاینت مناسب برای فروشگاه های زنجیره ای

پیشنهاد ما به شما استفاده از زیرو کلاینت های Hp t520 میباشد که دارای قابلیت های منحصر به فرد بالایی چون موارد ذیل میباشد:

  • دارای رومینگ امن
  • کارت هوشمند بدون نیاز به دسترسی
  • دارای دسترسی سریع و بالا
  • دارای انعطاف پذیری بالا

تین کلاینت یا مینی پیسی، کدام یک مناسب فروشگاه زنجیره ای است؟

مینی کیس یا مینی پی سی در واقع نسل جدیدتری از کامپیوترهای قدیمی هستند که کم جاتر شده اند. و با استفاده از این سیستم ها کماکان مشکل استفاده از سیستم های قدیمی برای مراکز درمانی را خواهید داشت.

گران بودن: به کسانی که بودجه کمی دارند توصیه می شود از خرید مینی کیس ها خودداری کنند. هرچه کوچک تر باشند، قیمت بالاتری دارند. در حالی که در دسترس بودن کیس های کوچک در بازار، بهبود یافته است هنوز شرکت های سفارشی در این عرصه ظاهر می شوند و آن ها برای تأمین هزینه های خود مجبور به پرداخت هزینه بیشتری هستند.

محدودیت انتخاب قطعات: همه قطعات در مینی کیس ها جای نمی گیرند. شما باید خنک کننده پردازنده، RAM ، GPU و سایر اجزای خود را با دقت انتخاب کنید تا مطمئن شوید همه چیز در فضای کم به طرز مناسبی قرار گرفته است.

محدودیت در تغییرات: وقتی همه قطعات در جای خودشان قرار گرفتند، ایجاد تغییرات در آن ها پیچیده است. برای ارتقا یا در کل تغییر دادن آن ها مجبور می شوید اجزای مختلفی را حذف کنید.

گرما: گرما از مهمترین معایب مینی کیس برای بیمارستان که هزینه های هنگفتی برای خنک سازی پرداخت می کنند است. اما در مورد مینی کیس ها، که گرما می تواند به سایر قطعات نیز برسد و باعث گرم شدن اجزای اصلی شود، از همه بدتر است.

کاربرد: مطمئناً این کیس ها قابلیت استفاده محدودی دارند و نمی توانند برای سرورهای قدرتمند و رایانه های پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد.

نگهداری: به دلیل تجمع سریع گرما در فضای کوچک تر که اجازه گردش آزادانه هوا را نمی دهد، به تعمیر و نگهداری مکرر نیاز دارد. این به هزینه شما اضافه می شود.

با استفاده از تین کلاینت در فروشگاه های زنجیره ای از تمامی معایب بالا دور میمانید. و علاوه بر کاهش هزینه خرید سیستم برای فروشگاه زنجیره ای، هزینه های نگهداری و پشتیبانی را نیز کاهش خواهید داد.

نتیجه گیری

ایمن نت به فروشگاه های زنجیره ای و خرده فروشی ها در هر اندازه ای که باشند جهت مدیریت فناوری اطلاعات مجموعه شان استفاده از دسکتاپ های مجازی همچون تین کلاینتهای HP و زیروکلاینت های HP را معرفی میکند.

همچنین با توجه به اینکه امرزوه صندوق فروشگاه های زنجیره ای از اهمیت بالایی برخوردار هستند. و نقش مهمی در سیستم خرید و فروش و توزیع محصول در یک فروشگاه زنجیره ای ایفا میکنند و استفاده از انواع صندوق های فروشگاهی همچون ECR و POS و Touch Pos در یک فروشگاه زنجیره ای نیاز مند اتصال به یک سیستم کامپیوتری با امنیت بالا را دارد. در همین راستا تین کلاینت های HP به شما توصیه میشود.

در ادامه بخوانید: تین کلاینت برای دانشگاه ها

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net