• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
خرید دوربین سیم کارت خور * لیست قیمت ، راهنمای خرید و فروش

سیستم های دوربین مدار بسته در انواع مختلفی تولید شده و هر یک از آن ها برای برخی مکان ها مناسب هستند. از این رو در حین خرید دوربین سیم کارت خور و سایر مدل های این سیستم های نظارتی باید پیش از هر چیز به نوع کاربرد و استفاده خود از این اقلام توجه داشته باشید. سیستم نظارتی این دوربین ها عملکردی 24 ساعته دارد. به این معنی که در 24 ساعت شبانه روز با ضبط تصاویر محیط تحت پوشش، کنترل وقایع و حوادث بخش های مختلف ساختمان را میسر می سازند.

قیمت دوربین سیم کارت خور نیز یکی از عوامل مورد توجه برخی از مشتریان تلقی می شود. دوربین های مداربسته سیم کارتی از مجموعه دوربین های نظارتی برای کنترل از راه دور محسوب می شوند و به همین خطر نیز قیمت و هزینه پرداختی آن ها کمی با مدل های معمولی متفاوت است.

معرفی دوربین سیم کارت خور مناسب برای هر مکان

خرید دوربین مدار بسته سیم کارت خور باید با در نظر گرفتن نیازهای موجود در محیط انجام گیرد. هر یک از محیط های موجود در اداره ها، بازارها، شرکت های خصوصی و عمومی شرایط جوی مختلفی دارند که بر مبنای آن ها دوربین مناسبی برای محیط مورد استفاده قرار می گیرد. برای محیط های باز اغلب از دوربین های چرخشی استفاده می کنند که بر همه قسمت های محیط تسلط داشته باشند. دوربین های مخصوص منزل نیز مدل به خصوصی دارند. برخی از مردم از دوربین اسپید دام و سقفی برای منزل خود استفاده می کنند.

اگر در محیط خود نیاز به قابلیت ضبط صدا دارید، استفاده از دوربین های مداربسته مجهز به میکروفون نیز توصیه می شود. در نظر داشته باشید که فرایند نصب و راه اندازی دوربین ها در هر مکانی نیازمند کابل کشی شبکه در محیط است. برخی از مردم به دنبال راهکارهایی برای حذف این فرایند می گردند.

در این زمینه انواع دوربین های مداربسته POE معرفی می شوند که قدرت مورد نیاز برای عملکرد خود را از کابل های مرکزی شبکه دریافت کرده و نیاز به کابل کشی در محیط را به حداقل می رسانند. خرید دوربین سیم کارت خور و خرید دوربین رم خور نیز تا حدودی حجم کابل کشی محیط را به حداقل می رساند. همچنین در صورت استفاده از دوربین های مداربسته لامپی، میزان کابل کشی در محیط به حداقل می رسد.

معرفی کامل و خرید دوربین مداربسته سیم کارتی

این دوربین ها اغلب با قابلیت اتصال به اینترنت عمل می کنند. به همین خاطر برای استفاده از آن ها نیازی به دستگاه های ضبط کننده نخواهید داشت. این نوع دوربین با استفاده از اتصالات بی سیم، تصاویر ضبط شده را انتقال می دهد. این روزها در ساخت و تولید انواع دوربین های مداربسته از بخش هایی به عنوان اسلات سیم کارت و رم استفاده می شود.

به این ترتیب تصاویر دوربین بر روی حافظه جانبی ذخیره سازی خواهد شد. این مسئله معایبی نیز به همراه دارد. در صورتی که دوربین شما سرقت شود، کلیه اطلاعات شما نیز از بین می روند. قیمت دوربین سیم کارت خور بر اساس میزان حافظه، نوع و مدل برند و... تعیین می شود. اطلاعات ضبط شده در این دوربین ها، به سهولت به سیستم ویندوز و اندروید منتقل می شوند. به این ترتیب شما در هر نقطه ای از دنیا که باشید، به سادگی می توانید، سازمان و شرکت خود را کنترل کنید.

خرید دوربین مدار بسته سیم کارت خور

برای محاسبه هزینه و قیمت دوربین سیم کارت خور باید به هزینه های مخابراتی مربوطه نیز توجه داشته باشید. قابلیت ارسال تصاویر در این دوربین ها، تنها با استفاده از اینترنت و آنتن دهی شبکه های مخابراتی فراهم خواهد بود. این دوربین ها با استفاده از آداپتورها و یا منابع تغذیه مرکزی تامین انرژی خواهند شد. برخی از این دوربین ها نیز با استفاده از باطری کار می کنند.

قابلیت های مهم خرید دوربین سیم کارت خور

خرید دوربین سیم کارت خور بر مبنای قابلیت ها و ویژگی های این محصولات انجام می گیرد. برخی از مهمترین قابلیت های این سیستم ها را در ادامه مشاهده می کنید:

  1. برای استفاده از آن ها امکان استفاده از سیم کارت های دائمی و اعتباری وجود دارد.
  2. هر یک از این دوربین های سیم کارتی قابلیت فیلم برداری و تصویر برداری با وضوح بالا را دارند.
  3. ضبط صدا و تماس های صوتی در این سیستم ها به سهولت انجام می شود.
  4. کنترل و مدیریت از راه دور این سیستم ها که از مهمترین ویژگی های آن ها به شمار می رود.
  5. امکان دید در شب این دوربین ها نیز از مهمترین ویژگی های آن ها محسوب می شود.
  6. عملکرد خودکار این سیستم ها نیز برای برنامه ریزی سیستم دوربین مورد استفاده قرار می گیرد.
  7. درگاه های حافظه جانبی نیز یکی از مهمترین قابلیت های آن ها به شمار می رود.
  8. نصب و راه اندازی این سیستم ها نیز به سهولت انجام می شود.
  9. ابعاد دوربین ها بسیار کوچک و جمع و جور است.
  10. سنسورهای این دوربین ها به حرکت حساسیت دارند.

مزایای استفاده و خرید دوربین مداربسته سیم کارتی

قیمت دوربین سیم کارت خور از سایر سیستم های مداربسته بیشتر تعیین شده است. اما در قیاس با هزینه و قیمت بالای این سیستم ها، هر یک از آن ها مزایای بی شماری نیز دارد که استفاده از آن ها را افزایش داده است. اما تکنولوژی های پیشرفته به کار رفته در این اقلام، نیاز به صرف هزینه های اضافی را حذف می کنند. استفاده از آن ها نیاز به استفاده از دستگاه های جانبی ضبط کننده را نیز از بین می برد و نیازی به خرید این اقلام نخواهید داشت.

در نظر داشته باشید که پس از خرید دوربین سیم کارت خور، به محل نصب این اقلام دقت داشته باشید. محلی که برای قرار دادن این اقلام استفاده می کنید، باید حتما آنتن دهی مناسبی داشته باشد. به این ترتیب استفاده از قابلیت سیم کارت خور دوربین به سهولت انجام می گیرد. برای تعیین قیمت دوربین مداربسته سیم کارت خور، باید هزینه های مربوط به نصب این اقلام را مد نظر قرار دهید.

آشنایی با مهمترین انواع دوربین سیم کارت خور

خرید دوربین سیم کارت خور باید با در نظر گرفتن انواع مدل های این محصولات انجام شود. برخی از مهمترین مدل های این اقلام را در زیر مشاهده می کنید:

  1. دوربین سیم کارتی خورشیدی
  2. دوربین سیم کارت خور چرخشی و زاویه دار
  3. دوربین مداربسته بولت ثابت
  4. دوربین لامپی سیم کارت خور
  5. دوربین مداربسته شارژی سیم کارت خور
قیمت دوربین مداربسته سیم کارتی

آشنایی با محل های مناسب نصب دوربین سیم کارت خور

محل نصب این اقلام، باید آنتن دهی مناسبی داشته باشد، تا در فرایند ارسال تصاویر و فیلم ها اختلالی ایجاد نشود. یکی از شرایط ویژه محل نصب این اقلام، عدم آسیب دیدگی سیستم تغذیه و جلوگیری از قطعی دوربین است.

در نظر داشته باشید که پین های موجود در پورت های دوربین باید در بهترین وضعیت قرار داشته باشند. به همین خاطر در حین نصب باید به حساسیت های مربوط به پورت رم و سیم کارت مربوط به این سیستم ها دقت داشته باشید. شما می توانید، از دوربین شبکه نیز استفاده کنید. قیمت دوربین سیم کارت خور تحت شبکه کمی بیشتر تعیین می شود. برای استفاده از این سیستم ها مرورگرهای وب نیز به کار می روند.

قیمت دوربین مداربسته سیم کارت خور

دوربین های مداربسته سیم کارتی با توجه به ویژگی‌های اضافه‌شده، قیمت بیشتری نسبت به دوربین‌های مداربسته معمولی دارند. همچنین شما امکانات بیشتری با خرید دوربین مداربسته سیم کارت خور خواهید داشت. از جمله این قابلیت ها می توان به انتقال تصاویر بدون نیاز به مودم اینترنتی و تنها از طریق سیم کارت و ارسال تصاویر با تاخیر بسیار کم، پشتیبانی از سیم کارت های 4G و ... اشاره کرد. و هر کدام از این ویژگی ها در دوربین سیم کارتی دیده می شود که در قیمت دوربین سیم کارتی تاثیرگذار است. علاوه بر این در برخی از دوربین های سیم کارتی امکانات و ویژگی های اضافه ای وجود دارد که قیمت دوربین سیم کارت خور را افزایش می دهد، مانند لنز پرقدرت یا پروژکتور قوی، ضد آب بودن و سایر امکانات. برای خرید بهترین نوع دوربین با امکانات مورد نیاز خود می توانید با تیم ایمن نت مشورت کنید.

خرید دوربین لامپی سیم کارت خور ارزان قیمت

بر اساس نیاز مردم، شرکت ها دوربین هایی را ارائه کرده اند که می توانند تصاویر را به صورت آنلاین بدون وای فای انتقال دهند و به این ترتیب دوربین های سیم کارت خور ارزان قیمت ظاهر شدند، همان طور که بیان شد دوربین های سازگار با سیم کارت برای انتقال تصویر آنلاین، به مودم Wi-Fi احتیاجی ندارند. اما آنها این عملکرد را از طریق اینترنت خود سیم کارت انجام می دهند.

بسیاری از افراد به دنبال خرید دوربین لامپی سیم کارت خور ارزان قیمت هستند، البته این دوربین ها به دلیل داشتن سیم کارت از دوربین های بی سیم گران تر هستند، ولی از طرف دیگر با خرید دوربین سیم کارتی نیازی به خرید مودم و هزینه های اضافی ندارید. و در خرید مودم صرفه جویی می شود. یک دوربین سازگار با سیم کارت با خرید اینترنت روی سیم کارت موجود در دستگاه کار می کند و از طریق آن به تلفن شما متصل می شود تا بتوانید در هر کجا که هستید فیلم ها را تماشا کنید و عکس های دوربین مورد نظر خود را بگیرید.

اگر در منطقه ای بدون برق هستید، می توانید از یک دوربین خورشیدی سیم کارتی استفاده کنید که نیازی به برق ندارد و برای شارژ و ماندگاری بیشتر باید در معرض نور خورشید قرار گیرد.

آشنایی با معایب خرید و نصب دوربین مدار بسته سیم کارتی

خرید دوربین سیم کارت خور در کنار مزایا و فوایدی که برای مشتریان دارد، معایبی نیز به همراه می آورد. یکی از مهمترین ایرادات وارده به این اقلام، پایدار نبودن آنتن های آن ها است. به همین خاطر در برخی موارد فرایند دریافت و انتقال تصاویر و اطلاعات با معطلی و تاخیر انجام می گیرد.

میزان حافظه این دوربین ها نیز با محدودیت هایی رو به رو است. هر یک از این دوربین ها تا چند روز قابلیت ضبط تصاویر را دارند. این سیستم ها حافظه ذخیره جانبی ندارند. در ساخت این دوربین ها از یک میکرو کارت اس دی استفاده شده که میزان حافظه هر یک از آن ها را تعیین می کند.

انتقال تصویر در دوربین مداربسته سیمکارت خور

دوربین های سیم کارتی قابلیت انتقال تصویر با سرعت بالا را دارند که برای هر اپراتور سیم کارتی مانند همراه اول، ایرانسل، رایتل و ... قابل استفاده است. یکی از جنبه های مثبت این دوربین ها انتقال تصویر با سرعت بالا است که در دوربین های مداربسته بی سیم وای فای 10 تا 20 ثانیه تاخیر در ارسال فیلم دارند. اما با این دوربین های ایمن نت میزان تاخیر انتقال فیلم دوربین ها را کاهش داده ایم. این کاهش شامل 0.5 نیم ثانیه برای انتقال سریعتر تصویر و هشدارهای دستگاه از جمله: آلارم دوربین یا بازیابی پوشه های ذخیره شده در رم یا کنترل از راه دور می باشد. علاوه بر این افزایش امنیت انتقال تصویر دوربین مداربسته در این مدل تا حدو زیادی تامین شده است.

جمع بندی نهایی

شما می توانید، هر یک از این دوربین های مداربسته را در بخش های مختلف منزل و یا محل کار خود نصب کنید. نصب و راه اندازی دوربین ها امکان ارسال اعلانات و پیام های مورد نیاز در حین قطعی برق را فراهم می کند. شما می توانید، انواع این سیستم ها را از برندهای مختلفی تهیه و خریداری کنید.

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net