• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
خرید دوربین مدار بسته جنوب تهران از فروشگاه

خرید دوربین مدار بسته از فروشگاه و نمایندگی دوربین هایک ویژن در جنوب تهران. پشتیبانی، نصب و راه اندازی و فروش دوربین مداربسته جنوب تهران تحت نظر اتحادیه

دوربین مداربسته در جنوب تهران

جنوب تهران به محله‌های جنوبیِ شهر تهران گفته می‌شود. تمام بافت شهر تهران به وسیله اتوبان‌ها، مترو و BRT به هم دوخته شده و فاصله امکانات شمال شهر و جنوب شهر به شدت کم شده است. از جمله این محله‌ها می‌توان به شوش، راه‌آهن، مولوی، دروازه غار، جوادیه، فلاح، نازی‌آباد، شهرری، کوی سیزده آبان، تختی، بازار تهران، نعمت آباد و خزانه اشاره کرد.

از مناطق بیست و دوگانه شهر تهران، مناطق ۱۹،۱۸،۱۷،۱۶،۱۵ و ۲۰ را مناطق جنوبی تهران می‌گویند. این قسمت از شهر در سال‌های دور به علت فقدان امکانات، به عنوان پایین‌شهر خطاب می‌شد. متاسفانه هنوز هم عده‌ای چنین دیدی به جنوب تهران دارند. اما این دیدگاه به هیچ وجه درست نیست.

از طرفی پیدایش کسب و کارهای جدید و مناطق مرتبط نیاز به تجهیزات نظارتی و حفاظتی را بالاتر می برد. کار نظارت در محیط های مختلف توانسته از وقوع جرم پیشگیری کند و بر امنیت منطقه بیفزاید. همچنین وجود دوربین های مداربسته در مشاغل گوناگون بهره وری را نیز افزایش داده است. بنابراین با این حجم از تقاضا مسائل امنیتی و نصب دوربین مداربسته در جنوب تهران از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه با مواردی که در نصب دوربین باید به آنها توجه نمود بیشتر آشنا می شویم.

اگر شما نیز به دنبال خرید دوربین مداربسته در جنوب تهران هستید میتوانید با کارشناسان ایمن شبکه هوشمند تماس بگیرید و به صورت رایگان مشاوره بگیرید و در صورت تمایل به خرید دوربین مداربسته جنوب تهران میتوانید سفارش خود را در فروشگاه ما ثبت کنید. همچنین بعد از خرید دوربین، در صورتی که به دنبال نصاب دوربین مداربسته نیز هستید میتوانید با ما در تماس باشید.

اگر شما، در محله های مشیریه، شهرک مسعودیه، افسریه، خانی آباد نو، نازی‌آباد، نعمت‌آباد، یاخچی‌آباد، امیربهادر، آذری، اتابک، خراسان، خزانه، فلاح، بخارایی، شاپور، مولوی، سیروس، دروازه غار، جوادیه، یافت‌آباد، منیریه، امیریه، شوش، بازار تهران، شهرری، کوی سیزده آبان، دولت‌آباد، شهرک رسالت، بازار چینی فروشان، کیان شهر، بازار موبایل و مبل ایران و سایر محله های مرکزی و اطراف جنوب تهران هستید میتوانید از خدمات ما استفاده فرمایید. همچنین همکاران ما برای تعمیرات دوربین مدار بسته جنوب تهران به شما خدمات خوبی ارائه خواهند داد و در صورتی که شما دوربین را از ما تهیه کرده باشید، دارای گارانتی یکساله خواهید بود و رایگان از خدمات پس از فروش ما بهره‌مند خواهید شد.

 

ایمن شبکه هوشمند

موقعیت بر روی نقشه

در صورتی که، تجهیزات امنیتی شما از جمله دوربین مداربسته، دچار اختلال و مشکل شده میتوانید برای تعمیرات دوربین مداربسته خود با کارشناسان ما در ایمن نت تماس بگیرید. تعمیرکار ما شما را راهنمایی خواهد کرد و اگر نیاز به تعمیر قطعات آن باشد برای شما خدمات مورد نیاز را تحت نظر اتحادیه انجام خواهد داد. همچنین بعد از تعمیر قطعات دوربین، اگر مجددا نیاز به نصب آن در محل مورد نظر داشتید خدمات نصب دوربین مداربسته جنوب تهران را هم برای شما انجام میدهیم.

برخی از مشتریان ما

شرکت مهندسی ژرف صنعت خاورمیانه

 

نمایندگی کیاموتورز

 

شرکت هامون نایزه

 

نمایندگی ایران خودور

 

هواپیمایی هما

 

نمایندگی بیمه ایران

انواع خدمات نصب و تعمیر سیستم های دوربین در جنوب تهران

  1.  نصب سیستم مدار بسته
  2. پشتیبانی دوربین مداربسته
  3. تعمیر دوربین،DVR و تجهیزات مدار بسته معیوب
  4. خرید و فروش دوربین و تجهیزات جانبی
  5. ارتقا و به روز رسانی سیستم های قدیمی مدار بسته
  6. عیب یابی سیستم های تصویری، رفع پارازیت و ارتقای کیفیت تصویر
  7. پیاده سازی سیستم های هوش مصنوعی (شمارش نفرات، شناسایی هویت، پلاک خوانی، نگهبانی هوشمند و…)
  8. طراحی نقشه پوشش، بررسی وضعیت پوشش و نقاط کور سیستم نصب شده
  9. ارزیابی ریسک امنیت سیستم با متدهای FMEA ،FTA و… توسط کارشناسان ارشد ما
  10. ارسال تصویر بر بستر بی سیم، نصب سیستم های مجهز به سلول های خورشیدی و…
  11.  افزایش امنیت سیستم نرم افزاری در مقابل هک و نفوذ
  12. نصب سیستم های دید در شب و تکنولوژی  IR
  13. اتصال دوربین مدار بسته به موبایل، لپتاپ، تبلت و نصب دوربین مداربسته جنوب تهران در ستارخان ونک
  14. لینک سیستم مدار بسته با دیگر سیستم های هوشمند از قبیل سیستم اعلام و اطفای حریق، سیستم کنترل دما و…
  15. نصب قفل های هوشمند تشخیص چهره
  16. نصب و تعمیر دستگاه های ثبت ورود و خروج پرسنل

سفارش و خرید دوربین مدار بسته از تمامی نقاط جنوب تهران امکان پذیر است

محله های جنوب تهران با داشتن تنوع بسیار بالا می توانند کمی گیج کننده باشند. به همین علت ابتدا بهتر است به معرفی محدوده ی محله های جنوب تهران بپردازیم. جنوب تهران، تعداد بسیار زیادی از محله ها را در درون خود جای داده و به عنوان محبوب ترین و پر جاذبه ترین بخش شهر تهران شناخته می شود. محدوده های جنوب تهران از جنوب با رشته کوه البرز، شروع می شود و همچنین، مناطق 1 و 3 را شامل می شود. همچنین بخشی از مناطق 2 و 5 نیز در جنوب تهران قرار دارد که این مناطق نیز دارای آب و هوای بی نظیر و جاذبه های گردشگری فراوان می باشند. اما باید اشاره کنیم که همین مناطق شهر تهران، محله های جنوب تهران را در درون خود جای داده است و در نتیجه، هر کدام از محله ها مختصات و ویژگی های مخصوص به خود را دارد.

تمامی مناطق جنوب استان تهران تحت پوشش خدمات فروش و نصب دوربین های مداربسته شرکت ایمن شبکه هوشند می باشند. با یک تماس کارشناسان ما از محل شما به رایگان بازدید نموده و به شما مشاوره خواهند داد.

جنوب تهران شامل: مشیریه، شهرک مسعودیه، افسریه، خانی آباد نو، نازی‌آباد، نعمت‌آباد، یاخچی‌آباد، امیربهادر، آذری، اتابک، خراسان، خزانه، فلاح، بخارایی، شاپور، مولوی، سیروس، دروازه غار، جوادیه، یافت‌آباد، منیریه، امیریه، شوش، بازار تهران، شهرری، کوی سیزده آبان، دولت‌آباد، شهرک رسالت، بازار چینی فروشان، کیان شهر، بازار موبایل و مبل ایران و...

 

مجوز رسمی اتحادیه

فروشگاه ایمن نت دارای مجوز رسمی از اتحادیه می باشد. فروشگاه ها و شرکت های بسیار کمی وجود دارند که توانسته اند مجوز های سختگیرانه اعطایی از سمت سازمان های رسمی را دریافت کنند.

این مجوز ها قابل استرداد می باشند، در نتیجه مجموعه هایی که این مجوز را دریافت کنند ملزم به حفظ کیفیت خدمات ارائه شده، مخصوصا خدمات راه اندازی و نصب دوربین مدار بسته جنوب تهران هستند.

 

 قیمت خرید دوربین مداربسته در جنوب تهران

قیمت مناسب دوربین و کیفیت بالای آن از اهمیت فوق العاده ای برای مشتریان دوربین مدار بسته در جنوب تهران برخوردار است. با تغییر و نوسانات نرخ ارزی قیمت دوربین های مدار بسته نیز تغییر می کند. البته با یک دید کلی معمولاً روند به صورت صعودی بوده است. با این وجود فروشگاه ایمن نت یکی از نمایندگان رسمی چند برند معتبر و مطرح جهانی از جمله دوربین مداربسته هایک ویژن، در جنوب تهران است. که تمامی محصولات را با قیمت هایی در رنج قیمت نمایندگی تحت نظر اتحادیه به مشتریان خود عرضه می کند.

این مجموعه هیچ محصولی را بیشتر از قیمت بازار به مشتریان خود ارایه نمی دهد. با توجه به فعالیت مستقل دو واحد فروش و پروژه در عین حفظ یکپارچگی واحدها، برند محصولات دامنه وسیع تری در پروژه دارد. نصب و راه اندازی سیستم های مداربسته در واحد پروژه از جهت برند محصولات بنا به درخواست مشتری اجرایی می شود. این موضوع براساس تقاضای مشتری مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تایید کیفیت و عملکرد، آن برند مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مزیت نصب دوربین مداربسته در جنوب تهران

برای نصب دوربین مداربسته باید به نقشه کلی فضای ساختمان توجه شود تا دوربین در مکانی نصب گردد که نقطه کور و خارج از دید دوربین مداربسته قرار نگیرد. در صورتی که تمایل داشته باشید تا نصب دوربین مداربسته بر روی گوشی شما انجام شود، نیاز است تا برنامه های مخصوص دوربین مداربسته روی گوشی شما نصب شود و یکسری تنظیمات هم باید روی دستگاه DVR انجام شود. مشاهده تصاویر دوربین مداربسته از طریق گوشی دارای مزیت های زیادی است چون حتی وقتی در سفر هستید هم میتوانید فضای مورد نظر خود مانند خانه، محل کار یا هر جای دیگری را از گوشی همراه خود بررسی کنید.

طبق تحقیقات به عمل آمده در مراکز مختلف تحقیقاتی از جمله دانشگاه استنفورد گزارش ها حاکی از کاهش وقوع برخی جرایم به طور چشمگیر با نصب دوربین مدار بسته است.  احتمال رویدادهایی چون سرقت تا میزان ۶۶% کاهش داشته است. همچنین نصب دوربین مداربسته در محیط های کاری موجب افزایش بهره وری کارکنان تا ۲۴% شده است. در این بخش برخی از مزیت های نصب دوربین مداربسته را با هم می خوانیم:

یکی از مزیت های نصب دوربین مداربسته نظارت بر امورات منزل در زمان هایی که حضور ندارید است. به عنوان مثال فرزند یا فرد کهن سالی در منزل تحت نظر و مراقبت پرستار است. نصب دوربین مداربسته خانگی در جنوب تهران می تواند خیال شما را در مورد بسیاری مسائل آسوده کند. بنابراین با نصب دوربین مداربسته می توانید از نحوه پرستاری و رفتار پرستار با کودک یا سالمند تنها در خانه مطلع شوید.

از مزیت‌های دیگر نصب دوربین مداربسته در جنوب تهران توانایی دیدن و کنترل جلوی درب منزل یا محل کار است. نظارت، جهت بالا بردن امنیت منزل و یا محل کار با نصب دوربین مداربسته ممکن می شود.

همچنین نصب دوربین مداربسته در هر مکانی باعث کاهش سرقت و مشکلات احتمالی می شود. اگر ساکن جنوب تهران هستید با تماس با فروشگاه نصب دوربین مداربسته در جنوب تهران از شرایط خرید و راه اندازی دوربین مداربسته مطلع شوید.

اگر دفتر کار شما به عنوان مدیر مجموعه در بخش جنوبی تهران باشد با نصب یک دوربین مداربسته تحت نظارت مجری نصب دوربین مداربسته در جنوب تهران می‌توانید کنترل و مدیریت امور را حتی در غیاب خود به دست گیرید.

نکات مهم پیش از خرید و نصب دوربین مداربسته جنوب تهران

لازم است برخی نکات قبل از خرید و نصب دوربین مورد توجه قرار گیرد. رعایت این نکات مانع از ضررهای احتمالی می شود. انتخاب نوع دوربین مدار بسته متناسب با موقعیت مکانی و شرایط آب و هوایی مناطق جنوبی تهران ضروریست. با کمی تحقیق و بررسی متوجه می شوید که دوربین های مناسب برای منازل با دوربین های سازمانی، کارخانه ها و… ویژگی های خاص خود را دارند. حتی در انتخاب دوربین های خارج از ساختمان نیز باید دقت کنید. ضدآب و ضد ضربه بودن به دوام دوربین کمک می کند. دوربین های مداربسته خارجی  لازم است در برابر تابش و تگرگ و باران و ضربه ایمن باشند.

دلیل پیشنهاد ما به مشورت با کارشناسان، روشن شدن بخشی از این ویژگی هاست که باید در دوربین مداربسته پروژه شما وجود داشته باشد. ضمن اینکه اگر در بودجه اختصاص داده به خرید دوربین محدودیتی وجود دارد، از خرید دوربین با امکانات اضافه و غیر مفید برای شما اجتناب شود. همچنین نکته بعدی، در مورد نوع نمایش و ضبط تصاویر است که دستگاه ضبط DVR و NVR براساس آن و نوع سیستم و بودجه در نظر گرفته شده تعیین می شود.

سخن آخر

دوربین مدار بسته برای مشاهده و نظارت بر اماکن داخلی و خارجی منازل، ادارات، شرکت ها، معابر و هر جایی که حساسیت خاصی دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد و انواع مختلفی بسته به شرایط محیط دارند. یکی از مشکلات رایج در بازار فروش دوربین مدار بسته، وجود حجم زیادی از برندهای فیک و تقلبی است که انتخاب را برا مشتریان سخت کرده است. از این رو توصیه می شود برای خرید دوربین مداربسته به نمایندگی های مجاز برندهای معتبر مراجعه شود. اولین پیشنهاد ما برای خرید و راه اندازی سیستم های مداربسته تماس با بهترین شرکت های نصب است. اگر ساکن جنوب تهران هستید از شرکت نصب دوربین مدار بسته در جنوب تهران مشاوره دریافت کنید.

شرکت ایمن شبکه هوشمند یکی از شرکت های نصب دوربین مداربسته در جنوب تهران است.

خدمات ارائه شده توسط این مجموعه عبارتند از: نصب دوربین مدار بسته، فروش دوربین و تجهیزات، انتقال تصویر دوربین مداربسته، مشاوره و پشتیبانی پروژه های دوربین مدار بسته.

با یک تماس کارشناسان شرکت ایمن نت از محل شما به رایگان بازدید می کنند و پیشنهادات خود را جهت نصب یک سیستم دوربین مداربسته مناسب ارائه می دهند. همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

خرید دوربین مداربسته

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net