• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
لایسنس Kaspersky : سد دفاعی تجارت با آنتی ویروس

بسیاری از فعالیت های تحت وب، مورد حمله باج افزار ها و بد افزار هایی قرار می گیرند که هدفی جز تخریب و سوء استفاده از آن شبکه ندارند. به همین دلیل است که باید سدی نظیر لایسنس کسپرسکی در برابر آن ها ایجاد شود تا مانع ضربه و آسیب باج افزار ها و بد افزار ها و یا همان ویروس ها به سیستم شود.

لایسنس Kaspersky سد دفاعی تجارت شما

امروزه آنتی ویروس ها حرف اصلی و اساسی را در تأمین امنیت یک شبکه یا سرویس اینترنتی می زنند. چرا که در عصر کنونی بسیاری از فعالیت های تجاری، اقتصادی و سیاسی بر روی شبکه وب انجام می گیرد. شبکه ای که هرچند رشد و گسترش آن دغدغه های انسان را رفع کرده است. اما همه مشکلات اجتماعی، در این فضا نیز عده ای وجود دارند که درصدد ضربه زدن به کسب و کار و یا تجارت اینترنتی شما هستند. برای مثال بورس یکی از بازار معاملاتی است که بیشترین تحرکات آن مبتنی بر شبکه وب می باشد. از این رو حفظ امنیت و مسائل امنیتی آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

دیوار دفاعی آنتی ویروس در برابر باج افزارها

همانطور که گفته شد بسیاری از فعالیت های تحت وب، مورد حمله باج افزار ها و بد افزار هایی قرار می گیرند که هدفی جز تخریب و سوء استفاده از آن شبکه ندارند. به همین دلیل است که باید سدی در برابر آن ها ایجاد شود. تا مانع ضربه و آسیب باج افزار ها و بد افزار ها و یا همان ویروس ها به سیستم شود. البته ناگفته نماند که anti virus ساخته شده است تا به اشکال مختلف این مهم را انجام دهد.

انتی ویروس ها نرم افزار هایی هستند که توسط شرکت های مختلف در سطح جهان ارائه شده اند تا بر اساس برنامه نویسی ها و کد ها مختص خود از نفوذ این باج افزار ها و بد افزار ها به درون شبکه های وب جلوگیری کنند البته باید گفت که آنتی ویروس باید پشتیبانی لحظه ای از شرکت خود داشته و بتوانند با بروز رسانی به موقع و سریع در برابر جدید ترین نسخه باج افزار ها و بد افزار ها مقاومت کند به همین دلیل است که سرعت و دقت anti virus یکی از مؤلفه های مشتریان برای انتخاب یک نرم افزار است.

لایسنس کسپرسکی

آنتی ویروس کسپرسکی تأیید شده توسط مردم جهان

لایسنس کسپرسکی توسط تیم تخصصی و مهندسان شرکت خود توانسته است، آنتی ویروس های بسیار سریع و پر قدرتی ایجاد کند که همین عامل سبب شده تا لایسنس کسپراسکای بیش از 200 شعبه در سراسر جهان داشته باشد و خدمات لحظه ای آنلاین برای کاربران خود ارائه نماید. از این جهت متخصصان کسپراسکی در تلاش بوده اند تا انواع مختلفی از آنتی ویروس را تولید کرده. و هر کس بر اساس نیاز کاربری خود بتواند از آن استفاده کند. به فرض مثال یکی از سری های لایسنس کسپراسکی، ورژن خانگی بوده و دیگری مبتنی بر وب است. و البته بر اساس تقسیم بندی دیگر enterprise نیز یکی دیگر از انواع آنتی ویروس های این شرکت است.

لایسنس کسپرسکی مختص خانه یا شرکت؟ مسئله این است

این که آیا برنامه های شرکت های سازمانی را به صورت داخلی توسعه می دهید و یا آنها را از اشخاص ثالث خریداری می کنید، یک مسئله بسیار بزرگی است که باید روی آن دقت کنید. می دانید که یک خطای برنامه نویسی می تواند یک نوعی آسیب پذیری را ایجاد کند. که شما را به سمت حملات سایبری باج افزار ها و بد افزار ها و انواع حملات در شبکه های کامپیوتری هدایت کند و آسیب مالی و قابل ملاحظه و قابل توجهی ایجاد نماید.

در صورت عدم وجود لایسنس کسپرسکی، آسیب های جدید می تواند در طول چرخه عمر برنامه مشکل ایجاد کنند. از طرفی این باج افزار ها و یا بد افزار ها از طریق به روز رسانی نرم افزاری یا آپدیت برنامه های نامطمئن وارد سیستم می شود و یا می تواند از طریق روش های جدید حمله کند.

از این رو سری enterprise باعث شده تا آنتی ویروس بتواند مبتنی بر نرم افزار ها و برنامه های مختلف فعالیت خود را انجام دهد. برنامه های کاربردی ارزیابی شده می توانند شامل وب سایت های رسمی و برنامه های کاربردی تجاری، استاندارد یا مبتنی بر فضای مجازی باشند.

خدمات ارزیابی امنیتی و enterprise برنامه کسپرسکی

خدمات ارزیابی امنیتی و enterprise برنامه کسپرسکی به صاحبان برنامه ها و توسعه دهندگان کمک می کند تا:

لایسنس کسپرسکی

  1. مانع از دست رفتن مسائل و اعتباری شرکت و بنیاد های مختلف در حملات سایبری شود. چرا که آنتی ویروس اینترپرایز باعث جلوگیری از آن می شود.
  2. صرفه جویی در هزینه های بازسازی با ردیابی آسیب پذیری ها در برنامه های هنوز در حال توسعه و تست، قبل از رسیدن به محیط کاربر، جایی که آنها ممکن است باعث اختلال و هزینه می شود.
  3. آنتی ویروس از یک چرخه عمر توسعه نرم افزار (S-SDLC) که متعهد به ایجاد و حفظ برنامه های کاربردی امن است، پشتیبانی شود.

در سری اینترپرایز این آنتی ویروس، ارزیابی های امنیتی از برنامه های کاربردی توسط کارشناسان امنیتی آزمایشگاه kaspersky به صورت دستی و با استفاده از ابزارهای خودکار با توجه به محرمانه بودن، صداقت و در دسترس بودن سیستم های شما، و در انطباق کامل با استانداردهای بین المللی و بهترین روش ها انجام می شود، که آن ویژگی های anti virus عبارتند از:

  • کنسرسیوم امنیت برنامه کاربردی وب (WASC) طبقه بندی خطر
  • برنامه تست امنیتی برنامه وب (OWASP)
  • OWASP راهنمای تست امنیتی موبایل
  • استانداردهای دیگر، بسته به کسب و کار و مکان سازمان شما

اعضای تیم کمپانی لایسنس کسپراسکی در حوزه خود بسیار با تجربه بوده و به صورت عملی فعالیت کرده. تا خدمات خاصی را به کاربران خود ارائه دهند. آن ها با تسلط بر زبان های مختلف برنامه نویسی و آشنایی کامل با سیستم عامل های مختلف توانسته اند، آنتی ویروس هایی ایجاد کنند که بتواند بیشترین کارایی را داشته. و در برابر حملات باج افزار ها و یا بد افزار ها از سیستم و شبکه تجارتی آن ها حفاظت نماید.

در ادامه بخوانید : لایسنس Kaspersky دیوار دفاعی وب در برابر باج افزارها

نتیجه گیری نهایی

تیم متخصصان با تجربه لایسنس کسپرسکی خدمات مهم تری را نیز به کاربران بزرگ و شرکت های آن ها ارائه می دهند. آن ها خدمات مشاوره امنیتی را به فروشندگان اصلی برنامه ها و سرویس های مجازی، از جمله اوراکل، گوگل، اپل، فیس بوک و پی پال ارائه می کنند.

با این همه نتایج کامل این مباحث در یک گزارش نهایی شامل اطلاعات فنی دقیق در رابطه با فرایندهای ارزیابی، نتایج و آسیب پذیری های نشان داده شده. و توصیه های مربوط به حل آن، همراه با یک چارچوب اجرایی ارائه شده است تا مخاطب بتوان با استفاده از این آنتی ویروس امنیت را برای خود به ارمغان بیاورد.

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net