• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
digivod VMS نرم افزار مدیریت یکپارچه تصاویر

نرم افزار دی جی وود به عنوان یک نرم افزار مدیریت یکپارچه تصاویر دوربین مداربسته – VMS – امکانات مختلفی را جهت کاربری حرفه ای سیستم های نظارت تصویری فراهم می آورد. digivod توانسته است به عنوان یک برند معتبر اروپایی جوایز متعددی را در زمینه کاری خود دریافت نماید. این نرم افزار با هدف ارائه سناریوهای مختلف پیاده سازی سیستم های نظارت تصویری طراحی شده است.
با استفاده از نرم افزار digivod به راحتی می توان توسعه سیستم و گسترده سازی حوزه عملکردی را فراهم نمود. در این نرم افزار می توان سیستم های پیچیده و حتی چند محلی را به سادگی یک سیستم ساده و کوچک راه اندازی و پیکربندی نمود. این نرم افزار علاوه بر ارائه متدهای اولیه نظیر ذخیره سازی و مدیریت نمایش تصاویر می تواند قابلیت های پیچیده تری مانند بهره برداری از آنالیزهای تصویری و سیستم های توسعه یافته را ایجاد کند.

نرم افزار digivod و عدم وابستگی به برندهای دوربین مداربسته

نرم افزار دی جی وود تعداد بسیار زیادی از دوربین های مداربسته تحت شبکه برندهای مختلف و مطرح دوربین مداربسته را پشتیبانی می کند. پایگاه داده درایورهای دوربین مداربسته این نرم افزار تمامی برندهای مطرح دوربین مداربسته را در خود جای داده است و به صورت دوره ای در حال بروزرسانی می باشد. digivod از دستگاه های ذخیره سازی آنالوگ، AHD، TVI، CVI و HD-SDI را پشتیبانی می کند. تمامی کدک های استاندارد مانند H.264، MJPEG، MxPEG و H.265 در این VMS پشتیبانی می شود.

بهره برداری مناسب از منابع سیستمی

بهره وری منابع سیستمی نظیر CPU، حافظه و پردازش تصویری در نرم افزار digivod به صورت کاملا هوشمندانه انجام می پذیرد. دی جی وود حداکثر بهینه سازی را به کار می برد تا بتواند کمترین میزان از منابع سیستم را اشغال نماید. میزان بهره وری در این نرم افزار تا جایی است که در برخی از ساختارهای طراحی شده حتی می توان از سخت افزارهای ضعیف تر مانند NUCها و یا Pokiniها استفاده نمود. همچنین دی جی وود از سرورهای قدرتمند با پردازنده های XEON نیز پشتیبانی می کند.

طراحی سیستم دی کدینگ مبتنی بر GPU باعث می شود که بهره وری از CPU در زمان کدینگ تصاویر در بهترین حالت خود باشد. پشتیبانی از ماشین های مجازی (Virtual Machine) در این نرم افزار ارائه می شود. همچنین پشتیبانی از سیستم های توزیع شده و چندین سرور ذخیره سازی در این نرم افزار صورت می پذیرد.

مطلب پیشنهادی: امن سازی ماشین مجازی و دسکتاپ مجازی با محصول جدید KASPERSKY

امنیت سایبری و حفاظت از داده ها

دی جی وود یک نرم افزار کلاینت سروری می باشد. تمامی ارتباطات مابین سرور و کلاینت ها یا مابین سرورها در حالت چند سایتی به صورت کاملا رمزنگاری شده انجام می پذیرد. همچنین از سیستم رمزنگاری داده ها پشتیبانی می شود.

کنترل دسترسی بر روی تمامی دستورالعمل ها و فعالیت ها اعمال می شود. در کنار آن می توان جهت کنترل دسترسی از اکتیو دایرکتوری استفاده نمود. با هدف پشتیبانی از حفاظت از داده ها، دی جی وود امکان تعریف زون های خصوصی را فراهم می آورد. همچنین تمامی فعالیت های کاربران جهت کنترل در آینده لاگ می شوند.

بهینه سازی شده برای سناریوهای مختلف زیرساخت شبکه

دی جی وود امکان ارسال تصاویر و صدا را بر روی تمامی انواع شبکه های کامپیوتری فراهم می آورد. نرم افزار digivod از شبکه های محلی، شبکه های اختصاصی، شبکه های وایرلس و ارسال بر روی اینترنت پشتیبانی می کند. زمانی که دارای یک شبکه با تاخیر زیاد می باشید، دی جی وود امکاناتی نظیر کد گذاری بر پایه GPU را ارائه می دهد، همچنین استفاده خودکار از استریم دوم جهت تامین انتقال اطلاعات با سرعت مناسب نیز فراهم آورده می شود. در این صورت می توان سناریوهایی را که در آنها سرعت بر کیفیت ارجحیت دارد پیاده سازی نمود.

پیکربندی قابل انعطاف در نرم افزار digivod

نرم افزار digivod دی جی وود اجازه انجام پیکربندی های متفاوت و مناسب را بر اساس نیاز شما فراهم می آورد. نقشه برخط، آیکون های مناسب و نمایش های مختلف از جمله امکاناتی هستند که با استفاده از آنها می توانید رابط کاربری خود را پیکربندی نمایید. Digivod می تواند ماژول های متفاوتی را برای آنالیزهای تصویری ارائه دهد، شما می توانید از ماژول های مبتنی بر پردازش سروری مختلفی نظیر تشخیص حرکت، VCAها، کنترل محدوده و یا تشخیص پلاک استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی: طراحی اتاق سرور و راه اندازی اتاق سرور استاندارد

بروزرسانی دائمی

نرم افزار digivod نسخه های بروزرسانی شده خود را به صورت ماهانه ارائه می دهد. در این نسخه ها علاوه بر بروزرسانی مشکلات نرم افزاری، درایورهای دوربین های جدید اضافه می شود و قابلیت های جدید به صورت دوره ای به نرم افزار اضافه می شوند.

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net