• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
تین کلاینت در هتل ها و مراکز گردشگری

در این مطلب به شما مدیر هتل عزیز و مراکز گردشگری خواهیم گفت که استفاده از کامپیوتر و فناوری اطلاعات و خرید زیروکلاینت و تین کلاینت برای هتل و مراکز گردشگری چقدر به شما در کاهش هزینه ها و پیشرفت و سرعت کارها و یکپارچگی اطلاعاتتان کمک خواهد کرد.

در دنیای امروز اکثر هتل ها از سیستم ها دستی و یا ماشینی برای مدیریت هتل استفاده میکنند، همه ما میدانیم با پیشرفت علم بسیاری از هتل های جهان دارای امکانات بسیار پیشرفته از جمله کامپیوتر برای گیمرها و تکنولوژی AR، نرم افزارهای حرفه ای برای بخش های هتلداری، بخش رستوران، بخش استخر، رزرو و صندوق و... میباشند چه بسا در برخی هتل ها بیش از یک کامپیوتر را مشاهده خواهید کرد.

قطعا این هتل ها نیازمند تعداد کامپیوتر های بالا و پشتیبانی حرفه ای هشتند، از طرفی استفاده و خرید این تعداد کامپیوتر قطعا هزینه بر است و مدیریت هتل ها و مراکز گردشگری قطعا در عین حال که به تکنولوژی علاقمند هستند به دنبال راه حل های ساده و مقرون به صرفه نیز میباشند. شما میتوانید به تعداد اتاقی که در هتلتان دارید و یا به تعداد بخش هایی که در مرکز گردشگریتان دارید سیستم کامپیتری تهیه کنید و یا میتوانید به پیشنهاد کارشناسان حرفه ای ایمن نت از تین کلاینت و زیروکلاینت های Hp استفاده کنید.

چرا تین کلاینت و زیرو کلاینت برای هتل ها و مراکز گردشگری مقرون به صرفه تر است؟

در بررسی هایی که در بسیاری از هتل ها و مراکز گردشگری انجام شده است ، قیمت به صرفه در خرید تین کلاینت و یا زیروکلاینت برای هتل قطعا هر مدیری را به خرید آن ترغیب میکند. از طرف دیگر باتوجه به تعداد بالای اتاق ها در هر هتل و یا مراکز گردشگری خرید تعداد بالای سیستم کامپیوتری قطعا هزینه بالایی را به همراه دارد و همچنین پشتیبانی و سرویس دهی نیز نیازمند زمان و هزینه خواهد بود. با نصب تین کلاینت ها ایمنی سیستم های کامپیوتری هتل ها و مراکز گردشگری حفظ میشود و هم اینکه هزینه کمتری در نگهداری نسبت به سیستم های کامپیوتری گذشته به همراه دارد. مورد دیگر اینکه با یکپارچه کردن سیستم ها رایانه ای و مجازی سازی در مراکز گردشگری و هتل ها میتوانید بهترین خدمات و امکانات را برای میهمانان با هزینه های کمتری در نظر بگیرید.

شایان ذکر است در این حالت مدیر در هرکجا که باشد و با هر دستگاهی که بهمراه داشته باشد براحتی به تمامی سیستم ها و دسکتاپ های موجود در مرکز گردشگری و هتل خود دسترسی خواهد داشت و در آن واحد میتواند هم سیستم حسابداری را مدیریت کند و هم سیستم رزواسیون را بررسی نماید و هم دیگر مکان ها و نرم افزارهای هتلداری را!

کاربرد تین کلاینت در هتل ها و مراکز گردشگری چیست؟

در یک هتل و یا مرکز گردشگری کارکنان و میهمانان در هر بخشی که باشند براحتی میتوانند با استفاده از یک تین کلاینت hp ارزان قیمت و حرفه ای به سادگی وارد دسکتاپ مجازی شوند. به طور کلی کارکنان میتوانند براحتی به برنامه های کاربری خود دسترسی داشته و به سهولت تمام وظایف خود را حتی با گوشی موبایل در ساعاتی که در هتل هستند و یا خارج از هتل انجام دهند.تین کلاینت هتلی همچنین میتواند براحتی مدیریت برنامه ها و بخش های هتل را برای مدیر در دسترس قرار دهد.

چه آیتمی باعث شده تین کلاینت بر سیستم معمولی در هتل ارجحیت داشته باشد؟

بسته به اینکه بخش های هتل و مرکز گردشگری شما چه تعداد باشد استفاده از سیستم های کامپیوتری برای شما در اولویت باید قرار گیرد.در یک هتل کوچک تمامی بخش ها از پذیرش تا رستوران و یا یک هتل 5 ستاره میتواند تنها با یک تین کلاینت hp مدیریت شود.کارشناسان ایمن نت به شما تین کلاینت hp را با ویژگی های زیر پیشنهاد میکنند. با خرید تین کلاینت hp هتلی هم هزینه های شما کاهش میابد و هم میتوانید از مزایای اقتصادی بعدی بهره ببرید:

  • قیمت مناسب
  • انعطاف پذیری بالا
  • با هر دستگاهی در هتل میتوانید وارد دسکتاپ مجازی شوید
  • خرابی تین کلاینت hp بسیار کم میباشد
  • نیازمند تجهیزات فیزیکی بالایی نیستید
  • کاهش مصرف برق هتل بصورت کاملا چشمگیر
  • افزایش امنیت در سرقت اطلاعات و داده های هتل و مهمان ها

تین کلاینت در کدام قسمت هتل قابل استفاده است؟

از تین کلاینت و زیرو کلاینت در بخش های مختلف یک هتل و مرکز گردشگری که نیازمند به سیستم رایانه ای باشد مانند پذیرش، رزرواسیون، صندوق، رستوران، اتاق ها ، لابی، استخر و .... میتوان استفاده کرد.باتوجه به مکان های متعدد در یک هتل و مرکز گردشگری و با توجه به اینکه حجم اطلاعات و داده های مهمانان بالا میباشد تمامی واحد ها میتوانند براحتی با راه اندازی دسکتاپ مجازی و ایجاد شبکه ای سریع از سیستم های تین کلاینت در هتل به تمامی بخش های هتل همزمان دسترسی جامع داشته باشد

  • پذیرش
  • صندوق
  • رزرواسیون
  • سیستم اعتبارات هتل و ...
  • کافی شاپ
  • کنار استخر
  • اتاق ها
  • لابی
  • سالن بازی و....

در زمان استفاده از تین کلاینت در واقع با کاهش برنامه های گرافیکی سنگین هر بخش میتواند بصورت کاملا سفارشی سازی شده وظایف خود را انجام دهد.

ارتقا سخت افزار تمامی سیستم های هتل و مراکز گردشگری چگونه خواهد بود؟

از آنجایکه هر کدام از بخش های یک هتل و مرکز گردشگری دارای نرم افزاهای متعددی هستند، و این نرم افزار ها نیازمند به روزرسانی به موقع و سریع میباشند، قطعا بروزرسانی با سرعت بالا یکی از اهداف سیستم فناوری اطلاعاتی این مجموعه ها میباشد.

زمان استفاده از تین کلاینت hp دیگر خبری از هزینه های سرسام آور و بالا برای بروزرسانی نرم افزارها نیست و شما میتوانید تنها با بروزرسانی و اپدیت نرم افزارها در سیستم مدیریتی این آپدیت را به تمامی دسکتاپ های مجازی متصل به تین کلاینت در هتل خود برسانید.

نتیجه گیری نهایی

بسته به اینکه شما در یک هتل 5 ستاره باشید و یا در یک مرکز گردشگری معمولی میتوانید کل مرکز را با یک تین کلاینت به دسکتاپ مجازی مجهز کنید و این تکنولوژی کاملا مجهز شده تا مهمان ها و تمامی کارکنان در هر بخشی که هستند با فناوری اطلاعات به داده ها و اطلاعات مهمان ها و هتل دسترسی داشته باشند.

در ادامه بخوانید: تین کلاینت برای کافی نت

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net