• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
خرید تین کلاینت برای امور اداری و شرکتی

همانطور که می دانیم در بسیاری از ادارات و شرکت ها استفاده از تین کلاینت ها بسیار مورد توجه کاربران و ادارات قرار گرفته که از جمله مزایای استفاده و خرید تین کلاینت برای امور اداری و شرکت ها، کارایی خیلی خوب و بصرفه تین کلاینت ها به نسبت قیمت آنان می باشد. البته استفاده از تین کلاینت ها در محیط های اداری مزایای دیگری هم دارد. که ما در این مقاله 7 مزیت مهم و اساسی برای استفاده از تین کلاینت ها در امور اداری و شرکتی به جای استفاده از کیس های کامپیوتری را در ادامه بیان خواهیم کرد.

مزیت سرعت تین کلاینت ها در ادارات و شرکت ها

تین کلاینت ها در واقع همان مینی کامپیوتر ها هستند که متخصصین طراحی این مینی کامپیوترها، با حذف یکسری از قطعات سخت افزاری باعث بهره بری بالاتری از آنها به نسبت کیس‌های معمولی شده اند. با توجه به اینکه در ادارات سرعت جزو فاکتور مهم بین کاربران برای انجام امور اداری می باشد، یک مزیت خیلی خوب برای تین کلاینت ها این است که سرعت پردازش سیستم عامل ها را تا زیر 10 ثانیه کاهش داده است. این مزیت خیلی خوب تین کلاینت ها به علت استفاده از SSD جداگانه در طراحی آنان می باشد که باعث بهره بری و سرعت بالای بوت دستگاه می شود.

مطلب پیشنهادی: ارزیابی شبکه های کامپیوتری از طریق سرویس های ابری

مصرف برق پایین تین کلاینت در اداره ها و شرکت ها

با توجه به گستردگی واحدهای یک اداره و استفاده از سیستم های متعدد و بسیاری که در بخش های مختلف اداری استفاده می شود، استفاده بهینه از برق در سیستم ادارات بسیار پر اهمیت است. به نسبت برق مصرفی کیس های کامپیوتر که حدودا به 300 وات میرسد، مصرف برق تین کلاینت ها حدودا به 65 وات کاهش یافته. که این استفاده از تین کلاینت ها را در محیط های اداری و شرکتی بسیار پر طرفدار می کند. بنابراین استفاده از تین کلاینت ها به جای کیس های کامپیوتری در محیط های اداری و شرکتی بسیار بهتر است.

عمر مفید تین کلاینت ها

همانگونه که گفته شد در تین کلاینت ها از یکسری قطعات مکانیکی به نسبت کیس ها کمتر استفاده شده است. در نظر داشته باشید حذف این قطعات، به منزله کاهش عملکرد تین کلاینت ها نیست. بلکه به‌منزله استفاده از قطعات متناسب با فعالیت اپراتورهای اداری و شرکتی می باشد. به‌طور مثال استفاده از فن در کیس ها در صورتی که دوچار نقص یا خرابی شود بر روی دیگر قطعات سیستم تاثیر گذار است ولی در تین کلاینت ها فن وجود ندارد و همین امر باعث افزایش طول عمر تین کلاینت ها، نزدیک به دوبرابر به نسب کیس های کامپیوتری است. شاید بپرسید حذف فن موجب آسیب رسیدن به قطعات داخلی می شود. ولی با توجه به اینکه در تین کلاینت ها قطعاتی که نسبت به دما حساس هستند حذف یا تغییر ماهیت داده اند، عملا عدم نیاز به استفاده از فن در تین کلاینت ها را توجیه میکند.

کارکرد شبانه روزی تین کلاینت ها

عملکرد تین کلاینت ها می تواند به صورت شبانه روزی و هفت روزه هفته باشد. یعنی اگر هفت روز هفته تین کلاینت شما مادام روشن و در حال استفاده باشد بدون کوچکترین کندی یا کاهش سرعت یا کاهش کارایی می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. در مواردی که ادارات سیستم هایی در اختیار عموم قرار می دهند تا در تمام روز در اختیار کاربران، اپراتور های اداری و یا در اختیار سیستم های حسابداری باشد، استفاده از تین کلاینت ها میتوانند انتخاب صددرصد بهتری به نسبت کیس های کامپیوتری در اموراداری و شرکتی باشند.

قیمت مناسب خرید تین کلاینت برای امور اداری و شرکت ها

با توجه به اینکه در یک سیستم اداری، تعداد دستگاه های مورد نیاز بسیار زیاد است، براورد هزینه برای تامین این تعداد سیستم بسیار مهم است؛ تین کلاینت ها با توجه به هزینه ی خرید بسیار کمی که به نسبت کیس های کامپیوتری دارند، مطمئنن گزینه ی بهتری برای تامین سیستم های مورد نیاز یک اداره می توانند باشند.

در ادامه بخوانید : مقایسه قیمت خرید تین کلاینت و کیس

فضای مورد نیاز تین کلاینت ها

با وجود میزکار بسیار شلوغ پرسنل و کارکنان اداره جات استفاده بهینه از فضا بسیار مهم است. همانطور که می دانید در یک واحد و سازمان اداری از چندین سیستم رایج مانند پرینتر، اسکنر، تلفن، سیستم کامپیوتر و متعلقات و... بسیاری استفاده می شود. علاوه بر کارایی های عنوان شده در مورد تین کلاینت ها این مزیت به عنوان فضای کمی که تین کلاینت ها اشغال میکنند نیز از نظر اپراتور و کارکنان اداری بسیار حائز اهمیت می باشد.

هزینه های سرویس و پشتیبانی تین کلاینت ها

همانگونه در این مطلب چند بار تکرار شد، با توجه به استفاده از قطعات کمتری که در تین کلاینت ها به نسبت کیس های کامپیوتری استفاده شده است، در صورت بوجود آمدن خرابی یا نیاز به سرویس تین کلاینت ها، هزینه پشتیبانی و بروز رسانی سیستم تین کلاینت بصورت سالانه بسیار به‌صرفه تر خواهد بود. البته میزان خرابی و نقص یا نیاز به سرویس در سیستم های تین کلاینت به نسب کیس های کامپیوتری بسیار کمتر است.

این 7 مورد از مزیت های استفاده از تین کلاینت ها در امور اداری و شرکتی به شما دید وسیعی می دهد تا بتوانید بر حسب نیاز با صرف هزینه مناسب برای خرید سیستم های مورد نیاز خود را برای شرکت یا امور اداری محل کار خود تامین کنید.

برای دریافت مشاوره و خرید و تجهیز ادارات و شرکت های خود می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

در ادامه بخوانید: تین کلاینت برای مشاوره املاک

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net