• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
نحوه نصب دوربین لامپی * راهنمای آموزش راه اندازی

در این مقاله به نحوه نصب دوربین لامپی ، روش راه اندازی و طریقه نصب دوربین لامپی را به شما توضیح خوهیم داد. همانطور که می دانید، انواع مختلفی از دوربین های مخفی وجود دارد. دوربین مدار بسته لامپی فقط یکی دیگر از انواع دوربین مخفی استتار هستند.

نحوه نصب دوربین لامپی :

یکی از جالب‌ترین چیزها در مورد زندگی در زمانه، تمام فناوری‌هایی است که تجربه می‌کنیم. بنابراین وقتی نوبت به امنیت خانه می‌رسد، از این قاعده مستثنی نیست... هزاران ابزار و ابزار جدید سال به سال در بازار به منظور امنیت محل کار، خانه و ...عرضه می‌شوند.

یکی از این فناوری ها، دوربین لامپی Lightbulb که اخیراً منتشر شده و به نظر استفاده از آن بسیار جالب و خلاقانه به نظر می رسد. هرچند که این یک فناوری کاملاً جدید نیست، اما در نقطه خوبی برای بلوغ فناوری قرار دارد.

نصب دوربین لامپی به آسانی نصب یک لامپ استاندارد است. برق چراغ یا پریز را خاموش کنید، لامپ قدیمی را باز کنید، لامپ دوربین امنیتی را سرجای لامپ قبلی پیچ کنید و دوربین را از طریق وای فای تنظیم کنید. از آنجایی که این فناوری اکنون به راحتی در دسترس است و خیلی گران نیست، فکر می کنم زمان بسیار خوبی برای انتخاب آن است.

Lightbulb چیست؟

همانطور که احتمالا می دانید، انواع مختلفی از دوربین مداربسته امنیتی و دوربین های مخفی وجود دارد. دوربین لامپی فقط یکی دیگر از انواع دوربین‌های مخفی/ استتار هستند. آنها در واقع ترکیبی خلاقانه از یک لامپ واقعی با یک دوربین امنیتی هستند که معمولاً در پایه، بین منبع تغذیه و خود لامپ پنهان شده است. در حالی که آنها همیشه بوط خاص مجزا نیستند، ولی معمولاً به خوبی با هم ترکیب می شوند.

در نگاه اول، احتمالاً نمی توانید تفاوت بین یک لامپ که دوربین امنیتی است و لامپی که نیست، تشخیص دهید. لامپ‌های دوربین امنیتی برق دوربین را از یک سوکت لامپ استاندارد می‌گیرند. به این معنی که به راحتی در هر پریز با اندازه مناسب قرار می‌گیرند و کار می‌کنند.

تنها نکته ای که در نصب دوربین لامپی وجود دارد این است که لامپ ها در اندازه های مختلف هستند. برای مثال، لامپ های کوچک شمعدانی با یک نور با اندازه استاندارد مناسب نیستند - بنابراین مطمئن شوید که دوربینی تهیه می کنید که مناسب سوکت شما باشد.

اکثر لامپ های دوربین امنیتی، احتمالاً همه آن‌ها در واقع تا آنجا که در حال حاضر موجود است، از وای فای برای انتقال ویدیویی که ضبط می‌کنند، استفاده می‌کنند. بنابراین آخرین چیزی که باید قبل از نصب لامپ به جای یک لامپ قدیمی بررسی کنید این است که مطمئن شوید سیگنال مناسبی برای اتصال لامپ دارید.

با نگاهی به برگه‌های مشخصات، همه پیشنهادات مختلف تقریباً مشابه به نظر می‌رسند. اما برخی مزایا و معایب وجود دارد که باید قبل از تصمیم‌گیری در مورد استفاده از آن‌ها، آنها را در نظر بگیرید.

چه کسی بهترین دوربین امنیتی لامپی را می سازد؟

اگر می‌پرسید چه کسی بهترین دوربین لامپی را می‌سازد، یا کدامیک بهترین ویژگی‌های همه جانبه، قیمت، اندازه، قابلیت اطمینان را دارد، بهتر است برای این پرسش به دنبال یک پاسخ مستقیم نباشید. مانند بسیاری از محصولات، نه فقط محصولات مربوط به امنیت خانه، مزایا و معایب مختلفی برای یک برند در مقابل برند دیگری وجود دارد.

دوربینی با بهترین وضوح مطلق ممکن است همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید. اما ممکن است در مقایسه با یک مدل ساده و ارزان‌تر، 4 برابر قیمت داشته باشد و همچنان قابلیت آن در برخی موارد غیرقابل اعتماد باشد.

اگر به دنبال دوربین امنیتی هستید، که دارای ویژگی‌های خوبی است (IR، کنترل از طریق تلفن، مکالمه دو طرفه) و تنظیم و کارآیی آن بسیار آسان باشد، می‌توانید آن را در اینجا پیدا کنید.

اگر هنوز مطمئن نیستید برای نصب دوربین لامپی به دنبال چه دوربینی هستید، ما به شما پیشنهاد می کنیم تا با مشاورین و متخصصین مجرب ما در ایمن نت همین حالا در تماس باشید. تا برای دریافت راهنمایی برای آن چیزی که می خواهید به شما کمک کنند. بر اساس بررسی و کارایی های لازم و بررسی جزئیات دوربین های مختلف توصیه ابتدایی ما برای خرید دوربین امنیتی Lightbulb است. چرا که برای اکثر موقعیت ها بهترین است. در ادامه ما به طور خلاصه به مزایا و معایب چند مدل مختلف می پردازم تا مطالب عنوان شده راهنمای مفیدی برای انتخاب شما باشد.

طریقه راه اندازی و نصب دوربین لامپی

پس از اطمینان از انتخاب دوربین لامپی شما می توانید آن را به آسانی از مرکز خرید معتبری که در نظر دارید خرید کنید. و پس از تحویل آن، زمان این رسیده تا فرآیند نصب را انجام دهید.

وقتی می گویم نحوه نصب دوربین لامپی آسان است، منظور این است که به معنای واقعی کلمه به آسانی نصب یک لامپ شما می توانید این دوربین های خلاقانه و کارآمد را نصب کنید.

  • ابتدا مطمئن شوید که یک سرپیچ لامپ متناسب با سوکت شما باشد و همچنین موقعیت قرار گیری آن برای اتصال وای فای در محل خوبی وجود دارد.
  • می توانید قبل از نصب از تلفن یا لپ تاپ خود برای تست قدرت سیگنال استفاده کنید.
  • من قبلاً به بررسی این موارد اشاره کردم. اما لازم به ذکر است که یک سیگنال ضعیف یا بزرگ بودن بیش از حد لامپ از کارایی دوربین شما کم خواهد کرد.

مراحل نصب دوربین لامپی

پس از تنظیم موارد بالا حالا می توانید وارد مراحل نصب دوربین لامپی شوید.

  • مطمئن شوید که برق سوکت یا چراغ / لامپی که روی آن کار می کنید قطع شده است. آخرین چیزی که می خواهید این است که هنگام نصب دوربین مداربسته جدید خود شوکه شوید ... به من اعتماد کنید، جالب نیست.
  • اگر لامپ قدیمی وجود دارد، آن را بردارید. اگر لامپ برای مدتی روشن است، مطمئن شوید که اجازه داده اید خنک شود. لامپ را با احتیاط در خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید (راست به چپ) و زمانی که کاملا شل شد آماده گرفتن آن باشید. معمولا بهتر است از دو دست در اینجا استفاده مکنید تا مطمئن شوید لامپ را رها نمی کنید.
  • لامپ قدیمی را در مکانی امن قرار دهید، جعبه لامپ جدید شما باید مناسب باشد تا لامپ قدیمی از روی میز یا پیشخوان غلت نخورد و روی زمین کوبیده نشود.
  • اکنون می توانید برعکس مرحله 2 را انجام دهید. دوربین لامپی جدید خود را با احتیاط در جهت عقربه های ساعت (از چپ به راست) بپیچید تا زمانی که به خوبی در سوکت قرار گیرد. شما نمی خواهید آن را خیلی محکم بچرخانید زیرا این کار می تواند به لامپ آسیب برساند یا باعث شکستن آن در دستان شما شود.
  • برق را دوباره روشن کنید و مطمئن شوید که چراغ کار می کند. بسته به ساخت و مدل شما، ممکن است فلاش نور LED را ببینید که نشان می دهد دوربین دارای سیگنال وای فای یا برق است. مطمئن شوید که بخش لامپ دوربین کار می‌کند و پس از این مرحله از راه اندازی و نصب دوربین لامپی می‌توانیم به فرآیند راه اندازی وای فای برویم.
راه اندازی دوربین لامپی

چگونه یک دوربین امنیتی جدید از طریق وای فای راه اندازی کنیم؟

راه اندازی و نصب دوربین لامپی بسیار شبیه به راه اندازی هر دوربین شبکه یا IP دیگری است. مشخصات دقیق دوربین شما به دستورالعمل های سازنده شما بستگی دارد، بنابراین توصیه می کنیم برای این مرحله آن ها را از جعبه خارج کنید.

اگر دوربین شما هیچ دستورالعملی در جعبه ندارد، می‌توانید به صورت آنلاین در وب‌سایت سازنده بررسی کنید. یا سعی کنید برای یافتن اطلاعاتی در اطراف گوگل جستجو کنید.

بطور کلی، ما در مراحل نصب دوربین مداربسته لامپی به شما دستورالعمل های کلی می دهیم که به شما کمک می کند در مسیر درست حرکت کنید.

با استفاده از تلفن یا دستگاه دیگری با اتصال وای فای، باید به دوربین امنیتی متصل شوید.

  • منوی وای فای خود را باز کنید و دستگاه های جدید را اسکن کنید تا نام امنیتی دوربین لامپی خود را پیدا کنید. و وقتی آن را پیدا کردید، ادامه دهید و روی اتصال کلیک کنید.
  • اگر نمی توانید دستگاه را پیدا کنید، سعی کنید لامپ را به مدت 10-15 ثانیه خاموش کنید و سپس آن را دوباره روشن کنید. در برخی مدل‌ها، این کار دوربین را بازنشانی می‌کند (در برخی دیگر دوربین همیشه روشن است، بنابراین ممکن است کاری انجام ندهد).

اگر هنوز در اتصال مشکل دارید، به دفترچه راهنمای کاربر خود مراجعه کنید یا با پشتیبانی مشتری سازنده دوربین لامپی خود تماس بگیرید.

پس از نصب دوربین مداربسته لامپی و هنگامی که دستگاه را وصل کردید، باید یک مرورگر را باز کنید و تنظیمات دوربین خود را انجام دهید. اغلب اوقات به‌طور خودکار به وب‌سایت سازنده هدایت می‌شوید، در موارد دیگر باید خودتان به آنجا بروید.

تست دوربین امنیتی Lightbulb

در صورت لزوم یک حساب تنظیم کنید تا بتوانید دستگاه جدید خود را متصل و ثبت کنید. اگر اپلیکیشنی برای برند دوربین شما موجود است، احتمالاً می‌توانید کمی وب‌سایت را نادیده بگیرید و مستقیماً به فروشگاه برنامه انتخابی خود بروید. هنگامی که یک حساب جدید راه اندازی کردید و دستگاه خود را ثبت کردید و به حساب خود اضافه کردید، باید آماده آزمایش آن باشید و بلافاصله شروع به استفاده از آن کنید.

مانند هر دوربین امنیتی جدید، مهم نیست که از چه فناوری استفاده می کند، همیشه از یک آزمایش مشابه استفاده کنید. تا مطمئن شوید همه چیز همانطور که باید کار می کند.

از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده بخواهید که از دید جلوی دوربین بیرون بیاید و حرکتی انجام دهد. یا در زاویه دید دوربین از طریق یک تبلت یا گوشی دیگر ویدئویی را پخش کنید تا حرکت ضبط دوربین را تایید کند و به شما نشان دهد که تنها یک تصویر ثابت دریافت نمی کنید. و قادر به مشاهده حرکات بصورت ویدئویی هستید.

راه اندازی و نصب دوربین لامپی شما به همین سادگی تمام است! ولی اگر با راه اندازی دوربین لامپی جدید خود مشکل دارید، می‌توانید از منابع ارائه شده توسط شرکتی که دوربین را از آن خریداری کرده‌اید استفاده کنید.

همچنین می توانید از کارشناسان متخصص ما در ایمن نت در زمان خرید بخواهید تا هم زمان دوربین را برای شما نصب و راه اندازی کنند تا خیلی سریع تر از آماده شدن تجهیزات دوربین لامپی خود اطمینان حاصل کنید.

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net