• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
خرید دوربین مخفی * لیست قیمت، راهنمای خرید و فروش

دوربین مخفی | لیست قیمت و خرید اینترنتی و سفارش آنلاین انواع دوربین مدار بسته مخفی با قیمت ارزان و خدمات پس از فروش با افزایش سیستم های نظارتی و حفاظتی در ساختمان های مختلف، خرید دوربین مخفی نیز گسترده تر از همیشه انجام می گیرد و مردم بسیاری از این تجهیزات ایمنی استقبال می کنند. در سال های اخیر انواع دوربین مداربسته مخفی از برندهای مطرح جهانی در دنیای الکترونیک ارائه شده اند و هر یک از آن ها ویژگی ها و قابلیت های متعددی دارند. شما می توانید، بسته به نیاز از هر یک از آن ها در محل کار و یا محل سکونت خود استفاده کنید و ایمنی محیط را با استفاده از آن ها افزایش دهید.

نکات خرید دوربین مخفی

برای خرید هر یک از این سیستم های امنیتی در نظر گرفتن چند فاکتور مهم اهمیت دارد:

  1. در وهله اول نوع استفاده خود از این سیستم ها را مشخص کنید؛ کاربرد هر یک از آن ها در روز و شب متفاوت است و کیفیت تصاویر آن ها به روشنایی محیط اطراف بستگی دارد. در این میان برخی از دوربین های امنیتی، به صورت تخصصی برای استفاده در شب طراحی شده اند؛ به این ترتیب با روشن کردن نوع کاربرد خود، مدل مناسب تری را انتخاب خواهید کرد.
  2. در نظر گرفتن اندازه تصاویر هر یک از این دوربین ها نیز یک مولفه اساسی برای خرید دوربین مداربسته به شمار می رود.
  3. قیمت دوربین مخفی نیز برای بسیاری از مشتریان بسیار مهم تلقی می شود.
  4. در حین خرید و انتخاب این سیستم ها، به فاصله اشیا از محل نصب دوربین دقت کنید و بر این اساس انتخاب مناسب تری در میان صدها برند این سیستم های امنیتی داشته باشید.
  5. اندازه سوژه های اطراف دوربین نیز در میان فاکتورهای مهم خرید آن ها جای می گیرد.
  6. توجه به محل نصب دوربین نیز شما را در خریدی مناسب تر از این اقلام یاری می رساند.
  7. تعداد دوربین های مورد استفاده تان را مشخص کرده و بر این اساس از خرید پکیج دوربین مدار بسته بی سیم مخفی استفاده کنید.
  8. امکانات کابل کشی دوربین نیز برای نصب بهتر و دقیق تر آن ها مورد استفاده قرار می گیرند.

آشنایی با انواع دوربین های مداربسته

قیمت دوربین مخفی در هر یک از مدل ها و برندهای این سیستم های امنیتی، متفاوت است. این سیستم ها را بر اساس نحوه انتقال تصویر به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. برخی از مهمترین مدل های دوربین مدار بسته را در زیر مشاهده می کنید:

هر یک از این سیستم ها ویژگی های و قابلیت های به خصوصی دارند.

دوربین مخفی

آشنایی با مدل های مختلف دوربین مخفی بر اساس شکل ظاهر

خرید دوربین مخفی بر اساس شکل ظاهر آن ها نیز انجام می گیرد. این دوربین ها از نظر ابعاد نیز مورد بررسی قرار می گیرند؛ چرا که در برخی از مکان ها، فضای کمی برای نصب و تعبیه این سیستم ها در دسترس افراد قرار دارد. انواع دوربین ها را بر اساس شکل ظاهری نیز تقسیم بندی می کنند:

هر یک از این سیستم ها در محیط ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و از نظر ظاهری تفاوت های اساسی دارند. در برخی موارد ظاهر این سیستم ها بر نوع کارایی آن ها نیز تاثیر گذار است. شما می توانید، بسته به نیاز خود از این اقلام در محیط داخلی و خارجی ساختمان استفاده کنید.

آشنایی با دوربین مدار بسته مخفی

قیمت دوربین مخفی با هزینه دوربین های مداربسته معمولی چندان تفاوتی ندارد. اما این دوربین ها از نظر نوع کارایی تفاوت های اساسی دارند. این دوربین ها در مواقعی کارایی دارند که می خواهید، برخی افراد را در محیط کار خود زیر نظر بگیرید، رفتار و حرکات آن ها را کنترل کنید، از برخی اموال و وسایل قیمتی خود مراقبت کنید و.... هر یک از این دوربین ها در اشکال مختلفی ساخته می شوند و در محل نصب جلب توجه نمی کنند.

برخی از آن ها به جای دکتورها و آشکارسازهای دود مورد استفاده قرار می گیرند، برخی را در محل نصب لامپ های برق نصب می کنند، برخی در سنسورهای حرکتی pir مورد استفاده قرار می گیرند. قرار دادن دوربین در هر یک از این اشیا، غیر قابل تشخیص است.

قیمت دوربین مداربسته مخفی

عوامل مختلفی می تواند بر قیمت خرید دوربین مخفی تأثیر بگذارد. از جمله این عوامل می توان به کیفیت تصویر، اندازه کوچک دوربین های مخفی، قابلیت دید در شب، تشخیص حرکت، پشتیبانی از کارت حافظه، ضد آب بودن و غیره اشاره کرد. داشتن چنین فرصت هایی می تواند با افزایش یا کاهش قیمت دوربین های مداربسته مخفی تاثیر بگذارد. خرید یک دوربین نظارت مخفی خوب به این بستگی دارد که آیا قابلیت های دوربین نیازهای شما را برآورده می کند یا خیر. برای اینکه از خرید خود راضی باشید باید مکان و هدف این دوربین را در نظر بگیرید. دوربین مداربسته مخفی را می توانید از سایت ایمن نت انتخاب و خریداری کنید.

دوربین مدار بسته مخفی

کاربردهای مختلف دوربین مخفی

خرید دوربین مخفی با اهداف متعددی انجام می گیرد. برخی از این سیستم های امنیتی برای نظارت بر عملکرد پرسنل استفاده می کنند و به این وسیله کار آن ها را مورد بررسی قرار می دهند. استفاده از آن ها در محیط مهدکودک ها بسیار متداول است؛ به علاوه عده ای برای پرستار کودک خود در منزل نیز از این دوربین ها استفاده می کنند.

قیمت دوربین مخفی بر اساس نوع کارایی آن ها تعیین می شود، قابلیت های این دوربین ها نیز بی شک هزینه آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد. با خرید دوربین مخفی نظارت بر اموال و دارایی ها نیز به سهولت انجام می گیرد و دزدان و سارقان قادر به تشخیص آن ها در محل نخواهند بود. به این ترتیب راهی برای از بین بردن اتصالات دوربین نخواهند داشت. استفاده از آن ها در موارد قانونی و حقوقی نیز متداول است.

در ادامه برخی از مدل های محبوب این سیستم های امنیتی را معرفی می کنیم.

آشنایی با دوربین مدار بسته مخفی بی سیم مدل Q7

این دوربین فاقد هر گونه سیم و کابل است و عملکرد فوق العاده ای در محل نصب دارد. این سیستم های امنیتی، قیمت بسیار ارزانی دارند و با ضمانت نامه های معتبر ارائه می شوند. نصب و استفاده از آن ها بدون نیاز به دستگاه ضبط کننده انجام می گیرد.

آشنایی با دوربین مخفی بی سیم مدل ساعت فلتی S06

یکی از مهمترین مشخصه های این دوربین ها، کیفیت فول اچ دی تصاویر آن ها است که توجه بسیاری از مشتریان را جلب می کند. به علاوه قیمت دوربین مدار بسته مخفی S06 بسیار به صرفه است و این مسئله خرید آن را برای اقشار مختلف میسر می کند. این دوربین به برق متصل نمی شود و در ساخت آن از باطری های شارژی چند ساعته استفاده شده است.

قیمت دوربین مخفی بوش

قیمت دوربین مخفی بوش کمی بالا است، اما در مقابل قابلیت های متعدد آن هزینه بالای آن را توجیه می کنند. از جمله آن ها می توان به قابلیت تشخیص حرکت، آلارم و استفاده بی سیم از آن ها اشاره کرد که از مهمترین مزایای استفاده از آن ها به شمار می رود.

دوربین مداربسته اکسیس

خرید دوربین مخفی اکسیس نیز به دلیل قابلیت های منحصر به فرد این سیستم ها مورد توجه قرار گرفته است. امکان دید در شب فوق العاده این دوربین ها یکی از مهمترین مزایای استفاده از آن ها به شمار می رود. حفظ جزییات توسط این سیستم مداربسته نیز یکی از مهمترین مشخصه های آن ها به شمار می رود. شما می توانید، ویدیوهای این دوربین ها را به سادگی رمز گذاری کنید و به این ترتیب ایمنی این سیستم ها را به حداکثر برسانید.

ویژگی های خرید دوربین مداربسته مخفی

این دوربین ها نیاز به سیم کشی خاصی ندارند و نصب و استفاده از آنها آسان است. این دوربین ها معمولا دارای فضای ذخیره سازی هستند تا بتوانید فیلم های مورد نظر خود را مرور کنید. برخی از این دوربین های مداربسته مخفی جز دوربین های ضد آب و گرد و غبار هستند، که می توانید علاوه بر فضاهای داخلی برای فضاهای بیرونی نیز استفاده کنید. این نوع دوربین از دید در شب پشتیبانی می کند که یکی از مزیت های آن است و به راحتی می توانید از طریق برنامه های این دوربین این قابلیت را تنظیم کنید.

انتقال تصویر دوربین مدار بسته مخفی

یکی از ویژگی های خوب خرید دوربین امنیتی مخفی این است که می توانید فیلم های محیطی که دوربین مخفی را در آن نصب کرده اید، از هر جای دنیا مشاهده کنید. برای آموزش انتقال تصویر دوربین مدار بسته به موبایل باید یک مودم وای فای داشته باشید که دوربین را به هم متصل کند. به شبکه مودم را به صورت بی سیم وصل کنید، اما اگر هنوز این امکان وجود ندارد، می توانید از گیرنده های سیم کارت که دیگر نیازی به مودم Wi-Fi ندارند استفاده کنید و تصویر دوربین را از طریق سیم کارت انتقال دهید.

انتقال صدا از راه دور

با خرید دوربین مخفی ارزان قیمت از فروشگاه ایمن نت علاوه بر پخش تصاویر، پخش صدا از راه دور نیز دارید و حتی می توانید از راه دور به صدا گوش دهید. دوربین های مخفی ایمن نت می توانند صدا را از فاصله 15 تا 20 متری دریافت کنند و برنامه را روی گوشی شما ارسال کنند.

جمع بندی

خرید دوربین مخفی از برندهای هایک ویژن، سونی، داهوا و... بسیار متداول است و هر یک از این سیستم های امنیتی با کیفیت بالایی ارائه می شوند. قیمت دوربین مخفی از برندهای نام برده شده، بسیار به صرفه است و این مسئله قدرت خرید افراد را افزایش می دهد. قیمت این سیستم های امنیتی دائما در تغییر است و نوسانات قیمتی موجود در بازار، بر هزینه این اقلام نیز تاثیر به سزایی بر جای می گذارد. به همین خاطر تعیین یک قیمت ثابت برای هر یک از برندهای نام برده شده کار دشواری است! شما می توانید، با خرید هر یک از آن ها خیال خود را از بابت ایمنی محیط راحت کنید.

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net