• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
4 مورد از پرفروش ترین تین کلاینت ها در سال 1402

پرفروش ترین تین کلاینت های سال 1402 در راستای بهبود عملکرد و افزایش امنیت شبکه های سازمانی ارائه می شوند. انواع تینکلاینت از اجزای لازم و ضروری برای هر سازمان محسوب می شوند. این روزها شکل و فرم کامپیوترهای اداری و سازمانی با گذشته متفاوت شده است. تین کلاینت ها عملکردی مشابه با کیس های کامپیوتری دارند اما از نظر کاربری و کانفیگ با کیس های قدیمی متفاوت هستند.

این تجهیزات را به عنوان یک رایانه کوچک و کاربردی می شناسند؛ در عین این که کمترین میزان سخت افزار در این تجهیزات به کار رفته اند، میزان کارایی آن ها برای سیستم بسیار بالا است. واژه کلاینت در نام این دستگاه، یعنی نمونه کوچک شده رایانه ها و کامپیوترهای قدیمی؛ این روزها شاهد فراگیر شدن استفاده از این سیستم ها در سازمان های بزرگ دنیا هستیم. از این رو در این مقاله افزون بر ویژگی های این تجهیزات، با پرفروش‌ترین تین کلاینت های سال 1402 آشنا می شویم.

تین کلاینت و زیرو کلاینت

کامپیوترهای کوچک در دو دسته بندی تین کلاینت و زیرو کلاینت تقسیم بندی می شوند و هر یک از آن ها ویژگی های منحصر به فردی داشته و از برندهای مطرح جهانی وارد بازارهای فروش می شوند. زیرو کلاینت ها اغلب برای استفاده در شبکه های مجازی سازی طراحی می شوند. عملیات پردازش در زیروکلاینت با استفاده از سرورهای متصل به آن انجام می گیرد. این برنامه هیچ گونه برنامه کاربردی ندارد و استفاده از آن تنها از طریق استفاده از سرورهای پشتیبان مربوطه میسر می باشد.

علل جایگزینی مینی PC با تین کلاینت

بدون شک این تجهیزات مزایا و برتری های بسیاری داشتند که ظرف چند سال، جایگزین پی سی های مینی و کامپیوترهای معمولی سازمانی شدند. با استفاده از این دستگاه ها، امنیت شبکه و سیستم سازمانی شما در سطح بسیار بالایی ارتقا می یابد. در ساخت هر یک از این تجهیزات از پورت های متعددی استفاده می کنند.

از جمله آن ها می توان به پورت های کاربردی Parallel، PS2، COM، USB3 اشاره کرد که در ساخت برخی از پرفروش ترین تین کلاینت سال 1402 استفاده شده اند. با وجود سایز کوچک تین کلاینت، کلیه امکانات یک کامپیوتر معمولی در آن وجود دارد، ابعاد این دستگاه به اندازه یک مودم اینترنت است، با این تفاوت که کیفیت و کارایی آن چندین برابر کامپیوترهای بزرگ و مینی پی سی ها است.

پرفروش ترین تین کلاینت ها

ویژگی های مهم پرفروش ترین تین کلاینت ها

پرفروش ترین تین کلاینت های سال 1402 ویژگی های منحصر به فردی دارند که آن ها را در میان انواع تجهیزات شبکه به برتری رسانده است. فن لس بودن این تجهیزات یکی از مهمترین مزایای استفاده از آن ها محسوب می شود. پردازنده کم مصرف این دستگاه، حرارت بسیار کمی ایجاد می کند و به همین خاطر می توان این دستگاه ها را فن لس نامید. کوچکترین حرارتی که در این دستگاه وجود داشته باشد، با استفاده از هیت سینک از دستگاه خارج می شود.

فناوری مدرن به کار رفته در این تجهیزات، همواره سیستم را خنک نگه می دارد و از بروز اختلالات ناشی از گرما جلوگیری خواهد کرد. به علاوه از ورود هر گونه گرد و غبار به داخل دستگاه توسط این قابلیت تین کلاینت جلوگیری خواهد شد. از این رو استفاده از آن ها برای محیط های صنعتی بسیار مقرون به صرفه و کاربردی خواهد بود. توان مصرفی 30 وات این دستگاه ها، از هزینه های مربوط به پشتیبانی دستگاه نیز کم می کند و این مسئله مورد توجه سازمان های مختلف واقع شده است.

یکی از قابلیت های مهم این دستگاه ها، تبدیل ساده آن ها به زیروکلاینت است. در صورتی که زیر ساخت مجموعه موجود تغییر کند و نیاز به مجازی سازی سیستم وجود داشته باشد، به سهولت می توان از این قابلیت تین کلاینت استفاده کرد. شما با استفاده از یک کلیک، تین کلاینت خود را به زیرو کلاینت مبدل خواهید کرد.

آشنایی با بهترین و پر فروش ترین تین کلاینت های سال 1402

پرفروش ترین تین کلاینت های سال 1402 هر یک در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. برخی از این دستگاه ها مخصوص فعالیت های اداری ساده هستند و برخی برای سطوح کاری متوسط تولید می شوند؛ برخی از این دستگاه ها نیز برای کاربردهای سنگین اداری و سازمانی مورد استفاده قرار می گیرند. بسیاری از پرفروش ترین تین کلاینت های سال 1402، از برند جهانی HP وارد بازارهای فروش می شوند که در این گزارش با آن ها آشنا می شوید.

آشنایی با تین کلاینت HP t620-Dual پرفروش ترین تین کلاینت

می توان به جرعت گفت که HP t620-Dual ، پرفروش ترین تین کلاینت سال 1402 است. این تین کلاینت کلیه نیازهای شما را به عنوان یک کاربر رفع و رجوع می کند؛ قدرت پردازش بالا و ابعاد جمع و جو و کوچک آن از مهمترین مزیت های استفاده از این مدل تین کلاینت hp محسوب می شود.

ویژگی های تین کلاینت HP t620-Dual

در ساخت و تولید این مدل تین کلاینت از پلاستیک فشرده استفاده شده و بدنه محصول با این متریال پوشش داده می شود. شما می توانید، این تین کلاینت را پشت مانیتور مورد استفاده قرار دهید و یا آن را در زیر میز یا زیر مانیتور نگهداری کنید. در ساخت این مدل تین کلاینت هیچ گونه قطعه مکانیکی به کار نرفته و به همین خاطر شما می توانید، به صورت 24 ساعته از این دستگاه استفاده کنید؛ استفاده طولانی مدت از این تجهیزات کوچکترین آلودگی صوتی و حرارتی ایجاد نخواهد کرد. در ساخت آن از 2 هسته پردازشی استفاده شده است.

یکی از مهمترین قابلیت های استفاده از این دستگاه، پشتیبانی از دو مانیتور به صورت همزمان است که محبوبیت آن را در میان کاربران افزایش داده است.

پرفروش ترین تین کلاینت ها

آشنایی با تین کلاینت HP T640

یکی از پرفروش ترین تین کلاینت های سال 1402، HP T640 نام دارد که اغلب برای مصارف اداری متوسط به کار می رود. وجود 2 هسته پردازنده قدرتمند در این سیستم بر قابلیت های مهم و مفید آن افزوده و میزان استفاده از آن را بیشتر از پیش کرده است؛ می توان به جرعت گفت که این دستگاه از نظر کارکرد بدون وقفه یکی از بهترین تین کلاینت های موجود در بازارهای فروش محسوب می شود.

مصرف برق این دستگاه در حدود 65 وات می باشد. پشتیبانی این دستگاه از حافظه 512 گیگابایت سبب قرار گرفتن آن در لیست پرفروشترین تین کلاینت های سال 1402 شده است!

آشنایی با تین کلاینت HP Elite Slice G1

در لیست پرفروش ترین تین کلاینت های سال 1402 نام این مدل از کلاینت های اچ پی نیز به وفور به چشم می خورد. در ساخت آن از پلاستیک فشرده استفاده شده که سبب طراحی بدنه زیبای این محصول شده است. این مدل تین کلاینت برای فعالیت های اداری سنگین بهترین انتخاب محسوب می شود. شما می توانید، با استفاده از آن از 4 هسته پردازنده فوق العاده بهره مند شوید. حافظه کش 6 مگا بایتی این سیستم نیز بر قابلیت های منحصر به فرد آن افزوده است.

یکی دیگر از دلایلی که این مدل تین کلاینت اچ پی را به لیست پرفروش ترین تین کلاینت سال 1402 اضافه کرده، وجود قابلیت تعویض پردازنده در آن است. این مدل تین کلاینت، تنها دستگاه موجود در دنیا است که می توان پردازنده های به کار رفته در آن را ارتقا داد. وجود حسگرهای انگشتی در این سیستم نیز بر ویژگی های مهم آن افزوده است. این مدل تین کلاینت از شارژرهای وایرلس برخوردار می باشد. استفاده از آن برای کار با نرم افزارهای کاربردی اتوکد و فتوشاپ و کلیه برنامه های گرافیکی توصیه می شود.

مواردی که نمی توان تین کلاینت را جایگزین کامپیوتر کرد!

تا به این جا با معرفی چندی از پر فروشترین تین کلاینت های سال 1402 به آشنایی بیشتر شما مخاطبین عزیز با این تجهیزات مدرن، کمک کردیم. اما بهتر است بدانید، که با وجود کلیه مزایا و ویژگی های این تجهیزات، در برخی موارد نمی توان از آن ها استفاده کرد! برخی از فعالیت های نرم افزاری شبکه تنها با استفاده از سیستم های کامپیوتری قدیمی قابل انجام خواهند بود.

برخی از نرم افزارها به پردازش سنگین نیاز دارند، از جمله آن ها به نرم افزارهای نقشه کشی، ادیت فیلم، ساخت انیمیشن و... اشاره کرد. به همین خاطر از تین کلاینت برای این قبیل فعالیت ها استفاده نمی شود.

جمع بندی

پرفروش ترین تین کلاینت های سال 1402 از قطعات با کیفیت، عملکرد سیستمی فوق العاده و قیمت به صرفه ای برخوردار هستند. ارائه این محصولات از برند مطرح جهانی HP بر میزان محبوبیت آن ها در میان مشتریان افزوده و فروش آن ها را افزاش داده است. شما می توانید، این سیستم ها راه به سهولت نصب و راه اندازی کنید.

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net