• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
خرید دوربین مداربسته دید در شب * بهترین قیمت خرید و فروش

دوربین مداربسته دید در شب | لیست قیمت و خرید اینترنتی و سفارش آنلاین انواع دوربین مداربسته دید در شب با قیمت ارزان و خدمات پس از فروش . اگر نظارت و کنترل در شب چه در محل کارو چه در منزل یا محدوده ی اطراف آن برای شما اهمیت زیادی دارد، یک سیستم دوربین مداربسته می‌تواند به شما این امکان را فراهم کند تا خیالتان راحت باشد. دوربین‌های امنیتی با دید در روز/شب یا روشن‌کننده‌های IR یک مکمل عالی برای محافظت از اموال شخصی شما در خانه یا امنیت محل کسب‌وکار شما هستند. دوربین دید در شب در طیف گسترده ای قابل ارائه می باشد. فروش دوربین مدار بسته دید در شب در برندها با ویژگی های متفاوت، با بهترین کیفیت و قیمت با ضمانت پس از فروش برای پاسخگویی به نیازهای امنیتی شخصی شما در سایت ایمن نت ارائه می شوند.

مهم نیست که دلیل شما برای نصب دوربین مداربسته چیست، دوربین مدار بسته دید در شب خیال شما را از بابت انتظاراتی که از آن دارید راحت می کند و شما را ایمن نگه می دارند. شما می توانید چندین دوربین مداربسته با قابلیت دید در شب را در چند مکان از ملک خود، چه در داخل یا خارج از آن بمنظور نظارت نصب کنید. اگر فعالیت مشکوک یا بازدیدکنندگان ناخواسته ای را مشاهده کردید، می‌توانید به مکان امنی بروید و سپس با پلیس و نیروهای انتظامی محلی خود فورا تماس بگیرید. در حالی که همچنان می‌توانید آنچه را که در حال وقوع است از طریق دوربین دید در شب خود نظارت کنید.

اهمیت خرید دوربین مداربسته دید در شب چیست؟

باید به این مسئله توجه داشت که ضبط ویدیو در شب ابزار بسیار ارزشمندی برای دوربین های مدار بسته است. که می تواند به عنوان مدرک حیاتی و معتبردر دادگاه ها و مراجع قضایی به آن استناد شود. به خاطر داشته باشید که هر جنایتی را که در ویدیو ضبط می شود به مجریان قانون گزارش دهید. و فایل واقعی را در اختیار آنها قرار دهید.

اجازه ندهید فعالیت های مجرمانه، تهدیدها یا موقعیت های خطرناک کنترل زندگی شما را در دست بگیرند. خرید دوربین مداربسته دید در شب امنیت و نظارت مورد نیاز شما را فراهم می کنند. و به عنوان یک عامل بازدارنده در برابر جرائمی مانند سرقت، مزاحمت، خرابکاری و..عمل می کند. برای نظارت و ضبط محیط اطراف خود به فناوری قابل اعتماد دوربین دید در شب اعتماد کنید. تا بتوانید در برابر تهدیدها و نا امنی ها با خیالی آسوده در امان باشید. مدل های مقرون به صرفه زیادی از دوربین های مدار بسته دید در شب برای انتخاب وجود دارد. و استفاده از فناوری دید در شب سرمایه گذاری ارزشمندی است که نباید نادیده گرفته شود. چرا که بیشتری آمار جرائم دزدی و سرقتها و یا خسارات در شبها و در زمان نبود ساکنین در ملک رخ می دهد.

مزایای خرید دوربین مدار بسته دید در شب

قیمت پایین خرید دوربین مدار بسته دید در شب :

خرید دوربین دید در شب هزینه چندانی ندارد و تقریبا تمامی دوربین های مدار بسته دارای قابلیت دید در شب هستند. همانطور که گفته شد در محیط های بسیار تاریک دوربین های دید در شب بسیار کاربردی هستند و به راحتی می توانند اجسام در تاریکی را با درصد بالایی تشخیص دهند.

اجاره نگهبانی 24 ساعته :

با تهیه یک دوربین IR در اصل یک نگهبان ۲۴ ساعته برای افزایش امنیت منطقه مورد نظر خود استخدام می کنید که در طول شب نیز بیدار بوده و امنیت شما را تضمین می کند.

سهولت کارکرد دوربین های مداربسته دید در شب IR :

خرید دوربین مداربسته دید در شب هیچ سیستم پیچیده ای ندارد و تنها تفاوت آن نسبت به دوربین های دیگر LED بودن و هزینه نکردن آن است.

ارائه تصویر رنگی در شب :

دوربین مداربسته دید در شب نیز می تواند تصویر رنگی ارائه دهد که یکی از فناوری های جدید در دنیاست. در پایان این مقاله به بررسی انواع دوربین های رنگی دید در شب می پردازیم.

دوربین مداربسته دید در شب

دوربین مداربسته دید در شب چگونه کار می کنند؟

برای دیدن در شب، اکثر دوربین های مدار بسته از فناوری مادون قرمز (IR) استفاده می کنند. اگر به دوربین های مدار بسته با قابلیت دید در شب نگاه کنید، متوجه خواهید شد که توسط تعدادی LED کوچک احاطه شده اند. این لامپ های LED نور مادون قرمز را در شب ساطع می کنند که به دوربین اجازه می دهد حتی در تاریکی مطلق هم ببیند. و تصاویری با کیفیت بهتر را ضبط و به شما ارائه دهند.

نور مادون قرمز برای چشم انسان نامرئی است و به همین دلیل سارقان نمی توانند فعال بودن دوربین مداربسته دید در شب را ببینند. نامرئی بودن نور مادون قرمز دوربین مدار بسته دید در شب، به این علت است که نور مادون قرمز دارای طول موج بلندتر و فرکانس کمتری نسبت به نور مرئی و معمولی است.

به طور کلی، این بدان معناست که حتی اگر دوربین شما نور (مادون قرمز) به منظور ضبط ویدئو و یا تصاویر واضح و با کیفیت بهتر ساطع می کند، هیچ روشنایی بوجود نمی آیند. و بیرون ملک شما در تاریکی کامل باقی می ماند.

دو نوع مختلف دید در شب وجود دارد: یکی که اکثر دوربین های امنیتی از آن استفاده می کنند. و دیگری که عینک های دید در شب از آن استفاده می کنند. رایج ترین نوع مورد استفاده در اکثر دوربین های مادون قرمز (IR) است که به نور مادون قرمز متکی است.

اصول اولیه دوربین های امنیتی دید در شب

نوع دید در شب که بیشتر در دوربین ها استفاده می شود، دید در شب مادون قرمز است. همانطور که از نام آن پیداست، این نوع دید در شب مبتنی بر نورهای مادون قرمز است. این نوع دوربین ها معمولا دارای LED های کوچک و یک برش IR هستند که سپس برای تشخیص نور روز استفاده می شود تا نور بتواند در طول روز روی سنسور تصویر بیفتد. تنها کاری که انجام می دهد این است که رکورد را در طول روز دقیق نگه دارد.
ممکن است فکر کنید که یک چراغ LED امنیت شما را به خطر می اندازد. زیرا افراد به راحتی می توانند دوربین را شناسایی کنند.

اما ممکن است تعجب کنید که بدانید نور مادون قرمز با چشم غیرمسلح قابل مشاهده نیست. وقتی شب می شود، چراغ های LED روشن می شوند. بنابراین دوربین های امنیتی می توانند در شب به وضوح ببینند و فیلم ها و عکس های با کیفیت بالا را ضبط کنند.

آنچه باید در مورد فیلم های دوربین مداربسته دید در شب بدانید:

علاوه بر این، فیلم دید در شب از دوربین‌های امنیتی همیشه سیاه و سفید به نظر می‌رسد. زیرا چشم انسان بهتر از سایر رنگ‌ها، مانند قرمز یا آبی، می‌تواند رنگهای سیاه و سفید را بهتر تشخیص دهد. به همین دلیل، اکثر دوربین‌های دید در شب بوسیله ی فیلتر تک رنگ تصاویر را تغییر می‌دهند تا ما بتوانیم تصویر را راحت‌تر ببینیم.

اکثر دوربین‌های امنیتی که دارای قابلیت دید در شب هستند، از جمله Nest Cam، دارای فیلتر برش IR نیز هستند. این قابلیت در دوربین مداربسته دید در شب به طور خودکار نور روز را تشخیص می دهد. و فیلتر را برای جلوگیری از نور مادون قرمز در طول روز اعمال می کند تا رنگ ها دقیق به نظر برسند. هنگامی که شب فرا می رسد، فیلتر به طور خودکار حذف می شود، که اجازه می دهد نور بیشتری وارد شود. از جمله نور IR که از دوربین می آید.

نوع دیگری از دید در شب نیز وجود دارد، و بیشتر در عینک های دید در شب که حاوی چیزی به نام "لوله های تقویت کننده" هستند، یافت می شود. به عبارت پیشرفته‌تر، نور موجود وارد عینک‌های دید در شب (متشکل از فوتون) می‌شود، به الکترون تبدیل می‌شود و نور را به نوعی سیگنال الکترونیکی تبدیل می‌کند. سپس الکترون‌ها با استفاده از یک فتو ضرب‌کننده ضرب می‌شوند و سپس از یک صفحه فسفر عبور می‌کنند. که باعث ایجاد فلاش‌هایی از نور می‌شود که منجر به یک تصویر روشن‌تر می‌شود.

تمام رنگ‌های نوری که وارد عینک می‌شوند پس از عبور از صفحه فسفری به سایه سبز تبدیل می‌شوند. که ظاهر نمادینی را ارائه می‌کند که احتمالاً با آن در دوربین مداربسته دید در شب آشنا هستید. چشمان انسان نسبت به رنگ‌های دیگر به رنگ سبز بسیار حساس‌تر است.

آنچه باید در مورد خرید دوربین مدار بسته دید در شب بدانید:

دوربین های امنیتی امروزه جزء یکی از ضروری ترین اجزای هر سیستم امنیتی خانه یا کسب و کار هستند. دوربین های امنیتی دید در شب قادر به نظارت بر محیط های کم نور یا کاملا تاریک (بدون به خطر انداختن کیفیت تصویر) هستند.

اگر برای محافظت از اموال خود به فناوری نظارت دید در شب نیاز دارید، مزایای خرید دوربین مداربسته دید در شب یا دوربین های نظارت دید در شب با یک روشن کننده IR را در نظر بگیرید. که به شما امکان می دهد به وضوح آنچه را که در خارج از درها و پنجره های منزل یا محل کار خود می گذرد ببینید. دوربین های امنیتی دید در شب امروزی از نظر امنیت خانه بسیار کاربردی و مقرون به صرفه هستند. لازم نیست نگران تصاویر بی کیفیت و غیرقابل شناسایی در تنظیمات دید در شب باشید. با دوربین های روز/شب، می توانید محیط ملک خود را حتی زمانی که بیرون تاریک است، مشاهده کنید.

دوربین های امنیتی واقعی روز/شب در شب تصاویر سیاه و سفید تولید می کنند و در روز تصاویر رنگی می گیرند. تصاویر سیاه و سفید در شب به راحتی قابل به تصویر کشیدن هستند. و نسبت به بسیاری از دوربین مدار بسته دید در شب بی کیفیت، دانه بندی کمتری دارند. همانطور که نور روز کاهش می یابد، دوربین های شبانه روز صحنه های شب را سیاه و سفید ضبط می کنند. تا باعث کاهش نویز دوربین شود و کیفیت تصویر را افزایش دهند. هنگامی که فیلتر برش IR از دوربین مدار بسته با قابلیت دید در شب برداشته می‌شود، حسگر تصویر را قادر می‌سازد تا به طول موج‌های نزدیک به IR حساس شود، بنابراین حساسیت به نور دوربین به سطوح بسیار کم نور یا حتی تاریکی کامل می‌رسد.

دوربین مداربسته دید در شب

قیمت خرید دوربین مداربسته دید در شب

خرید دوربین مداربسته دید در شب یکی از دوربین های نظارتی کاربردی است. بنابراین قیمت دوربین مداربسته دید در شب با توجه به کاربری آن قابل قبول است. به همین دلیل خریداران زیادی وجود دارد و تقریبا همه یک دوربین مداربسته با دید در شب خریداری می کنند.
از آنجایی که دوربین دید در شب در همه جا مورد استفاده قرار می گیرد و عکاسی در تاریکی آسان است، خرید دوربین  مداربسته دید در شب برای اکثر افراد برای حفظ ایمنی در شب ضروری است. قیمت دوربین مداربسته دید در شب با توجه به کاربری آن بسیار مناسب است و قیمت آن به برند آن بستگی دارد.

در این زمینه از دوربین های مداربسته دید در شب برخی از برندهای معروف قیمت دوربین مداربسته دید در شب را با توجه به ویژگی های دیگر تعیین می کنند و در نتیجه اکثر افراد از خرید دوربین مداربسته دید در شب اجتناب می کنند. برای خرید دوربین دید در شب باید بدانید که قیمت دوربین دید در شب بسیار مناسب و مقرون به صرفه است پس در خرید دوربین دید در شب نگران نباشید. بنابراین اکثر دوربین های دید در شب موجود در بازار دوربین نیز در دسته دوربین های مداربسته ارزان قیمت قرار می گیرند.

خرید انواع دوربین مداربسته دید در شب

علاوه بر دوربین های IR، دوربین های دید در شب با قابلیت نمایش تصاویر رنگی در شب به دو دسته تقسیم می شوند. آن شامل:

دوربین استار لایت: این نوع دوربین دید در شب با جدیدترین تکنولوژی تولید تصاویر رنگی در تاریکی می تواند تصاویر رنگی را در شب در اختیار کاربر قرار دهد. برای اطلاعات بیشتر و بررسی دقیق این دوربین ها می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

دوربین Warm Light: این نوع دوربین به کمک نورهای تعبیه شده در دوربین می تواند تصاویر رنگی را در شب در اختیار کاربر قرار دهد. خرید دوربین مداربسته دید در شب از این نوع هزینه کمتری نسبت به نوع  استار لایت دارد، اما وضوح تصویر دوربین در آن کمتر است. برای بررسی دقیق مزایا و معایب این نوع دوربین ها به صفحه دوربین حرارتی مراجعه کنید.

محدوده و برد دوربین های مدار بسته دید در شب

انواع دید در شب در هر نوع دوربین مداربسته دید در شب متفاوت است. فاصله ای که دوربین دید در شب می تواند اشیاء را در تاریکی به وضوح نشان دهد به دو عامل بستگی دارد. عامل اول شدت نور LED های مادون قرمز و دوم حساسیت تراشه تصویربرداری به نور مادون قرمز است.

هرچه ال ای دی های مادون قرمز دوربین قدرتمندتر باشد، نور بیشتری تولید می کند، محیط روشن تر و دید دوربین در شب بهتر است. به طور معمول برد دید در شب دوربین های مداربسته استاندارد 20 تا 30 متر است. با این حال، این منطقه بحرانی آنها است. آنها می توانند فاصله بیشتری را نشان دهند اما کیفیت تصویر خیلی خوب نیست.

عیب یابی دوربین های امنیتی دید در شب

این امکان وجود دارد که دوربین امنیتی دید در شب شما به درستی کار نکند یا آنطور که انتظار دارید کار نکند. آیا فکر می کنید LED های مادون قرمز را نمی توان در دید در شب نمایش داد؟ در اینجا برخی از گزینه های عیب یابی وجود دارد که به شما کمک می کند تا ببینید آیا شما هر یک از این مشکلات را دارید یا خیر.

  • مطمئن شوید که همه کابل ها به درستی وصل شده اند.
  • پورتی که دوربین به آن متصل است را تغییر دهید.
  • مطمئن شوید که دوربین شما روشن و فعال است.
  • مطمئن شوید که سنسور مادون قرمز دوربین کار می کند.

سخن آخر:

نکات ارائه شده در خصوص دوربین مداربسته دید در شب در این مقاله به شما کمک می کند دوربین دید در شب مناسب را برای ایمن نگه داشتن دفتر یا خانه خود پیدا کنید. شرکت ایمن نت با چندین سال سابقه در خصوص فروش انواع تجهیزات نظارتی و حفاظتی، فروش انواع دوربین های مدار بسته، فروش دوربین مداربسته هایک ویژن، فروش دوربین مدار بسته خانگی، دوربین مداربسته اداری، فروش انواع پکیج دوربین مدار بسته بی سیم اقتصادی در تهران با ارسال به تمام کشور می باشد همچنین شما می توانید با استفاده از خدمات مشاوره توسط کارشناسان و متخصصین مجرب ایمن نت در خصوص خرید دوربین مداربسته دید در شب با بهترین قیمت و کیفیت متناسب با نیاز خود قبل از هر اقدامی، در تماس باشید.

توصیه می شود قبل از خرید تجهیزات امنیتی و نظارتی و دوربین مدار بسته دید در شب برای منزل یا محل کسب و کار خود نیازهای خود را یادداشت کرده و بودجه خود را تعیین کنید.

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net