• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800

تین کلاینت بیمارستان | راه اندازی، فروش و خدمات نگهداری

تین کلاینت در بیمارستان ( Thin Client Hospital ) سیستم های ارزان قیمت بیمارستانی با قابلیت های کاربردی که ویژگی ها و مزایای فراوانی برای مراکز درمانی در اختیار ما می گذارند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده هرچه بیشتر از فناوری شاهد استفاده از فناوری های پردازش اطلاعات در زمینه های مختلف جامعه ، به ویژه در پزشکی هستیم.
استفاده از فناوری اطلاعات در صنعت پزشکی با اشتراک گذاری و استفاده از اطلاعات بیماران برای تشخیص و درمان ، ذخیره و بازیابی اطلاعات برای تصمیم گیری و سایر اهداف ، استفاده از HIS در بیمارستان ها و .. هزینه های پزشکی را کاهش داده و خدمات پزشکی را راحت تر کرده است.
مردم به طور مداوم نیازمند خدمات پزشکی هستند و به مراکر درمانی مراجعه می کنند ، از این رو دولت ها بر روی خدمات پزشکی سرمایه ویژه ای باز کرده اند.
این فناوری اطلاعات در پزشکی است که می توان از آن به عنوان تنها کلید تحول زیر ساخت بیمارستان و مراقبت های بهداشتی نام برد.
جهت دریافت مشاوره تماس بگیرید 74391800 (021)
آنچه در این مطلب مطالعه خواهید نمود
    تین کلاینت بیمارستان | راه اندازی، فروش و خدمات نگهداری

    تین کلاینت بیمارستان | راه اندازی، فروش و خدمات نگهداری

    تین کلاینت در پزشکی

    استفاده از کامپیوتر های قدیمی و سنتی تا حدی کمک می کند، اما مانع این پیشرفت مداوم علم پزشکی می شود و بر کارآیی، تشخیص و درمان تأثیر می گذارد. رایانه های معمولی دارای هزینه های خرید بالا ، استقرار و نگهداری دشوار، زمان طولانی بازیابی در صورت حمله توسط بدافزارها و یا تعمیرات دشوار است.

    علیرغم استفاده از محصولات متنوع جمع آوری اطلاعات در سیستم های قدیمی ، به نظر می رسد دیگر این کامپیوتر ها مشکل ساز شده اند و جواب گوی نیاز های روز نیستند.

    پیشنهاد ما استفاده از تین کلاینت در بیمارستان ها و مراکز درمانی است، ایجاد سیستم های کامپیوتری قدرتمند ، بسیار ایمن و در دسترس برای مراکز پزشکی با هزینه های خیلی کمتر نسبت به سیستم های معمولی گذشته است.

    با یکپارچه کردن سیستم های رایانه ای و مجازی سازی بیمارستان شما می توانید بهترین خدمات درمانی با هزینه های کمتر تمرکز کنید.

    ایمن شبکه هوشمند در کنار شما متعهد است که راه حل های نوآورانه فناوری مراقبت های بهداشتی و خدمات برتر را برای شما به ارمغان آورد. جهت آشنایی با خدمات پزشکی ایمن نت با ما همراه باشید.

    کاربرد تین کلاینت در بیمارستان و مراکز بهداشتی

    صرف نظر از مدل دستگاهی که استفاده می کنند ، متخصصان شما در مراکز بهداشتی و درمانی می توانند با استفاده از یک تین کلاینت ارزان قیمت با کارایی بالا به سادگی وارد یک دسکتاپ مجازی شوند.

    به طورکاملا ایمن به برنامه های کاربری خود و سوابق بیمار دسترسی داشته باشند که باعث سهولت دسترسی به اطلاعات در سراسر مرکزپزشکی می شود.

    تینکلاینت بیمارستانی همچنین دسترسی و خدمات ایمن و از راه دور را برای کاربران تلفن همراه ارائه می دهند مخصوصاً برای برنامه های بهداشتی در خانه ، سلامت از راه دور و برنامه های مشاوره از راه دور پزشکی.

    تین کلاینت بیمارستان

     

    تین کلاینت کدام قسمت های بیمارستان استفاده می شود

    از تین کلاینت های بیمارستانی در مکان های مختلف بیمارستان که نیازمند سیستم های رایانه ای می باشد همانند داروخانه ها ، مراکز پذیرش و ترخیص بیمارستان ، کلینیک ها و حتی دفاتر اداری که برنامه های اداری معمولی در آن انجام می شود ، می توان راه اندازی کرد.

    بیمارستان ها از جمله مکان هایی هستند که مدیریت متمرکز پرونده ها و داده های بیمار نیاز دارند که پردازش اطلاعات مشترک می تواند آنها را فراهم کند.

    با راه اندازی دسکتاپ مجازی و ایجاد شبکه ای سریع از سیستم های تین کلاینت در بیمارستان تمامی بخش های بیمارستان می تواند همزمان به اطلاعات بیماران به صورت جامع دسترسی داشته باشد.

    • در بخش اداری، پذیرش و ترخیص بیمارستان
    • بخش کلینیک، پاراکلینیک و اتاق عمل
    • اتاق‌های آموزشی
    • اورژنس بیمارستان
    • تصویر برداری و رادیوگرافی

    با استفاده از این سیستم ها به عنوان رایانه های رومیزی یکپارچه و برنامه های متداول مفید مخصوص پزشکان به صورت سفارشی هر بخش سناریوی خود را اجرا می کند.

    برنامه های گرافیکی سنگین به حداقل می رسد و با محتوای چند رسانه ای معمولی کار می کند که هیچ مشکلی در زمینه سازگاری ایجاد نمی کند.

    ارائه دهندگان خدمات درمانی می توانند به راحتی از هر بخش به داده ها دسترسی داشته باشند. بسته به نیاز دسترسی پرینتر و یا اسکنر را داشته باشند.

    ارزانترین کامپیوتر مخصوص بیمارستان و مراکز درمانی

    در بیمارستان ها و مراکز درمانی بسته به کوچکی و بزرگی آن مرکز درمانی، سیستم های کامپیوتری فراوانی مشغول به کار هستند. در یک کلینیک کوچک از پذیرش تا کادر درمان، پزشکان، قسمت اداری و حسابداری که ممکن است تنها 5 کامپیوتر داشته باشد تا بیمارستان های بزرگ که ممکن است چند صد تا هزار کلاینت برای کلینیک ها و پاراکلینیک ها داشته باشند.

    پیشنهاد اول ما برای کامپیوتر ارزان و کاهش هزینه سیستم های رایانه ای مراکز بهداشتی درمانی خرید تین کلاینت بیمارستانی است.

    با تهیه این سیستم ها علاوه بر کاهش هزینه رایانه از مزایای اقتصادی زیر نیز بهره مند خواهید شد.

    • هزینه های خرید کامپیوتر را حد اقل 60 درصد کاهش دهید
    • به طرز چشمگیری پیچیدگی فناوری اطلاعات را کاهش دهید ( کاهش هزینه نگهداری و پشتیبانی شبکه )
    • کاهش مصرف برق گاها تا 90 درصد
    • افزایش امنیت در برابر سرقت اطلاعات و ویروس با نصب آنتی ویروس در شبکه ( کاهش هزینه امنیت اطلاعات )
    خرید تین کلاینت بیمارستان

    ارتقاء سخت افزار تمامی سیستم های بیمارستان

    ارتقاء سخت افزار های سیتم های بیمارستان با توجه به بروز رسانی نرم افزار ها به صورت مدارم و همچنین سفارشی سازی نرم افزار های جدید با توجه به نیازهای جدید پزشکی امری اجتناب ناپذیر است. در صورتی که از سیستم های قدیمی در بیمارستان و یا مرکز درمانی خود استفاده می کنید و سخت افزارهای شما دیگر جواب گوی نیاز های شما نیست و نیازمند بروز رسانی هستید با توجه به افزایش بی سابقه سیستم ها و کامپیوتر ها اگر که از رایانه های معمول و قدیمی خرید کنید هزینه های شما به صورت سرسام آوری بالا خواهد رفت.

    اما پیشنهاد ما برای ارتقاء سخت افزار تمامی سیستم های بیمارستان استفاده از تین کلاینت بیمارستانی است.

    علاوه بر این شما می توانید از سخت افزاری که قبلاً در اختیار داشته اید نیز استفاده کنید ، بنابراین با راه حل های جدید هزینه صرفاً برای سیستم عامل های جدید پرداخت خواهد شد و می تواند به سرعت و به سادگی مستقر ، جمع آوری و توزیع مجدد شود.

    تین کلاینت یا مینی پیسی، کدام یک مناسب بیمارستان است؟

    مینی کیس یا مینی پی سی در واقع نسل جدید تری از کامپیوتر های قدیمی هستند که کم جا تر شده اند و با استفاده از این سیستم ها کماکان مشکل استفاده از سیستم های قدیمی برای مراکز درمانی را خواهید داشت.

    • گران بودن: به کسانی که بودجه کمی دارند توصیه می شود از خرید مینی کیس ها خودداری کنند. هرچه کوچک تر باشند، قیمت بالا تری دارند. در حالی که در دسترس بودن کیس های کوچک در بازار، بهبود یافته است هنوز شرکت های سفارشی در این عرصه ظاهر می شوند و آن ها برای تأمین هزینه های خود مجبور به پرداخت هزینه بیشتری هستند.
    • محدودیت انتخاب قطعات: همه قطعات در مینی کیس ها جای نمی گیرند. شما باید خنک کننده پردازنده، RAM ، GPU و سایر اجزای خود را با دقت انتخاب کنید تا مطمئن شوید همه چیز در فضای کم به طرز مناسبی قرار گرفته است.
    • محدودیت در تغییرات: وقتی همه قطعات در جای خودشان قرار گرفتند، ایجاد تغییرات در آن ها پیچیده است. برای ارتقا یا در کل تغییر دادن آن ها مجبور می شوید اجزای مختلفی را حذف کنید.
    • گرما: گرما از مهمترین معایت مینی کیس برای بیمارستان که هزینه های هنگفتی برای خنک سازی پرداخت می کنند است. اما در مورد مینی کیس ها، که گرما می تواند به سایر قطعات نیز برسد و باعث گرم شدن اجزای اصلی شود، از همه بد تر است.
    • کاربرد: مطمئناً این کیس ها قابلیت استفاده محدودی دارند و نمی توانند برای سرور های قدرتمند و رایانه های پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد.
    • نگهداری: به دلیل تجمع سریع گرما در فضای کوچک تر که اجازه گردش آزادانه هوا را نمی دهد، به تعمیر و نگهداری مکرر نیاز دارد. این به هزینه شما اضافه می شود.

    با استفاده از تین کلاینت در بیمارستان و مراکز درمانی از تمامی معایب بالا دور خواهید بود و علاوه بر کاهش هزینه خرید سیستم برای بیمارستان، موفق به کاهش هزینه نگهداری و پشتیبانی شبکه نیز خواهید بود.

    تین کلاینت بیمارستانی

    تینکلاینت باید متناسب با HIS بیمارستان باشد

    اگر شما رئیس ، مدیر یا یکی از مسئولین بیمارستان هستید، بهتر می دانید که در بیمارستان شما مثل همه بیمارستان های دیگر نیاز به سیستم HIS هست تا فرایندهای مدیریتی و مراقبت با استفاده از این سیستم مدیریت و کنترل شود.

    این سیستم می تواند علاوه بر یکپارچه نمودن کامپیوتر های بیمارستان با افزایش سرعت و دقت در ارائه خدمات به بیماران ، کاهش زمان پذیرش و ترخیص موجب کسب رضایت مراجعین شود.

    همچنین با پیاده سازی پرونده الکترونیک پزشکی ، ثبت کلیه اقدامات بالینی موجب کاهش خطاهای تیم کلینیکی و پاراکلینیکی شده و با ارائه گزارشات مدیریتی و خروجی های متنوع ، باعث تسهیل پژوهش ، تسهیل ارتباط با سازمان های بیمه و در نهایت بهبود تصمیم گیری می شود.

    راه اندازی سیستم HIS در بیمارستان علاوه بر نرم افزار به سخت افزار خوب هم نیاز دارد که پیشنهاد ما با توجه به مزایای فراوانی که برای تین کلاینت بیمارستانی ذکر شده است استفاده از نسل جدید کامپیوتر های رومیزی می باشد.

    تین کلاینت مناسب بیمارستان و مراکز درمانی

    پیشنهاد ما استفاده از تین کلاینت های HP می باشد که از مهمترین قابلیت های آن می توان به رومینگ امن و احراز هویت کاربر، کارت هوشمند بدون دسترسی ، دسترسی سریع و انعطاف پذیر مورد نیاز برای بهبود کارایی، دسترسی به اطلاعات بیماران در کل سیستم درمانی را ممکن می سازد.

    امنیت اتصال USB ، دیوار آتش داخلی متصل شده به همه سیستم عامل ها ، احراز هویت کارت ملی هوشمند و سایر نوآوری های امنیتی HP از داده های بیماران شما محافظت می کند.

    انواع مختلف مدل های تین کلاینت HP که پیشنهاد می شود شامل مدل های :

    ما به بیمارستان ها و مراکز پزشکی درمانی در هر اندازه که باشند کمک می کنیم تا زیرساخت فناوری اطلاعات خود را از طریق راه اندازی دسکتاپ مجازی بیمارستان و کاهش هزینه سخت افزارها و کامپیوتر ها با تینکلاینت Client thin کاهش دهند.
    استفاده از تین کلاینت در بیمارستان به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه و "سبز" در بازار زیرساخت های کامپیوتر های رومیزی در حال افزایش است.

    مزایای ترکیب دستگاه های قدرتمند تین کلاینت ( thin client ) با منابع رایانش ابری بسیار است که شامل بهبود امنیت، صرفه جویی در هزینه، دسترسی بیشتر از راه دور و تجربه کاربری بالاتر است.

    شرکت ایمن شبکه هوشمند با سالها تجربه در زمینه شبکه و سخت افزار های مرتبط با شبکه و راه اندازی سرور و مجازی سازی آماده همکاری با مراکز بهداشتی درمانی جهت راه اندازی سیستم های اتوماسیون پیشرفته و یکپارچه کردن سیستم های کامپیوتری بیمارستان ها می باشد.

    اطلاعات تماس

    میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

    02174391800 09128581120 info@imennet.net