• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
خرید دوربین مداربسته مادون قرمز * قیمت فروش

حتما تا به حال نام دوربین های امنیتی دید در شب را شنیده اید. این دوربین ها می توانند با استفاده از امواج مادون قرمز در تاریکی مطلق شب، زمانی که چشم انسان نمی تواند محیط و اشیا را ببیند، همه چیز را ببیند و ثبت کند. در این مقاله به بررسی راهنمای خرید دوربین مداربسته مادون قرمز می پردازیم. از آنجایی که امروزه نصب دوربین مدار بسته در مناطق مسکونی و حتی تجاری اهمیت بیشتری پیدا کرده است، دانستن ویژگی ها و قابلیت های دوربین های مادون قرمز می تواند برای شما مفید باشد. دوربین های دید در شب معمولا تصاویر را سیاه و سفید یا سبز و سفید نمایش می دهند و در تاریکی تصاویر رنگی را ضبط نمی کنند.

به طور کلی دوربین های مداربسته میدان دید وسیع تری نسبت به انسان دارند. و اگر این دوربین ها مجهز به دید در شب باشند می توانند با استفاده از امواج مادون قرمز محیط اطراف را در تاریکی ببینند. دوربین های مداربسته دید در شب دارای LED مادون قرمز هستند که محیط اطراف را روشن می کنند و اشیا را در تاریکی قابل مشاهده می کنند.

برد دوربین مداربسته مادون قرمز دید در شب چقدر است؟

برد دوربین مداربسته به حداکثر عمقی که دوربین می تواند ببیند اشاره دارد. فاصله دید به دو عامل بستگی دارد، یکی عملکرد نشانگرهای LED در دوربین و دیگری حساسیت تراشه تصویر دوربین به امواج مادون قرمز. محدوده ای که معمولاً روی کاتالوگ دوربین نوشته می شود، محدوده پرتاب نور دوربین را نشان می دهد. که معمولاً بیشتر از برد مفید دید در شب دوربین است. در شب برد مفید دوربین مداربسته مادون قرمز اغلب بیش از 30 متر نیست و زمانی که منطقه کاملا باز و تاریک است این برد تقریبی می باشد.

دلیل این مشکل این است که امواج مادون قرمز در برد کمتری نسبت به امواج مرئی ساطع می شوند و اگرچه LED های مادون قرمز تعدادشان بیشتر است. اما همچنان نور و دید کمتری نسبت به منابع نور مرئی تولید می کنند.

باید بدانید که انتخاب و خرید دوربین مداربسته مادون قرمز به نحوه استفاده شما از آن ها بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر قصد دارید در طول روز بر کار و فعالیت کارمندان نظارت داشته باشید، بهتر است از دوربین هایی استفاده کنید که در محدوده دید انسان هستند و لزومی ندارد که دوربین شما دامنه دید بیشتری داشته باشد. و کوتاهتر از محدوده دید انسان یا امواجی با طول موج بلندتر را جذب می کند. یک اشتباه رایج در نصب دوربین مداربسته مادون قرمز این است که دوربین ها در محیط هایی با نور کم به نور حساس تر هستند.

خرید دوربین مادون قرمز

نور مادون قرمز چیست؟

مادون قرمز یا فروسرخ نوری است که دوربین مداربسته می تواند ببیند، اما انسان نمی تواند اشیا را با این نور ببیند. نور مرئی معمولاً طیفی از نور بازتاب می کند که باعث می شود تصویر سبز یا آبی دیده شود. چشم انسان می تواند نور مرئی را در محدوده 390 تا 750 نانومتر ببیند.

با این حال، با خرید دوربین مداربسته مادون قرمز علاوه بر نور مرئی، می توانید محدوده مادون قرمز طول موج های حدود 850 تا 940 نانومتر را نیز مشاهده کنید. در تاریکی مطلق دوربین های مداربسته می توانند با استفاده از نور مادون قرمز تصاویر سیاه و سفید برای دوربین مداربسته ایجاد کنند.

قیمت خرید دوربین مداربسته مادون قرمز

خرید دوربین مادون قرمز یکی از کاربردی ترین دوربین ها است. بنابراین قیمت دوربین مداربسته مادون قرمز با توجه به کاربرد آن مقرون به صرفه است. بنابراین برای این محصول خریداران زیادی وجود دارد و تقریباً همه دوربین های مدار بسته مادون قرمز را خریداری می کنند.

از آنجایی که دوربین های مادون قرمز دید در شب در همه جا مورد استفاده قرار می گیرند و به راحتی در تاریکی عکس می گیرند، خرید دوربین مداربسته مادون قرمز برای اکثر افراد برای ایمن ماندن در شب ضروری است. قیمت دوربین مادون قرمز با توجه به کاربری آن مناسب بوده و قیمت آن نیز به برند آن بستگی دارد.

برخی از برندهای معروف در این زمینه قیمت دوربین مداربسته مادون قرمز را با توجه به ویژگی های دیگر تعیین می کنند. و به همین دلیل اکثر افراد از خرید دوربین مادون قرمز خودداری می کنند. ولی برای خرید دوربین مداربسته مادون قرمز از ایمن نت حتما باید بدانید که قیمت این محصول بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. پس نگران هزینه آن نباشید.

مزایای خرید دوربین مداربسته مادون قرمز

هزینه کم: ساخت دوربین مداربسته با قابلیت دید در شب خیلی گران نیست. به همین دلیل این ویژگی امروزه در اکثر دوربین های مدار بسته موجود است.

امکان نظارت بر محیط در تاریکی مطلق: این دوربین ها فقط به نور مادون قرمز برای تصویربرداری نیاز دارند. زیرا نور محیط، نور مرئی است و نور معمولی در محیط وجود ندارد. اشعه های مادون قرمز مورد نیاز برای تصویربرداری توسط LED های اطراف دوربین برای ثبت تصاویر ساطع می شوند.

سادگی: از آنجایی که دوربین های مداربسته مادون قرمز پیچیده نیستند و از فناوری نسبتاً ضعیفی برخوردار هستند، بسیاری از تولیدکنندگان تمایل به ساخت این نوع دوربین ها دارند.

از دیگر مزایای خرید دوربین مادون قرمز می توان به قابلیت استفاده در محیط های باز و بسته، مقاومت در برابر شرایط بد آب و هوایی، قابلیت مخفی ماندن، مصرف برق کم و تنوع آن اشاره کرد.

قیمت دوربین مدار بسته مادون قرمز

خرید انواع دوربین مداربسته مادون قرمز

انواع دوربین مدار بسته مادون قرمز به سه دسته کوتاه برد، برد متوسط ​​و برد بالا تقسیم می شوند. دوربین های مداربسته برد کوتاه ارزان هستند و فقط می توانند حرکت در شب را از فاصله کم تشخیص دهند. و تصاویر آنها با کیفیت پایینی ضبط می شود.

دسته دوم این دوربین ها، اگرچه از نظر برد و کیفیت در مقایسه با مدل برد کوتاه، بهتر هستند. ولی دارای محدودیت هایی نیز می باشند و قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارند. و در نهایت دوربینی با فیلمبرداری دوربرد و قابلیت ضبط تصاویر HD با برد بیش از 150 متر که قیمت بالایی دارد و در کاربردهای حساس مورد استفاده قرار می گیرد.

دوربین مداربسته ممکن است تصاویر گرفته شده را بسیار تاریک و یا حتی گاهی اوقات هیچ تصویری را بر روی مانیتور نشان ندهد. در موارد دیگر، ممکن است نقاط سفید یا خطوط روشن را در تصویر مشاهده کنید که عکاسی در شب را تقریبا غیرقابل استفاده می کند. همچنین گاهی اوقات می توانید خطوط سیاه و سفید را در تصویر روی مانیتور مشاهده کنید. همه این مشکلات در عکاسی در شب به دلایل مختلفی به وجود می آیند. اگر دوربین های مداربسته شما مشکلات دید در شب را نشان می دهد، باید در اسرع وقت آنها را برطرف کنید وگرنه ایمنی شما به خطر می افتد.

نتیجه گیری نهایی

برای خرید دوربین مداربسته مادون قرمز و سایر اقدامات امنیتی مانند خرید سیستم های نظارت تصویری می توانید به صفحه فروشگاه ایمن نت مراجعه کنید. و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید. اگر زمان سرقت را طبق آمار در نظر بگیریم به این نتیجه می رسیم که بیشتر جنایات در شب اتفاق می افتد. این مشکلی است که خرید دوربین های مدار بسته مادون قرمز را بسیار مهم می کند. خوشبختانه این روزها می توانیم دوربین هایی را ببینیم که در شب و در شرایط نوری بسیار کم می توانند اجسام و افراد را با وضوح بالایی ببینند. برای خدمات نصب دوربین مداربسته مادون قرمز با ایمن نت تماس بگیرید.

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net