• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
خرید دوربین کوچک + لیست قیمت ، راهنمای خرید و فروش

خرید دوربین کوچک در سال های اخیر به یکی از مهمترین عوامل برای حفظ تدابیر امنیتی در محیط های مختلف تبدیل شده است. در بسیاری از اماکن عمومی و خصوصی، رفت و آمد بسیاری انجام می شود و به همین خاطر نیز ریسک کلاهبرداری و هر گونه تخلف در این مکان ها بالا است. به همین خاطر انواع دوربین ها را در این فضاها مشاهده می کنید؛ البته لازم به یادآوری است که نصب و راه اندازی هر گونه دوربین مداربسته در این محل ها نیازمند دریافت مجوزهای لازمه از سوی ارگان های رسمی است. گذشته از مبحث نیاز به نصب این دوربین ها، این روزها انواع دوربین مدار بسته کوچک که آن ها را به نام دوربین های انگشتی نیز می شناسند، پر فروش شده اند. قیمت دوربین مداربسته کوچک، گاها بیشتر از دوربین های ساده و معمولی تعیین می شود.

اگرچه سایز آن ها کوچک است، اما تجهیزات به کار رفته در ساخت هر یک از آن ها پیشرفته تر هستند.

دوربین کوچک چیست؟

خرید دوربین مدار بسته کوچک به سبب تکنولوژی های به روز و پیشرفته به کار رفته در این اقلام متداول شده است. با پیشرفت فناوری های جدید در عرصه ساخت و تولید انواع دوربین مداربسته، حافظه های خارجی این سیستم ها روز به روز کوچکتر و کوچکتر شدند. بدنه و سایز سایر قطعات این دوربین ها نیز کوچکتر از قبل شد. به همین خاطر قابلیت حمل و نقل این محصولات فراهم شده است.

این مدل دوربین ها در فضاهای صنعتی و نظامی مورد استفاده قرار می گیرند و رعایت امنیت در محل نصب را افزایش می دهند. در نظر داشته باشید که نصب دوربین های مداربسته ای که در محیط دیده نشوند، جرم محسوب می شود. پس برای استفاده از این دوربین ها در محیط های عمومی نیاز به دریافت مجوزهای رسمی خواهید داشت. هر یک از این دوربین های شرایط استفاده به خصوصی دارند. شاید ده ها برند مطرح تولید دوربین مداربسته، این مدل سیستم های امنیتی را نیز ارائه کرده باشد. قیمت دوربین کوچک در هر یک از این برندها متفاوت است.

مطلب پیشنهادی: پیشگیری از هک سیستم دوربین مداربسته

موارد کاربرد دوربین های مدار بسته کوچک

خرید دوربین مداربسته کوچک با اهداف متعددی انجام می گیرد. هر یک از آن ها کارایی به خصوصی در محیط دارند. در نظر داشته باشید که هر یک از آن ها با قابلیت های منحصر به فردی ساخته می شوند که قیمت دوربین کوچک را تحت تاثیر قرار می دهند. برخی از کاربردهای این سیستم های کوچک امنیتی را در زیر مشاهده می کنید:

قیمت دوربین کوچک

  1. کسانی که می خواهند، بر خدمات پرستار کودک و یا سالمند در منزل خود نظارت داشته باشند، از این دوربین های نا محسوس استفاده می کنند.
  2. استفاده از آن ها در فیلم برداری های ورزشی نیز متداول است. وزن سبک این دوربین ها اجازه حمل آن ها را به فیلم برداران می دهد.
  3. انواع آن ها برای تهیه فیلم و عکس از حیات وحش نیز کارایی دارند.
  4. از این سیستم ها برای نصب بر روی پهپاد نیز استفاده می کنند.
  5. استفاده از آن ها به عنوان یک سیستم نظارتی قوی در محیط های مختلف رایج می باشد؛ از جمله محیط های اداری و دولتی.
  6. در صنعت خودروسازی نیز استفاده از این تجهیزات ایمنی حرفه ای رایج می باشد.
  7. انواع این سیستم ها را در داخل دستگاه های خودپرداز نیز به کار می برند.
  8. در سال های اخیر برای ساخت دوربین های دنده عقب خودرو نیز این دوربین های حرفه ای به کار می روند.

ویژگی های مهم انواع دوربین کوچک

برای خرید دوربین کوچک باید با انواع ویژگی ها و قابلیت های این سیستم ها نیز آشنایی داشته باشید. در سال های اخیر قیمت دوربین کوچک کاهش یافته و به همین خاطر نیز میزان استفاده از این اقلام نیز افزایش داشته است.

  1. این سیستم ها با قابلیت انتقال تصاویر بر روی سیستم ویندوز ساخته می شوند.
  2. انواع آن ها قابلیت تشخیص حرکت را نیز در خود جای داده اند.
  3. رزولوشن بالا نیز از ویژگی های مهم این دوربین ها به شمار می رود.
  4. با استفاده از این سیستم ها، ضبط تصاویر به صورت رنگی نیز میسر خواهد بود.
  5. توانایی دید در شب این دوربین ها نیز مورد توجه بسیاری از مشتریان گرفته است.
  6. برای تامین قدرت این سیستم ها از باطری استفاده می شود.
  7. قابلیت ضبط صدا در دوربین مداربسته
  8. قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت
  9. امکان نصب حافظه های خارجی
  10. استفاده از حافظه داخلی در دوربین اصلی
  11. و...

هر یک از این ویژگی ها، میزان خرید دوربین کوچک را افزایش داده اند. در نظر داشته باشید که این سیستم ها نیز در مدل های متنوعی ساخته می شوند و هر یک از مدل های آن ها کیفیت ویژه خود را دارند. به علاوه قیمت دوربین کوچک مورد نظر نیز با در نظر گرفتن مدل و برند آن تعیین خواهد شد. در ادامه برخی از مدل های پر فروش این سیستم ها را معرفی می کنیم.

مطلب پیشنهادی: آینده فناوری دوربین مداربسته چیست؟

آشنایی با مزایا و معایب خرید و نصب دوربین کوچک مداربسته

اگرچه استفاده از این اقلام قابلیت های بسیاری را در سیستم ایمنی محیط شما به وجود می آورد. اما همواره معایبی نیز در کنار مزایای استفاده از این اقلام وجود دارند. از جمله آن ها می توان به غیر واقعی بودن تصاویر به دست آمده از آن ها اشاره کرد. این تصاویر اغلب ظاهری محدب دارند. برای این که تصویر این دوربین ها واقعی تر جلوه کند، باید حتما سوژه به دوربین نزدیک شود.

با این وجود مناسب بودن قیمت دوربین کوچک، عدم نیاز به کابل کشی شبکه زیاد و خرید تجهیزات برای راه اندازی این دوربین ها، عدم نیاز به دستگاه های ضبط تصویر، قابلیت بزرگ نمایی یا زوم در این دوربین ها و... سبب استقبال بالای مشتریان از این دوربین کوچک شده است.

خرید دوربین کوچک

خرید دوربین کوچک از برترین برندها

قیمت دوربین مداربسته کوچک در رابطه با هر یک از برندهای ارائه دهنده این سیستم ها متفاوت است. به علاوه عواملی مانند تغییر قیمت دلار و ارزهای رایج در جهان، همواره قیمت این تجهیزات را نیز تحت تاثیر قرار می دهند. این دوربین ها را به نام دوربین مخفی نیز معرفی می کنند. برخی از برترین مدل های این اقلام به شرح زیر می باشند:

  1. دوربین های مداربسته مخفی FOWL- S9 ؛ این سیستم ها و دوربین های رم خور، بیسیم و وای فای، کنترل از راه دور و... ساخته می شوند و استفاده از آن ها مزایای بی شماری برای شما در محیط استفاده به وجود می آورد.
  2. دوربین های TESECU مینی، این دوربین های با زوایه 160 درجه تصاویر موجود را ضبط می کنند. این دوربین با قابلیت منحصر به فرد دید در شب تولید می شود. استفاده از آن از طریق نمایش از راه دور نیز میسر می باشد.
  3. دوربین های بسیار کوچک WIFI- HQ، این سبک دوربین قابلیت ضبط تصاویر به صورت 24 ساعته را دارا است. قابلیت اتصال آن به شبکه وای فای یکی از مهمترین مزایای استفاده از آن به شمار می رود. در ساخت آن سنسورهای قوی ای به کار رفته اند که عملکرد این سیستم را مطلوب تر می کنند.
  4. دوربین فلت SO6 –WIFI؛ این دوربین تماشای آنلاین فیلم های ضبط شده را از راه دور برای مخاطبین عزیز میسر می کند. استفاده از این سیستم ها به دلیل لنز قدرتمند به کار رفته در آن ها افزایش یافته است.

نکات مهم قبل از خرید دوربین مداربسته کوچک

دوربین های مخفی کوچک را می‌توان در ساعت‌ها، رادیوها، ردیاب دود PIR و بسیاری دیگر از اشیاء به ظاهر بی ضرر روزمره یافت. در این قسمت مجموعه ای از دوربین های مخفی متناسب با سلیقه شما و شرایط قیمتی مقرون به صرفه را آماده کرده ایم. برخی از این سیستم ها به چندین جزء نیاز دارند، در حالی که برخی دیگر دوربین های کوچک و سیستم های ضبط خودکار قدرتمند و آسان برای استفاده هستند.

انتظار می‌رود این نوع دستگاه‌ها و دوربین‌های کوچک در چند سال آینده با پیچیده‌تر شدن، کوچک‌تر و قدرتمندتر شوند. دوربین های کوچک بند انگشتی را می توان در هر مکانی نصب کرد و ما به طور مداوم در حال توسعه بسیاری از آن ها از جمله دوربین وای فای، دوربین ردیابی، دوربین ضدسرقت، دوربین ساعت رومیزی هستیم. اگر در مورد خرید دوربین کوچک ارزان قیمت یا نحوه نصب این نوع دوربین ها بر روی گوشی خود سوالی دارید با ما تماس بگیرید.

مطلب پیشنهادی: چرا دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن بخریم ؟

فروشگاه خرید دوربین کوچک بند انگشتی

نکته مهمی که در خرید دوربین کوچک باید به آن توجه کنیم وجود نمادهای الکترونیکی از فروشگاه های دوربین است که از آنجایی که مرجع نظارت بر فروش بر آن نظارت دارد، عامل بسیار مهمی در اصالت این دوربین ها تلقی می شود. با استفاده از این نمادهای الکترونیکی، کاربرانی که از کیفیت راضی نیستند، می توانند شکایت کنند و مراحل قانونی را طی کنند. این دوربین ها به دلیل تقلبی بودن با قیمت های ارزان تر و بسیار کمتر از نسخه اصلی به فروش می رسد و پس از مدتی عملکرد آنها به خطر می افتد. ایمن نت وارد کننده مستقیم دوربین های کوچک، دوربین های مخفی بند انگشتی و انواع دوربین های دیجیتال اصل می باشد و کمترین قیمت را در بین رقبای خود ارائه می دهد. پس مراقب باشید فریب قیمت ارزان نسخه های تقلبی این دوربین ها را نخورید.

قیمت دوربین مداربسته کوچک

قیمت دوربین کوچک نسبت به سایر دوربین های مدار بسته بسیار کمتر است و به همین دلیل به دوربین های ارزان قیمت معروف شد و بازار دوربین مدار بسته را مختل کرد. هزینه و قیمت این دوربین تقریباً 1/3 قیمت رقبا است و به همین دلیل است که اکثر افراد آن را انتخاب می کنند. قیمت خرید دوربین مداربسته کوچک در این فروشگاه با توجه به شرایط مشتریان عزیز تنظیم شده است و سعی شده ارزان ترین و کوچکترین دوربین ها را به مشتریان خود ارائه دهیم.

عوامل مختلفی می تواند بر قیمت بالا یا پایین دوربین های کوچک تاثیر بگذارد. از جمله این عوامل می توان به افزایش کیفیت تصویر دوربین اشاره کرد که هر چه اندازه دوربین های مخفی کوچکتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود. این دوربین دارای ویژگی هایی مانند دید در شب رنگی، تشخیص حرکت، پشتیبانی از کارت حافظه، ضد آب و غیره است. که می تواند بر قیمت دوربین مداربسته کوچک تاثیر بگذارد و قیمت ها را افزایش یا کاهش دهد. خرید دوربین کوچک خوب به این بستگی دارد که آیا دوربین با قابلیت های خود نیازهای شما را برآورده می کند یا خیر. توجه داشته باشید که برای رضایت از خرید خود باید به  این نکته که دوربین در چه مکانی نصب می شود و اینکه از نصب آن چه هدفی دارید توجه کنید. شما می توانید دوربین مداربسته کوچک را در سایت ایمن نت انتخاب و خریداری کنید.

خرید دوربین کوچک

فروش دوربین کوچک ارزان قیمت

دوربین های کوچک به گونه ای ساخته شده اند که فقط لنز دوربین قابل مشاهده است. به عنوان مثال، می توانید دوربین خود را در یک جعبه یا محفظه کوچکی قرار دهید که فقط لنز دوربین در قسمت بیرونی جعبه باشد و کل دوربین پشت جعبه شما پنهان شود. دوربین های AHD و pinhole در این دسته قرار می گیرند.

کارشناسان ما دوربین مدار بسته کوچک را با ارزان ترین قیمت برای شما آماده کرده اند. برای خرید دوربین کوچک کافی است، آرشیو گسترده دوربین های میکرو ما را مرور کنید و خرید کنید. دوربین های کوچک را می توانید پس از پرداخت آنلاین و یا تماس و پرداخت درب منزل سفارش دهید. همه دوربین های کوچک ما تست فنی سالم بودن دوربین را رد کرده اند و دارای ضمانت و پشتیبانی هستند. دستورالعمل های مربوط به دوربین را می توانید در صفحه جزئیات هر دوربین مشاهده کنید. ما نصب و استفاده از دوربین های بند انگشتی را برای شما آسان کرده ایم.

آشنایی با انواع دوربین کوچک

خرید دوربین کوچک در میان انواع و اقسام مدل های این سیستم ها انجام می گیرد. هر یک از این اقلام کارایی خاص خود را در مکان های مختلف دارند:

  1. دوربین های هالوژنی
  2. دوربین های آینه ای
  3. دوربین های دتکتوری
  4. دوربین های مینیاتوری پین هول
  5. دوربین های معمولی مینیاتوری

جمع بندی نهایی

انواع دوربین مداربسته مخفی ، مینی و یا کوچک، در مکان هایی که نیاز به رعایت تدابیر امنیتی پیچیده تری وجود دارد، به کار می روند. انواع این دوربین ها، با خاصیت ضد لرزش تولید می شوند و به همین خاطر نیز تصاویر به دست آمده از آن ها بسیار حرفه ای هستند. ابعاد یک دوربین مینی استاندارد نباید از حد مشخصی تجاوز کند. در غیر این صورت این سیستم ها با دوربین های معمولی سنگین وزنی که حمل دشواری دارند، تفاوتی نخواهند داشت. انواع این سیستم ها، در برندها و مدل های مختلفی به بازارهای فروش ارائه می شوند که با برخی از این مدل ها در این گزارش آشنا شدید.

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net