• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
جستجوی محصول
مشاوره خرید و دریافت خدمات

جهت دریافت مشاوره رایگان و ارائه خدمات بهتر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید، مشتاقانه منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم.

دوربین مدار بسته هایک ویژن DS-2CE56F7T-IT3Z

ریال3,326,000

یکی از محبوب ترین قابلیت های تجهیزات امروزی رزولوشن 4K در ساختار دوربین های مداربسته است که قدرت عملکرد این سیستم های حفاظتی را به شدت ارتقا می دهد.

با به کارگیری این فناوری در ساخت دوربین، پیکسل تصاویر به شدت ارتقا می یابد، رنگ و کنتراست تصاویر بهتر می شود و… با خرید یک دوربین مداربسته 4k کیفیت مراقبت از بخش های مختلف ارتقا می یابد و کنترل وضعیت ایمنی ساده تر می شود. در این بخش به بررسی مزایا و ویژگی های این دوربین ها می پردازیم.

دوربین 4K چه مزایایی دارد؟

دوربین مداربسته 4k یک سیستم پیشرفته است که با استفاده از سنسورهای مجهزی ساخته می شود. سایز این سنسورها نسبت به دوربین های عادی کمی بزرگتر است و این مسئله سبب ارتقای کیفیت تصویربرداری دوربین می شود. برخی از مهمترین مزایای استفاده از این تجهیزات در این بخش ارزیابی می شوند:

1. افزایش کیفیت زوم دیجیتال

یک مزیت اساسی در استفاده از دوربین مداربسته 4k افزایش کیفیت زوم دیجیتالی است. دوربین های مداربسته هم مانند دوربین های گوشی با قابلیت زوم طراحی می شوند.

شما می توانید بر روی تصاویر به دست آمده از این دوربین ها زوم کرده و تصاویر را بزرگنمایی کنید. این قابلیت هم در حالت پخش زنده تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد و هم پس از ضبط تصاویر کارایی دارد.

در صورتی که تراکم پیکسلی به کار رفته در یک دوربین کم باشد، در حین زوم دیجیتال، کیفیت تصاویر نیز کاهش می یابد. اما با استفاده از دوربین مداربسته 4k کیفیت زوم دیجیتالی ارتقا یافته و وضوح تصویر چندان تغییری نمی کند.

این قابلیت ها با خرید دوربین های باکیفیت 4K در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید : انواع سنسور دوربین

2. میدان دید وسیع تر

یک مزیت اساسی در استفاده از دوربین های 4K ارائه ابعاد بزرگتر تصاویر در حین تصویربرداری است که در اغلب دوربین های معمولی وجود ندارد. این دوربین ها یک منطقه وسیع را به سهولت پوشش می دهند و روش کار ساده ای برای نصب در محیط های بزرگ و گسترده دارند.

نصب آن ها در محیط های پیرامونی، محیط پارکینگ ها، فروشگاه های بزرگ و… مزایای بی شماری دارد و نیاز به خرید تعداد بالای دوربین را کاهش می دهد.

اگر در محیط کار خود نیاز به فضای دید وسیع تری دارید، باید حتما از دوربین های مداربسته با کیفیت 4K استفاده کنید. با این روش در هزینه های شما برای خرید دوربین مداربسته به شدت صرفه جویی می شود.

3. استفاده از تکنولوژی های به روز

در ساخت و تجهیز دوربین مداربسته 4k از به روزترین تکنولوژی ها و فناوری های صنعتی کنونی استفاده شده است. این مسئله بر محبوبیت این تجهیزات افزوده و به رونق خرید و فروش آن ها می انجامد.

این دوربین ها در کوتاه ترین زمان ممکن به استاندارد دوربین های مداربسته موجود در بازار تبدیل می شوند و جای دوربین های 1080 پیکسلی را می گیرند. بی شک دوربین های مداربسته 4K مدت زمان بیشتری در سیستم کسب و کارهای امروزی کارایی دارند.

4. ارائه جزییات بیشتر

وضوح بالای دوربین های 4K سبب ارائه جزییات بیشتر در تصاویر این دوربین ها می شود. شما می توانید با نصب این دوربین ها در مکان های حساس و امنیتی، کوچکترین جزییات را نیز به دست بیاورید و وظیفه حراست و مراقبت از محیط را به بهترین نحو انجام دهید.

این دوربین ها، تصاویر دقیقی از پلاک اتومبیل ها، تصویر چهره افرادی که دورتر از دوربین ایستاده اند و… را به خوبی نشان می دهند. با به کارگیری آن ها ایمنی محیط در زمان وقوع حوادث افزایش می یابد.

در ساخت و تجهیز برخی از این دوربین های امنیتی از لنز موتورایز نیز استفاده شده که امکان زوم باکیفیت را ارتقا می دهد. این قابلیت در بسیاری از دوربین های مداربسته پیشرفته کنونی به چشم می خورد و کیفیت استفاده از آن ها را به شدت افزایش می دهد.

نکات خرید دوربین 4K

برای انتخاب و خرید دوربین مداربسته 4k باید به چند نکته ساده دقت داشته باشید. با ارزیابی این موارد ساده انتخاب شما در میان این تجهیزات دقیق تر می شود و بیشترین استفاده را از دوربین مورد نظر خواهید داشت:

1. توجه به پشتیبانی از فرمت فشرده سازی تصاویر

یکی از مهم ترین قابلیت هایی که در برخی از مدل های دوربین مداربسته 4k به چشم می خورد، فرمت فشرده سازی تصاویر است. این قابلیت برای کاهش حافظه اشغال شده در دوربین مورد استفاده قرار می گیرد.

با افزایش کیفیت تصاویر میزان حافظه مورد نیاز برای ذخیره سازی فایل های تصویری به دست آمده نیز افزایش می یابد. برای کاهش این حجم ذخیره سازی، باید از کدک های فشرده سازی استفاده شود.

با استفاده از قابلیت فشرده سازی تصاویر، کیفیت فایل های تصویری هیچ تغییری نمی کند؛ اما حجم آن ها برای ذخیره سازی در حافظه به شدت کاهش می یابد.

2. توجه به نرخ فریم دوربین

توجه به نرخ فریم دوربین نیز یکی از اصول خرید و انتخاب این تجهیزات به شمار می رود. هرچه نرخ فریم در دوربین انتخابی بیشتر باشد، تصاویر به دست آمده روان تر به نظر می رسند.

این قابلیت برای پیشگیری از منقطع شدن تصاویر در حین پخش مورد توجه قرار می گیرد. نرخ فریم دوربین مورد نظر باید بیشتر از 5 باشد. در غیر این صورت مشکلاتی در پخش تصاویر به دست آمده در آن به وجود می آید.

3. توجه به گارانتی های پس از فروش محصول

انواع دوربین های مداربسته با کیفیت 4K با قیمت بالایی خرید و فروش می شوند؛ در نتیجه در نظر گرفتن خدمات گارانتی پس از فروش آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است. در این زمینه حتما با شرکت ارائه خدمات فروش مشورت داشته باشید.

نتیجه گیری

در سال های اخیر استفاده از دوربین مداربسته 4k در مراکز امنیتی، شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی افزایش یافته است. هر یک از این تجهیزات با قابلیت های به روز و پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرند و بسیاری از نیازهای کاربران را برآورده می سازند.

با به کارگیری آن ها، کیفیت تصاویر به دست آمده و وضوح آن ها افزایش می یابد و وسعت دید دوربین در فضاهای بزرگ بیشتر خواهد شد.

اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net