• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
بهترین دوربین مداربسته ایرانی و خارجی * مارک مدل برند

خرید بهترین دوربین مداربسته ایرانی ، بهترین مدل دوربین مدار بسته ساخت ایران مارک برند . برای خرید بهترین مارک دوربین مدار بسته ایرانی، باید با برندها و نام های تجاری این محصولات آشنا شوید. در نظر داشته باشید که بهترین مدل دوربین مداربسته ایران ویژگی های منحصر به فردی دارد.

با افزایش سرقت از منازل و ساختمان های عمومی و خصوصی، ایمن سازی محیط ساختمان از اهمیت بیشتری برخوردار شده است. این دوربین ها ایمنی محیط را افزایش می دهند و سبب جلوگیری از اعمال مجرمانه در محیط می شوند. هدف اصلی این قبیل دوربین ها گرفتن نور و تبدیل آن به سیگنال های ویدیویی است. زیربنای مورد استفاده در در این دوربین ها مجهز به یک سنسور سی سی دی است. برای خرید بهترین دوربین مداربسته ایرانی، باید با برندها و نام های تجاری این محصولات آشنا شوید. در نظر داشته باشید که بهترین مدل دوربین مدار بسته ایران ویژگی های منحصر به فردی دارد.

بهترین مارک دوربین مدار بسته ایرانی و خارجی

بهترین دوربین مداربسته در ایران از برندهای هایک ویژن، داهوا، هایلوک و... ارائه می شود. این برندها هر یک ویژگی ها و مشخصات به خصوصی دارند و مزایا و معایب موجود در آن ها با یکدیگر متفاوت است. در ادامه با این برندهای برتر جهانی آشنا می شوید.

آشنایی با برند هایک ویژن بهترین مارک دوربین مداربسته

این برند ساخت کشور چین است و به سهولت در ساختمان مورد نظر نصب خواهد شد. دوام بالای این برند سبب جلب توجه بسیاری از مشتریان شده است. در این دوربین ها انواع نرم افزارهای مدیریتی نیز نصب شده اند. فناوری تجزیه و تحلیل موجود در این مدل دوربین ها از مزایای مهم آن ها تلقی می شود. تشخیص عبور خط، تشخیص چهره و استفاده از فناوری هوش مصنوعی در این محصولات از مهمترین ویژگی های آن ها محسوب می شود.

در ساخت این دوربین ها تجهیزات به خصوصی به کار می روند. لنزهای با کیفیت به کار رفته در این دوربین مدار بسته تنوع بالایی دارند و سبب تغییر قابلیت های هر یک از مدل های این دوربین های مداربسته می شوند.

آشنایی با برند هایلوک

هایلوک نیز بهترین مدل دوربین مداربسته ایرانی محسوب می شود. این مدل دوربین مدار بسته با قابلیت های بیشتر و قیمت به صرفه تری ارائه می شود. به همین خاطر این برند دوربین را به عنوان به صرفه ترین سیستم های امنیتی محسوب می کنند. این دوربین ها به دلیل ظاهر شیک و مدرنی که دارند، مورد توجه قرار گرفته و به عنوان بهترین مارک دوربین مداربسته شناخته می شوند. کارایی و عملکرد مطلوب این سبک دوربین، در کنار کیفیت ساخت بالای آن ها سبب افزایش محبوبیت آن ها شده است.

بهترین مدل دوربین مداربسته در ایران

آشنایی با برند داهوا، ارائه دهنده بهترین دوربین مدار بسته

بهترین مدل دوربین مداربسته ایران، از برند داهوا ارائه می شود. کیفیت تصویر دوربین های این برند یکی از فاکتورهای مهم آن محسوب می شود که سبب جلب توجه مشتریان شده است. این دوربین مدار بسته جایگاه خوبی در بازارهای جهانی دارد. امکان دسترسی به تصاویر از راه دور نیز از مزایای استفاده از این برند برتر جهانی محسوب می شود.

سیگنال های تصویری قدرتمند این برند نیز یکی از مزایای استفاده از آن ها محسوب می شود. البته این دوربین، با محدودیت ها و نقاط ضعفی ساخته می شود که برخی از مشتریان را با شک و شبهاتی در رابطه با آن ها رو به رو می سازد. این برند دوربین، در میزان پهنای باند با محدودیت های جدی رو به رو است. دسترسی محدود مشتریان به محصولات این برند نیز از معایب آن محسوب می شود.

یونی ویو و برترین برندهای ساخت دوربین مداربسته

یونی ویو نیز یکی از برترین برندهای چینی دوربین مدار بسته سیستم های امنیتی است که توانسته به جایگاه خاصی در میان برندهای مطرح جهانی در عرصه دیجیتال دست یابد. امکانات و قابلیت های منحصر به فرد این دوربین، سبب شهرت آن شده اند. در وهله اول امکان جست و جوی هوشمند آن توانسته توجه خیل عظیمی از مشتریان را جلب کرده است. تکنولوژی های plug و play موجود در این دوربین ها نیز از مزایای استفاده از آن ها محسوب می شود.

در این محصولات از سیستم های فشرده سازی نیز استفاده شده است. نقاط ضعف موجود در آن نیز در راستای راهنمایی بهتر مورد بررسی قرار می گیرند. قیمت بالای این محصولات از مهمترین معایب استفاده از آن ها محسوب می شود.

برند سونی و نهایت کیفیت و ماندگاری

برند ژاپنی سونی نیز یکی از محبوب ترین ها در دنیای تکنولوژی و دیجیتال است. شرکت سونی دوربین های آنالوگ مدار بسته را از مجموعه فعالیت های خود حذف کرده است. انواع لنزهای دوربین های عکاسی سونی در میان بهترین محصولات این برند جهانی جای می گیرند. آسان بودن نصب دوربین مداربسته این برند از مزایای استفاده از آن ها محسوب می شود. کیفیت ضبط بالای محصولات این برند، آن ها را در میان برندهای مطرح جهانی متمایز کرده است. قابلیت ضبط صدای دو طرفه آن نیز ویژگی های منحصر به فردی در این اقلام به وجود آورده است. استفاده از آن پیچیدگی کمتری نسبت به سایر دوربین های موجود دارد. البته این قبیل دوربین ها قیمت بالاتری دارند.

برند دوربین پاناسونیک

برند ژاپنی پاناسونیک نیز یکی از بهترین ها است. این برند، با قدرت بالای تصویر، به محبوبیت رسیده است. گرانی بالای دوربین های پاناسونیک از معایب مهم آن ها تلقی می شود. دید در شب فوق العاده این برند برتر جهانی، سبب افزایش مشتریان آن شده است. زاویه این دوربین باز است و نقاط کور موجود در آن به حداقل رسیده اند. سنسور تصویر این برند باکیفیت نیز حساسیت بسیار بالایی دارد. تصویر برداری با دوربین های پاناسونیک، با 60 فرم بر ثانیه انجام می شود.

محدودیت در پهنای باند این برند دوربین نیز از معایب مهم آن محسوب می شود. قیمت بالای آن نیز برخی از مشتریان را برای خرید آن مستاصل کرده است. این دوربین ها بدون تجهیزات آنالوگ ارائه می شوند و به همین خاطر نیز تنوع محدودی در میان مدل های آن های وجود دارد.

برند دوربین مداربسته بوش

تشخیص حرکت افراد در دوربین های فوق قوی بوش از نقاط قوت مهم آن ها تلقی می شود. این دوربین ها اغلب به صورت بی سیم ارائه می شوند و نصب آن ها به ساده ترین شکل ممکن انجام می گیرد. این مدل دوربین ها با قابلیت صدای دو طرفه ارائه می شوند. همچنین وجود آلارم در آن ها نیز یکی از مهمترین ویژگی های این محصولات محسوب می شود.

این اقلام با قابلیت تشخیص آتش ارائه می شوند و این مزایای مهم را در خود جای داده اند. حساسیت پایین آن ها نسبت به حرکت نیز از مهمترین مزایای استفاده از این محصولات محسوب می شود. با این وجود، قیمت این اقلام بسیار بالا است. آسیب پذیری بالای این محصولات یکی از محدودیت های استفاده از آن ها به شمار می رود.

بهترین مدل دوربین مدار بسته

برند های لوک دوربین مدار بسته

این مدل دوربین مداربسته نیز محصولی از شرکت هایک ویژن است که در راستای رقابت با غول های جهانی تولید دوربین مدار بسته تولید شده است. این دوربین با کیفیت بالاتر و قیمت پایین تری ارائه می شود. کلیه مراحل نصب آن زیر نظر متخصصین و نصابان حرفه ای انجام می گیرد.

دوربین مدار بسته اکسیس

تنوع در میان دوربین های اکسیس یکی از مزایای استفاده از آن ها محسوب می شود. شما می توانید، بهترین مدل دوربین مداربسته را بر حسب نوع استفاده خود بیابید. کیفیت و طول عمر این دوربین ها از مهمترین مزایای استفاده از آن ها محسوب می شود که به این محصولات در میان دیگر تجهیزات ایمنی برتری می دهد.

اما قیمت بالای این دوربین ها سبب گرایش بیشتر مشتریان به برندهای هایک ویژن و هایلوک شده است. روش استفاده از این دوربین نیز کمی سخت و پیچیده است و برای استفاده از آن باید دفترچه راهنمای آن را به دقت مطالعه کنید. دید در شب این برند نیز بسیار عالی است. شما می توانید، ویدیوهای ضبط شده این دوربین را به سهولت رمز گذاری کنید.

این مدل دوربین جزییات فیلم های شما را نیز به دقت حفظ می کند. در کنار مزایای مهم این دوربین، معایبی نیز در سیستم آن ها وجود دارد. نداشتن قابلیت ضبط صدا، محدودیت در میزان پهنای باند در دوربین مداربسته، قیمت بالای دوربین و... همگی در میان معایب استفاده از این محصولات محسوب می شوند.

مشخصات فنی بهترین دوربین مداربسته ایرانی

در رابطه با این وسایل ایمنی، سوال های بسیاری مطرح می شود. اندازه لنز هر یک از این دوربین ها یکی از مشخصات فنی آن ها محسوب می شود که بر اساس ابعاد محیط ساختمان تعیین خواهد شد. لنز دوربین های مدار بسته نسبت به میزان نیاز، بین 2.8 ،3.6 ،4 ،6 ،8 و.... متغیر است. ابعاد لنز دوربین تعیین کننده وسعت دید شما در محیط ساختمان خواهد بود.

یکی از موارد مهم مورد نظر مشتریان ایمن نت، جلوگیری از سرقت دوربین مداربسته در محیط های سرباز و فاقد سقف است. شما می توانید، با استفاده از راهکارهای ویژه، از بروز این مخاطرات جلوگیری کنید. استفاده از سنسورهای لرزشی مجهز به آژیر سبب حفظ ایمنی این محصولات خواهد شد. استفاده از میکروسوییچ های مخصوص در زیر پایه های دوربین مدار بسته نیز یک راهکار تاثیر گذار در این زمینه محسوب می شود.

کاور دوربین مداربسته نیز سبب افزایش ایمنی این محصولات خواهد شد. با وجود این کاورها، به محض باز شدن و شل کردن پیچ ها، آژیر امنیتی مخصوص دوربین به صدا در می آید. شما می توانید، از مدار لوپ نیز در داخل پایه و کاور دوربین استفاده کنید. با قطع شدن سیم لوپ نیز امکان ایجاد آژیر آلارم وجود دارد.

بهترین مارک دوربین مدار بسته ایرانی

البته یکی از اولین سوالاتی که برای شما پیش می آید این است که چرا دوربین مداربسته ساخت ایران بخریم؟ دوربین مداربسته ایرانی چه کیفیتی دارد؟ ممکن است سوالاتی مانند دوربین های مداربسته ساخت ایران داشته باشید. خرید دوربین های مداربسته ایرانی مزایای بیشتری نسبت به دوربین های خارجی مشابه دارد. در این قسمت شما را با انواع دوربین مداربسته ساخت ایران آشنا می کنیم و برای اطلاع از قیمت و خرید بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی مراجع معتبری را پیشنهاد می کنیم.

اکنون با توجه به استفاده روزافزون از دوربین های مدار بسته، تقاضا برای دوربین های مدار بسته در کشور افزایش یافته است. این امر افراد زیادی را به استفاده از دوربین مداربسته ایرانی ترغیب کرد و امروزه شاهد تولید محصولات با کیفیت از تولیدکنندگان دوربین مداربسته در ایران هستیم.

مزایای خرید بهترین مارک دوربین مدار بسته ساخت ایران

مشکل فعلی وجود تحریم ها و شرایط اقتصادی کشور است. این امر باعث شد که بسیاری از شرکت های خارجی تمایلی به همکاری با ما نداشته باشند، از سوی دیگر مشکلات زیادی در زمینه واردات و تامین قطعات به کشور به وجود آمد. به همین دلیل دوربین های مداربسته خارجی قادر به ارائه خدمات و پشتیبانی مشابه دوربین های ایرانی به مشتریان ایرانی نیستند. از طرفی برای رونق کسب و کار و توسعه در داخل کشور انتخاب دوربین های مداربسته ایرانی برای ما ایرانی ها از اهمیت بالایی برخوردار است. دوربین های مداربسته ایرانی دارای ویژگی های دیگری نیز هستند که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. با پیشرفت تکنولوژی در ایران، مهندسان ما توانسته اند دوربین های مداربسته ایرانی را ارزان تر و مقرون به صرفه تر از دوربین های خارجی تولید کنند.
  2. دوربین های مداربسته ایرانی از نظر امکانات قابلیت رقابت با نمونه های خارجی را دارند.
  3. کاملا بومی سازی شده.
  4. هزینه اضافه واردات ندارد.
  5. نوسانات ارز کمتر مزاحم می شود و قیمت آنها معمولا ثابت بوده و کمتر تغییر می کند.
بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی

گارانتی و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته ایرانی

یکی از مزایای خرید بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی این است که نسبت به سایر دوربین های مداربسته وارداتی گارانتی طولانی تری دارند و به راحتی می توانید از خدمات پس از فروش این محصولات ایرانی بهره مند شوید. از طرفی به راحتی می توانید از اصل بودن یا نبودن محصول مطلع شوید.

انواع برند دوربین مداربسته ایرانی

بهترین برندهای دوربین مداربسته در ایران به اشکال مختلف Dom، Bolt، Fisheye و ... همراه با فناوری هایی مانند IP، HD و Wireless در بازار موجود است. اما به دلیل کمبود برخی امکانات و تجهیزات، همچنان برخی از قطعات مورد نیاز برای تولید دوربین های مدار بسته از خارج از کشور وارد و در کره مونتاژ می شود.

قیمت دوربین مداربسته ایرانی

قیمت دوربین مداربسته ایرانی AHD به طور متوسط ​​از 700 هزار تومان و دوربین های IP به طور میانگین از 1 میلیون تومان شروع می شود و بسته به امکانات و کیفیت دوربین تغییر می کند. لازم به ذکر است که فروشگاه ایمن نت برای همکاران فعال در این بخش تخفیف ویژه در کلیه قیمت ها در نظر گرفته است.

بهترین مدل دوربین مداربسته ایران

اگر شما هم به دنبال خرید بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی هستید، احتمالا بارها بهترین برند دوربین مداربسته ایرانی را جستجو کرده اید و به سایت های مختلفی مانند دیجی کالا، دیگیرانو و ترب سر زده اید. اما احتمالا با جست و جوی بهترین مدل دوربین مداربسته ایرانی به نتیجه مناسبی نخواهید رسید. با توجه به تنوع برندهای دوربین مداربسته، انتخاب بهترین برند دوربین مداربسته ایرانی می تواند کار سختی باشد. اما اجازه دهید در مقاله بهترین برندهای دوربین مداربسته ایرانی به شما پیشنهاد ویژه ای بدهیم. پیشنهاد ما استفاده و خرید دوربین های مداربسته اکسوم می باشد. محصولی کاملا با کیفیت و با قیمت مناسب.

همانطور که در مقاله بهترین برندهای دوربین مداربسته ایرانی اشاره شد، شرکت های زیادی هستند که در ایران دوربین های مدار بسته را طراحی و تولید می کنند که هر کدام دارای ویژگی ها و کیفیت های متفاوت و قیمت های متفاوتی هستند. اما اگر بخواهیم از نظر کیفیت آنها را با هم مقایسه کنیم، عنوان بهترین برند دوربین مداربسته ایران اکسوم است.

بهترین مرکز فروش دوربین مداربسته ایرانی

شرکت های سازنده دوربین مداربسته بسیاری در سطح کشور از جایگاه خوبی برخوردار بوده و در سراسر کشور دارای نمایندگی می باشند. مشتریان و همکاران گرامی ایمن نت برای حمایت از تولید داخلی بهترین برندهای دوربین مداربسته ایرانی را در بین تمامی شرکت های تولیدی کشور به همراه دوربین های مداربسته خارجی به شما معرفی کرد. اگر به دنبال دوربین مداربسته ارزان قیمت با گارانتی معتبر هستید می توانید به صورت آنلاین از سایت ایمن نت سفارش دهید و در صورت نیاز به مشاوره با شماره های درج شده در تماس بگیرید و از تجربیات تیم فنی ایمن نت استفاده کنید.

نتیجه گیری نهایی

ما باید بپذیریم که دزدی و نقض حقوق بشر در تمام دنیا وجود دارد. ما هم باید قبول کنیم که این مشکل ممکن است برای ما پیش بیاید. بنابراین افزایش استفاده از دوربین های مداربسته قبل از هر حادثه ناگواری موضوع مهمی است که همه ما باید به آن توجه کنیم. در این مقاله ما در مجموعه ایمن نت با مشاوره و اعتماد شما سعی کرده ایم بهترین دوربین های مداربسته ایرانی ارزان قیمت را به شما معرفی کنیم و امیدواریم این مقاله مورد قبول شما قرار گیرد.

نظر شما در مورد دوربین های مداربسته ایران چیست؟! از کدام یک از این برندها در پروژه های خود استفاده می کنید؟ آیا تجربه خاصی در استفاده از دوربین های ایرانی مانند دوربین های مداربسته هریس، اگزوم، برایتون و نظر داشته اید؟

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net