• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02188970170
خرید بهترین برند تین کلاینت در ایران

این روزها با افزایش رشد و پیشرفت دانش و فناوری های نوین، قطعات کامپیوتری نیز با شکل و ساختار متفاوتی ارائه می شوند. این قطعات هر روز کوچکتر شده و استفاده از آن ها ساده تر می شود. در حوزه آی تی تغییر ساختار این قطعات بسیار بیشتر از سایر عرصه های الکترونیک بوده است. یکی از مهمترین نتایج این تحولات بزرگ تولید و ساخت تین کلاینت های کامپیوتری است. این رایانه های رومیزی، با ابعاد کوچکی تولید و ارائه می شوند. شما می توانید، خرید بهترین برند تین کلاینت را در بازارهای کنونی انجام دهید.

مزایای استفاده از دستگاه تین کلاینت

در صورتی که بهترین برند تین کلاینت در ایران را خریداری کنید، از مزیت های مهم استفاده از این دستگاه ها نیز بهره مند خواهید شد. برخی از این مزایا را در زیر مشاهده می کنید:

  • انواع این دستگاه ها عمر مفیدی دارند و تا سال های سال به کار برده می شوند. به این ترتیب پس از خرید نیازی به خدمات تعمیر تین کلاینت نخواهید داشت.
  • ابعاد کوچک این دستگاه ها نیز از مهمترین ویژگی های ساختار آن ها به شمار می رود. به همین خاطر در استفاده از آن ها با مشکل اشغال فضا رو به رو نمی شوید.
  • کاهش مصرف برق نیز از نتایج استفاده از این اقلام به شمار می رود که سبب افزایش میزان استفاده از آن ها می شود.
  • هزینه های نگهداری و استفاده از تین کلاینت بسیار ناچیز هستند و این مسئله صرفه اقتصادی بسیار زیادی برای سازمان ها و اداره های کوچک و بزرگ به همراه می آورد.

بهترین برند تین کلاینت در ایران

اگر قصد خرید بهترین برند تین کلاینت را دارید، باید در میان برندهای معتبر این دستگاه های مجهز را جست و جو کنید. هر یک از آن ها از برندهای مشهور جهانی ارائه می شوند و از مشخصه های مهم و کاربردی برخوردار هستند. ما با بررسی مشخصه های فنی این دستگاه ها چندی از بهترین آن ها را برای شما دست چین کرده ایم! در ادامه برترین برندهای ارائه دهنده این محصولات را مشاهده می کنید:

خرید بهترین برند تین کلاینت در ایران

تین کلاینت اینتل

شرکت اینتل در سال 1968 تاسیس شده و در زمینه تولید و آماده سازی محصولات و قطعات IC فعالیت می کند. حوزه فعالیت های تخصصی این شرکت در ابتدا در زمینه ساخت انواع رم، اس اس دی، قطعات پردازنده و... بود. اما این روزها در ساخت و آماده سازی بهترین تین کلاینت ها نیز فعالیت می کند. NUC7i3BNH – K یکی از بهترین و پرفروش ترین تین کلاینت های ارائه شده در بازارهای کنونی است که در این کمپانی تولید و طراحی شده است.

پردازنده های 4 هسته ای این تین کلاینت برای فعالیت های سنگین اداری بسیار مناسب هستند. در ساختار آن ها از فرکانس 2.4 گیگاهرتز استفاده شده است که کاربری این سیستم را به طرز قابل توجهی افزایش می دهد.

تین کلاینت dell

خرید بهترین برند تین کلاینت از میان محصولات کمپانی دل نیز انجام می شود. این کمپانی آمریکایی در سال 1984آغاز به کار کرده و در حوزه آی تی فعالیت های وسیعی داشته است. این روزها دل در توزیع و ارائه بهترین تین کلاینت های جهان نیز فعالیت می کند. این مرکز در ارائه محصولات کامپیوتری بسیاری از رقبا را پشت سر گذاشته است.

این روزها این مرکز در حوزه ساخت و آماده سازی تین کلاینت با شرکت های معتبری مانند اچ پی رقابت شدیدی دارد. پر فروش ترین تین کلاینت ارائه شده از این مرکز DELL WYSE 5060 نام دارد که با قابلیت های ویژه ای در این حوزه معرفی می شود. پردازنده های قدرتمند AMD به کار رفته در این محصول از مهمترین ویژگی های آن به شمار می روند.

این پردازنده ها با پردازنده های گرافیکی قدرتمند این دستگاه ادغام شده اند. در ساختار آن از 4 هسته فعال استفاده شده است که برای انجام فعالیت های گرافیکی نیمه سنگین نیز مناسب می باشند.

تین کلاینت های برند اچ پی از بهترین برندها در ایران

نام کمپانی اچ پی در عرصه های تولید تجهیزات کامپیوتری همواره می درخشد. این شرکت معتبر کالیفرنیایی در سال 1939 فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد و این روزها به عنوان یکی از ابرقدرت های این حوزه معرفی می شود. در این برند انواع تجهیزات الکترونیکی مانند لپ تاپ، تبلت، پرینتر و... ارائه می شوند. این روزها کمپانی اچ پی در زمینه ساخت و ارائه بهترین زیروکلاینت ها و تین کلاینت ها نیز فعالیت های وسیعی دارد.

تین کلاینت های T630 و EliteSlice EG1 از مشهورترین تولیدات این کمپانی در حوزه ساخت این تجهیزات بوده اند. انواع آن ها به فروش قابل توجهی در بازارهای کنونی دست یافته اند. هر دوی آن ها از پردازنده های 4 هسته ای تشکیل شده اند که کیفیت و کارایی این دستگاه ها را به حد مطلوب می رساند.

خرید بهترین برند تین کلاینت ایرانی

در این میان EG1 با قابلیت تعویض پردازنده همراه است که کارایی قابل توجهی برای مشتریان به همراه می آورد. این دستگاه ها با ظاهری بسیار زیبا در بازارهای فروش ارائه می شوند. حافظه پر سرعت تین کلاینت های ارائه شده در کمپانی اچ پی نیز از مهمترین قابلیت های آن ها به شمار می رود.

تین کلاینت های APPLE

بهترین برند تین کلاینت در ایران و جهان از کمپانی تحسین شده جهانی اپل نیز ارائه می شود. این برند غول عرصه های فناوری اطلاعات است و در سال های اخیر بهترین محصولات الکترونیکی را ارائه کرده است. تین کلاینت اپ مک مینی یکی از مشهورترین تولیدات این کمپانی به شمار می رود که توجه بسیاری از صنعتگران این عرصه را به خود جلب کرده است. این محصول با قابلیت های ویژه ای در دسترس مشتریان قرار می گیرد و به همین خاطر نیز به فروش بالایی دست یافته است.

پردازنده های CORE به کار رفته در این دستگاه از مهمترین ویژگی های آن به شمار می رود. در ساختار آن ها از پردازنده های گرافیکی INTEL استفاده شده است. حافظه داخلی این دستگاه ها تا 64 گیگابایت را پشتیبانی می کند و برای کاربری های سنگین و نیمه سنگین نیز کارایی خواهد داشت.

موارد استفاده از بهترین برند تین کلاینت در ایران

تا به این جا در خصوص خرید بهترین برند تین کلاینت best thin client اطلاعاتی را بررسی کردیم. هر یک از این دستگاه ها در دنیای امروز کاربران بسیار زیادی دارند. بیشترین میزان کارایی آن ها مربوط به مصارف اداری است. اما در کنار آن ها دانشجویان و دانش آموزان بسیاری نیز از این دستگاه ها برای کاربردهای روزانه خود استفاده می کنند. انواع آن ها برای مراکز دانشگاهی و بیمارستانی به میزان بالایی استفاده می شوند. انواع آن ها یکی از تجهیزات پیشرفته سازمانی محسوب می شوند و برای اتاق های کوچک کارمندان ادارات بهترین وسیله به شمار می روند.

جمع بندی

در این گزارش در خصوص خرید بهترین برند تین کلاینت در ایران و مزایای مربوط به این دستگاه ها اطلاعاتی را به دست آوردید. توصیه می کنیم پیش از خرید هر یک از این دستگاه ها در خصوص برندهای ارائه دهنده آن ها اطلاعات خود را تکمیل کرده و سپس بر اساس نیازهای خود یکی از مدل های آن ها را خریداری کنید. در سال های اخیر استفاده از این دستگاه ها به اوج خود رسیده است. هر یک از آن ها بسیاری از نیازهای مشتریان را برآورده می سازند. تولید و طراحی آن ها با استفاده از مدرن ترین فناوری ها و تکنولوژی های روز انجام شده است.

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02188970170 09128581120 info@imennet.net