• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
خدمات پشتیبانی شبکه کرج * شرکت نگهداری شبکه

شاید راه اندازی و خدمات پشتیبانی شبکه کرج قیمت بالایی داشته باشد و رقبای زیادی. اما ما در این مقاله به شما کمک میکنیم تا بتوانید با اطمینان به خدمات پشتیبانی شبکه در کرج که به شما عزیزان ارائه میدهیم، روی آورید. تمامی ما انسان ها در عصر جدید با کامپیوتری و سیستمی شدن کلیه کسب و کارها به یقین رسیده ایم. پس حکم اصلی در کسب و کار ما این است که از ابتدا بهترین شبکه با قابلیت های بسیار برتر را در سیستم خود راه اندازه کنیم.

انتخاب خدمات پشتیبانی شبکه کرج

اگر کسب و کار شما را به اندام داخلی انسان تشبیه کنیم، سیستم شبکه مانند مغز است و کلیه قسمت های دیگر را مدیریت و فرماندهی میکند. فکر میکنم تا به اینجا پی به اهمیت ویژه ای که مغز کسب و کارتان برده باشید. پس با ما همراه باشید:

پشتیبانی شبکه نیاز به یک تیم ماهر و با تجربه دارید که بتواند امنیت، و موارد فنی سیستم شبکه ای شرکت شما را همراهی کند. چرا که بدون خدمات پشتیبانی شبکه کرج، اگر زمانی سیستم شبکه ای دچار حمله یا نقصی شود به سرعت چشم برهم زدنی این حمله یا نقص بخوبی رفع شود.

شرکت انتخابی بعنوان شرکت پشتیبانی شبکه در کرج میبایست این اطمینان را به شما بدهد که کلیه شبکه اطلاعات شما بصورت یک پارچه بر اساس مهارت های کارشناسان در هر زمان قابل اعتماد بوده و کارایی بسیار خوبی را دارد. با پشتوانه تخصص، تیم ایمن نت از متخصصان فناوری اطلاعات می تواند به شما در حل هر گونه مشکل برای اطمینان از بهره وری و کارآیی کسب و کار کمک کند.

بسیار از شرکت ها در کرج وجود دارند که با تصور اینکه طی تماس کاربر با کارشناسان، از کلمات تخصصی با فن بیانی بسیار مفهومی صبحت کنند، کاربر ناخوداگاه جذب میشود، اگر هم کمی فکر کنید یادتان میاید که برای اموری که نیازمند پشتیبانی شبکه در کرج بوده اید با شرکت هایی تماس گرفته اید و بدون اینکه متوجه صحبت ها شوید و یا نتیجه ای بگیرید تلفن را قطع و بدنبال شماره از شرکت دیگری گشته اید.

انتخاب خدمات پشتیبانی شبکه کرج

شرکت نگهداری و پشتیبانی شبکه کرج

دانستن اطلاعات و متخصص بودن بسیار مهم است. اما برای درصد بالایی از کاربران بهتر است پشتیبان شبکه کرج با اصطلاحات ساده و عامیانه منظور را شفاف به مخاطب برساند. تیم خدمات پشتیبانی شبکه در کرج این اطمینان را بشما میدهد که به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی میکند. شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه در تهران و فناوری اطلاعات برای تضمین خدمات خود باید به تاثیرگذار ترین حالت ممکن از محصول و خدمات خود پشتیبانی کند؛ چرا که تضمینی باشد که در ذهن مخاطب بعنوان آلارم تکرار شود که محصول و خدماتی که از خدمات پشتیبانی شبکه در کرج خریداری کرده اید، با ضمانت بهترین پشتیبانی میباشد.

بهترین پل ارتباطی نیز از طریق تماس تلفنی در 24 ساعت میباشد. چرا که کاربر در ذهن خود ارامش دارد که هر ساعت از شبانه روز مشکلی در شبکه کسب و کار ایجاد شود ارتباط با تیم پشتیبانی در اختیارش است.

و راه حل دیگری برای اعتماد سازی کاربر میتواند این مورد باشد که شما هنگام توافق کلیه بندها و خدماتی که قرار است پشتیبانی و حمایت کنید را به راحتی و شفاف با کاربر خود در میان گذارید. پشتیبان شبکه کرج باید دو اقدام را بصورت مداوم برای کاربر خود انجام دهد. مورد اول بررسی مشکل ایجاد شده و مورد دوم عیب یابی. در واقع در شبکه باید مدام در جست و جو باشد که کوچکترین نقص را فورا رفع کند. چرا که در صورت عدم رفع مشکل، به مابقی قسمت های شرکت و کسب و کار شما اسیب بزرگی خواهد زد.

شرکت نگهداری و پشتیبانی شبکه کرج

طراحی و نگهداری شبکه در کرج

پس از نصب و راه اندازی شبکه در کرج به بهترین نحو میرسیم به خدمات پشتیبانی شبکه در کرج که ارائه داده ایم که شامل: امنیت، کابل کشی شبکه به صورت صحیح، دسترسی سریع، سرعت فوق العاده و ... است. پس برای اینکه سیستم شبکه ای خوبی را داشته باشید میبایست علاوه بر انتخاب بهترین شبکه ،خدمات پشتیبانی شرکت ارائه دهنده را نیز بسنجید.

خدمات پشتیبانی شبکه کرج میبایست با دسترسی سریع به کارشناسان انجام دهد. برای برخی موارد بصورت غیر حضوری و در اولویت و در برخی مواقع بصورت حضوری و فوری. پس در نتیجه شما، دوست عزیز بایستی شرکتی را برای تولید و طراحی شبکه سازمان خود انتخاب کنید که:

  • شرکت معتبر و با سابقه و رزومه خوبی باشد.
  • پرس و جو از طریق مشتریان آن شرکت برای خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه در کرج داشته باشد.

چرا که شما قرار است هزینه ای را برای سیستم شبکه ای شرکت پرداخت نمایید. که بایستی اطمینان داشته باشید که این شرکت، شبکه فناوری اطلاعات کسب و کار شما را براحتی پشتیبانی و نگهداری میکند. شبکه ای که شما در سیستم شرکت خود راه اندازی کرده اید، باید پل ارتباطی بین کارشناسان شما و مشتریان شما باشد. در کسب و کار شما قاعدتا رضایتمندی مشتری جزء اولویت اصلی شماست. پس بایستی شرکت ارائه دهنده خدمات پشتیبانی در کرج ماهیانه سیستم شبکه ای شما را از لحاظ قدرت، سرعت، امنیت، اختلال و فاکتورهای مهم دیگر عیب یابی شبکه نماید و چنانچه نقصی باشد فورا برای شما رفع کند.

به چه دلیل به خدمات پشتیبانی شبکه نیاز داریم؟

شرکت‌های بزرگ‌تر معمولاً یک بخش پشتیبانی شبکه کامپیوتری و فناوری اطلاعات دارند که برای عیب یابی و پشتیبانی از هرگونه مشکل شبکه در دسترس است. با این حال، کسب و کارهای در حال رشد همیشه نمی توانند یک تیم پشتیبانی شبکه اختصاصی داشته باشند. در این موارد، شرکت های خدماتی و پشتیبانی شبکه کرج از جمله گروه ایمن نت، مسئولیت راه اندازی و نگهداری شبکه کامپیوتری مجموعه شما، ارائه خدمات مرتبط با شبکه کامپیوتری را با هزینه کم و همچنین به موقع بر عهده گرفته اند.

این روش به شما آرامش خاطر را در مورد هر گونه مشکل شبکه می دهد. کارشناسان و متخصصان گروه ایمن نت از مهارت و دانش لازم برای کمک به مشاوره، طراحی، برنامه ریزی و اجرای یکپارچه سازی تجهیزات شبکه با فناوری های مختلف برخوردار هستند. به عنوان مثال، شبکه های کامپیوتری VOIP، سیمی، بی سیم و فیبر نوری، دوربین های نظارتی شبکه، ارتباطات اینترنتی و غیره. همچنین مراکز داده، سرورها، قابلیت مانیتورینگ کلاینت ها و مجموعه ها با تعرفه های متغیر و استاندارد جهت استفاده مناسب شرکت های مختلف در استان البرز و کرج به طوری که همیشه در دسترس و مقرون به صرفه برای شرکت های کوچک و بزرگ باشد.

مطلب پیشنهادی:

چک لیست پشتیبانی شبکه * نگهداری شبکه های کامپیوتری

نمونه قرارداد پشتیبانی شبکه و نگهداری شبکه های کامپیوتری

راه‌اندازی بخش اکتیو شبکه را به چه کسی بسپاریم؟

نتیجه گیری نهایی

ضمن تشکر از همراهی همیشگی شما و وقت ارزشمندی که در اختیار ایمن نت  در تیم پشتیبانی شبکه کرج گذاشته اید، بی صبرانه اماده خدمت رسانی به ارائه خدمات برتر در زمینه شغلی شما و رضایت مندی مشتریان شما هستیم.

تیم ما در کرج و استان البرز با ضمانت بهترین خدمات و پشتیانی شبکه کرج، عیب یابی و جلوگیری از هرگونه حمله به اطلاعات محرمانه کسب و کار شما، اماده است که با شما همراه باشد. ممنون که تیم ما را برای حفظ و توسعه کسب و کار خود انتخاب کرده اید.

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net