• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
دوربین مداربسته در پیشگیری از سرقت منازل چه نقشی دارد؟

استفاده از دوربین مداربسته برای پیشگیری از سرقت و حفظ امنیت منازل و محل کار و در ابعاد بزرگتر برای کنترل امنیت شهرها و ارگانهای بزرگتر یکی از اساسی ترین کارهایی است که افراد باید به آن توجه داشته باشند. استفاده و خرید دوربین مداربسته برای حفظ امنیت منازل و محل کار و در ابعاد بزرگتر برای کنترل امنیت شهرها و ارگانهای بزرگتر یکی از اساسی ترین کارهایی است که افراد باید به آن توجه داشته باشند. دوربین مداربسته به عنوان یک سیستم نظارتی می تواند در زمانی که موقعیت زندگی و یا محل کار شما آسیب پذیر تر باشد این اطمینان را به شما بدهد تا در زمان های مختلف از وضعیت و امنیت موقعیت مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

عمدتا خرید و راه اندازی دوربین های مداربسته با هدف کنترل و نظارت بر روی امنیت مکان های مختلف در نظر گرفته شد. ولی امروزه با پیشرفت فناوری ارتباطات و سیستم‌های بیسیم پیشرفته، می‌توان استفاده های بیشتری از تجهیزات امنیتی و دوربین های مداربسته داشت.

در ادامه ما علاوه بر بررسی و بیان مزایای خرید و راه اندازی دوربین مداربسته خواهیم پرداخت که دوربین مداربسته در پیشگیری از سرقت منازل چه نقشی دارد و آیا نصب و راه اندازی انواع دوربین مداربسته ، دوربین شبکه دوربین مدار بسته دید در شب و ... کارآیی مورد نظر را دارد یا خیر؟ همچنین شما می توانید با استفاده از کارشناسان مجرب و متخصص ما در زمینه نصب و خرید بهترین مارک دوربین مداربسته و رفع مشکلات ان در تماس باشید. تا از بهترین مشاوه و راهنمایی در این زمینه برخوردار شوید.

مزیت اساسی استفاده از دوربین مداربسته برای پیشگیری از سرقت :

  • جلوگیری از سرقت با استفاده از نصب دوربین مداربسته

افرادی که قصد سرقت از منازل شخصی را دارند روزهای زیادی ممکن است منتظر باشند تا ساکنین منازل محل را ترک کنند. و شرایط لازم برای سرقت فراهم شود.

باتوجه به اینکه ابزار و تکنیک های زیادی وجود دارد تا مانع از نفوذ سارقین حرفه ای باشد. ولی باید در نظر داشته باشید که سارقین حرفه ای روز به روز تکنیک ها و روش های زیادی برای سرقت از منازل استفاده میکنند. بنابراین باید در نظر داشته باشید که هرچند که ممکن است تکنیک های بروز برای حفظ امنیت از منزل خود پیش بگیرید. ولی باز هم نظارت کنترل رفت و آمد ها برای افراد مشکوک بیشتر به شما کمک خواهد کرد.

همچنین با نصب دوربین مداربسته در جای مناسب، در بعضی مواقع باعث می‌شود تا سارقان با دیدن دوربین‌های امنیتی، از کار خود منصرف شوند و پا به فرار بگذارند.

در بسیاری از مواقع ممکن است با ترک منزل و یا محل کار نگران امنیت یا کارهای فراموش شده خود باشیم. که در چنین شرایطی باعث می شود تا با اطمینان خاطر منزل یا محل کار خود را ترک نکنیم. و برای بررسی و یا کنترل مجدد آن به محل رجوع کنیم.

در چنین شرایطی با نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی مداربسته و کنترل از راه دور به سادگی می توان چنین شرایطی را کنترل کرد.

خوشبختانه با رشد روز افزون تکنولوژی به سادگی می توانید با استفاده از نصب دوربین های مداربسته و سیستم های هوشمند صوتی و تصویری با امکان کنترل از راه دور دوربین مدار بسته از طریق موبایل و یا لپ تاپ، به نگرانی های خود خاتمه دهید. بسیاری از سیستم های دوربین مداربسته کنترل از راه دور با استفاده از وای فای این امکان را به شما می دهد تا در صورت لزوم حتی بتوانید وضعیت خاصی مانند روشن کردن یا خاموش کردن چراغ ها و ... را تغییر دهید.

  • اثبات جرائم با استفاده از مستندات ضبط شده از طریق دوربین مداربسته

برای اثبات و یا شناسایی سریع سارقین ارائه مدارک و مستندات قانونی بسیار مهم است. از همین رو با نصب و راه اندازی انواع دوربین مداربسته می توانید با ارائه تصاویر و فایل های ویدئویی و صوتی با کیفیت مدارک مناسبی جهت پیگیری و به دام انداختن سارقان به مراکز امنیتی ارائه دهید.

بنابراین استفاده از سیستم امنیتی دوربین مداربسته علاوه براینکه در بسیاری از موارد مانع از بروز سرقت از منازل و یا محل کسب و کار شما خواهد بود از طرفی می توانید با استفاده از فایلهای ضبط شده چنین مواردی را بصورت قانونی پیگیری کنید. در موارد سرقت از منازل سارقین مدارک و نشانه ای در اکثر موارد از خود به جای نمیگذارند. و به همین دلیل شناسایی آنان از طریق مدارک و شواهد موجود عملا ممکن است امکان ناپذیر باشد.

با این تفاسیر وجود دوربین برای هر خانه‌، محل کار و... لازم بوده و می‌تواند مدارک خوبی را برای اثبات جرم به مراکز قانونی ارائه دهد. تصاویر دوربین تاثیر زیادی در حل کردن این‌گونه موارد برای شما خواهد داشت.

  •  حفظ آرامش و امنیت اعضای خانواده

متاسفانه در برخی موارد سارقین ممکن است با ایجاد نا امنی برای اعضای خانواده موجب اذیت و آزار شوند. علاوه بر تامین امنیت اموال می بایست در نظر داشته باشید حفظ امنیت اعضای خانواده نیز بخض مهم تری برای شما خواهد داشت.

بر همین اساس بیشتر افراد استفاده از دوربین های مداربسته را بیشتر به منظور جلوگیری از سرقت و حفظ امنیت محل کار خود در الویت می دانند. و برای منزل تدبیر خاصی ندارند.

در کشورهای اروپایی براساس آمار جرم و جنایت بیشترین موارد ارتکاب علاوه بر خسارت های مالی شامل خسارت های جانی بوده است. که می توان این مورد را با نظارت درست و صحیح مدیریت کرد و مانع از بروز موارد مشابه شد.

  • هزینه های بیمه سرقت منزل با نصب دوربین مداربسته را مدیریت کنید

بیمه کردن وسایل منزل از سرقت، یک عمل سلیقه‌ای است و در کشور ما خیلی مرسوم نیست. ولی در برخی موارد ممکن است شما این انتخاب را برای خود داشته باشید چراکه مزایای بسیاری برای شما خواهد داشت. به هر حال بیمه کردن وسایل هزینه ای در پی خواهد داشت. که با یک بار هزینه کردن و خرید دوربین مدار بسته برای همیشه می توانید هزینه‌های اضافی را مدیریت کنید. همچنین با خرید و نصب دزدگیر برای منزل یا محل کار نیز می‌توان امنیت بیشتر را برقرار کرد.

خرید و نصب پکیج دوربین های مداربسته بیسیم علاوه بر اینکه هزینه‌های بیمه کردن وسایل را کاهش می‌دهد، در زمانی که سرقت انجام می‌شود، مدارک خوبی را برای اثبات کردن سرقت برای شما فراهم خواهد کرد. این مدارک به پلیس قابل ارائه می باشد. ولی در صورت لزوم می‌توان آنها را به مامور بیمه برای اثبات سرقت و درخواست ضرر و زیان نیز ارائه داد.

  • هماهنگی دوربین مداربسته بیسیم هوشمند با دیگر وسایل امنیتی

پیشگیری از سرقت با دوربین مداربسته با وجود سیستم‌های امنیتی دیگر مانند دزدگیرها و سیستم های اعلان هشدار و ... در محل کار یا منزل امنیت را دوچندان می‌کند. با وجود چنین وسایلی راحتی و ارامش خاطر بیشتری بمنظور حفظ امنیت جان و مال خود خواهید داشت.

می‌توانید بمنظور کارآیی بهتر تجهیزات امنیتی مسقر خود، جلوی درب منزل دوربین مداربسته هایک ویژن ، داهوا ، ویوتک ، axis اکسیس ، شیائومی ، با کیفیت Full HD، تصاویر واضحی را ثبت کنید. حتی می‌توان زمانی که شخصی به منزل شما مراجعه کرد،  با استفاده از دوربین مداربسته لامپی ، دوربین مدار بسته کوچک قیمت بهترین دوربین مدار بسته دید در شب بهترین دوربین مدار بسته خانگی دوربین مدار بسته دید در شب از طریق برنامه موبایل به شما هشدار داده شود.و زمانی که از شخص مطمئن شدید می‌توانید از طریق دسترسی های موجود برای کنترل از راه دور قفل های هوشمند درب منزل را باز کنید.

با توجه به توضیحات ارائه شده در این مقاله در خصوص نصب دوربین مداربسته برای جلوگیری از سرقت منزل و محل کار خود، می توانید با اطمینان خاطر نسبت به دریافت مشاوره جهت خرید و تجهیز کردن منزل و یا محل کار خود با سیستم های هوشمند نظارتی و امنیتی مداربسته اقدام کنید.

از همین رو ایمن نت مفتخر است با ارائه خدمات خود در تهران با به کار گیری کادری مجرب و حرفه ای درزمینه مشاوره فروش ، نصب و راه اندازی انواع دوربین مداربسته با بهترین قیمت و کیفیت می تواند راهنمایی ارزنده ای برای شما داشته باشد.

به منظور پیشگیری از سرقت با نصب و راه اندازی دوربین مداربسته می توانید قبل از خرید، نسبت به دریافت مشاوره از ما اقدام کنید.

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net