• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه * واگذاری نگهداری شبکه

آیا تا به حال در مورد برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه شنیده اید یا از آن در تجارت خود استفاده کرده اید؟ برون سپاری خدمات نگهداری شبکه یکی از مهم ترین فعالیت هایی است که به شرطی اینکه با یک شرکت خدماتی مجرب و متخصص در این زمینه همکاری داشته باشید و برون سپاری و واگذاری شبکه خود را به آن ها بسپارید، کمک زیادی به شما در دستیابی به اهدافتان خواهد کرد.

اگر می خواهید سرویس شبکه خود را به یک شرکت پشتیبانی شبکه معتبر بسپارید، می توانید با خیال راحت خدمات خود را به ایمن شبکه هوشمند بسپارید. زیرا شرکت ایمن نت با داشتن تیمی از افراد متخصص در هر زمینه از بهترین و موثرترین روش های روز دنیا برای ارائه خدمات برون سپاری شبکه استفاده می کند.

وقتی قصد دارید شبکه سازمان خود را برون سپاری یا واگذاری کنید، به این معنی است که مهم ترین اطلاعات خود را در اختیار شخص یا شرکتی خارج از سازمان خود قرار می دهید. بنابراین، بین بسیاری از شرکت های خدماتی که امروزه وجود دارند، باید با یک شرکت معتبر قرارداد ببندید.

شرکت ایمن نت با داشتن تیمی از مدیران حرفه ای و ماهر آماده خدمت رسانی به مشتریان و داوطلبان بدون وقفه می باشد. یکی از نگرانی هایی که افراد شرکت ما دارند، این است که خدماتی که ارائه می دهند برای مشتریانشان به صرفه باشد. به همین دلیل با استفاده از زمان کمتر و استفاده بهینه از تجهیزات برای رسیدن به این هدف تلاش می کنند.

برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه به چه معناست؟

آیا می دانید چه زمانی از کلمه برون سپاری شبکه استفاده می شود؟ در واقع برون سپاری به معنای واگذاری فرآیند و کار یک سازمان یا شرکت به شخص ثالث برای مدیریت و پشتیبانی آن است. در حقیقت، بیشتر وظایفی که در برون سپاری خدمات نگهداری شبکه انجام می شود، مربوط به مشکلات فناوری اطلاعات در یک شبکه است.

برون سپاری در حوزه فناوری اطلاعات یا IT به عملیاتی اطلاق می شود که برای رفع عیوب و خطاهای فنی رخ داده در شبکه انجام می شود. همچنین به روز رسانی سیستم عامل و توسعه نرم افزار و تست سطح کیفیت از خدمات برون سپاری فناوری اطلاعات محسوب می شود.

مطلب پیشنهادی:

چک لیست پشتیبانی شبکه * نگهداری شبکه های کامپیوتری

نمونه قرارداد پشتیبانی شبکه و نگهداری شبکه های کامپیوتری

راه‌اندازی بخش اکتیو شبکه را به چه کسی بسپاریم؟

برون سپاری خدمات شبکه در یک سازمان به معنای سپردن فرآیندها و فعالیت های داخلی آن سازمان به یک فروشنده خارجی یا شرکت پشتیبانی شبکه از طریق یک قرارداد از پیش تعیین شده است. این خدمات ممکن است در داخل یا خارج از دفتر باشد، اما عموماً برای اجرای فرآیندهای استاندارد و روزمره در داخل شرکت انجام می شود. برخی از این خدمات دانش محور هستند و ممکن است شامل مهارت های تحقیق تحلیلی، دانش فنی، قدرت تصمیم گیری در لحظات حساس و غیره باشند. بنابراین، کاملاً ضروری است که شرکت خدمات در پشتیبانی و نگهداری شبکه خود را با وسواس بیشتری برای مدیریت برون سپاری خدمات شبکه کسب و کار خود انتخاب کنید.

واگذاری نگهداری شبکه

بنابراین، به طور کلی، می توان نتیجه گرفت که برون سپاری توسط یک شرکت خدمات شبکه، تمام وظایف مورد استفاده برای نگهداری، مدیریت و پشتیبانی اجزای شبکه را پوشش می دهد. فعالیت های برون سپاری و واگذاری شبکه به منابع داخلی و تامین کنندگان کشور محدود نمی شود. بلکه می تواند به کشورهای همسایه یا حتی کشورهای دورتر نیز واگذار شود. با این حال، برون سپاری در داخل کشور برای شرکت ها مقرون به صرفه تر خواهد بود.

معایب و مزایای استفاده از برون سپاری خدمات شبکه

دلیل اینکه اکثر شرکت ها امروزه استراتژی های برون سپاری خدمات شبکه را بر استراتژی های دیگر ترجیح می دهند، این است که این رویکرد مزایای زیادی برای آن ها به همراه دارد. اکنون به چند نمونه از مزایای اصلی برون سپاری پشتیبانی شبکه می پردازیم.

  • فروش خوب
  • برخورداری از فناوری های روز
  • ظرفیت سازی
  • تمرکز بیشتر
  • تسریع در عملیات و کاهش زمان تلف شده
  • داشتن چند مهارت خاص در شرکت به طور همزمان
  • افزایش بهره وری و انطباق با شرایط بی ثبات کسب و کار
  • دسترسی به منابع بیشتر
  • از بروز مشکلات شبکه جلوگیری کنید

این شرکت خدمات برون سپاری پشتیبانی شبکه را در تمامی نقاط کشور ارائه می دهد. با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آیا برون سپاری خدمات نگهداری شبکه دارای معایبی است؟

اگر چه خدمات برون سپاری شبکه مزایای قابل توجهی دارد و نقاط قوت آن بیشتر از نقاط ضعف آن است. اما می توان گفت که دارای معایبی جزئی است. یکی از این معایب زمان چرخه کند است، که اغلب به دلیل تفاوت در مرزهای جغرافیایی و زمانی امکان دسترسی و نظارت کندتر رخ می دهد. ناگفته نماند که بیشتر این مسائل زمانی به وجود آمده، به دلیل استفاده از واگذاری شبکه به کشورهای دور است. بنابراین می توانید با استفاده از برون سپاری داخلی از چنین مشکلات و موانعی جلوگیری کنید. علاوه بر این، تفاوت‌های زبانی و فرهنگی در هنگام برون سپاری مشکلات بیشتری ایجاد می کند.

قیمت برون سپاری نگهداری شبکه

قیمت و هزینه خدمات برون سپاری شبکه چقدر است؟

قیمت خدمات برون سپاری شبکه های مختلف ممکن است کمی گیج کننده باشد و شاید دلیل این تفاوت قیمت ها را ندانید. اما با نگاهی به انواع خدمات ارائه شده توسط هر شرکت و امکاناتی که ارائه می دهند، به راحتی می توان متوجه شد که چرا تفاوت در قیمت ها وجود دارد. طبیعتا هر چه شرکت پشتیبانی و خدمات شبکه در کرج دقیق تر باشد و تجهیزات و کادر فنی قوی تری داشته باشد، در ازای خدمات آن ها دستمزد بیشتری دریافت می کنند.

برخی از عوامل موثر در تعیین قیمت خدمات برون سپاری شبکه عبارتند از:

ابزار و تجهیزات مورد استفاده

همان طور که در بالا ذکر شد، مواد و تجهیزاتی که برای تکمیل یک پروژه نیاز دارید، نقش زیادی در تعیین هزینه خدمات برون سپاری پشتیبانی شبکه شما دارند. هر چه مواد و تجهیزات پسیو  و تجهیزات غیر فعال شبکه بیشتری برای تکمیل یک پروژه مورد نیاز باشد، نرخ کار بالاتر است. علاوه بر کمیت مواد، کیفیت آنها نیز تاثیر بسزایی در قیمت نهایی خواهد داشت.

نقش زمان در تعیین قیمت برون سپاری خدمات نگهداری شبکه

هر چه تکمیل یک پروژه بیشتر طول بکشد، زمان بیشتری نیز مورد نیاز است. در نتیجه هزینه برون سپاری شبکه نیز بالاتر می رود. به طور معمول، شرکت ها هزینه را به صورت ساعتی تعیین می کنند. و در برخی موارد حتی ممکن است مبلغ دریافتی به صورت روزانه نیز مشخص شود.

مبلغ پرداختی ثابت و متغیر

شرکت ها معمولاً قیمت گذاری برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه را به دو صورت انجام می دهند. یکی از این شرایط هزینه ثابت پروژه است که از ابتدا محدوده و روش کار مشخص است. و طرفین از قبل در مورد نرخ توافق می کنند و آن را یادداشت می کنند و قرارداد می بندند. اما در قیمت گذاری متغیر که به آن قیمت گذاری مبتنی بر هزینه نیز گفته می شود، نرخ بر اساس تعداد کاربران نهایی و حجم تقاضا محاسبه می شود.

نتیجه گیری نهایی

با واگذاری خدمات شبکه در تهران و اطمینان از امنیت شبکه سازمان خود به کارشناسان ایمن نت، به جای استفاده از دانش یک نفر، از مهارت و تخصص چندین کارشناس شبکه بهره مند شده و می توانید با اطمینان خاطر بر سایر امور مربوط به سازمان تمرکز کنید.

هنگامی که خدمات برون سپاری پشتیبانی شبکه سازمان خود را به شرکت مهندسی ایمن شبکه هوشمند بسپارید، علم و فناوری سازمان شما بسیار پیشرفته خواهد شد. زیرا ایمن نت دارای بهترین فناوری های جهان در هر دو سطح سرور و کاربر است. و برای حل هر مشکل، راه حل ها و امکانات مختلفی را پیاده سازی می کند.

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net