• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
خدمات داکت کشی شبکه و نصب ترانکینگ 1402

به خاطر داشته باشید که در گذشته سیم کشی برق داخل ساختمان ها با استفاده از سیم هایی که در لوله های شلنگی و خرطومی قرار می گرفت انجام می شد. اما پس این نوع سیم ها، خدمات داکت کشی شبکه و نصب ترانکینگ وارد بازار شد و بسیاری از مشکلات پیش آمده در هنگام توزیع سیم را برطرف کرد. استفاده از ترانکینگ و داکت روش جدید سیم کشی در ساختمان است. اساساً ترانک ها مجراهای بسته ای هستند که برای توزیع سیم های برق، کابل های شبکه کامپیوتری، سیم کشی تلفن و تابلو برق، سیستم های صدای هشدار و غیره برای جایگزینی سیستم الکتریکی معمولی استفاده می شود.

داکت یک لوله پلاستیکی ساده است که اغلب برای مسیریابی کابل استفاده می شود. این ابزارها معمولاً ضد آب نیستند و بنابراین فقط در مناطق سرپوشیده استفاده می شوند. با این حال، علاوه بر خط کابل، مکانیزمی برای اتصال مستقیم برق، پریز و کلیدهای مخصوص دارد. به عنوان مثال پریز برق، شبکه، پریز تلفن در ماژول های مخصوص بدنه داکت قابل نصب هستند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که خدمات داکت کشی و نصب ترانکینگ یکی از بهترین گزینه ها برای کابل کشی شبکه های ساخت یافته است.

اما استفاده از این سیستم جدید نیاز به تجربه دارد. زمانی که قصد استفاده از ترانکینگ و داکت را داریم، سوالات متعددی پیش می آید. مثلا اینکه چرا باید از خدمات داکت کشی و ترانکینگ استفاده کنیم؟ چه کسی این خدمات را اداره می کند؟ برای انجام خدمات کابل کشی باید به چه کسی مراجعه کنیم؟ قیمت داکت کشی شبکه و ترانکینگ چقدر است؟ در ادامه به این پرسش ها، پاسخ خواهیم داد.

لیست خدمات داکت کشی شبکه 1402

سیم کشی و خدمات کابل کشی شبکه این روزها در همه جا وجود دارد. به همین دلیل است که برای پوشاندن این سیم ها به کانال ها و مجراهایی نیاز داریم. اما مهارت و تخصص در خدمات داکت کشی یکی از مواردی است که باید به آن توجه کرد. به همین دلیل شرکت ایمن شبکه هوشمند کارشناسانی را برای شما در نظر گرفته است که در این موارد مهارت دارند و می توانند بهترین خدمات داکت کشی را به شما ارائه دهند. برخی از لیست خدمات داکت کشی شبکه 1402 در زیر ذکر شده است:

  • نصب ترانکینگ و داکت کشی آپارتمان
  • اجرای کانال های ترانک دیواری و کفی
  • نصب کانال های ترانک مسکونی، اداری و تجاری
  • تغییر محل کلیدها و دوشاخه ها در ترانکینگ
  • خدمات داکت کشی شبکه سقفی، زمینی و دیواری
  • نصب داکت در شبکه اینترنت و تلفن
  • داکت و سوکت برای راه اندازی و نصب دوربین مداربسته

البته با توجه به این که امروزه بسیاری از دستگاه ها و تجهیزات موجود دارای خطوط مجزا هستند، داکت ها و ترانک ها نیز انواع مختلفی دارند. که در هر زمان که به این خدمات نیاز داشتید می توانید به متخصصان مجموعه ایمن شبکه هوشمند مراجعه نمایید.

داکت کشی شبکه و نصب ترانکینگ

چه زمانی به نصاب داکت کشی و خدمات ترانکینگ نیاز داریم؟

امروزه در بسیاری از مکان ها می توان از خدمات داکت کشی استفاده کرد. به عنوان مثال، در بیمارستان ها، مراکز اداری، شرکت ها، منازل و جاهای دیگری که به سیم برق و تلفن نیاز دارند، می توانیم از نصب ترانکینگ و خدمات داکت کشی برای عبور سیم ها استفاده کنیم. ترانکینگ های سقفی، کف و دیوار از انواع ترانک هایی هستند که در مکان های مختلف قابل استفاده هستند. اما به طور کلی خدمات داکت کشی شبکه و نصب ترانکینگ در شرایط زیر مورد نیاز است:

  • این سرویس برای سیم کشی تلفن در ادارات قابل استفاده است.
  • از داکت و ترانکینگ می توان برای عایق کاری مناسب روی سیم ها از نظر ضد آب بودن استفاده کرد.
  • ترانکینگ می تواند برای سوکت زدن کابل شبکه و نصب سوئیچ ها یا حتی پورت های LAN برای اینترنت استفاده شود.
  • زمانی که برای زیباسازی و نظم بخشیدن به سیم کشی نیاز به پوشش داریم.
  • زمانی که نیاز به افزودن کلید و پریز و انشعاب شبکه در ترانکینگ داریم.

البته شرایط زیادی وجود دارد که در آن نیاز به لیست خدمات داکت کشی است و موارد ذکر شده در بالا تنها بخشی از این شرایط است.

مزایای سفارش آنلاین نصب ترانکینگ و خدمات داکت کشی

می توانید تمامی این خدمات را به صورت آنلاین سفارش دهید و روز و ساعت را نیز تعیین کنید: برای یافتن کارشناسان داکت کشی شبکه و ترانک نیازی به جستجوی شماره تلفن کسب و کار آن ها نیست. سفارش خود را به صورت تلفنی با شرکت ایمن نت ثبت کنید. و با تعیین تاریخ و ساعت بازدید از بهترین کارشناسان این حوزه بخواهید تا خدمات خود را ارائه دهند.

کارشناسان متخصص و مورد اعتماد را در زمان کوتاهی پیدا کنید: در انتخاب کارشناسان باید تعهد به انجام صحیح کار و تجربه در نصب صحیح ترانک و داکت مورد توجه قرار گیرد. ایمن نت کارشناسانی را دارد که این الزامات را رعایت می کنند و در کمترین زمان خدمات لازم ارائه خواهند کرد.

خدمات داکت کشی شبکه

پیاده سازی انواع داکت کشی با برندها و در شرایط مختلف: ترانک ها و خدمات داکت کشی از انواع مختلف و برندهای گوناگونی تشکیل شده اند. به عنوان مثال ترانکینگ دیوار و کف، از نظر نصب با هم تفاوت دارند. شرکت ایمن نت کارشناسان مرتبط با تمامی خدمات در این زمینه را گردآوری کرده است، تا تمامی خدمات مورد نظر شما را به شما ارائه دهد.

بازدید، مشاهده و کارشناسی رایگان: در مورد نصب ترانکینگ و داکت کشی شبکه گاهی لازم است کارشناس قبل از شروع کار از منطقه مورد نظر بازدید کند. به همین دلیل، ایمن نت شرایطی را فراهم کرده است تا کارشناسان با مشاوره رایگان به شما کمک کنند تا با صرفه جویی در هزینه و استفاده از بهترین خدمات، تصمیم درستی برای انجام این فعالیت بگیرید.

هزینه خدمات داکت کشی شبکه و نصب ترانکینگ 1402

هزینه نصب ترانکینگ و اجرای خدمات داکت کشی با یکدیگر متفاوت است. همچنین هزینه نصب و اجرای ترانکینگ دیواری با سقفی یا کانال های کف فرق دارد. هزینه داکت کشی نیز با هزینه کابل کشی و سوکت دوربین مداربسته متفاوت خواهد بود. اما نکته مهم این است که قیمت ها در این مجموعه کاملا شفاف و ارزان تر از شرکت های دیگر است. معمولا قبل از شروع کار کارشناسان هزینه داکت کشی را تخمین زده و به شما اعلام می کنند. در نهایت فاکتور نهایی به شما ارائه می شود.

مراحل ثبت سفارش خدمات داکت کشی شبکه

ثبت سفارشات داکت کشی شبکه در ایمن شبکه هوشمند رایگان است. به یک معنا، کافی است با طی مراحل ثبت سفارش، متخصص را از جزئیات کار خود مطلع کنید و از او بخواهید به جایی که به خدمات داکت کشی نیاز دارید مراجعه کند. همچنین در نهایت با تعیین تاریخ، ساعت و محل انجام مشاوره، می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

اگر شما هم برای ایمنی و نظم سیم کشی ساختمان به خدمات داکت کشی و خدمات شبکه در تهران نیاز دارید، ما می توانیم به شما کمک کنیم زودتر به آرزوی خود برسید و به بهترین نصاب ترانکینگ و خدمات داکت کشی شبکه دسترسی داشته باشید.

از لحظه ثبت سفارش در شرکت ایمن نت، پشتیبانی ایمن نت با خدماتی که در اختیار شما قرار می گیرد، شروع می شود. و پشتیبانی ما تا زمان رضایت شما از خدمات ارائه شده در اختیار شما خواهد بود. به این ترتیب، در صورت بروز مشکل، می توانید با تیم در پشتیبانی و نگهداری شبکه اصلی تماس بگیرید تا مشکل را در سریع ترین زمان ممکن حل کنند.

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net