• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
بهترین نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل اندروید و کامپیوتر

بهترین نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل برای ارسال داده ها و اطلاعات ضبط شده در این سیستم های امنیتی، مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزارها هم برای استفاده بر روی سیستم اندروید و هم برای استفاده بر سیستم ویندوز به کار رفته و کیفیت و کارایی قابل توجهی دارند. روش استفاده از هر یک از این نرم افزارها بسیار ساده است و به همین خاطر نیز بسیاری از مردم برای ذخیره سازی اطلاعات این برنامه ها را به کار می برند. در این مقاله به بررسی انواع نرم افزارهای مورد استفاده در این زمینه می پردازیم.

بهترین نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل

شناسایی بهترین نرم افزار انتقال تصویر دوربین مدار بسته روی موبایل اندروید کار ساده ای نیست. اگرچه اکثر نرم افزارهای موجود رایگان هستند، اما تا زمانی که آن را دانلود نکنید نمی توانید خوب یا بد بودن آن را تشخیص دهید. در این مقاله به بررسی بهترین نرم افزارهای دوربین های امنیتی می پردازیم که هر کدام گزینه ای رایگان دارند. اگر در این زمینه تازه کار هستید، ممکن است بخواهید قبل از انتخاب بهترین نرم افزار انتقال تصویر دوربین مدار بسته روی موبایل، برخی از اصطلاحات فنی اولیه معرفی شده در زیر را بدانید.

در بیشتر موارد، ساده‌ترین و بهترین نرم افزار نرم‌افزاری است که با دوربین‌های شما کار می‌کند و تمام عملکردهای مورد نیاز شما را فراهم می‌کند. سازگاری اولین نگرانی است، اما شما همچنین می خواهید که با دستگاه شما به خوبی کار کند. به عنوان مثال، اگر دوربین های شما عملکرد بزرگنمایی دارند، اما نرم افزار شما اجازه بزرگنمایی را نمی دهد، آن نرم افزار انتخاب مناسبی برای شما نیست.

به عنوان مثال، اگر از لینوکس استفاده می کنید، باید نرم افزار دوربین امنیتی لینوکس را نصب کنید. و برخی از افراد اصرار دارند که نرم افزار آن ها به آن ها اجازه می دهد دوربین های خود را از طریق تلفن های هوشمند خود نظارت کنند. نکته جالب در مورد نرم افزار دوربین امنیتی رایگان این است که می توانید ابتدا آن را بدون خطر از دست دادن پول خود آزمایش کنید.

مطلب پیشنهادی: چگونه دوربین مداربسته را به گوشی وصل کنیم؟

برنامه نت کم استودیو

این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد و برای استفاده برای انتقال تصاویر دو دوربین به صورت همرمان به کار می رود. استفاده از واتر مارک نیز در کنار این نرم افزارها رایج است و روند استفاده از آن ها را ساده تر می کند.

در صورتی که از نسخه های غیر رایگان این برنامه ها استفاده کنید تا دو سال لایسنس های آن را در اختیار خواهید داشت. این نرم افزار در نسخه های غیر رایگان از تعداد قابل توجهی دوربین پشتیبانی خواهد کرد. انواع برندهای دوربین با این برنامه سازگاری داشته و برای استفاده از آن محدودیتی وجود ندارد.

این برنامه ها به سهولت قابل بروز رسانی هستند و به همین خاطر نیز برای استفاده در طولانی مدت نیز مناسب خواهند بود. در بخش های مختلف این برنامه، از قابلیت هایی برای جلوگیری از دسترسی غیر مجاز نیز استفاده شده است.

بهترین نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل

برنامه سکوریتی آی جهت انتقال تصویر در دوربین مدار بسته

بهترین نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل اندروید با استفاده از برنامه سکوریتی به صورت حرفه ای و تخصصی انجام می شود. این نرم افزار به صورت رایگان و در زمان بندی مشخصی برای ضبط تصاویر برخوردار است. کلیه تصاویر با فرمت JPEG در این برنامه ضبط می شوند.

عدم وجود محدودیت برای ضبط در این برنامه از مهمترین قابلیت های موجود در آن به شمار می رود. قابلیت ارتقای کارت حافظه و رم آن از 1 گیگابایت به 2 گیگابایت نیز در این برنامه ایجاد شده است. ارسال هشدار و پیامک نیز در این برنامه سبب آگاهی بیشتر کاربران از بخش های مختلف محیط می شود. با استفاده از این برنامه ردیابی حرکت برای تاریخ ها و بازه های زمانی به خصوص نیز به سهولت انجام می شود.

مطلب پیشنهادی: آموزش کنترل از راه دور دوربین مداربسته با موبایل * گوشی

آی پی بلو از بهترین نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل

این نرم افزار تصاویر به دست آمده از دوربین مدار بسته را در فرمت های JPG، AVI، MP4 ذخیره سازی می کند. آی پی بلو به عنوان بهترین نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته روی کامپیوتر و اندورید معرفی می شود. این نرم افزار با استفاده از پیام های متنی و هشدارهای تلفنی افراد را از وقوع اتفاقات مختلف آگاه می کند.

این برنامه ها با کاربردهای بیست و چهار ساعته ضبط تصاویر را انجام می دهند. برای اتصال این دوربین ها به سیستم اندروید باید از آی پی روتر و اتصالات یو اس بی و کدهای آرکیوی موجود در برنامه استفاده کنید.

نرم افزار XEOMA

این برنامه اغلب در نسخه های پولی و رایگان ارائه می شود. اما بیشتر قابلیت های آن بر نسخه های رایگان قابل استفاده نخواهد بود. در نسخه های پولی این برنامه امکان به روز رسانی و یافتن نقص های فنی نیز به سادگی فراهم شده و پیامک هایی از سیستم دوربین برای افراد ارسال می شود.

استفاده از این برنامه کمی تخصصی تر است و به همین خاطر افراد برای نصب آن ها بر روی تلفن همراه خود باید پیش تر در رابطه با نحوه استفاده از برنامه اطلاعات خود را تکمیل کنند. استفاده از این نرم افزار برای بیشتر دوربین های موجود در بازار میسر می باشد. در نسخه رایگان این نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل اندروید قابلیت هایی مانند آشکار سازی چهره افراد، تشخیص اشیا و رنگ نیز موجود است.

نرم افزار IVIDEON برای انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل

قابلیت تشخیص چهره این برنامه یکی از مهمترین مزایای استفاده از آن به شمار می رود. امکان استفاده از این برنامه بر روی دسکتاپ و موبایل نیز فراهم است. این نرم افزار از انواع سیستم عامل ها پشتیبانی می کند. نحوه کارکرد این برنامه با سایر برنامه های موجود متفاوت بوده و یادگیری آن کمی زمان بر است.

کنترل تصاویر با استفاده از این نرم افزار به صورت آفلاین نیز انجام می شود. IVIDEON نیز به عنوان بهترین نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته برای اندروید و سیستم ویندوز شناخته شده و کیفیت و کارایی آن به کاربران اثبات شده است. در این پلت فرم کلیه داده ها و اطلاعات در یک فضای ابری جمع آوری می شوند. استفاده از آن برای سیستم های ضعیف مزایای بی شماری خواهد داشت.

بهترین نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل اندروید

نحوه نصب سیستم های مداربسته بر تلفن همراه

بهترین نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل با روش های به خصوصی مورد استفاده قرار می گیرد. در این زمینه باید حتما به منطقه جغرافیایی مربوطه دقت داشته باشید. در صورتی که منطقه جغرافیایی به خوبی در این برنامه مشخص نشود، پخش صوتی و تصویری بر روی آن ها به خوبی انجام نمی شود.

بین بخش های مختلف این برنامه انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل اندروید جزییات منطقه جغرافیایی به خوبی درج شده است. استفاده از این سیستم های مداربسته قابلیت قفل کردن و رمز گذاری بر روی دوربین را نیز فراهم می کند. شما می توانید، از انواع رمزهای ده رقمی استفاده کرده و امنیت این سیستم ها را ارتقا دهید.

برای استفاده از این برنامه باید همه دستگاه های مورد استفاده به اینترنت وصل شوند. در این خصوص از اپلیکیشن های مناسبی برای موبایل استفاده می کنند.

همچنین بخوانید: اتصال دوربین مداربسته به آیفون تصویری

چرا نمی توانم دوربین مدار بسته را به گوشی تلفن همراه منتقل کنم؟

ممکن است مواقعی برای اتصال دوربین مداربسته خود به تلفن یا رایانه از طریق برنامه مشکل داشته باشید. اولین چیزی که باید بررسی کنید روتر اینترنت خود است. این امکان وجود دارد که اتصال اینترنت دیگر به دوربین مداربسته شما (DVR / NVR) ارسال نشود. دلایل مختلفی برای این مشکل وجود دارد و احتمالاً بستگی به برنامه ای دارد که برای پخش جریانی سیستم امنیتی خود استفاده می کنید. ابتدا بررسی کنید که آیا اتصال اینترنت در هر دو مکان کار می کند و آیا تلفن شما متصل است یا خیر.

ببینید آیا می‌توانید وب‌سایت‌ها را در تلفن هوشمند خود بارگیری کنید یا خیر، با این کار مشخص می‌شود که آیا مشکل به طور خاص بین امنیت شما و برنامه است یا خیر. اگر به تازگی روتر یا سرویس اینترنت جدیدی دریافت کرده‌اید، باید مسیریاب خود را طوری تنظیم کنید که دوباره به DVR شما ارسال شود تا نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل اندروید شما بتواند دوباره کار کند.

این مشکل می تواند ناشی از تغییر در آدرس IP باشد. هر اتصال اینترنتی در جهان آدرس IP مخصوص به خود را دارد، ارائه‌دهنده می‌تواند در هر زمان تغییر کند، مگر اینکه هزینه این سرویس را جداگانه پرداخت کنید. اگر آدرس IP تغییر کرده است، باید دوربین را در برنامه به روز کنید. شما می توانید این کار را با جستجوی "what is my ip address" در گوگل انجام دهید و بررسی کنید که آیا آدرس های IP با آن سیستم مطابقت دارد یا خیر.

اگر این کار نمی کند و اتصال مشکلی بین روتر و ضبط کننده دارید، روتر و دوربین را مجددا راه اندازی کنید و دوباره سعی کنید وصل شوید. اگر دوربین های امنیتی شما از آداپتورهای TP Link Powerline استفاده می کنند، مطمئن شوید که هر سه چراغ سبز روشن هستند.

مطلب پیشنهادی: علت سوختن آداپتور دوربین مداربسته چیست

جمع بندی نهایی

بهترین نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته روی کامپیوتر در سال های اخیر ارائه شده اند و هر یک از آن ها از کیفیت قابل توجهی برخوردار می باشند. این نرم افزارها هر یک برای موبایل و دسکتاپ کارایی داشته و کیفیت ضبط تصاویر را افزایش می دهند. با استفاده از این برنامه ها در هر کجای دنیا که باشید، محیط کار، منزل و... را به خوبی زیر نظر خواهید داشت و ایمنی این مکان ها بیشتر حفظ می شود.

همانطور که در این مقاله متوجه شدید، تهیه یک نرم افزار دوربین امنیتی خوب می تواند دشوار باشد زیرا انتخاب های زیادی وجود دارد. علاوه بر این، نصب دوربین مداربسته و راه‌اندازی این دوربین‌ها اغلب دشوار است و شرکت‌ها کاربران را مجبور می‌کنند تا برای رفع این مشکل هزینه کنند. علاوه بر این مشکل اتصال دوربین، برخی مشکلات ویروس و بدافزار را نباید فراموش نکنید. ما سعی کرده ایم بهترین نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل اندروید را به شما ارائه دهیم و ویژگی های هر کدام را به شما بگوییم. این برنامه نیاز شما را به هر متخصصی برطرف می کند و می توانید یک سری تنظیمات ساده را خودتان انجام دهید. شما می توانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید و از تجربیات خود در حین کار با این برنامه ها بگویید. ما را در قسمت نظرات دنبال کنید.

برای خرید دوربین مداربسته باید به دنبال شرکتی باشید که محصولات خوب و با کیفیتی ارائه می کند. با ایمن نت همراه باشید.

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net