• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
خرید پکیج دوربین مداربسته بیسیم & لیست قیمت پک کامل

پکیج دوربین مداربسته بیسیم را به نام دوربین وایرلس مداربسته نیز می شناسند. تفاوت عملکرد آن ها با سایر دوربین های مداربسته، در نحوه انتقال تصاویر است. این سبک دوربین ها با استفاده از امواج رادیویی، wifi و... تصاویر را انتقال می دهند و در آن ها از سیم و کابلی استفاده نمی شود. از این رو ساختار مدرن تر و به روزتری دارند. ویژگی های مهم این مدل دوربین ها آن ها را بر مدل های ساده و قدیمی برتری می دهد. در ادامه با ویژگی ها و نحوه خرید پکیج دوربین مدار بسته بی سیم با کیفیت مطلوب آشنا می شوید.

خرید انواع پکیج دوربین مداربسته بی سیم

پکیج دوربین مداربسته بیسیم موجود در فروشگاه های معتبر مانند ایمن نت، مدل های مختلفی دارند. برخی از مهمترین مدل های این محصولات شامل موارد زیر می باشند:

  1. دوربین مداربسته گنبدی و دام
  2. دوربین های مداربسته گلوله ای یا بولت
  3. دوربین های مداربسته سی مانت یا باکس
  4. دوربین مداربسته پی تی زی
  5. دوربین مدار بسته روز/شب
  6. دوربین دید در شب یا مادون قرمز
  7. دوربین مدار بسته شبکه ای یا آی پی
  8. دوربین های وایرلس
  9. دوربین مداربسته تشخیص پلاک

هر یک از این دوربین ها مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند. اما دوربین های بی سیم، با قابلیت های به روز و تجهیزات مدرن تری تولید می شوند. در ادامه با برخی از مدل های این دوربین ها آشنا می شوید.

آشنایی با دوربین تحت شبکه و آنالوگ

برای خرید پکیج دوربین بیسیم، ابتدا باید با مختصری از ویژگی ها و مزایای این محصولات و تفاوت دوربین آنالوگ و شبکه آشنا شوید. برخی از این محصولات مجهز به سیستم آنالوگ هستند. این محصولات، به سهولت قابل استفاده هستند و قیمت به صرفه تری دارند. برد نصب شده در این دوربین ها، تعیین کننده خروجی فرکانس نهایی دوربین می باشد. قیمت دوربین مداربسته آنالوگ نیز بر اساس این قطعات نصب شده تعیین خواهد شد.

سیگنال های دوربین های آنالوگ، از شرایط جوی مانند رطوبت هوا تاثیر می پذیرند. به علاوه نویزهای مغناطیسی نیز این سیگنال ها را تحت تاثیر قرار می دهند. در صورتی که بر سر راه سیگنال های دوربین های مداربسته وایرلس، مانعی قرار بگیرد، روند کار دوربین با اختلالات جدی رو به رو می شود. این مسئله از مشکلات اساسی استفاده از دوربین های مدار بسته آنالوگ محسوب می شود. به همین خاطر برخی افراد به دلیل نویز پذیری این دوربین ها از خرید آن ها منصرف می شوند.

در فروشگاه دوربین مداربسته با دوربین های تحت شبکه بی سیم نیز آشنا می شوید که قابلیت های به خصوصی دارند و تحت سیستم وای فای، تصاویر ضبط شده را انتقال می دهند. همچنین هزینه های کابل کشی ساختمان را به حداقل می رسانند و در زمان خود نیز صرفه جویی کرده اید. در این دوربین ها اطلاعات به سمت ضبط کننده مخصوص دستگاه ارسال می شوند.  دوربین مدار بسته بیسیم تحت شبکه، نسبت به دوربین های آنالوگ نویز پذیری کمتری داشته و به همین خاطر مورد توجه قرار گرفته است.

دوربین مدار بسته بی سیم

مزایای خرید پکیج دوربین مداربسته بیسیم وایرلس چیست؟

اولین مسئله در رابطه با مزایای خرید پکیج دوربین مداربسته بیسیم، قیمت دوربین مدار بسته می باشد. هزینه نصب این محصولات نیز بسیار به صرفه هستند که منجر به صرفه جویی در بودجه شما خواهد شد. به علاوه برای نصب آن ها نیازی به تخصص و مهارت خاصی نخواهید داشت. برای نصب آن ها استفاده از کابل نیز به میزان محدودی انجام خواهد شد. فروشگاه دوربین مدار بسته برخی از این محصولات را به همراه میکروفن و بلندگوی داخلی ارائه می دهد. امکان نصب این تجهیزات نیز از مزایای مهم استفاده از دوربین مداربسته بی سیم محسوب می شود.

شما می توانید، این مدل دوربین ها را به سیستم وای فای ساختمان متصل کنید. همچنین سنسورهای حرکتی خاصی در آن ها نصب شده است که امکان تشخیص تصاویر را میسر می کنند. در هر یک از این دوربین ها قابلیت نصب اس دی کارت نیز وجود دارد.

از مزایای مهم خرید پکیج دوربین مداربسته بیسیم ، وجود چند گیرنده تصویر در هر یک از آن ها است. شما می توانید، این سیستم ها را به تلفن همراه خود متصل کنید و تصاویر ضبط شده را بر تلفن همراه مشاهده کنید. امکان چرخش 180 تا 360 درجه نیز در همه این محصولات وجود دارد.

مراحل نصب پکیج دوربین مداربسته بیسیم :

خدمات نصب دوربین مداربسته با مراحل تخصصی و دقیق در محل نصب و راه اندازی می شود. نصب آن ها به سهولت انجام می گیرد؛ اما باید در این زمینه به چند نکته مهم دقت داشته باشید:

  1. سرویس کابل کشی ساختار یافته: تمامی دوربین های مدار بسته به کابل کشی نیاز دارند. حتی مدل های تحت شبکه یا وای فای این محصولات نیز برای اتصال به نمایشگر، رکودر و یا ضبط کننده به استفاده از کابل کشی نیاز دارند.
  2. نصب ضبط کننده یا رکوردر نیز از موارد حساس و ضروری است؛ با استفاده از رکوردر، امکان ضبط تصاویر و مرور و مشاهده مجدد آن ها میسر خواهد شد. اما ضبط تصاویر در طول 24 ساعت، نیاز به فضای ذخیره سازی بالایی دارد. از این رو شما می توانید، دوربین را به گونه ای تنظیم کنید که تنها در ساعاتی مشخص، امواج تصویری را برای رکودر مورد نظر ارسال کند.
  3. هارد دیسک های دوربین مدار بسته وایرلس: هارد دیسک ها از مهمترین اجزای یک دوربین مداربسته محسوب می شوند. با استفاده از آن ها یک درجه نظارتی قوی برای ضبط کننده ویدیوییتان انتخاب خواهید کرد. هارد دیسک های مناسب برای دوربین مداربسته از هارد دیسک رایانه ای قوی تر هستند و قادر به فعالیت 24 ساعته خواهند بود.

مقایسه دوربین های مدار بسته بی سیم و باسیم :

خرید انواع دوربین ها بر مبنای نوع کاربرد افراد از این محصولات انجام می گیرد. هر یک از آن ها موارد استفاده به خصوصی دارند. در این زمینه نکات ظریفی وجود دارند که بهتر است، با آن ها آشنا شوید. مهمترین تفاوت این دوربین ها، در نحوه انتقال تصاویر و ویدیوها است که از دوربین بیسیم به صورت مستقیم به ضبط کننده می رسند.

نصب آسان این دوربین ها از مزایای مهم آن ها است که برای مستاجرین ساختمانی نیز بسیار مناسب می باشد. دوربین های باسیم دائمی تر هستند؛ اما دوربین های وایرلس، به سهولت جا به جای می شوند که البته معایبی نیز دارند. تداخل سیگنال ها، از معایب استفاده از آن ها به شمار می رود. سیگنال های روتر و در پهنای باند مربوط به دوربین، با هم همپوشانی داشته و سبب اختلال در سیستم دوربین خواهند شد.

ضمنا دوربین های بی سیم، نسبت به قطع برق نیز آسیب پذیر تر هستند. اگرچه برای نصب آن ها به کابل کشی کمتری نیاز دارید، اما باز هم به جریان برق لازم است. سایز این دوربین ها محدودتر از سیستم های امنیتی با سیم می باشد و باتری های موجود در این سیستم ها، اغلب نیاز به شارژ مجدد دارند.

برای استفاده از هر یک از آنها ابعاد اموال و ساختمان خود را مد نظر قرار دهید. اغلب پکیج دوربین مداربسته بیسیم، با استفاده از چهار دستگاه دوربین قابل استفاده هستند. این تعداد دوربین برای منازل مسکونی مناسب است. اما اگر دارایی شما وسیع تر باشد، این تعداد دوربین برای ساختمان شما کافی نخواهد بود.

پکیج دوربین مداربسته بیسیم

ویژگی های خرید پکیج دوربین مداربسته وایرلس

  1. تکنولوژی مادون قرمز به کار رفته در دوربین ها این امکان را فراهم می کند که در تاریکی کامل محیط را مشاهده کنید و تا شعاع 30 متری اتاق را کاملاً واضح ببینید.
  2. این پکیج دوربین مداربسته وایرلس در برابر آب، رطوبت و گرد و غبار مقاوم است
  3. برد دوربین ها در فضای باز 150 متر و برد دوربین ها در فضای با دیوار و موانع 50 متر است.
  4. کیفیت تصویر FULL-HD 1920x1080
  5. هر دوربین دارای یک سوکت شبکه برای آنتن و ریموت دستگاه است و با کابل دوربین متصل می شود.
  6. دانلود رایگان تصویر بدون نیاز به آدرس IP ثابت و به عنوان بخشی از سرویس p2p دارد
  7. این دوربین مداربسته برای ادارات و شرکت ها، باغ ویلا، پارکینگ منزل و مغازه ها مناسب می باشد.

انتقال تصویر پکیج دوربین مداربسته وایرلس یا وای فای

در هر کجای دنیا که هستید، عکس های خود را با یک مودم از خانه یا محل کار خود به بستر اینترنت جهانی منتقل کنید. برای انتقال تصویر پکیج دوربین مداربسته وایرلس باید مودمی تهیه کنید که دارای اینترنت باشد و مودم را نزدیک دوربین قرار دهید تا پکیج دوربین مداربسته بی سیم شارژی را از طریق نرم افزار موبایل وصل کنید و پس از اتصال دوربین وای فای به آن متصل شود. در این نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل می توانید با یک کلیک بر روی نرم افزار تصویر دوربین مداربسته خود را مشاهده کنید و در هر کجا که هستید لذت ببرید.

منظور از تشخیص چهره در پکیج دوربین مدار بسته بی سیم چیست؟

در خرید پکیج دوربین بی سیم، فناوری تشخیص چهره ابتدا چهره افراد را تشخیص می دهد و سپس با تجزیه و تحلیل تصویر، ویژگی های چهره افراد را با دقت بالا به صورت هوشمند تشخیص داده و ثبت می کند. سپس در صورت لزوم اپراتور اتاق کنترل می تواند چهره یک فرد را در بین تصاویر دوربین مداربسته ثبت شده شناسایی و جستجو کند و یا چهره فرد مورد نظر را در بین بسیاری دیگر شناسایی کند. شناسایی چهره بسیار هوشمندتر و پیشرفته تر از تشخیص چهره است.

پس از جستجو، نوبت به نوشتن و پردازش تصویر می رسد تا چهره شخص یا افراد مورد نظر را به تصویر بکشد. آن را در حافظه دستگاه ضبط یا سرور ذخیره می کند، که می توانید بدون جستجو در ویدیو ذخیره کنید. شامل عکس‌ها و اطلاعات دیگر، از جمله تاریخ و ساعت ورود افراد.

بهترین برند دوربین مداربسته بی سیم

در بازارها و فروشگاه های ارائه سیستم های امنیتی، با انواع برند و نام های تجاری دوربین مداربسته رو به رو خواهید شد. در بازار ایران برخی از برترین برندهای جهانی دوربین مدار بسته وجود دارند که از جمله آن ها می توان به دوربین های وایرلس هایک ویژن، داهوا، هایلوک، سامسونگ، سونی، یونی ویو اشاره کرد.

کیفیت و قیمت هر یک از این برندها نسبت مناسبی به یکدیگر دارند و هزینه تعیین شده برای هر یک در برابر کیفیت آن ها توجیه پذیر می باشد. در هنگام خرید پکیج دوربین بی سیم، به قیمت پکیج دوربین مداربسته بی سیم به عنوان یک فاکتور تعیین کننده نگاه کنید. گاهی تغییر قیمت به دلیل کاهش یا افزایش قابلیت های دوربین ایجاد می شود.

نکات نصب پکیج دوربین مداربسته بی سیم

در حین نصب این سیستم ها باید به ورودی و خروجی تصاویر دقت داشته باشید و حتی الامکان، نقطه کوری در ساختمان باقی نگذارید؛ به گونه ای که همه بخش های ساختمان شما قابل تصویر برداری باشند. برای استفاده از همه این دوربین ها به نیروی برق نیاز دارید. برخی از آن ها به باتری نیز متصل می شوند.

کابل کشی دوربین های بیسیم برای نصب در محیط ساختمان نیز باید به صورت تخصصی انجام شود؛ به گونه ای که زیبایی محیط را بر هم نزند و در دسترس سارقین قرار نداشته باشد. تعداد دوربین های وایرلس مورد استفاده نیز یکی از مهمترین نکات نصب آن ها در محیط ساختمان محسوب می شود. هر یک از دوربین های مداربسته نسبت به نوع کاربرد و استفاده از آن ها نیز دسته بندی می شوند. به طور مثال دوربین های برند بولت، بیشتر برای مکان های خارجی مورد استفاده قرار می گیرند.

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net