• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
سوئیچ PoE برای دوربین های IP چگونه هزینه های نصب را کاهش دهیم؟

آیا به دنبال راه حلی هستید که به راحتی دوربین های IP خود را تغذیه کنید؟ شما فقط به مکان مناسب رسیدید. یاد خواهید گرفت که چگونه یک سوئیچ PoE برای دوربین های ip تحت شبکه می تواند مشکل شما را حل کند. PoE مخفف Power Over Ethernet است، این فناوری برای تامین انرژی دستگاه هایی مانند تلفن های IP، روترها و دوربین های IP از طریق کابل های شبکه است.

شما فقط باید بدانید که PoE چگونه کار می کند و چگونه دستگاه هایی مانند سوئیچ های PoE و PoE Injectors (Midspan) می توانند به شما در پروژه های دوربین مدار بسته IP شما کمک کنند. این چیزی است که در این مقاله خواهید آموخت.

سوئیچ PoE برای دوربین های IP

POE (Power Over Ethernet) چیست؟

در سال 2003، گروه مهندسین برق و الکترونیک، که به نام IEEE نیز شناخته می شود، استانداردی به نام IEEE 802.3af را توسعه داد که تا 15.4 وات را از طریق کابل شبکه کابل UTP ارائه می دهد. در سال 2009 استاندارد 802.3 at برای ارائه حداکثر 25.5 وات از طریق کابل شبکه ایجاد شد.

تجهیزات تامین برق

تجهیزات منبع تغذیه PSE دستگاهی مانند سوئیچ شبکه یا انژکتور PoE معروف به میانی است که می تواند برق را از طریق کابل های شبکه تامین کند.

دستگاه برقی

Powered device (PD) دستگاهی مانند IP Phone، دوربین IP یا روتر است که برق تولید و ارسال شده توسط PSE را مصرف می کند.

سوئیچ PoE برای دوربین IP

از آنجایی که دیگر نیازی به اتصال کابل برق جداگانه به دوربین های IP نیست، نصب دوربین مدار بسته بسیار آسان تر و ارزان تر شد.

مزایای PoE چیست؟

به عنوان یک استاندارد صنعتی، این فناوری سال هاست که در انواع پروژه های IP استفاده می شود. لیست مزایای آن را در زیر مشاهده کنید: PoE می تواند در زمان و هزینه شما صرفه جویی کنداز آنجایی که دیگر نیازی به کابل اضافی برای برق رسانی به دستگاه ها نیست، می توان با کاهش سرمایه گذاری در کابل های برق گران قیمت، پریزها و تمام تجهیزات زیرساختی مربوط به نصب برق، در هزینه ها صرفه جویی کرد. PoE نصب شبکه را ساده کرده است و در عین حال بهره وری انرژی را بهبود می بخشد و هزینه های فنی تخصصی نیروی کار برق را کاهش می دهد. در برخی از نصب دوربین های IP بزرگ، صرفه جویی با زیرساخت تا 50٪ تخمین زده می شود.

مطلب پیشنهادی: خرید تین کلاینت برای امور اداری و شرکتی

PoE نصب دوربین ip را ساده می کند!

اجرای تنها یک کابل شبکه از سوییچ PoE به دستگاهی مانند دوربین IP بسیار ساده تر از اجرای کابل اضافی فقط برای تغذیه دستگاه است.

PoE امکان مدیریت بهتر انرژی را فراهم می کند!

یک سوئیچ PoE را می توان در یک مکان مرکزی نصب کرد و همه دستگاه ها را به طور همزمان تغذیه کرد، همچنین می توان با نگاه کردن به رابط مدیریت سوئیچ PoE، میزان انرژی مصرفی هر دستگاه را کنترل کرد.

انواع و استانداردهای PoE

قبل از روشن کردن دستگاه IP، لازم است کل توان مورد نیاز برای اجرای صحیح آن بررسی شود. پس از دریافت این اطلاعات می توانید از نوع صحیح سوئیچ یا انژکتور برق استفاده کنید که نیازهای شما را برآورده می کند. استاندارد بر اساس قدرت قابل استفاده توسط دستگاه ها را در زیر ببینید:

سوئیچ PoE برای دوربین شبکه

بنابراین، هنگام خرید یک دوربین IP، فقط برگه اطلاعات یا دفترچه راهنما را بررسی کنید. تا مطمئن شوید که مشخصات آن با استاندارد *IEEE 802.3af یا 802.3at مطابقت دارد.

سوئیچ PoE برای دوربین مداربسته IP تحت شبکه

گزینه های مختلف زیادی در بازار وجود دارد و باید بدانید کدام یک برای پروژه دوربین مداربسته IP شما بهتر است. پروژه های دوربین IP قدیمی از دو کابل برای ارسال برق و داده به دوربین استفاده می کنند. در حالی که پروژه های دوربین IP مدرن فقط از کابل برای ارسال داده و برق استفاده می کنند.

سوئیچ PoE برای دوربین مدار بسته شبکه

سوئیچ PoE برای پروژه دوربین مدار بسته IP بسیار مفید است. زیرا امکان مدیریت آسان برق را از یک مکان مرکزی مانند اتاق نظارت فراهم می کند.

مطلب پیشنهادی: گره در شبکه چیست؟ انواع نود شبکه [ node ]

سوئیچ PoE برای پروژه های کوچک

پروژه های کوچک نیاز به راه حل ساده دارند. و استفاده از سوئیچ شبکه PoE با کیفیت خوب می تواند همه چیز را ساده، ارزان و مدیریت آسان کند. لطفاً سعی نکنید با خرید سوئیچ های PoE با نام تجاری ناشناخته در هزینه خود صرفه‌جویی کنید، فقط به این دلیل که آنها کمی ارزان تر از یک دستگاه مارک معروف هستند. برخی از برندهای خوب شناخته شده عبارتند از: Cisco، HP، Dell، Netgear

سوئیچ PoE برای دوربین تحت شبکه

انژکتور PoE (Midspan)

انژکتور برق دستگاهی است که می تواند بین یک سوئیچ شبکه معمولی و دستگاهی مانند دوربین IP که تغذیه می شود نصب شود. برای پروژه هایی که از قبل زیرساخت شبکه را در اختیار دارند، گاهی اوقات جایگزینی تمام سوئیچ های شبکه معمولی بسیار گران است. و برای این مورد، می توان از انژکتورهای برق همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است استفاده کرد:

سوئیچ PoE برای دوربین IP

یک سوئیچ PoE قابل اعتماد و درست در ارائه توان کافی و اتصال شبکه به قدرت شما از طریق دوربین های IP اترنت کمک زیادی می کند.

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net