• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
خرید تین کلاینت hp اچ پی + لیست قیمت، راهنمای خرید و فروش

تین کلاینت hp | لیست قیمت و خرید اینترنتی و سفارش آنلاین انواع تین کلاینت اچ پی با قیمت ارزان و خدمات پس از فروش خرید تین کلاینت hp در دنیای مدرن امروزی برای پیشرفته تر شدن سیستم کامپیوترهای شما از اهمیت بالایی برخوردار است. کلاینت ها به جای کیس کامپیوتر به کار می روند و در مدت کوتاهی، جایگزین کیس های بزرگ کامپیوتری شده اند. در فرایند خرید و انتخاب انواع این تجهیزات، قیمت تین کلاینت hp یکی از مهمترین مولفه هایی است که مورد بررسی قرار می گیرد. هزینه پرداختی این سیستم ها گاها کمتر از هزینه خرید کیس های معمولی است و همین مسئله مشتریان را برای خرید این اقلام ترغیب می کند.

مزایای استفاده و خرید تین کلاینت HP

خرید تین کلاینت hp مزایای بی شماری برای مشتریان به همراه دارد. در بررسی هزینه ها و قیمت تین کلاینت اچ پی به نتایج مثبتی در رابطه با این خصوصیت کلاینت ها رسیدیم. در این بخش نیز به بررسی سایر مزایای این سیستم ها می پردازیم:

  1. ابعاد کوچک این سیستم یکی از مهمترین نقاط قوت آن به شمار می رود که نظر و توجه مشتریان را به خود جلب کرده است. کلاینت ها به دلیل سایز کوچک در هر فضایی قابل استفاده هستند. شما می توانید، آن ها را در پشت کیس یا مانیتور کامپیوتر خود نیز قرار دهید. به علاوه جمع و جور بودن این وسیله، زیبایی نمای سیستم کامپیوتر شما را نیز افزایش می دهد.
  2. در ساخت این تجهیزات، از لوازم و قطعات مکانیکی استفاده نشده است و این مسئله طول عمر کلاینت و تک تک قطعات به کار رفته در آن را افزایش می دهد. به همین خاطر خرید تین کلاینت hp شما را از شر هزینه های مربوط به تعمیر قطعات تین کلاینت نجات می دهد!
  3. میزان مصرف برق این تجهیزات نیز یکی از ویژگی ها و محسنات آن ها به شمار می رود. این تجهیزات با کمترین میزان برق مصرفی کار می کنند و در هر بار استفاده کلا 65 کیلو وات انرژی مصرف خواهند کرد. این در حالی است که یک کیس معمولی برای عملکرد خود در حدود 300 وات انرژی نیاز دارد.
  4. شما می توانید، این وسیله را به صورت بیست و چهار ساعته روشن بگذارید. این ویژگی به دلیل عدم استفاده فن در این وسیله ایجاد شده است.
  5. در ساخت آن ها به دلیل استفاده از حافظه ssd، سرعت اجرای تک تک برنامه ها در سیستم تین کلاینت بسیار بالاتر از کیس های معمولی است. این مزایای مهم در قیاس با قیمت تین کلاینت hp ارزش بسیار بیشتری دارند.
  6. استفاده از این وسیله نیاز به خرید هر گونه کارت گرافیک را نیز از بین می برد. در این وسیله کارت های گرافیکی مخصوص تعبیه شده اند.
  7. وجود قفل های سخت افزاری قوی در این سیستم ها نیز از مهمترین مزایای استفاده از آن ها به شمار می رود که ایمنی دستگاه و حافظه آن را ارتقا می بخشد.
  8. رم و هارد تین کلاینت قابلیت افزایش یا کاهش دارند.
  9. در کنار کلیه مزایای فوق، عمر مفید این دستگاه بسیار بالاتر از کیس های معمولی است و این مسئله خرید تین کلاینت hp را به یک مسئله ضروری مبدل کرده است.

خرید تین کلاینت اچ پی

آشنایی با مدل های مختلف تین کلاینت HP

قیمت تین کلاینت hp در هر یک از مدل های این تجهیزات متفاوت با دیگری است. به همین خاطر نیز پیش از اقدام به خرید این کالا، برای آشنایی با مدل های متنوع آن اقدام کنید. امروزه در کشور ما، مدل های متنوع این وسیله وجود دارند و به همین خاطر دسترسی به یک مدل مرغوب و باکیفیت از این وسیله کار سختی نیست. برند اچ پی در این زمینه ارائه دهنده بهترین محصولات است. اما در کنار این برند، شرکت های asus و dell نیز مدل های مختلفی از این تجهیزات را ارائه کرده اند.

آشنایی کامل با تین کلاینت اچ پی

خرید تین کلاینت hp به دلیل قطعات با کیفیت به کار رفته در این تجهیزات به همه خریداران پیشنهاد می شود. این برند تین کلاینت، اولین انتخاب مهندسین خبره کامپیوتر و سخت افزار است. در ساخت آن ها از پردازنده های AMD و INTEL استفاده شده است که کیفیت کار را ارتقا می دهند. این پردازنده ها، کلیه نیازهای شما را در استفاده از سیستم کامپیوترتان پاسخگو خواهند بود.

در ساخت این تین کلاینت ها از جنس پلاستیکی فشرده در ترکیب با متریال آلومینیومی استفاده شده است. به همین خاطر تبادل حرارتی این برند تین کلاینت مقبول است. به علاوه قیمت تین کلاینت hp در قیاس با مزایای بی نظیر آن، توجیه پذیر می باشد. این مدل تین کلاینت، هماهنگی سخت افزاری بسیار بالایی برای کاربران فراهم می کند. در ساخت آن ها از پورت شبکه گیگابایت استفاده شده است. این ویژگی در بسیاری از مدل های تین کلاینت اچ پی رعایت شده است.

کیفیت تصاویر این تجهیزات از برند اچ پی نیز از مزایای مهم استفاده از آن ها به شمار می رود که در برخی مدل های آن به 4K نیز می رسد. مدل های متنوع تین کلاینت اچ پی، تنوع وسیعی از این تجهیزات را در اختیار کاربران قرار می دهد. قدرت بالای این تجهیزات، امکان استفاده از آن ها را به جای سرور نیز فراهم می کند.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت تین کلاینت HP

به طور کلی انواع تین کلاینت در سه دسته عمومی ساده، نیمه سنگین و سنگین طراحی و ساخته می شوند که هر کدام دارای قابلیت ها و ویژگی های خاصی در این زمینه خواهند بود. تمامی این عوامل از عواملی هستند که به شدت در قیمت تین کلاینت اچ پی تاثیرگذار هستند. البته این فرآیند تخصصی تر و توسط کارشناسان صنعت توضیح داده شده است. اما به عنوان برخی از عوامل کلی تأثیرگذار بر قیمت خرید تین کلاینت HP می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پردازنده یکی از مهم ترین قسمت های هر تین کلاینت است که نوع، سری، قدرت و برند سازنده آن بر تعرفه و قیمت تین کلاینت hp تاثیر می گذارد.
  2. کیفیت و مواد بدنه تین کلاینت موضوع مهمی محسوب می شود به خصوص در مورد استفاده از این دستگاه در شرایط سخت کاری باید از مواد باکیفیت بدنه آن اطمینان حاصل کرد.
  3. لوازم جانبی مانند ماوس و کیبورد یا عملکردهای ویژه ای که کیفیت دستگاه را بهبود می بخشد نیز می تواند بر قیمت خرید تین کلاینت اچ پی تأثیر بگذارد.
  4. تمامی مسائل دیگر مانند تعداد و نوع پورت ها، مشخصات پردازنده گرافیکی، رم، حافظه داخلی و .... قیمت این دستگاه محبوب را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
  5. در نهایت، با وجود این موضوعات، تین کلاینت HP قیمت مناسبی دارد و با توجه به کیفیت و عملکرد خوب عموم مردم به راحتی می توانند از اکثر مدل ها خرید کنند.

نکات مهم خرید تین کلاینت hp

خرید و انتخاب هر یک از این اقلام، نیازمند در نظر گرفتن برخی فاکتورها در آن ها است. به همین خاطر صرفه نظر از قیمت تین کلاینت hp، در این بخش به بررسی مهمترین نکات انتخاب آن ها می پردازیم.

خرید تین کلاینت HP یکی از بهترین تین کلاینت های موجود در بازار است و در طرح های متنوعی عرضه می شود تا نیازهای همه نوع کاربران را برآورده کند. برخی از محصولات HP قدرتمند، مقرون به صرفه هستند و محصولاتی برای همه نوع کاربران دارند. یکی از ملاحظات اصلی هنگام خرید تین کلاینت HP، نوع کاربری مورد نظر ما است. برخی از تین کلاینت اچ پی دارای ویژگی های مختلفی هستند، مانند:

پشتیبانی از 2 نمایشگر به صورت همزمان، بدون فن و در نتیجه بی صدا هستند، قابلیت نصب در پشت مانیتور، در اکثر محصولات از پردازنده های Intel و AMD استفاده می شود، در برخی مدل ها این کارت گرافیک دارای تصویر فول اچ دی مجزا می باشد. خروجی و در برخی دستگاه ها 4K، هارد HDD، قابلیت پشتیبانی از دیسک (تا 2 T) و SSD (تا 512 گیگابایت)، پشتیبانی از USB 3، کیفیت بسیار بالای ساختار بدنه و در برخی از نسخه های بدنه ، جنس آن از فلز و پلاستیک است.

نرم افزارهای تین کلاینت HP

یکی از مهمترین فاکتورهای خرید این تجهیزات، نیازهای نرم افزاری کاربران است. در صورتی که شما دائما از نرم افزارهای حرفه ای که نیاز به پردازش قوی سیستم تین کلاینت دارند، استفاده می کنید، قطعا باید به سراغ خرید تین کلاینت اچ پی بروید! در این خصوص کیس های معمولی پاسخگوی شما نخواهند بود. قدرت سروری این تجهیزات نیز در حین بررسی ویژگی های نرم افزاری ارزیابی خواهد شد. البته گرافیک مورد استفاده در این تجهیزات، قابلیت ارتقا دارد و به همین خاطر در بسیاری از ورژن های آن امکان ارتقای نرم افزاری نیز وجود دارد.

خرید تین کلاینت hp

در نظر گرفتن پروتکل های ارتباطی

برای خرید این تجهیزات، توجه به نوع پروتکل انتخابی نیز یک اصل اساسی محسوب می شود. در این زمینه استفاده از پروتکل های ICA، RDP، PCOLP و... متداول تر از سایرین است. این سیستم ها یک فضای ابری مناسب برای شما ایجاد می کنند.

سرورهای تین کلاینت اچ پی

هر یک از کاربران از منابع به خصوصی برای استفاده و خرید تین کلاینت اچ پی خود استفاده می کند. به همین خاطر نیز برای پشتیبانی و تامین منابع مورد نیاز، فراهم کردن سرورهای مناسب نیز یکی از مهمترین نکات ارزیابی می شود. در واقع منابع مورد استفاده هر کاربر، تعیین کننده میزان قدرت سرور مورد نیاز او است. در این زمینه توجه به نوع کسب و کار شما نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. به طور مثال در صورتی که شما یک گیمر هستید و یا فعالیت هایی در زمینه تولید محتوای ویدیویی انجام می دهید، بی شک باید سرورهای قوی تری را مورد استفاده قرار دهید.

توجه به پورت های شبکه تین کلاینت hp

در تین کلاینت های نسل قدیم که بیشتر در بازارهای ایرانی یافت می شوند، به این فاکتور مهم کمتر توجه شده است. برخی از این تین کلاینت های قدیمی، از موس، مانیتور و سایر تجهیزات مشابه پشتیبانی نمی کنند. این مسئله محدودیت هایی در فعالیت کاربران حرفه ای ایجاد می کند. در این خصوص خرید پورت های جانبی نیز متداول است. از جمله آن ها می توان به پورت های VGA اشاره کرد که برای اتصال به مانیتورهای حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید بهترین تین کلاینت HP

عوامل زیادی در انتخاب و خرید بهترین کلاینت اچ پی وجود دارد که یکی از مهمترین آنها نیازهای فرد یا زمینه ای است که دستگاه در آن استفاده خواهد شد. مثلا برای افرادی که نیاز به انجام کارهای سنگین دارند، تین کلاینت های حرفه ای خوب خواهند بود. و برای افرادی که نیاز به انجام کارهای سبک و روزمره دارند، یک تینکلاینت ساده خوب در نظر گرفته می شود. اما با توجه به کاربردهای متفاوت و کارکردهای مهم یک دستگاه باکیفیت، از بین محصولات این برند می توان مدل های تین کلاینت اچ پی T630 و تین کلاینت اچ پی T430 را به عنوان دو مدل از برترین مدلها نام برد. علاوه بر این، هر دو مدل دارای ساختار قیمت و کیفیت مناسبی هستند.

البته شایان ذکر است که اینها تنها نمونه‌هایی از مدل های تین کلاینت HP هستند و نمونه‌های دیگر این برند به روش خاص خود پردازش‌های حیاتی را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کنند.

خرید تین کلاینت HP از فروشگاه ایمن نت

مهم ترین نکته هنگام خرید تین کلاینت اچ پی برای یک مشتری باهوش، انتخاب یک فروشگاه معتبر و اصلی است. چنین فروشگاهی علاوه بر داشتن قیمت و هزینه منصفانه، بهترین مدل های موجود و تعداد کافی مدل های مختلف از این دستگاه را به مشتریان عرضه می کند.

بنابراین، ما ایمن نت را توصیه می کنیم، یک فروشگاه قابل اعتماد با سابقه طولانی در فروش تین کلاینت‌ها، زیرو کلاینت‌ها و رایانه های شخصی کوچک. این شرکت تین کلاینت HP با کیفیت بالا را با قیمت های بسیار مناسب تولید و عرضه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر یا سوالاتی در مورد خرید تین کلاینت HP، با کارشناس ایمن نت تماس بگیرید.

جمع بندی نهایی

در دنیای امروز هر روز تجهیزات جدیدتری در عرصه های سخت افزاری، کامپیوتری و قطعات ابداع می شوند که هر یک پاسخگوی برخی از نیازهای کاربران خواهند بود. خرید تین کلاینت HP از ایمن نت نیز یکی از نوآوری های عرصه سخت افزار و کامپیوتر است که در مدل های متنوع ارائه می شود. با خرید این وسیله از کمپانی جهانی اچ پی، کیفیت این تجهیزات را تضمین خواهید کرد!

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net