• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800

تعرفه پشتیبانی شبکه + 6 عامل موثر بر هزینه و قیمت نگهداری شبکه

باتوجه به وجود شرکت های متفاوت در خصوص ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، دانستن هزینه و قیمت پشتیبانی شبکه و تعرفه پشتیبانی شبکه یکی از موضوعات مهم در خصوص دریافت خدمات شبکه ای برای حفظ امنیت و بهره برداری بهتر از سیستم های شبکه محسوب می شود.

6 عامل موثر و تعیین کننده در هزینه های پشتیبانی شبکه به منظور برآورد هزینه های ماهانه و سالانه به منظور اختصاص هزینه هایی که ممکن است صرف نگهداری، امنیت و بروزرسانی شبکه شود همیشه مورد بحث بوده است. این نکته را همیشه باید در نظر گرفت که هزینه هایی که صرف پشتیبانی شبکه می شود به منظور حفط تجهیزات و سرمایه شما می باشد.

جهت دریافت مشاوره تماس بگیرید 74391800 (021)
آنچه در این مطلب مطالعه خواهید نمود
    تعرفه پشتیبانی شبکه + 6 عامل موثر بر هزینه و قیمت نگهداری شبکه

    تعرفه پشتیبانی شبکه + 6 عامل موثر بر هزینه و قیمت نگهداری شبکه

    برای آگاهی از تعرفه پشتیبانی شبکه باید به نیازهای شبکه شرکت یا سازمان فکر کنید تا از هزینه های اضافی خودداری کرده و از میزان خسارتی که ممکن است پیش آید، جلوگیری کنید. برای درک بهتر هزینه های مربوط به خدمات، باید برخی فاکتورها را در نظر گرفت. البته این موضوع را باید در نظر گرفت که نیازها و ویژگی های هر شرکت متفاوت است، لذا هر سازمان با توجه به نیاز ها برای خدمات شبکه اقدام می کند.

    6 عامل موثر و مهم در تعرفه پشتیبانی شبکه در تهران و سایر شهرها:

    1- تعداد تجهیزاتی که شبکه شما نیاز به بررسی دارد :

    یکی از مهمترین عامل های تعیین کننده در هزینه و قیمت پشتیبانی شبکه موضوع تعداد تجهیزات موجود در شبکه می باشد. تجهیزات موجود در یک شبکه شامل تعداد کامپیوترها، سرور ها، پرینتر ها و … و حتی اتصالات و تلفن های موجود در صورت نیاز به بررسی می تواند شامل تجهیزات شبکه باشد. زمانی که صرف بررسی تجهیزات شبکه می شود و کادر در پشتیبانی و نگهداری شبکه می بایست صرف عیب یابی، بروزرسانی یا تقویت سیستم شبکه شما کند بر حسب پیچیدگی و تعداد تجهیزات شبکه، بر روی تعرفه پشتیبانی شبکه بسیار تاثیر گذار خواهد بود. با افزایش تعداد تجهیزات موجود در شبکه هزینه پشتیبانی شبکه افزایش خواهد یافت.

    2- نوع تجهیزات شبکه شما که نیاز به بررسی دارد:

    از دیگر عامل های تعیین کننده در تعرفه پشتیبانی شبکه نوع تجهیزات موجود در شبکه می باشد، با توجه به اینکه انواع مختلف تجهیزات نیاز به تخصص، ابزار، مهارت و کادر پشتیبان بخصوص خود دارد. بنابراین باید این موضوع را حتما در نظر گرفت که نوع تجهیزات شبکه شما در تعیین تعرفه و قیمت پشتیبانی شبکه بسیار موثر خواهد بود.

    مطلب پیشنهادی: چک لیست پشتیبانی شبکه * نگهداری شبکه های کامپیوتری

    3- نرم افزار به کار رفته در اجزا شبکه موثر بر هزینه و تعرفه پشتیبانی شبکه:

    نرم افزارهایی که در شبکه شما به کار برده شده است از دیگر مواردی است که در تعرفه پشتیبانی شبکه تاثیر گذار می باشد. این موضوع که بروزرسانی نرم افزارها گاها بر تقویت و امنیت شبکه شما موثر و گاها تداخل ایجاد خواهد کرد بسیار مهم و تخصصی می باشد. نرم افزار های متعددی در یک شبکه وجود دارد مانند فایروال ها، اکتیو دایرکتوری، نرم افزار ها در مجازی سازی شبکه و حتی نرم افزار های مانیتورینگ شبکه و …. که نیازمند بررسی دقیق و حضوری پشتیبان متخصص خود هستند.

    نرم افزار به کار رفته در اجزا شبکه موثر بر هزینه و تعرفه پشتیبانی شبکه

    4- فاصله خدمات گیرنده تا شرکت ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه:

    همانطور که میدانید انتقال تجهیزات شبکه برای عیب یابی و سرویس و تعویض قطعات و ... گاها در ابعاد وسیع نا معقول خواهد بود، و کادر پشتیبان شبکه می بایست برای بررسی دقیق، سرویس، ارتقا و ... در محل تجهیزات حضور یابد که بسته به مسافت که طی میکند، هزینه تعرفه پشتیبانی شبکه به طبع بیشتر خواهد بود.

    5- تعداد دفعات نیاز به حضور پشتیبان، عامل موثر در تعرفه پشتیبانی شبکه :

    در مواردی که نیاز است پشتیبان شبکه مرتب در محل حضور یابد بسته به درخواست کارفرما و بسته به پیچیدگی ها و حساسیت تجهیزات غیرفعال شبکه، ممکن است بصورت هفتگی، ماهانه و ... باشد. برحسب تعداد دفعات نیاز به سرویس و پشتیبانی شبکه قیمت و تعرفه پشتیبانی شبکه برای شما متغییر و به مراتب بیشتر خواهد بود.

    مطلب پیشنهادی: برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه * واگذاری نگهداری شبکه

    6- ارائه خدمات پشتیبانی شبکه غیر حضوری:

    در ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، می توان به دو شکل عملکرد، پشتیبانی بصورت حضوری یا بصورت غیر حضوری. پشتیبانی بصورت غیر حضوری می تواند به دو شکل تلفنی و ریموت از راه دور باشد.

    با توجه به اینکه هزینه های رفت و امد برای متخصصین پشتیبانی شبکه در پشتیبانی غیر حضوری حذف می شود. و البته زمان ارائه خدمات پشتیبانی کمتر می شود. قیمت تعرفه پشتیبانی شبکه در نظر گرفته شده بصورت غیر حضوری بصرفه تر و کمتر خواهد بود.

    هر چند عوامل تعیین کننده در هزینه های خدمات شبکه در تهران و سایر شهرها یکسان هستند. ولیکن ممکن است به عامل های دیگر وابسته باشد که برحسب تفاوت می توان آنها را در هزینه های جاری به منظور پشتیبانی شبکه در نظر گرفت. شاید برای شما سئوال باشید که عوامل دیگر در این خصوص چه چیز می تواند باشد.

    • عامل تجربه و تخصص کادر پشتیبان و شرکت ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه ای که انتخاب می کنید بر روی تعرفه پشتیبانی شبکه موثر خواهد بود.
    • سابقه شرکت ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه و رزومه فعالیت شرکت ارائه دهنده خدمات در تعیین هزینه های پشتیبانی شبکه گاها تاثیر گذار خواهد بود.
    • در مورادی ممکن است شبکه شما نیاز به تعویض یا نصب قطعات جدید یا خاص داشته باشد. که فراهم کردن آن برعهده کارفرما یا کارشناس پشتیبان شبکه بر حسب توافق خواهد بود. و جزو هزینه های جاری و جدا از تعرفه پشتیبانی شبکه خواهد بود باشد.
    ارائه خدمات پشتیبانی شبکه غیر حضوری

    محاسبه نهایی قیمت پشتیبانی شبکه

    برای تعیین محدوده قیمت پشتیبانی شبکه مخصوص شرکت خود می توانید با مشاوره رایگان پشتیبانی ایمن نت تماس بگیرید و تجهیزات و خدمات شبکه خود را تلفنی اعلام کنید تا محدوده تعرفه پشتیبانی شبکه به شما اطلاع داده شود.

    برای اطلاع از قیمت دقیق پشتیبانی شبکه می توانید با پشتیبانی ایمن نت تماس بگیرید تا کارشناسان ما از محل شرکت شما بازدید کرده و قیمت دقیق پشتیبانی شبکه را توسط پشتیبانی ما اندازه گیری کنند. و پس از بررسی همه چیز، قیمت پشتیبانی شبکه شرکت شما را به شما اعلام کنند.

    مطلب پیشنهادی: 10 دلیل برای اینکه چرا پشتیبانی و امنیت شبکه مهم است؟

    تعرفه پشتیبانی شبکه چقدر مهم است؟

    برای انتخاب شرکت مناسب، معیار اصلی شما نباید قیمت پشتیبانی شبکه باشد، بلکه کیفیت خدمات پشتیبانی نیز بسیار مهم است. اما چگونه می توان کیفیت ارائه خدمات پشتیبانی شبکه را درک کرد؟ در پشتیبانی، یک قرارداد پشتیبانی شبکه 3 ماهه برای کارفرمایانی که بسیار حساس و مشتاق کار خود هستند و بهترین شرکت پشتیبانی شبکه را برای ایجاد اعتماد انتخاب می کنند و دو گروه می دانند چگونه با یکدیگر تعامل داشته باشند، پیشنهاد می کنیم. پس از گذشت 3 ماه با توافق طرفین این قرارداد به مدت یک سال قابل تمدید می باشد.

    از سوی دیگر، پشتیبانی فناوری اطلاعات نیز خدمات پشتیبانی شبکه را به صورت موردی ارائه می دهد. اما از آنجایی که پشتیبانی اولیه فناوری اطلاعات یک سرویس پشتیبانی شبکه قراردادی و بلند مدت است، اولویت کار کمتر از قرارداد پشتیبانی شبکه است. فراموش نکنیم که در حال حاضر بسیاری از کارها در شرکت ها و مجموعه ها توسط کامپیوتر انجام می شود و هر روز بر اهمیت آن افزوده می شود. بنابراین در اینجا تعمیر و نگهداری کامپیوتر و تجهیزات مربوطه اهمیت پیدا می کند. و قطعی شبکه در مدت زمان کوتاهی می تواند روند کاری مجموعه را مختل کند و خسارات زیادی را به مجموعه وارد کند.

    ما هرگز ادعا نمی کنیم که بهترین نرخ ها و تعرفه های پشتیبانی شبکه را ارائه می دهیم. اما با اطمینان می گوییم که بهترین کیفیت پشتیبانی شبکه را ارائه می کنیم و این برای تیم هایی که نمی خواهند لحظات تاخیر را تجربه کنند، ایده آل است. ما روی قیمت پشتیبانی شبکه تمرکز نکردیم، بلکه بر اساس دانش و تجربه خود از پشتیبانی شبکه حساب ویژه ای باز کردیم. و می دانیم که کارفرمایانی که تجربیات بدی با افراد کم سواد و کم تجربه داشته اند به دنبال چنین شرکت هایی هستند.

    انتخاب مناسب ترین تعرفه خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه

    شرکت ها یا سازمان هایی که به تازگی شروع به کار کرده اند اما بودجه کافی برای پوشش هزینه های تعمیر و نگهداری شبکه کامپیوتری ندارند، ممکن است برای مدتی این خدمات آنلاین را ترک کنند و مشکلاتی را به صورت آنلاین ایجاد کنند. اما این روش در نهایت هزینه زیادی برای شرکت خواهد داشت و یا ممکن است فرصت شغلی خوبی را به دلیل عدم پشتیبانی سیستم و شبکه از دست بدهند.

    خدمات پشتیبانی شبکه نه تنها در کل شبکه، بلکه در نصب و مدیریت اجزای تشکیل دهنده آن نیز برای همه مشاغل ضروری است، بنابراین نگهداری و پشتیبانی از این سیستم ها مهم است. با انتخاب معقول ترین هزینه و تعرفه پشتیبانی شبکه های کامپیوتری و صرفه جویی در هزینه های عیب یابی سیستم کامپیوتری به راحتی می توانید مشکلات شبکه کامپیوتری خود را حل کنید.

    مطلب پیشنهادی: خدمات پشتیبانی شبکه کرج * شرکت نگهداری شبکه

    انواع استراتژی های قیمت گذاری برای خدمات پشتیبانی شبکه آنلاین

    قیمت گذاری خدمات پشتیبانی شبکه بر اساس عوامل مختلفی است. هر یک از این عوامل بر قیمت یک بخش تأثیر می گذارد که در ادامه ان ها را بررسی خواهیم کرد.

    انواع استراتژی های قیمت گذاری برای خدمات پشتیبانی شبکه آنلاین

    قیمت خدمات پشتیبانی شبکه از طریق نظارت از راه دور

    در این مدل هزینه و قیمت خدمات پشتیبانی شبکه تنها از طریق نظارت و هشدار شبکه انجام می شود. به عنوان مثال، برای یک کسب و کار کوچک، ممکن است شامل به روز رسانی نرم افزار، برنامه های ضد ویروس و ضد هرزنامه، پشتیبان گیری از راه دور یا بهینه سازی دیسک باشد که به عنوان پرداخت ماهانه صورتحساب می شود. هزینه و تعرفه سایر خدمات مورد نیاز به صورت جداگانه محاسبه می شود.

    سطح پشتیبانی شبکه برای تعداد کاربران

    برخی از شرکت های خدمات پشتیبانی آنلاین هزینه خدمات ثابتی را برای تعدادی از کاربران در ماه تعیین می کنند. این نوع قیمت و تعرفه پشتیبانی شبکه به دلیل سادگی برای مشاغل کوچک با بودجه محدود مناسب است. بنابراین، با افزایش نیروی کار، برنامه ریزی و برآورد هزینه های فناوری اطلاعات برای کارفرما بسیار آسان تر می شود.

    هزینه و قیمت پشتیبانی شبکه برای تعداد دستگاه های شبکه

    مدل قیمت گذاری دیگری که توسط ارائه دهندگان خدمات پشتیبانی برای رایانه ها، لپ تاپ ها، سرورها و غیره استفاده می شود. معمولا برای هر نوع دستگاه قیمت ثابتی تعیین می شود. در این مرحله هزینه پشتیبانی سرور و تعرفه پشتیبانی شبکه قابل توجه است.

    قیمت پشتیبانی شبکه بر اساس بسته های خدماتی

    در این روش، شرکت پشتیبانی شبکه چندین نوع بسته و مجموعه ای از خدمات را ارائه می دهد که با یکدیگر مطابقت دارند. معمولا این پکیج ها بر اساس اندازه شرکت و تعداد تجهیزات طبقه بندی می شوند. بسته های برنزی، نقره ای و طلایی روشی متداول برای نمایش و نام گذاری این بسته ها هستند. این یکی از رایج ترین مدل های قیمت گذاری خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه است. اما مشکلات خاص خود را نیز دارد و هر یک از این بسته ها دارای محدودیت هایی هستند.

    نتیجه گیری نهایی

    در آخر موارد عنوان شده بسته به شرایط خاص ممکن است بر روی تعرفه پشتیبانی شبکه شما تاثیر گذار باشد. اما توصیه ما به شما این است که همیشه مشاوره و راهنمایی در خصوص خدمات پشتیبانی شبکه را از شرکت مورد اعتماد خود بگیرید. ثابت بودن شرکت ارائه دهنده خدمات به شما، موجب این می شود که در طی سالیان با تجهیزات و چالش های پیش روی شما آشنا می شود. و همیشه بهترین مشاوره و خدمات را برای حفظ شما در نظر خواهد گرفت.

    نظرات کاربران

    اطلاعات تماس

    میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

    02174391800 09128581120 info@imennet.net