• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
خرید بهترین دوربین مداربسته برای مغازه * قیمت فروش

برای اطمینان کامل از ایمنی فروشگاه، باید بهترین دوربین مداربسته برای مغازه را انتخاب کنید. بهترین دوربین مداربسته یک دستگاه گران قیمت از یک برند معروف نیست، هر دوربینی در هر مکانی که از آن استفاده می کنید، باید دارای ویژگی هایی باشد که در این مقاله در مورد آن صحبت می کنیم. بدون شک یکی از بهترین راه حل ها برای تامین امنیت فروشگاه ها، خرید دوربین مداربسته برای مغازه می باشد.

خرید دوربین مداربسته برای مغازه ها

دوربین های مدار بسته به طور کلی دو کاربرد اصلی دارند:

  1. اقدامات امنیتی: دوربین مدار بسته برای افزایش امنیت محل، نصب استفاده می شود. این حفاظت اضافی می تواند از فعالیت های مجرمانه جلوگیری یا پیگرد قانونی کند.
  2. برنامه های نظارتی: دوربین مدار بسته برای نظارت بر فعالیت افراد یا تجهیزات استفاده می شود.

حال اگر به این دو دلیل یا یکی از آن ها قصد خرید دوربین مداربسته برای مغازه را دارید، در مورد ویژگی های این دوربین صحبت خواهیم کرد.

نصب دوربین مداربسته در مغازه ها و اماکن تجاری

محل نصب دوربین ممکن است برای هر فروشگاهی متفاوت باشد، اما به طور کلی مکان های رایجی برای نصب دوربین مداربسته در مغازه وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

رو به روی مشتری ها:

برای اکثر مغازه داران، حساس ترین و مهم ترین کاربرد دوربین مدار بسته نظارت بر مشتریان فروشگاه است. شما می توانید این دوربین ها را رو به روی مشتریان قرار دهید. البته در مغازه های کوچک می توان دوربین را به گونه ای نصب کرد که درب واحد را نیز تحت نظر داشته باشد. خرید دوربین های اسپید دام برای این کاربرد مناسب هستند.

ورودی مغازه:

در صورتی که ورودی مغازه دور از بخش فروش باشد، دوربین مجزایی برای ورودی آن در نظر گرفته می شود تا بر ورود و خروج افراد از مغازه نظارت داشته باشید.

نصب دوربین روبروی فروشنده:

اگر شخص فروشنده، کارفرما نباشد، اندازه گیری عملکرد فروشنده ضروری خواهد بود. برای این کار یک دوربین مداربسته برای مغازه و جلوی فروشنده قرار می گیرد.

خرید دوربین مداربسته برای مغازه

نمای بیرونی فروشگاه:

نمای بیرونی فروشگاه به طور کلی بسیار مهم است. با کنترل این منطقه می توان امنیت واحد تجاری و واحدهای اطراف آن را دو چندان کرد. استفاده از یک یا دو دوربین مداربسته در مغازه بسته به شرایط و مکان فروشگاه مناسب است و دوربین های صنعتی نیز این کاربرد را دارند. دوربین های بولت یا گلوله ای در فضای باز نیز می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

نصب دوربین مداربسته برای مغازه در انبار یا قفسه ها:

در صورتی که فروشگاه دارای انبار یا قفسه های داخلی می باشد که توسط دوربین های دیگر پوشش داده نشده، لازم است تعدادی دوربین برای نظارت بر آنها در نظر گرفته شود. به طور معمول در این مواقع از دوربین های Dome استفاده می شود. ولی اگر می خواهید زاویه زوم خاصی را نشان دهید، باید از دوربین باکس با لنز خارجی استفاده کنید.

قسمت دخل مغازه :

مدیریت دخل به شما این امکان را می دهد که از جریان ورودی و خروجی پول در دخل مطلع شوید و حساب های خود را با اطمینان بیشتری مشاهده کنید. به طور کلی دوربین باکس با لنز مخصوص برای این مواقع مناسب است.

آیا نصب دوربین مداربسته در مغازه ضرورت دارد؟

متأسفانه از نظر اکثر مردم استفاده از امکانات امنیتی پیشرفته صرفاً یک هزینه اضافی است. در حالی که استفاده از سیستم نظارت تصویری می تواند از بسیاری از سرقت ها و جرایم جلوگیری کند، همچنین به دستگیری سارقان و حتی جبران خسارت کمک کند.

به همین دلیل زمانی که در مورد تعداد دوربین، افزایش کیفیت تصویر دوربین و خرید دوربین مداربسته برای مغازه تصمیم می گیرید، توصیه می شود قیمت آن را با ارزش آن مقایسه کنید و سپس تصمیم بگیرید. در واقع کیفیت را فدای کمیت نکنید. از آنجایی که ارزیابی این عوامل می تواند مدتی طول بکشد، ایمن نت با ارائه پکیج بهترین دوربین مداربسته برای مغازه با انواع و اقسام تعداد، این موارد را با بهترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار داده است.

انتخاب بهترین نوع دوربین مداربسته برای مغازه

دوربین ها معمولا به دو دسته داخلی (INDOOR) و خارجی (OUTDOOR) تقسیم می شوند:

  • دوربین داخلی نوعی دوربین است که در محیط های داخلی استفاده می شود و بدنه آن برای محیط بیرونی مناسب نیست. یعنی ضد آب و ضد گرد و غبار نمی باشد.
  • دوربین های خارجی دوربین هایی هستند که در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند و قاب های آن ها ضد آب و ضد گرد و غبار است.

قیمت خرید دوربین مداربسته برای مغازه

تکنولوژی دید در شب یا مادون قرمز عامل مهمی در انتخاب نوع و خرید بهترین دوربین مداربسته برای مغازه است. دوربین مداربسته دید در شب می تواند تصویر خوبی در تاریکی به ما بدهد. اگر این موضوع برای شما مهم است؛ به ویژگی های دید در شب دوربین توجه کنید.

دوربین ها دارای لنزها و زوایای دید متفاوتی هستند، دوربین مورد نظر خود را بر اساس کاربرد و زاویه مورد نظر خود انتخاب کنید.

خرید انواع دوربین مدار بسته برای مغازه

اگر می خواهید دوربین ها در دید مشتری باشند و به عنوان یک عامل بازدارنده عمل کنند، باید در زاویه دید مشتری نصب شوند. و یا با قرار دادن دوربین روی یک جلد یا قاب بزرگتر، توجه مشتری را به دوربین مغازه جلب کنید. اما اگر نیازی نیست کسی متوجه دوربین شود، می توانید از دوربین های مخفی برای مغازه استفاده کنید. و دوربین را در مکانی نصب کنید که هیچ کس آن را نبیند.

دوربین های Dome با لنز ثابت و با زاویه دید 70 و 85 درجه برای محیط های اداری و تجاری مانند مغازه ها مناسب بوده و معمولا قابلیت دید در شب را دارند.

دوربین های بولت با لنزهای ثابت (25، 50 و 70 درجه) و لنزهای متغیر (35 تا 80 درجه و 25 تا 85 درجه) بدنه ای دارند. که از دوربین در برابر آب و گرد و غبار محافظت می کنند، و برای استفاده در فضاهای عمومی و باز مناسب هستند. و یکی از بهترین دوربین مداربسته برای مغازه ها به شمار می آِیند.

دوربین های باکس امکان اتصال لنز خارجی را دارند و برای ثبت تصاویر از زوایای خاص مناسب هستند. و در محیط های داخلی تخصصی تر عمل می کنند. همچنین این دوربین ها ضد آب نیستند و در صورت استفاده در محیط بیرونی باید از پوششی برای محافظت از آنها استفاده شود. این نوع دوربین معمولا فاقد فناوری دید در شب است، اما در نور کم تصاویر خوبی به ما می دهد.

دوربین های مینیاتوری یا دوربین های مخفی بسیار کوچک هستند، فناوری دید در شب ندارند و در اغلب در محیط های داخلی استفاده می شوند.

جمع بندی نهایی

در نهایت اگر ویژگی های بهترین دوربین مداربسته برای مغازه را بشناسیم، می دانیم که خرید یک دوربین مداربسته با کیفیت خوب به معنای خرید یک دوربین خوب نیست. همچنین دوربین های مداربسته گران قیمت لزوما دوربین های بهتری نیستند.

بهتر است یک دوربین مداربسته با قابلیت دید در شب برای مغازه خود خریداری کنید. و در هنگام خرید دوربین مداربسته برای مغازه خود دلیل قیمت بالای آن را با دقت در نظر بگیرید و عاقلانه انتخاب کنید. فروشگاه ایمن نت پکیج های اقتصادی دوربین مداربسته را ارائه می دهد که هم در تعداد دوربین ها و هم در انتخاب نوع دوربین دقت زیادی می شود. شایان ذکر است که می توانید با تماس با مشاور فروش ما، نوع دوربین موجود در این بسته را تغییر دهید.

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net