• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
خرید دوربین مداربسته لامپی ارزان + قیمت خرید و فروش

دوربین مداربسته لامپی یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصولات دوربین مداربسته در سال های اخیر بوده است. بسیاری از افراد به دلیل سهولت در نصب دوربین مدار بسته لامپی این محصول را خریداری می کنند. علاوه بر این قیمت دوربین های مداربسته لامپی نیز عاملی است که در خرید این محصول تاثیرگذار است. در ادامه این گزارش از سایت ایمن نت ویژگی های اصلی یک دوربین لامپی ارزان قیمت که نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است، توضیح می دهیم.

خرید و نصب دوربین مداربسته لامپی ارزان قیمت

یکی از دغدغه های خریداران دوربین مداربسته نصب است. که گاهی از نظر هزینه و زمان مشکلاتی ایجاد می کند؛ اما دوربین مدار بسته لامپی یک دوربین شگفت انگیز است. برای نصب دوربین مداربسته لامپی کافی است این دوربین را مانند یک لامپ معمولی به سرپیچ وصل کنید. به همین راحتی نصب دوربین مدار بسته لامپی در حال حاضر کامل شده است. تنها چیزی که باقی می ماند تنظیمات نرم افزاری این سیستم است، که در ادامه توضیح داده خواهد شد.

نصب آسان دوربین لامپی یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در خرید این دوربین های لامپی ارزان قیمت است. علاوه بر این قیمت دوربین مداربسته لامپی نیز بسیار مقرون به صرفه است. بنا بر همین دلایل و همچنین نصب آسان در این دوربین، فروش این محصول در بازار جهانی و ایران بسیار بالاست.

مطلب پیشنهادی: دیپ فیک چه مزیت هایی دارد؟

دوربین مداربسته لامپی با محدوده فیلمبرداری 360 درجه

این دوربین دارای لنز پانوراما است و می تواند تصاویر را با فرمت واید ثبت کند و از محیط اطراف عکس های 360 درجه بگیرد. با توجه به این واقعیت، در بیشتر مواقع دوربین مداربسته لامپی بر روی سقف نصب می شود و لنز پانوراما می تواند تصویر کاملی از اتاق ثبت کند. به همین دلیل این دوربین های مدار بسته به دوربین های 360 درجه نیز معروف هستند.

خرید دوربین مداربسته لامپی بی سیم

یک ماژول وای فای در دوربین لامپی light cctv قرار داده شده است که از طریق WIFI به مودم متصل می شود و تصاویر را به صورت P2P در اینترنت منتقل می کند. بنابراین شما به راحتی می توانید تصاویر را از طریق تلفن همراه خود مشاهده کنید.

خرید دوربین لامپی

نصب مخفی دوربین لامپی در اماکن گوناگون

به دلیل شکل لامپی این دوربین، می توانید از دوربین مداربسته لامپی به عنوان یک دوربین مخفی نیز استفاده کنید و با توجه به این که این محصول درست مانند یک لامپ ال ای دی به نظر می رسد، دزد یا هر شخصی که قصد سرقت دارد متوجه آن نمی شود. و در نتیجه نمی تواند به راحتی دوربین را خراب یا نابود کند و ردپا و آثار خود را از بین ببرد. شما عزیزان می توانید این دوربین را داخل آباژور یا چراغ مطالعه نصب کنید و حتی چراغ های LED دوربین مداربسته را روشن کنید تا شبیه چراغ مطالعه شود. همین سادگی باعث کاهش قیمت دوربین مداربسته لامپی و افزایش تعداد خریداران شده است.

مطلب پیشنهادی: میکروتیک

قیمت دوربین مداربسته لامپی و دیگر ویژگی های آن

دوربین لامپی دارای عملکردهای زیادی است و با توجه به امکانات این محصول، قیمت دوربین مداربسته لامپی ارزان و بسیار مقرون به صرفه است. قیمت دوربین لامپی نسبت به سایر دوربین های مداربسته بی سیم کمتر است و در عین حال این دوربین لامپی ارزان قیمت از نظر قابلیت ها و امکانات کمتر از سایر مدل های دوربین مداربسته بی سیم نیست.

اگر به دنبال دوربین لامپی ارزان هستید می توانید برای خرید دوربین مداربسته لامپی با فروشگاه ایمن نت تماس بگیرید و یا به مرکز فروش دوربین مداربسته لامپی ایمن نت مراجعه کنید، وب سایت ایمن نت یکی از مراکز فروش دوربین لامپی ارزان و معتبر می باشد. یکی دیگر از راه های خرید دوربین مداربسته لامپی که آسان ترین راه خرید نیز می باشد، خرید دوربین مدار بسته لامپی از فروشگاه های اینترنتی نظیر ایمن نت است.

در واقع اولین مزیتی که در خرید دوربین های مدار بسته لامپی به چشم می خورد قیمت مناسب آنهاست و اگر این دوربین ها را با دوربین های دیگر مقایسه کنید، متوجه می شوید که قیمت بسیار مناسب تری دارند. یکی از دلایل معقول بودن قیمت دوربین لامپی عدم وجود دستگاه DVR است. سایر دوربین های مداربسته برای ضبط تصاویر به واحد DVR و همچنین کابل و منبع تغذیه نیاز دارند که هزینه بالایی دارد. دوربین لامپی تمام این تجهیزات را در خود دارد.

سایر ویژگی ها و قابلیت های این محصول:

  1. اتصال به اینترنت بی سیم (WIFI)
  2. انتقال عکس اینترنتی به تلفن همراه بدون IP ثابت
  3. انتقال صدا به صورت دو طرفه
  4. راحتی نصب دوربین لامپی
  5. قابلیت دید در شب
  6. فیلمبرداری از محیط اطراف به صورت 360 درجه
  7. پورت MicroSD برای ذخیره تصاویر و پشتیبانی از حافظه تا 64 گیگا بایت
  8. امکان تشخیص دادن حرکت
  9. عدم نیاز به DVR و دیگر تجهیزات
  10. تصویر برداری با کیفیت FullHD

نصب دوربین مداربسته لامپی

دوربین لامپی تا چند روز تصاویر را ذخیره می کند؟

یکی از دغدغه های خریداران دوربین مداربسته این است که فیلم دوربین مدار بسته چند روز نگهداری می شود؟! برای پاسخ به این سوال توجه داشته باشید که دوربین مداربسته لامپی با استفاده از الگوریتم های فشرده سازی، حجم تصاویر را کاهش می دهد تا تصاویر ضبط شده حجم کمتری از حافظه و رم اشغال کنند. بنابر این پاسخ این سوال کاملا بستگی به میزان حافظه و رم دوربین لامپی که خریداری می کنید دارد.

خرید دوربین مداربسته لامپی با قیمت ارزان

همان طور که در قسمت های قبل گفته شد، برای خرید دوربین مداربسته لامپی می توانید به صورت حضوری مراجعه کرده و یا می توانید دوربین مداربسته لامپی ارزان قیمت را به صورت تلفنی یا اینترنتی از فروشگاه ایمن نت خریداری کنید. برای درک مقرون به صرفه بودن قیمت دوربین مداربسته لامپی می توانید قیمت محصولات مختلف را با هم مقایسه کنید و یا قیمت دوربین مداربسته لامپی را در سایر فروشگاه های اینترنتی بررسی نمایید. اگر به دنبال خرید دوربین لامپی ارزان قیمت هستید، پیدا کردن آن چندان سخت نیست و با مقایسه قیمت ها هنگام خرید آنلاین دوربین مداربسته لامپی، به راحتی یک دوربین چراغی ارزان پیدا خواهید کرد.

نکته مهمی که در هنگام خرید دوربین لامپی باید به آن توجه کنید این است که افرادی که تحت نظارت شما هستند، باید از نصب این دوربین آگاه باشند. این نوع دوربین ها اگر چه به صورت مخفیانه قابل نصب هستند، اما برای نصب نیازی به هیچ گونه مجوز ندارند. ممکن است یکی از دلایل پایین بودن قیمت دوربین های مدار بسته لامپی نیز همین باشد.
یکی از بهترین مدل های دوربین مداربسته موجود در بازار دوربین لامپی v380 می باشد. قیمت این دوربین های لامپی v380 نسبت به سایر مدل های مختلف تا حدودی گران تر است.

مزایای خرید دوربین مدار بسته لامپی

خرید دوربین مداربسته لامپی مانند سایر محصولات دارای مزایا و معایبی هستند که در اینجا به آنها اشاره می کنیم.

مزایای خرید دوربین لامپی شامل موارد زیر می شود:

  • قیمت دوربین مداربسته لامپی بسیار ارزان است.
  • نصب این مدل از دوربین های مداربسته بسیار آسان است.
  • این دوربین ها دارای قابلیت انتقال دو طرفه صدا هستند.
  • دوربین لامپی قابلیت اتصال به اینترنت را دارد.
  • دوربین های لامپی را می توان به صورت مخفی استفاده کرد.
  • رندر تصویر به صورت 360 درجه

قابلیت دید در شب دوربین لامپی

دید در شب دوربین لامپی به صورت دستی و اتوماتیک توسط نرم افزار انجام می شود و می توانید آن را کنترل کنید. اگر قابلیت دید در شب دوربین را به صورت دستی تنظیم کنید، می توانید از هر نرم افزاری که می خواهید استفاده کنید. و در هر زمان که بخواهید می توانید آن را روشن و خاموش کنید. اگر نور دوربین را روی اتوماتیک قرار دهید، به گونه ای عمل می کند که هر زمان نور محیط کم باشد، دوربین به طور خودکار LED های اطراف را روشن می کند. خرید دوربین مداربسته لامپی دارای 3 لامپ ال ای دی با نور مناسب می باشد، که تا 10 متر جلو را روشن می کند و تصویر را شفاف نگه می دارد. نمونه ای از این دوربین را در تصاویر بالا مشاهده می کنید. بسیاری از مشتریان ما از تصویر و عملکرد این دوربین رضایت کامل داشتند.

توانایی مکالمه و شنود با خرید دوربین لامپی

این ویژگی در دوربین لامپی به شما این امکان را می دهد که بدون حضور در مکان مورد نیاز از طریق نرم افزار با اطرافیان خود ارتباط برقرار کنید. ما تمام مکالمات انجام شده را نشان داده ایم که اطراف دوربین مداربسته آن را در حافظه میکرو اس دی ضبط می کند و برای شما ارسال می کند و شما می توانید از طریق تلفن همراه خود گوش دهید. گزینه ای برای ارسال صدای شما به محیط، کافیست گزینه را نگه دارید و بگویید صدای شما ارسال شود.

مطلب پیشنهادی: پردازش ابری Cloud Computing

خرید دوربین لامپی برای کدام محیط ها مناسب است؟

خرید دوربین مداربسته لامپی با توجه به ویژگی هایی که دارد مانند یک کیت کامل دوربین است و می توان از آن در فضاهای داخلی و خارجی استفاده کرد. می توانید این دوربین را در دفتر، فروشگاه، اتاق، پارک، مغازه و مکان های دیگر نصب کنید. به طور کلی دوربین لامپی را می توان در هر جایی که سر لامپ معمولی وجود دارد نصب و استفاده کرد. اگر در جایی که می خواهید این دوربین را نصب کنید، سر لامپ وجود ندارد، می توانید یک سر چراغ برقی نصب کنید. برای اینکه بتوانید تصاویر دوربین لامپی را از راه دور مشاهده کنید، باید یک مودم Wi-Fi متصل به اینترنت در محلی که دوربین نصب شده است وجود داشته باشد.

اجزای محفظه دوربین های لامپی

وقتی به یک دوربین لامپی نگاه می کنید، در ابتدا شبیه یک لامپ معمولی به نظر می رسد. در ادامه می خواهیم هر جزء و تمام جزئیات موجود در این نوع دوربین را شرح دهیم.

  1. روی بدنه دوربین لامپی برچسبی وجود دارد که شامل نام کاربری و رمز عبور و کد QR است. که می توانید با موبایل خود اسکن کنید، تا دوربین را با نرم افزار مخصوص آن پیکربندی کنید.
  2. در وسط قسمت پایینی دوربین، لنز دوربین قرار دارد که می تواند به صورت 360 درجه عکس بگیرد.
  3. چندین سوراخ در کناره لنز وجود دارد که سوراخ های بلندگو هستند که هم برای هشدار و اعلان های دوربین و هم برای مکالمه دو طرفه استفاده می شوند و نرم افزار را می توان از راه دور روی تلفن همراه استفاده کرد.
  4. روی بدنه دوربین دو سوراخ منحصر به فرد و کوچک وجود دارد که یکی سوراخ میکروفون است و وظیفه ارسال و نحوه ضبط صدا در دوربین مداربسته را دارد و دیگری سوراخ دکمه ریست نور دوربین است.
  5. در کنار بدنه دوربین به صورت شیار درگاه مخصوص قرار دادن کارت حافظه microSD تعبیه شده است که می توانید تا 64 گیگابایت حافظه را در آن قرار دهید. اگر 64 گیگابایت رم در آن قرار دهید، می توانید حدود 5-6 روز عکس بگیرید.

در ادامه بخوانید: خرید دوربین مداربسته برای بانک ها

نتیجه گیری نهایی

دوربین های لامپی یکی از بهترین مدل های دوربین های مداربسته در بازار هستند. شما عزیزان می توانید دوربین مداربسته لامپی ارزان قیمت را به صورت حضوری و یا آنلاین از فروشگاه دوربین مداربسته ایمن نت خریداری کنید. قیمت دوربین لامپی نسبت به سایر مدل های دوربین مداربسته بسیار ارزان تر است، به نحوی که می توان گفت جز ارزان ترین دوربین ها محسوب می شود. خرید دوربین لامپی با مراجعه به وب سایت ایمن نت بسیار آسان است. توصیه می کنیم این دوربین شگفت انگیز را از دست ندهید و همین حالا یک دوربین لامپی ارزان قیمت بخرید.

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net