• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
دوربین مداربسته خورشیدی + قیمت خرید و فروش انواع دوربین خورشیدی

خرید دوربین مداربسته خورشیدی راه حلی عالی برای حفظ امنیت در مناطقی هستند که برق وجود ندارد. دوربین خورشیدی فروشگاه ایمن نت می توانند بدون اتصال برق و بدون سیم کار کنند و کاملاً خودکار هستند. این دوربین ها به راحتی می توانند انرژی کافی برای دوام و کار کردن نامحدود تولید کنند. دوربین مدار بسته سیم کارت خور خورشیدی برای موارد زیر بسیار مناسب است:

  • خرید دوربین خورشیدی برای امکان تجاری، کارخانه جات، دوربین مداربسته برای باغ و ویلا
  • فضاهای بیرونی و درون ساختمان های مسکونی و تجاری
  • برای حصارها و دیوارهای بلند
  • توسعه دهندگان املاک و پروژه های ساختمانی در حال ساخت که دسترسی به برق ندراند.
  • حیاط ها و محوطه های وسیع
  • هر بخش دور افتاده بدون دسترسی به برق

خرید دوربین مداربسته خورشیدی سیم کارت خور

وب سایت ایمن نت انواع دوربین مداربسته خورشیدی سیم کارت خور با قیمت ارزان را برای شما مشتریان عزیز فراهم نموده است. با استفاده از این تکنولوژی به راحتی می توانید از راه دور تصاویر دوربین های مداربسته خود را حتی در خارج از منزل با استفاده از سیم کارت اپراتورهای رایتل، ایرانسل و همراه اول مشاهده نمایید و محیط پیرامون خود را به راحتی بررسی و مدیریت کنید.

دوربین مداربسته خورشیدی ( Solar camera ) از یک تکنولوژی انتقال ویدئو با سرعت بالا استفاده می کند تا بتواند تصاویر شما را فورا ارسال کند. بسیاری از مشتریان ما انتقال ویدئویی با سرعت بالا را ترجیح می دهند و ما نیز مدل های سازگار با سیم کارت را ارائه می دهیم. این مدل حجم اینترنت را نیز کنترل می کند و کمترین میزان مصرف را دارد. در تست هایی که ایمن نت بر روی این دوربین های خورشیدی انجام داده، حداکثر 1 گیگا بایت داده اینترنت در یک ماه استفاده شده است که این میزان مصرف، بسیار خوب است.

نحوه استفاده و نگهداری پکیج دوربین مداربسته خورشیدی

شارژ باتری های پکیج دوربین مدار بسته خورشیدی از طریق یک پنل خورشیدی انجام می شود که باتری را مستقیماً از نور خورشید شارژ می کند. پنل های پکیج دوربین مداربسته خورشیدی از مونو کریستال ساخته شده اند، این مدل از پنل ها بهترین کیفیت را دارد و حتی در نور کم و هوای ابری نیز می تواند باتری را شارژ کند.

دوربین مداربسته خورشیدی

با این پنل مونو کریستال، دوربین در طول روز کاملاً روشن است، اما نمی تواند از نور خورشید به تنهایی در شب استفاده کند، و نیاز به استفاده از شارژ باتری دارد. باتری دوربین خورشیدی می تواند دوربین را به مدت دو روز فعال نگه دارد و تصاویر را به تلفن همراه شما ارسال کند.

قیمت دوربین مداربسته خورشیدی

خرید دوربین مداربسته خورشیدی یکی از پیشرفته ترین سیستم های حفاظتی نظارتی است، زیرا دیگر نیازی به برق، سیم و کابل ندارد و می توانید به راحتی آن را در هر مکانی مثل مزرعه ، باغ و یا هر جایی که بخواهید نصب کنید. این نوع دوربین نیاز به برق کشی ندارد و به دلیل همین ویژگی منحصر به فرد، قیمت دوربین مدار بسته خورشیدی بالاتر از یک دوربین امنیتی معمولی است.

این افزایش قیمت دوربین مداربسته خورشیدی به دلیل قدرت و عملکرد آن است، زیرا ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که برق نداشته باشید و لازم باشد مکان مورد نظر خود را با دوربین چک کنید. بنابراین می توانید به خرید دوربین مدار بسته خورشیدی روی بیاورید، که نیازی به برق و سیم ندارند.

با توجه به ویژگی های این محصول، خرید دوربین خورشیدی حتی با قیمت بالا بسیار مناسب است. زیرا قابلیت ها و امکاناتی که خرید دوربین مداربسته خورشیدی در اختیار شما قرار می دهد، نسبت به قیمت این محصول بسیار به صرفه می باشد. برای خرید دوربین مدار بسته خورشیدی بدون برق و برآورد هزینه و قیمت نصب دوربین مداربسته خورشیدی می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه ایمن نت تماس برقرار کنید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید. سفارش دوربین خورشیدی به دو صورت آنلاین و تلفنی امکان پذیر است.

ویژگی های خرید دوربین مداربسته خورشیدی XM

دوربین خورشیدی XM ورژن جدید دوربین های مداربسته خورشیدی است. این دوربین نیازی به سیم و برق ندارد و انرژی خود را از پنل خورشیدی تعبیه شده در دوربین تامین می کند. این دوربین از سیم کارت نیز پشتیبانی می کند.

یک باتری لیتیومی قابل شارژ در دوربین نظارتی خورشیدی XM نصب شده است. این باتری در طول روز شارژ می شود و در شرایط نور کم به طور خودکار از طریق باتری دوربین را تغذیه می کند. پنل این دوربین خورشیدی حتی در هوای ابری و محیط های کم نور نیز می تواند باتری را شارژ کند. اگر در منطقه ای بدون برق هستید، خرید دوربین مداربسته خورشیدی XM می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. معمولاً در پارک ها و باغ های بدون برق، این دوربین می تواند امنیت را تامین کند.

قیمت دوربین مداربسته خورشیدی

عملکرد بالا بدون نیاز به سیم کشی و برق

اتصال دوربین مداربسته خورشیدی به مودم به صورت بی سیم بوده و نیازی به کابل و دستگاه ضبط ندارد. همچنین به دلیل باتری داخلی و پنل خورشیدی نیازی به برق ندارد و انرژی خود را از طریق نور خورشید تامین می کند.

می دانید که سارقان حرفه ای با ورود به محل، برق را قطع می کنند، و تمام دوربین های مداربسته را خاموش می کنند و هیچ اثری از خود باقی نمی گذارند. خرید دوربین مداربسته خورشیدی با باتری بدون استفاده از برق این احتمالات را به صفر می رساند و فیلم دوربین های خورشیدی مداربسته با استفاده از باتری ضبط می شود.

همچنین بخوانید : قیمت دوربین کوچک

ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبار

دوربین مداربسته خورشیدی در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. سطح حفاظت از آب این دوربین ip66 است و می تواند بدون آسیب فیلم برداری کند.

فیلمبرداری و عکاسی در نور کم

پنل به کار رفته در این دوربین حتی در نور کم نیز می تواند باتری را شارژ کند و برخلاف سایر دوربین های خورشیدی که در هوای ابری نمی توانند دوربین را کار کنند، دوربین مداربسته خورشیدی XM می تواند حتی در هوای ابری نیز فعال باشد و فیلمبرداری کند.

وضوح و کیفیت بالای تصویر در دوربین های خورشیدی

این مدل دوربین خورشیدی کیفیت بالایی دارد و می تواند تصاویری با کیفیت بالا ثبت کند. همچنین این دوربین قابلیت دید در شب دارد و می تواند تا ۲۰ متر را در تاریکی مطلق پوشش دهد.

شناسایی حرکات و ارسال هشدار

از آنجایی که دوربین مداربسته خورشیدی دارای سنسور PIR است، می تواند حرکات واقعی را تشخیص دهد و نسبت به سایر دوربین ها ضریب خطای کمتری دارد. همچنین قابلیت ارسال هشدار در صورت تشخیص حرکت را دارد. این دوربین بلافاصله پس از تشخیص حرکت، هشدارها و پیام هایی را به تلفن همراه شما ارسال می کند.

همچنین بخوانید: خرید دوربین مدار بسته مخفی

امکان برقراری مکالمه به صورت دو طرفه

می توانید با افرادی که دور هستند و محدودیت مکانی ندارند گفتگوی دو طرفه داشته باشید. با بلندگوی قدرتمند و میکروفون قوی و باکیفیت تعبیه شده در دوربین مداربسته خورشیدی، صدایی با کیفیت و مکالمه ای خوب دریافت خواهید کرد.

مشاهده و نمایش تصاویر به صورت آنلاین

شما می توانید تصاویر را به صورت آنلاین در تمام سیستم عامل ها مشاهده کنید. این دوربین را می توان به صورت بی سیم و بدون نیاز به کابل کشی شبکه به مودم متصل کرد. در واقع دوربین امنیتی خورشیدی دارای وای فای داخلی با برد آنتن 40 تا 60 متر است و می توانید بدون مودم به راحتی به دوربین متصل شوید.

دوربین مداربسته خورشیدی چگونه کار می کند؟

دوربین های مداربسته نسل بعدی با استفاده از پنل خورشیدی می توانند انرژی مورد نیاز خود را از خورشید دریافت کرده. و در باتری داخلی خود برای استفاده در مواقعی که خورشید وجود ندارد ذخیره کنند. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که از خرید دوربین مداربسته خورشیدی بی سیم در محیط هایی استفاده کنید که برق وجود ندارد یا مدیریت کابل های برق بدون نیاز به برق یا سیم برای اطمینان از ایمنی و بازرسی شما دشوار است. با توجه به اینکه دوربین خورشیدی نیازی به برق ندارد و انرژی خود را از خورشید می گیرد، هزینه خرید دوربین مداربسته خورشیدی بسیار مقرون به صرفه است و مصرف برق طولانی مدتی ندارد که خرید دوربین بدون برق را به همراه دارد. علاوه بر بررسی قیمت دوربین خورشیدی وایرلس در این صفحه، برای نصب بهتر این دوربین مداربسته بی سیم با ما همراه باشید.

انتقال تصویر در دوربین مداربسته خورشیدی

در دوربین بدون برق (خرید دوربین خورشیدی) حتی برای انتقال تصویر نیازی به سیم کشی نیست و دستگاه از طریق وای فای داخلی و آنتن داخلی با انواع مودم های وای فای در ارتباط بوده و از اینترنت استفاده می کند. ارسال تصاویر به هر نقطه از جهان که حضور دارید برای شما ارسال می شود. تا بتوانید تصاویر دوربین مداربسته خورشیدی را از طریق موبایل خود مشاهده کنید. خرید دوربین خورشیدی کاربرد بسیار مفیدی برای افراد شاغل دارد که نمی توانند بیرون خانه را از راه دور نظارت کنند. با اینترنت و دوربین خورشیدی می توانید ورودی خانه، مغازه یا محل کار را از راه دور ببینید. جهت آموزش روش های انتقال تصویر دوربین مداربسته به موبایل می توانید به این مقاله مراجعه نمایید.

اگر در منطقه خود اینترنت ندارید، می توانید مودم داخلی دوربین بی سیم خود را وصل کنید و در حالی که در منطقه هستید ویدیو را تماشا کنید. یکی از دلایل اصلی خرید دوربین مداربسته خورشیدی اتصال به اینترنت و عدم نیاز به برق است. خرید دوربین خورشیدی باعث صرفه جویی در مصرف برق نیز می شود.

ذخیره تصاویر با دوربین خورشیدی

این مدل دوربین مداربسته دارای پورت رم میکرو اس دی برای ذخیره تصاویر می باشد. که با نصب رم دوربین مداربسته برق خورشیدی می توان تصاویر را ذخیره کرد. و همچنین قابلیت مشاهده از راه دور تصاویر ضبط شده را از طریق اپلیکیشن موبایل دارد. و همچنین یک ویژگی ذخیره حلقه وجود دارد که به طور خودکار تنها قدیمی ترین تصاویر را در RAM حذف می کند و تصاویر جدید را با پر شدن ذخیره می کند.

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net