• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
خرید بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز بیرون 2024

امروزه با پیشرفت تکنولوژی دوربین های مدار بسته از نظر ظاهر و کارکرد انواع مختلفی دارند. بسیاری از افراد برای افزایش سطح امنیت و نظارت بر منازل و املاک خود از خرید دوربین مداربسته برای فضای باز استفاده می کنند. استفاده از بهترین دوربین مداربسته برای فضای بیرون، به خصوص در شب، می تواند خیال شما را راحت کند. همچنین اگر دزدی به خانه شما نفوذ کند، می توانند بلافاصله با تلفن همراه شما تماس بگیرند و به شما اطلاع دهند.

دوربین های مدار بسته مناسب برای فضای باز نیز برای محافظت از وسیله نقلیه یا اشیاء با ارزش خارج از ملک شما مفید هستند. اگر چیزی از اموال شما به سرقت رفت، با استفاده از فیلم ضبط شده توسط دوربین ها، می توانید با ارائه مدرک به پلیس، سارقان را دستگیر کنید. در ادامه این مقاله از سایت ایمن شبکه هوشمند قصد داریم اطلاعات کامل و جامعی در مورد بهترین دوربین مداربسته برای فضای بیرون ارائه کنیم پس با ما همراه باشید.

نکات مهم خرید بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز

برای خرید دوربین مداربسته فضای باز باید از ابتدا بدانید که چه ویژگی ها و اطلاعاتی از دوربین نیاز دارید. همچنین در هنگام خرید دوربین مدار بسته باید به نکاتی توجه کرد، که در ادامه به طور مفصل برای شما توضیح داده ایم:

1. نوع آب و هوایی که در آن زندگی می کنید

از آنجایی که بهترین دوربین مدار بسته برای فضای باز استفاده می شوند، باید در برابر عوامل محیطی مقاوم بوده و دارای رتبه IP (محافظت از نفوذ) خوب باشند. رتبه IP از دو عدد تشکیل شده است که نشان می دهد دوربین چقدر بادوام است و می تواند عملکرد خود را در اکثر شرایط آب و هوایی حفظ کند.

در واقع، اکثر دوربین های مداربسته در فضای بیرون دارای رتبه IP 66 هستند. به این معنا که از نفوذ گرد و غبار و رطوبت محافظت می کنند. بنابراین از باران، برف، سرما و گرما در امان هستند.

مطلب پیشنهادی: digivod VMS نرم افزار مدیریت یکپارچه تصاویر

2. انواع دوربین مداربسته برای فضای بیرون بر اساس نوع وضوح تصویر

اگر وضوح تصویر دوربین پایین باشد، برای استفاده در مناطق باز مفید نیست. اگر کیفیت دوربین 720p باشد، معمولاً یک تصویر کاملاً واضح ارائه می دهد. اما به یاد داشته باشید که کیفیت دوربین 1080p می تواند اطلاعات بیشتری را ارائه کند. با این کیفیت تصویر، نیازی به ذخیره سازی زیاد ندارید و تصویر با تمام جزئیات را می توان به راحتی تقریبا در تمامی موبایل ها، تبلت ها و لپ تاپ ها مشاهده کرد.

علاوه بر تمرکز بر وضوح، به یاد داشته باشید که دوربینی با زاویه دید وسیع انتخاب کنید که بتواند فیلم های دید در شب را به خوبی ضبط کند. در واقع می توان گفت بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز باید برد دید در شب حداقل 10 متر داشته باشد.

نکات مهم خرید بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز

3. تشخیص حرکت و صدا در دوربین

دوربین های مداربسته برای فضای بیرونی باید مجهز به سنسورهای حرکتی باشند که بتوانند دوربین را برای ضبط فیلم در هنگام تشخیص حرکت فعال کنند. این سنسور همچنین هنگام فعال بودن گوشی شما را مطلع می کند. شایان ذکر است که اگر به دنبال برقراری امنیت بیشتر در محل هستید، دوربین با تشخیص صدا همراه با ضبط صدا برای دوربین های مدار بسته برای شما مفیدتر است.

البته باید تنظیمات حساسیت صدا را روی دوربین تنظیم کنید، تا هشدارهای مربوط به صدای حیوانات، ماشین های سنگین و ... مزاحم شما نشوند.

مزایای خرید بهترین دوربین مداربسته در فضای باز

سیستم های نظارت تصویری خانگی به همه اعضای خانواده اجازه می دهند در ارتباط بمانند و از اموال و خانواده خود در برابر همه تهدیدات محافظت کنند. از جمله مزایایی که نظارت تصویری برای شما به ارمغان می آورد، مواردی است که در زیر به آن ها اشاره می شود:

  • نظارت و بررسی ساعتی بر اساس منطقه ای که دوربین در آن نصب شده است.
  • ثبت وقایع گذشته
  • نظارت بر ایمنی اعضای سالمند در خانه
  • بررسی این که بچه ها چه زمانی از مدرسه به خانه می آیند.
  • کنترل فعالیت های حیوان خانگی

بهترین دوربین های مداربسته برای فضای بیرون از چندین دوربین تشکیل شده است که به صورت با سیم و یا دوربین مداربسته بی سیم متصل می شوند. دوربین در نهایت تصویر را می گیرد و روی مانیتور نمایش می دهد. مانیتور مورد نظر می تواند یک تلویزیون مدار بسته در منزل باشد یا از طریق کامپیوتر، تبلت و گوشی ارسال شود. با اتصال دوربین مداربسته به تلویزیون تصاویر زنده یا تاخیری نیز قابل مشاهده هستند.

مطلب پیشنهادی: اعتبار دوربین مداربسته در دادگاه

بهترین دوربین مداربسته برای فضای بیرون کدام دوربین ها هستند؟

بهترین دوربین ها برای نظارت در فضای باز باید در برابر شرایط آب و هوایی سخت و مختلف مانند برف، باران، گرد و غبار و افت و افزایش ناگهانی دما مقاومت کنند. اکثر دوربین های مداربسته برای فضای باز می توانند به شبکه وای فای شما متصل شوند و با استفاده از تکنولوژی انتقال تصویر روی تلفن همراه، ویدیو را از خارج از خانه بر روی تلفن هوشمندتان نمایش دهند. و اگر فعالیت های انسانی در خارج از خانه را تشخیص دهد، به شما اطلاع می دهد.

در ادامه چند مورد از پرکاربردترین دوربین فضای باز را معرفی خواهیم کرد:

  1. دوربین های خورشیدی سیم کارتی vc3-4G و s528m
  2. دوربین هایک ویژن تحت شبکه مدل DS-2CD1023G0E-I
  3. دوربین داهوا مدل IPC-HFW2431SP-S-0360B-S2
  4. دوربین خورشیدی Ucam P50
  5. دوربین توربو اچ دی هایک ویژن Turbo HD hikvision

بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز

بهترین محل برای نصب دوربین مدار بسته در فضای بیرون از خانه کجاست؟

درهای پشتی، جلویی و کناری مکان های خوبی برای شروع نصب هستند. زیرا بیشتر سارقان از آنجا وارد خانه شما می شوند. سعی کنید دوربین مداربسته فضای باز خود را بالاتر یا حداقل نزدیک درهای بیرونی منتهی به خانه خود قرار دهید. یکی دیگر از مکان های خوب برای نصب دوربین مداربسته در فضای باز برای امنیت، هر پنجره ای است که رو به خیابان نباشد.

پنجره های بدون محافظ برای نفوذ سارقان عالی هستند. می توانید دوربین های مداربسته فضای باز را روی آن ها نصب کنید، یا از هر دوربین داخلی برای نظارت بر آن ها استفاده نمایید. هر کسی که به خانه شما می آید می تواند از مسیر ورودی شما استفاده کند، بنابراین ایده خوبی است که یک دوربین امنیتی در فضای بیرون داشته باشید که مسیر ورودی شما را بپوشاند.

هنگام نصب دوربین مداربسته در فضای باز، مهم است که دوربین ها به درستی قرار گیرند. همه دوربین های شما باید دور از دسترس باشند، بنابراین امکان آسیب دیدن و  عوامل موثر و مختل کننده دوربین مدار بسته کاهش می یابد. ایمن ترین کار این است که دوربین های مدار بسته فضای باز را در طبقه دوم یا حداقل 9 فوت بالاتر از سطح زمین قرار دهید.

مطلب پیشنهادی: راهنمای تکنولوژی لنز Iris دوربین مداربسته

نتیجه گیری نهایی

در این گزارش از وب سایت ایمن شبکه هوشمند در رابطه با خرید بهترین دوربین مدار بسته برای فضای بیرون صحبت کردیم. دوربین مداربسته امروزه یکی از مهم ترین وسایلی است که در اماکن خصوصی و عمومی نصب می شود، در نظر داشته باشید که در حال حاضر بسیاری از شرکت ها برای افزایش امنیت محل خود از دوربین مدار بسته استفاده می کنند.

بر اساس گزارش انجمن بین المللی بازرسان خانه، 81 درصد سارقان از طریق طبقه اول وارد خانه ها و آپارتمان ها می شوند. پس می توان گفت در کنار بستن ورودی ها و کنترل و نظارت بر آن ها، استفاده از دوربین های مداربسته Outdoor Security Cameras نیز ضروری و الزامی است. ممکن است هیچ سیستمی وجود نداشته باشد که بتواند به طور کامل نیازهای ایمنی و امنیت خانه شما را تامین کند. اما با توجه به بودجه، اندازه خانه و شرایط آب و هوایی می توانید بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز را تهیه کنید. و دیگر نگران ترک کردن منزل یا محل کار خود نباشید.

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net