• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
خرید دوربین مداربسته ضد آب + قیمت خرید و فروش

خرید دوربین مداربسته ضد آب دوربین هایی هستند که ساختار بدنه آن ها در برابر رطوبت و نفوذ آب مقاوم بوده و برای امنیت بیشتر در محیط های بیرونی (بدون سقف و روباز) مانند: جاده ها، خیابان های شهر، ساختمان ها، مغازه، حیاط، کوچه ها، و به طور کلی برای فضاهای باز در کارخانه ها، مزارع و باغ های خارج از شهر استفاده می شود. دوربین مداربسته فضای باز باید دارای مشخصات و الزامات خاصی باشد. یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد آب بودن آن است. علاوه بر ضد آب بودن، جنبه های دیگری مانند مقاومت در برابر گرد و غبار و ضربه نیز اهمیت دارد.

راهنمای خرید بهترین دوربین مداربسته ضد آب

با توجه به اینکه این دوربین ها در فضای باز نصب می شوند، در انتخاب و خرید دوربین مداربسته ضد آب باید به ویژگی ضد آب بودن آن ها توجه ویژه ای داشت. دوربین های مداربسته ارزان قیمت معمولاً کیفیت مطلوبی ندارند و قسمت های حساس الکتریکی و مکانیکی دوربین را در برابر رطوبت محافظت نمی کنند. در زیر مهمترین ویژگی ها و دلایل لزوم استفاده و خرید دوربین مدار بسته ضد آب را بیان می کنیم.

حفاظت از آب و باران

اکثر دوربین های مداربسته در فضاهای باز نصب می شوند و سقف یا محفظه بالایی ندارند. بنابراین در هنگام بارش باران و برف، دوربین برای چندین ساعت در معرض آب و رطوبت قرار می گیرد. کافی است چند قطره آب از محل اتصال دوربین مداربسته وارد شود تا باعث سوختن بورد شود یا به مدارها آسیب برساند.

حفاظت در مقابل رطوبت

حتی اگر دوربین مداربسته در داخل خانه نصب شده باشد، رطوبت هوا می تواند در عملکرد دوربین اختلال ایجاد کند و علت ضبط نکردن دوربین مداربسته شود. این مشکل در مناطق شرجی که رطوبت هوا بیش از حد مجاز است، بارزتر است. و استفاده از دوربین های معمولی که خاصیت ضد آب ندارند، عمر مفید دستگاه را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

پیشگیری از ورود گرد و غبار

مزایای خرید دوربین مداربسته ضد آب، تنها به مقاومت در برابر رطوبت محدود نمی شود. این دوربین ها به دلیل طراحی بدنه خود از ورود گرد و غبار به داخل دوربین نیز جلوگیری می کنند. در صورت خرید دوربین مداربسته غیر استاندارد به مرور زمان گرد و غباری که در هوا معلق است به داخل دوربین رفته و باعث آلودگی مدار الکتریکی و شیشه لنز دوربین می شود.

خرید بهترین دوربین مدار بسته ضد آب ارزان

اگر گرد و غبار به مدت طولانی روی قسمت های داخلی دوربین باقی بماند، کم کم کارایی دستگاه کاهش می یابد و در نهایت به طور کامل از زنجیره سرویس حذف می شود. با در نظر گرفتن این موارد، اگر قصد خرید دوربین مداربسته را دارید، بهترین کار این است که یک دوربین مداربسته ضد آب متناسب با نیاز خود تهیه کنید.

جنس بدنه دوربین مدار بسته ضد آب

معمولا، بدنه این دوربین ها از فلز ساخته شده است. با این حال، دوربین های مداربسته ضد آب با بدنه پلاستیکی نیز وجود دارد که نیازی به ساخت محافظ فلزی برای آن ها نیست.

کیفیت تصویر دوربین مدار بسته

با توجه به اینکه قصد دارید پول و زمان خود را صرف خرید دوربین مداربسته ضد آب کنید، باید از یک شرکت و فروشگاه معتبر خرید کنید. هنگام خرید دوربین مدار بسته ضد آب دقت کنید که وضوح و کیفیت دوربین بالا باشد. به خصوص زمانی که قرار است در فضای باز نصب شود، باید بتواند در آفتاب، باد و باران عکس های خوبی بگیرد.

گارانتی پس از فروش دوربین مداربسته ضد آب

پیشنهاد می کنیم در خرید دوربین مداربسته ضد آب دقت کنید تا دارای گارانتی معتبر باشد. در این صورت جای نگرانی نیست و در صورت ورود آب و خرابی دوربین به راحتی می توانید آن را تعویض یا تعمیر کنید. تمامی دوربین های موجود در فروشگاه ایمن نت دارای گارانتی معتبر می باشد.

خرید انواع دوربین مداربسته ضد آب

خرید دوربین مداربسته ضد آب دارای انواع مختلفی می باشد، که در ادامه این موارد را به شما معرفی خواهیم کرد.

دوربین های مداربسته ضد آب از لحاظ شکل ظاهری معمولا به صورت دوربین های مداربسته بولت هستند.

خرید دوربین ضد آب وای فای یا وایرلس

از زمان ظهور اولین سیستم های مانیتورینگ امنیتی، شرکت های زیادی سعی در برقراری ارتباط بی سیم بین اجزای سیستم امنیتی داشته اند. و روش های مختلفی برای دستیابی به این فناوری از جمله اتصالات رادیویی و... ابداع شده است. و البته اکثر این راه حل ها با مشکلات و شکست هایی همراه بوده است.

هزینه بالای تامین و نگهداری تجهیزات در یک سیستم پکیج دوربین بی سیم، ناپایداری اتصالات بی سیم، ضریب امنیت پایین و نفوذ بالا و ... از مشکلاتی است که کاربران و شرکت های مجری سیستم های امنیتی نظارتی با وجود سختی ها و مشکلات با آن مواجه هستند. اما امروزه با معرفی نسل جدید دوربین های مداربسته (دوربین های نظارتی تحت شبکه) و گسترش فناوری های بی سیم، شاهد عرضه دوربین های مداربسته ضد آب بی سیم هستیم که می توانند از طریق وای فای به شبکه امنیتی کاملا متصل شوند.

حذف کابل های دوربین مداربسته اضافی نسل قبل و در نتیجه کاهش هزینه های ثانویه و سرعت و سهولت اجرای پروژه دوربین مدار بسته ضد آب بی سیم و استفاده از فناوری Wi-Fi منجر به تبدیل کامل این سیستم ها به یک سیستم جهانی شده است. و بیش از هر زمان دیگری جوامع را مجبور به خرید و نصب دوربین های مدار بسته ضد آب در اماکن مختلف تجاری، مسکونی، اداری و غیره کرده است.

این دوربین ها از نظر فنی شباهت زیادی به دوربین های IP بی سیم دارند، با این تفاوت که علاوه بر پشتیبانی از اتصال بی سیم (WiFi)، امکان استفاده مستقیم از اینترنت 3G یا 4G از طریق سیم کارت داخل آن وجود دارد. و در برخی مدل ها این دوربین ها حتی می توانند به عنوان مودم سیم کارت استفاده شود.

قیمت دوربین مدار بسته ضد آب بیسیم

کاربرد خرید دوربین مدار بسته ضد آب

کاربرد خرید دوربین مداربسته ضد آب غالبا در مناطق باز و خالی از سکنه مانند حیاط منازل، حیاط ادارات و شرکت ها، کوچه ها و خیابان ها و اماکنی مانند کارخانه ها می باشد. این دوربین ها می توانند در شرایط آب و هوایی مختلف فیلمبرداری کنند.

اگر پارکینگ عمومی دارید و می خواهید دوربین مداربسته نصب کنید، از خرید دوربین مداربسته ضد آب استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ های عمومی و خصوصی را به فروشگاه های دوربین مداربسته مانند ایمن نت بسپارید.

نکات مهم در نصب دوربین مداربسته ضد آب

هنگام راه اندازی و نصب دوربین مدار بسته ضد آب در محیط های بیرونی به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • برای جلوگیری از خرابی، از کار افتادن، سرقت دوربین و ... دوربین های مدار بسته باید در مکان های مناسب نصب شوند.
  • برای جلوگیری از تشعشعات لنزهای دوربین های امنیتی، مطمئن شوید که حوضچه های آب، پانل های شیشه ای یا شیشه های اتومبیل روی سطوح بازتابنده قرار نگرفته باشند.
  • برای محافظت از دوربین های مدار بسته ضد آب در برابر مه و دیگر عوامل خارجی، توصیه می شود پوشش خارجی لنز را به طور مرتب با یک پارچه میکروفیبر پاک کنید.
  • برای محافظت از دوربین در برابر رعد و برق و شرایط جوی مختلف، مطمئن شوید که کابل به درستی قرار گرفته است. و سعی کنید دوربین های مداربسته بی سیم را روی یک قطب فلزی قرار ندهید.

نتیجه گیری نهایی

قابلیت ضد آب بودن اصلی ترین نیاز دوربین های مداربسته خارجی است که عمدتاً در فضای باز نصب می شوند. به عبارت دیگر، دوربین های امنیتی ضد آب بهترین گزینه برای دوربین های IP در فضای باز هستند. این دوربین ها به گونه ای طراحی شده اند که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم بوده و اجزای داخلی آن از آسیب محافظت می شوند. دوربین های مداربسته ضد آب در انواع مدل های جعبه ای، بولت و در دو نوع IP و انالوگ موجود می باشد. برخی از این دوربین ها (دوربین های سایت ترب) ویژگی های دیگری مانند ضد اشعه، دید در شب و لنزهای قابل تنظیم نیز دارند.

همچنین باید دوربینی را انتخاب کنید که گارانتی خوبی داشته باشد. شرکت سازنده باید تضمین کند که دوربین مداربسته ضد آب در برابر نفوذ آب و باران مقاومت کند. با کمک گارانتی می توانید نسبت به تعمیر و یا تعویض دوربین در صورت بروز مشکل اقدامات لازم را انجام دهید. به طور کلی بهتر است از NONAME و دوربین های تقلبی که بدون گارانتی در بازار عرضه می شوند خودداری کنید.

برای خرید انواع دوربین مداربسته تحت شبکه ضد آب با گارانتی و پشتیبانی رسمی می توانید به فروشگاه اینترنتی ایمن نت مراجعه کنید. و یا در ساعات اداری با کارشناسان فروش ما با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net