• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
دوربین رم خور ارزان + لیست قیمت خرید دوربین مداربسته مموری خور کوچک

دوربین رم خور | لیست قیمت و خرید اینترنتی و سفارش آنلاین انواع دوربین مدار بسته رم خور با قیمت ارزان و خدمات پس از فروش، دوربین حافظه دار، دوربین مموری خور  خرید دوربین رم خور ارزان تنها بخشی از نیاز شما به ایمنی محیط را تامین می کند؛ در این زمینه نیازمند برخی تجهیزات جانبی در کنار این دوربین ها هستید که عملکرد آن ها را تکمیل می کنند. در کنار آن ها انواع دستگاه های ضبط کننده، رکوردرها، خدمات کابل کشی برق و... نیز خرید و فروش می شوند. خرید این لوازم جانبی گاها هزینه های اضافی برای مشتریان ایجاد می کند. اما برای کاهش هزینه های شما، روش هایی ابداع شده اند که سیستم حفاظتی شما را به تنهایی راه اندازی می کنند.

دوربین های مداربسته رم خور یکی از این تجهیزات هستند که قابلیت نصب حافظه اکسترنال در آن ها وجود دارد. این سیستم ها از مجموعه پیشرفته دوربین شبکه هستند. قابلیت های دوربین های رم خور، در سیستم های آنالوگ وجود ندارد. قیمت دوربین رم خور نیز کمی بالاتر از مدل های آنالوگ است. در ساخت برخی از این دوربین ها افزون بر اسلات رم، یک اسلات نیز برای نصب سیم کارت تعبیه شده است. در ساخت و طراحی دوربین های مداربسته مخصوص خودرو، استفاده از این فناوری های پیشرفته اهمیت دارد. این دوربین حافظه دار از انواع کارت حافظه sd، sdxc، sdhc و.... پشتیبانی می کنند.

مشخصات و قیمت خرید دوربین رم خور

خرید دوربین مدار بسته مموری خور به دلیل قابلیت های به روز این دستگاه ها اقزایش یافته است. این سیستم های مداربسته، گاها از چند درگاه مختلف تشکیل می شوند. با وجود این درگاه های اضافی، نیاز به تجهیزات اضافی برای ضبط تصاویر دوربین از بین می رود. با استفاده از آن ها به طور کلی دیگر نیازی به نصب دستگاه های ضبط کننده NVR نخواهید داشت؛ مگر این که حساسیت محیط ساختمان شما بالاتر باشد. حافظه رم این دوربین ها، اطلاعات ورودی را به صورت مستقیم در خود ذخیره می کنند.

به این ترتیب هزینه های شما به شدت کاهش می یابند. این دوربین ها از نظر شکل ظاهری نیز با یکدیگر متفاوت هستند. قیمت دوربین مداربسته رم خور در قیاس با دوربین های معمولی کمی بیشتر است؛ اما در عوض با استفاده از آن ها هزینه های کابل کشی، خرید دستگاه ضبط کننده و... حذف می شوند.

ویژگی های امنیتی دوربین مداربسته رم خور و مموری خور

خرید دوربین رم خور ارزان برای افزایش امنیت این سیستم های حفاظتی در محیط از اهمیت بالایی برخوردار است. اما یک ایراد به امنیت این سیستم ها وارد است و آن امکان از بین رفتن اطلاعات دوربین در صورت دستکاری و یا سرقت رم می باشد که مشکلاتی در زمینه استفاده از آن به وجود آورده است. به همین خاطر توصیه می کنیم، برای موارد امنیتی و حساس، این دوربین ها را در کنار دستگاه NVR یا ضبط کننده های مرسوم در این زمینه به کار ببرید. به این ترتیب ایمنی محیط نیز تضمین خواهد شد.

ویژگی دید در شب این دوربین ها نیز مورد توجه قرار گرفته است. به همین خاطر استفاده از آن ها در محیط هایی که فضای تاریکی دارند، متداول است. در نظر داشته باشید که حافظه اس دی موجود در این دستگاه، تنها برای بکاپ گیری از اطلاعات موجود به کار می رود و روش سیفی برای حفظ داده های اصلی دوربین نیست!
خرید دوربین رم خور ارزان

قابلیت های مهم دوربین مداربسته رم خور و دوربین مموری خور

قیمت دوربین رم خور به دلیل قابلیت ها و امکانات مهمی که برای مشتریان به همراه می آورند، کمی افزایش داشته است. یکی از امکانات آن ها، قابلیت ضبط تصاویر در مواقعی است که ارتباط شما با دوربین های تحت شبکه ساختمان قطع می شود؛ در چنین شرایطی، دوربین رم خور شما کلیه اطلاعات را در بازه های زمانی قطعی دوربین در خود ذخیره می کند. در زمان ضبط تصاویر در این دوربین ها، امکان مشاهده زنده تصاویر وجود ندارد. قابلیت ضبط صدا نیز یکی از مهمترین امکانات این تجهیزات به شمار می رود. صداهای ضبط شده نیز در رم دوربین ذخیره شده و شنود می شوند. این دوربین ها را به نام دوربین مداربسته میکروفون دار نیز می شناسند.

خرید دوربین مداربسته هوشمند مموری خور

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش فناوری در سیستم های امنیتی، دوربین های نظارتی هوشمند مجهز به اسلات یا درگاه های کارت حافظه هستند و نیازی به استفاده از هیچ تجهیزاتی برای ضبط تصاویر نیست. خدمات نصب و راه اندازی دوربین های هوشمند مموری خور آسان است و علاوه بر پخش زنده تصاویر از محیطی که پوشش می دهد به تلفن همراه کاربر، می توان آنها را روی کارت حافظه دوربین ذخیره کرد.

کارت های حافظه قابل استفاده در دوربین های مموری خور از نوع MicroSD هستند، معمولا بین 8 تا 128 گیگابایت دارند و می توانند تصاویر گرفته شده را به مدت دو هفته تا یک ماه و پس از پر شدن حافظه دستگاه روی کارت حافظه ذخیره کنند. این سیستم به طور خودکار عکس های قدیمی را حذف می کند و عکس های جدید را جایگزین می کند و با باز کردن نرم افزار دوربین روی تلفن همراه شما می توانید عکس های ضبط شده قبلی را مشاهده کنید، تاریخ و ساعت مورد نظر و فیلم ضبط شده در آن زمان و حتی ویدیو را برای دیگران انتخاب کنید.

یکی دیگر از مزایای خرید دوربین رم خور هوشمند اضافه شدن قابلیت دانلود فیلم های ذخیره شده بر روی کارت حافظه تلفن همراه است که با حذف کارت حافظه از روی دوربین، می توان تصاویر را روی لپ تاپ، تلویزیون و ... مشاهده کرد. همچنین می توانید در صورت وجود شرایط اضطراری موارد را، به حوزه قضایی مناسب گزارش دهید.

بهترین مکان برای نصب دوربین رم خور

ابعاد بسیار کوچک و وزن سبک دوربین مینیاتوری رم خور یکی از مهمترین مزیت های استفاده از این نوع دوربین های مخفی و جاسوسی است. دوربین های حافظه دار به راحتی نصب می شوند و می توان از آنها در هر گوشه ای استفاده کرد زیرا نیازی به کابل کشی نیست. قسمت هایی از خانه مانند گوشه های دیوار، قفسه های کتابخانه و در میان روزنامه ها و مجلات بهترین مکان ها برای نصب دوربین رم خور مینیاتوری یا نصب دوربین کوچک هستند.

مهمترین مزایای خرید دوربین رم خور

خرید دوربین رم خور به دلیل برخی مزایای مهم این دستگاه در کشورهای خارجی نیز افزایش یافته است. برخی از این مزایای مهم را در زیر مشاهده می کنید:

  1. قیمت دوربین رم خور در قیاس با ویژگی ها و قابلیت های مهم ضبط صدا، پشتیبانی از حافظه و... توجیه اقتصادی دارد. به همین خاطر نیز استفاده از آن در هزینه های شما صرفه جویی می کند.
  2. در برخی مکان ها امکان سیم کشی و کابل کشی های طولانی وجود ندارد و به این ترتیب باید از یک دوربین رم خور استفاده شود تا از شلوغی محیط جلوگیری به عمل آید.
  3. این دوربین مموری خور حافظه دار بسته به افزایش کیفیت تصاویر دوربین مداربسته، به مدت چند ساعت قابلیت ذخیره سازی تصاویر را دارند. به همین خطر نیز استفاده از آن ها در شرایط حساس میسر می باشد.
  4. استفاده از آن ها برای محیط های کوچک مانند منزل، بسیار مناسب است و ایمنی این محیط را تضمین می کند. در مواقعی که دسترسی شما به ضبط کننده ان آر وی محدود می شود، این دوربین ها امنیت محیط را تامین می کنند.

قیمت خرید دوربین رم خور ارزان

معایب استفاده از دوربین رم خور ارزان

خرید دوربین رم خور در کنار برخی مزایای مهم، معایبی نیز به همراه می آورد. اول از همه، ظرفیت پایین این دوربین ها، امکان استفاده طولانی مدت از آن ها را فراهم نمی کند. به علاوه در صورتی که دوربین مداربسته شما را سرقت کنند، کل حافظه و رم آن نیز به سرقت می رود و دیگر دسترسی به اطلاعات ضبط شده نخواهید داشت. از این رو برخی برای خرید دوربین مداربسته مموری خور مردد می شوند. راه حل این مشکل، استفاده از یک دستگاه ضبط کننده جانبی است. استفاده از آن ها در محیط های بزرگ میسر نمی باشد و نیازهای امنیتی افراد را در این محیط ها مرتفع نخواهد کرد.

راهنمای خرید دوربین رم خور ارزان

 قیمت دوربین مداربسته مموری خور تنها یکی از فاکتورهای خرید این اقلام به شمار می رود؛ خرید و انتخاب هر یک از آن ها بر اساس ویژگی ها و فاکتورهای مهمتری انجام می گیرد که در این بخش با آن ها آشنا می شوید:

انتخاب دوربین مداربسته بر اساس نوع تکنولوژی

سیستم های آنالوگ و تحت شبکه، هر یک از تکنولوژی به خصوصی برخوردار می باشند. در این میان نصب و استفاده از دوربین های آنالوگ بسیار ساده تر است و قیمت به صرفه تری نیز برای مشتریان دارند. اما دوربین های مداربسته تحت شبکه و آی پی، قابلیت های بیشتری داشته و در مدل های متنوعی نیز ارائه می شوند. قیمت دوربین رم خور که در میان سیستم های امنیتی تحت شبکه دسته بندی می شود، بیشتر از مدل های دوربین آنالوگ است.

انتخاب دوربین مداربسته بر اساس ظاهر

خرید دوربین رم خور ارزان بر اساس شکل ظاهری هر یک از این تجهیزات انجام می گیرد. در این میان، خرید دوربین های مداربسته بولت، یکی از رایج ترین سیستم های امنیتی مورد استفاده محسوب می شوند و در بسیاری از ساختمان ها به کار می روند. دوربین های گنبدی شکل نیز در برخی ساختمان ها به کار می روند و سیستم امنیتی محیط را ارتقا می دهند. این دوربین ها در محیط چندان دید ندارند و نسبت به گرمای محیط نیز حساس هستند. زاویه دید گسترده این دوربین ها نیز از مهمترین مزایای استفاده از آن ها به شمار می رود.

خرید دوربین مداربسته بر اساس آفلاین یا آنلاین بودن

برخی از دوربین های مداربسته بدون نیاز به اینترنتی نیز عملکرد مطلوبی دارند. اما برخی از آن ها باید به سیستم وای فای و شبکه اینترنت متصل شوند؛ به این ترتیب استفاده از آن ها بر روی تلفن همراه، رایانه و... نیز میسر می باشد. مدل های آنلاین اغلب هزینه بالاتری برای مشتریان به همراه دارند.

انتقال تصویر دوربین مداربسته رم خور

اکثر انواع دوربین های مداربسته حافظه دار از نوع شبکه ای هستند که می توانند تصاویر را از طریق سیگنال وای فای نیز منتقل کنند. البته انواعی از دوربین های مداربسته نیز وجود دارند که تنها با کابل LAN و بدون وای فای می توانند تصاویر را انتقال دهند. اما تنوع این مدل ها در بازار کم است و اکثر دوربین های دارای پورت حافظه داخلی مجهز به فناوری وای فای هستند و می توانند تصاویر را مستقیماً به موبایل یا اینترنت منتقل کنند و با اتصال دوربین مدار بسته به modem با Wi-Fi خود می توانید تصاویر دوربین را به صورت آنلاین در هر نقطه از جهان مشاهده کنید. جهت آموزش انتقال تصویر دوربین مداربسته به موبایل می توانید به این مقاله مراجعه نمایید.

خرید دوربین رم خور ارزان قیمت از ایمن نت

یکی از مهم ترین مزایای خرید دوربین رم خور ارزان قیمت، کنترل اتفاقات غیرمنتظره اطرافمان است. هنگام خرید دوربین های مموری خور و شارژی به مواردی مانند قابلیت اطمینان محصول، گارانتی، برند و خدمات پس از فروش توجه کنید. توصیه می کنیم از خرید دوربین از فروشندگان مختلف و نامعتبر خودداری کنید. در صورت خرید از فروشگاه های معتبر، ضمانت کارایی و عملکرد دقیق محصول معتبر است.

فروشگاه اینترنتی ایمن نت با بیش از 10 سال سابقه در زمینه واردات سیستم های ضد سرقت و فروش انواع دوربین مداربسته رم خور حافظه دار می باشد. این مجموعه از محصولات پس از 3 مرحله در دسترس مشتریان قرار می گیرد که اطمینان محصول و قیمت مقرون به صرفه را تضمین می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد دوربین های مدار بسته با شماره تلفن مندرج در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ایمن نت آماده مشاوره رایگان در زمینه خرید، نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی می باشند.

جمع بندی نهایی

در دنیای امروز که نیاز به تجهیزات امنیتی هر روز بیشتر می شود، مدل های به روزتری نیز از این دوربین ها ارائه می شوند که هر یک به برخی از نیازهای مشتریان پاسخگو خواهند بود. دوربین های رم خور ، میکروفون دار، دوربین سیم کارت خور و... هر یک در میان برترین سیستم های امنیتی ساختمان جای می گیرند که در این گزارش با برخی ویژگی های آن ها آشنا شدید.

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net