• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02188970170
دوربین مداربسته برای منزل و داخل خانه

سرقت از خانه نه تنها ضرر مالی هنگفتی است، بلکه باعث می شود اعضای خانواده در خانه احساس ناامنی و ناراحتی کنند. بنابراین باید با کمک سیستم امنیتی و نظارتی از خانه خود محافظت کنید. در ادامه شما را با خرید بهترین دوربین مداربسته برای منزل و داخل خانه آشنا می کنیم و انواع آن ها را توضیح می دهیم.

هرکسی به نوعی با ایجاد دیوار بلند، درهای مستحکم، حفاظ روی دیوار و تراس، قفل برقی و ... سعی در افزایش امنیت منزل خود دارد. اما اکثر این روش ها دارای اشکالاتی هستند. به گفته کارشناسان امنیتی و پلیس، بهترین راه حل برای افزایش امنیت خانه استفاده از دوربین های امنیتی خانه و دزدگیر خانه است. اما بهترین دوربین مداربسته برای خانه چیست و بهترین مکان برای نصب دوربین کجاست، در ادامه بررسی خواهیم کرد.

خرید بهترین دوربین مدار بسته برای منزل و داخل خانه

در مرحله اول باید تعداد و نوع دوربین های مداربسته را انتخاب کنید. پس از آن، می توانید اولین برآورد قیمت را دریافت کنید. پس از خرید نسبت به آگاهی از آیین نامه نصب دوربین در آپارتمان طبق قوانین طراحی و نمودار در سیم کشی دوربین مدار بسته اقدام نمایید. اما چگونه بفهمیم به چند دوربین نیاز داریم؟ به طور کلی برای تعیین تعداد، نوع و خرید دوربین مداربسته برای خانه باید به سه مورد زیر توجه کرد.

خرید بهترین دوربین مدار بسته برای منزل و داخل خانه

1. دوربین مدار بسته قسمت های مشترک یا مشاعات آپارتمان

آپارتمان ها دارای فضاهای مشترک هستند. مثلا پارکینگ، راه پله، حیاط، آسانسور، پشت بام، درب ورودی و غیره. همه این ها مشاعات تلقی می شود. بنابراین این مکان ها از جمله فضاهای مهم برای نصب دوربین مداربسته در آپارتمان می باشد. باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که در قسمت هایی از ساختمان مانند راهروها نصب دوربین مداربسته نیاز به مجوز دارد. زیرا ممکن است روبروی درب ورودی هر واحد باشید، مجوز لازم است.

هنگام تصمیم گیری در مورد تعداد دوربین مداربسته برای منزل، مراقب باشید که نقاط کور را از قلم نیندازید. نصب دوربین در پارکیتنگ اختصاصی باید دید در شب، wdr و وضوح تصویر بالایی داشته باشند. ضمناً پوشش عکس ها باید به گونه ای باشد که علاوه بر عکس وسیله نقلیه، درهای انبار نیز کاملا واضح باشد. تعداد یا مکان مناسب برای نصب دوربین های مداربسته تحت تاثیر اندازه پارکینگ و مکان وسیله نقلیه خواهد بود.

2. نصب و خرید دوربین مداربسته برای داخل خانه

یکی از سایر نقاط حساس در آپارتمان ها، داخل هر واحد است. بهترین مکان برای نصب دوربین مداربسته در یک واحد معمولا در سالن و در ورودی واحد تعیین می شود.

3. خرید دوربین مداربسته برای منزل شخصی و باغ

برخی از سیستم های نظارتی و دوربین مداربسته ها قابل نصب در ویلاها می باشد. برخی از خانه ها دارای حیاط، باغ، ساختمان و پارکینگ هستند. در مقایسه با آپارتمان ها، این خانه ها بیشتر در معرض خطر خرابکاری و سرقت قرار دارند. به همین دلیل نصب دوربین مدار بسته برای پوشش تمامی درب های ورودی، پنجره ها، باغ ها و محوطه های بیرونی توصیه می شود. همچنین استفاده از سیستم دزدگیر امنیتی و دوربین مدار بسته با هم امنیت بیشتری را فراهم می کند.

مطلب پیشنهادی: 7 مزیت برون سپاری خدمات فناوری اطلاعات IT

بهترین دوربین مداربسته برای داخل خانه

بهترین دوربین مداربسته برای منزل با توجه به نیاز فضا و افراد تعیین می شود و به طور کلی باید بتواند نیازها و اهداف امنیتی افراد ساکن در خانه را برآورده کند. نوع خانه و آپارتمانی که در آن زندگی می کنید، ورودی، پارکینگ یا حیاط تاثیر زیادی در نوع دوربین امنیتی خانه خواهد داشت.

برای انتخاب دوربین منزل باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیریم تا در هنگام خرید دچار اشتباه نشویم. و بتوانیم بهترین مدل را با توجه به نیاز و بودجه خود در بین انواع دوربین مداربسته برای خانه پیدا کنیم.

آشنایی با انواع برند دوربین مدار بسته برای داخل خانه

دوربین های مداربسته توسط برندهای مختلفی تولید می شوند، و قیمت دوربین های مداربسته برای منزل در بین آن ها متفاوت است. زیرا تنوع زیادی در ساخت و تولید دوربین های مدار بسته خانگی در رده بالا و برندهای مختلف دارند. و این تنوع زیاد بر هزینه و قیمت دوربین های مدار بسته برای خانه تاثیر می گذارد.

یکی از مهم ترین فاکتورها در خرید دوربین مدار بسته خانگی CCTV for home علاوه بر برند، فروشگاه و نمایندگی مورد نظر است. که در کیفیت و قیمت دوربین مداربسته برای منزل بسیار تاثیرگذار است. ایمن شبکه هوشمند با سابقه طولانی در فروش بهترین دوربین های امنیتی خانگی توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. شما می توانید از طریق سایت ایمن نت و یا تماس با کارشناسان این مجموعه اقدام به خرید انواع دوربین های مدار بسته خانگی نمایید.

دوربین مداربسته برای منزل

قیمت دوربین مداربسته برای منزل

قیمت دوربین امنیتی خانگی به برند و کیفیت دوربینی که مد نظر شماست بستگی دارد. اگر امنیت خانه برایتان مهم است، حتما از دوربین های مداربسته با کیفیت برندهای معروفی مانند داهوا و هایک ویژن استفاده کنید. هر چه کیفیت دوربین مداربسته بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود. برای اطلاع از لیست قیمت دوربین مدار بسته می توانید به فروشگاه این سایت مراجعه نمایید، یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بهترین مدل دوربین مداربسته ای که می توانید از داهوا تهیه کنید که ارزان هم باشد، دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-B1A21P-0360B است. این دوربین آنالوگ بوده و با استفاده از کابل می توان آن را به دستگاه DVR متصل کرد.

اگر به دنبال دوربین امنیتی بی سیم برای خانه خود هستید، از دوربین های IP استفاده کنید. دوربین های شبکه از طریق کابل شبکه به یک مودم اینترنت در محل نصب آن ها متصل می شوند و شما می توانید از طریق تلفن همراه خود به آن ها متصل شوید و خانه خود را در هر کجا و هر زمان که هستید کنترل کنید.

اگر می خواهید برای یک اتاق از خانه خود دوربین نظارت تصویری نصب کنید و نمی خواهید پول اضافی خرج کنید، می توانید از دوربین لامپی ارزان قیمت استفاده کنید.

بهترین دوربین امنیتی خانگی با قابلیت اتصال به گوشی همراه

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید دوربین مداربسته برای منزل باید به آن توجه کنید، قابلیت اتصال به گوشی شما است.
این مورد به این دلیل اهمیت پیدا می کند که در هنگام سرقت، شما یا پلیس می توانید به سرعت وارد خانه خود شوید و از جرایم جلوگیری کنید. بنابراین توصیه می کنیم نظرات کارشناسان ما را در این زمینه جویا شوید.

برای اینکه بتوانید این اتصال را برقرار کنید، جدا از مودم و اینترنت، باید بهترین نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل را نصب کنید. البته بسیاری از برندها نرم افزار و برنامه های تخصصی خود را برای این کار دارند. در این صورت حتما بررسی کنید برندی که انتخاب کرده اید برنامه یا اپلیکیشنی برای اتصال دوربین مداربسته به گوشی دارد یا خیر.

مطلب پیشنهادی: بهترین نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل اندروید و کامپیوتر

نتیجه گیری نهایی

در انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای منزل و داخل خانه خود دقت کنید. زیرا در حال حاضر بسیاری از جرایم در خانه ها اتفاق می افتد و دلیل اصلی آن نبود سیستم های حفاظتی در آن ها است.

بنابراین، اگر دارایی های با ارزشی در داخل خانه دارید، مطمئن شوید که تحقیقات خود را انجام دهید و دوربین های مدار بسته با کیفیت را نصب کنید. زیرا مجموعه ایمن شبکه هوشمند ماهرترین نصابان حرفه ای را در اختیار دارد که در حال حاضر پروژه های زیاد و عظیمی را انجام می دهند.

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02188970170 09128581120 info@imennet.net